Se indlæg
Vestlige turisters opførsel i Asien
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 20/07-2013 00:41
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
En særdeles nedværdigende video af en koreansk kvinde, der bliver ydmyget af en gruppe vestlige mænd er gået verden rundt. Der bliver skrevet om episoden i amerikanske, britiske og endda sydkoreanske medier, hvor de skamløse mænd, hvis identitet stadig er ukendt, kalder en koreansk kvinde adskillige skældsord på en natklub. Først sidder mændene åbenlyst og vurderer hendes udseende, mens hun selv er tilstede, og filmer hende. - Se de her fucking ben. Vi må også få babserne med på billedet, lyder det fra de skruppelløse unge. Herefter tager aggresiviteten til. En af fyrene holder fast i kvindens ansigt, stikker fingre ind i hendes næse og derefter mund - blot for at kalde hende klam og ulækker. Selvom klippet varer mindre end halvandet minut, er det til at mærke den ubehag og frygt, som den asiatiske kvinde har følt, da drengene siger hun har brug for plasticoperationer, 'som enhver anden koreansk kælling'. Det bliver lige nu på alverdens fora diskuteret, om de vestlige turisters behandling af de lokale er kørt af sporet. Læs nærmere på: http://www.washin...cal-woman/ Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/07-2013 07:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
chokerende video (den første)... skamfuldt at blive mindet om menneskets værste sider...det er dog ingenting i forhold til hvad der sker i højhellige Pattaya hver eneste dag, året rundt... |
|
|
Longway |
Lagt på d. 20/07-2013 08:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Der findes desvaerre modbydelig maend som tror at de kan tillade sig alt i Asien. Om det sker her i thailand, det goer det helt sikkert, haaber at disse modbydelige maend bliver fanget, og faar deres straf her i Asien. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
flyer |
Lagt på d. 20/07-2013 08:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Longway skrev: Der findes desvaerre modbydelig maend som tror at de kan tillade sig alt i Asien. Om det sker her i thailand, det goer det helt sikkert, haaber at disse modbydelige maend bliver fanget, og faar deres straf her i Asien. Det sker skam også i dit skønne land, har set det for nogle år siden i Bangkok, men pigebarnet var ikke så genert som hende koreaneren her, hun smækkede stodderen en på skrinet og et knæ i løjposen og stak af med ham efter sig, hviket fik en anden farang til at give ham nogle flere hug... 555 SVIN Godt at se der også findes fornuftige farangs selv i LOS Sol over Vestegnen Redigeret af flyer d. 20/07-2013 08:58 Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/07-2013 09:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Nu må I sgu styre jer - især video 2 er helt ude på overdrevet. Lad mig starte med den: Der er ganske givet tale om prostituerede, hvilket speakeren i videoen fuldstændigt ignorerer. Uskyldige koreanske piger er ofre for frembrusende vestlige mænd - og de kan simpelthen ikke sige nej. Gad vide, om det er noget mændene spiser? Eller om vestlige mænd er så sexede, at pigerne mister enhver form for selvkontrol? Det er en video, der har baggrund i samme filosofi, som man kunne opleve i Tyskland i 1930'erne med hensyn til andre racer. Og med samme virkemåder. Video1: Gad vide, hvordan den pige er havnet sammen med de tilsyneladende meget unge og meget umodne mænd? Ja, de går over grænsen, men som JS bemærker, så kan man se meget værre. Personligt havde jeg nok blandet mig, fordi det er så tydeligt - til sidst - at pigen ikke bryder sig om deres opførsel. Sådan lidt humoristisk - selvom den opførsel ikke er noget at grine af - så kunne man forledes til at tro, at hun er ked af sine tænder, for det er åbenbart der, de overskrider hendes grænse. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/07-2013 17:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Kim Ludvigsen skrev: Nu må I sgu styre jer - især video 2 er helt ude på overdrevet. Lad mig starte med den: Der er ganske givet tale om prostituerede, hvilket speakeren i videoen fuldstændigt ignorerer. Uskyldige koreanske piger er ofre for frembrusende vestlige mænd - og de kan simpelthen ikke sige nej. Gad vide, om det er noget mændene spiser? Eller om vestlige mænd er så sexede, at pigerne mister enhver form for selvkontrol? Det er en video, der har baggrund i samme filosofi, som man kunne opleve i Tyskland i 1930'erne med hensyn til andre racer. Og med samme virkemåder. Jeg er enig, jeg har godt nok ikke været i Korea men jeg har været i Taiwan flere gange. Der er der en række barer som vesterlændinge meget ofte besøger. På de barer er der en kraftig overvægt at udenlandske mænd og det tiltrækker en hel del kvinder. Jeg er ikke i tvivl om at en del af dem er til salg men en del andre er der pga de synes det er spænende. Min oplevelse er at de er glade for at komme og feste med mænd som uden tvivl giver dem en masse opmærksomhed og så samler købepigerne de mænd op som ikke fik scoret (jeg har da fået et par tilbud på vej hjem). Det skulle ikke undre mig at det er lidt det samme i Korea. Kim Ludvigsen skrev: Video1: Gad vide, hvordan den pige er havnet sammen med de tilsyneladende meget unge og meget umodne mænd? Ja, de går over grænsen, men som JS bemærker, så kan man se meget værre. Personligt havde jeg nok blandet mig, fordi det er så tydeligt - til sidst - at pigen ikke bryder sig om deres opførsel. Sådan lidt humoristisk - selvom den opførsel ikke er noget at grine af - så kunne man forledes til at tro, at hun er ked af sine tænder, for det er åbenbart der, de overskrider hendes grænse. Jeg vil gætte på at det er en KTV lignede sted, hvor man betaler en nydelig ung pige for at holde en selskab. hun er ansat pga sit udseende og er vant til at blive overbegloet og kommenteret. Men hun vil naturligvis ikke acceptere det til sidst. Men deres opførsel er på ingen måde acceptabel og man kunne næsten have ønsket at de havde gjort set samme på en thailandsk gogo bar, for så er der nok ingen tvivl om at de havde fået det glatte lag bagefter. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 20/07-2013 17:23
|
Uanset om kvinderne er ludere, glaedspiger eller hvad man nu lyster at kalde dem, kan man ikke behandler dem med respekt pga. sine egne minrevaerkskomplekser og kun er ude paa at udoeve sine egne syge perversiteter, saa skal man holde sig vaek....LANGT VAEK ! Men det kan disse usle typer jo ikke, saa de skulle have saa mange bank ! Redigeret af Longway d. 20/07-2013 17:46 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
lung |
Lagt på d. 20/07-2013 18:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
Thaierne i Pattaya klarer sig bedre.... en stillet i øjet,.. så bliver der ro..... Redigeret af lung d. 20/07-2013 18:33 |
|
|
milex |
Lagt på d. 20/07-2013 20:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Longway skrev: Uanset om kvinderne er ludere, glaedspiger eller hvad man nu lyster at kalde dem, kan man ikke behandler dem med respekt pga. sine egne minrevaerkskomplekser og kun er ude paa at udoeve sine egne syge perversiteter, saa skal man holde sig vaek....LANGT VAEK ! Men det kan disse usle typer jo ikke, saa de skulle have saa mange bank ! Man må altså ikke true med bank herinde |
|
|
flyer |
Lagt på d. 20/07-2013 20:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Sum num naa... og så hyler han op som en kællig bagefter 555 "Mandfolk" hmm........ Måske han skulle lære at opføre sig ondentligt?! Efterhånden lav sol over Sydhavsøerne Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Longway |
Lagt på d. 21/07-2013 07:29
|
Ja det er nok lidt anderledes her i Thailand, opfoere man sig ikke ordentligt, saa kan man regne med roevfuld ( store overarme eller ej ), saa kan de laere det....Og at staa at vande hoens bagefter..Hvor ynkelig kan man vaere. Det goer det jo bestemt ikke bedre at farang dasker til hende den lidt kraftige pige, ja derefter kommer stiletpigen.....55555 Redigeret af Longway d. 21/07-2013 07:38 Mvh. Chiliposen.
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/07-2013 10:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Longway skrev: Det goer det jo bestemt ikke bedre at farang dasker til hende den lidt kraftige pige, ja derefter kommer stiletpigen.....55555 Nu er det ikke forsvar af manden og han har sikkert gjort noget der gør dem sure inden videoen starter. Men da han slår pigen er han allerede blevet sparket i jorden, så det ene slag han får ind er mest forsvar. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/07-2013 10:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Man kan godt argumentere for at en del af pigerne i Pattaya måske er mere hærdet og derfor bedre til at "slå fra sig" og beskytte sig selv imod al den "bullshit" de oplever....men nye i branchen er særlige sårbare overfor løgnagtige vesterlændinge der sjofler dem og i øvrigt behandler dem som dyr. Samme gælder for disse mere eller mindre nye destinationer (og nye type turister)...pigerne har måske en mere naiv tilgang til vesterlændinge (og russere) og derfor ikke helt så opmærksomme på de farer der lure... Det mindste man kan gøre er dog at behandle dem med respekt. Min ven som rejser meget i Taiwan, Kina og Sydkorea fortæller at kvinderne der er ganske vilde med vesterlændinge, måske fordi de er spændende osv...men han fortæller også at de ligesom mange thaipiger forventer at manden betaler alt hvilket gør at han helst undgår forhold. Og her snakker vi ikke prostitueret, men ganske alm. middelklasse kvinder, studerende el. i arbejde. |
|
Spring til debat: |