Se indlæg
 Udskriv debat
Klaus Pagh
Bjarke85
Faldt lige over en artikel på EB omkring Klaus Pagh, som en del mente var en chamerende gammel gentleman.

Jeg syntes der tegner sig et andet billede. Først en 39 år yngre kæreste, så en 45 år yngre thai, og også beskyldninger om incest.

http://ekstrablad...043256.ece

Tjaa. Man kan jo kun gisne om incesten er rigtig eller ej, men det er jo ihvertfald fakta at han er til helt unge personer... Tuttelu Tralla

Girobank
Prøv lige at finde ud af hvad incest egentlig er inden du smider sådan en påstand på nettet.

Hvor gammel er din kone/kæreste?

Aldersforskellen er efter min mening ikke omverdenens problem, men måske lidt misundelse?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Bjarke85
Girobank, jeg ved godt hvad incest er. Det er at gøre seksuelle ting med sine børn. = meget yngre end sig selv. Og jeg kaster ikke om mig med beskyldninger, jeg viderbringer kun den information der er i artiklen.

Min kone er 2 år ÆLDRE end mig, hun fylder 30 i år, jeg fylder 28. Såhhh..

misundelse ? Alle og enhver kan da få en ung pige fra thailand når de bliver ældre??? Især hvis man har penge ! og det er da ingen fordom, men blot fakta ?

PeterS
@Bjarke

Hvor mange skilemisser har ikke haft den slags beskyldninger`?

Du har ganske enkelt samme lave tankegang som EB.

Longway
Bjarke85 skrev:

Girobank, jeg ved godt hvad incest er. Det er at gøre seksuelle ting med sine børn. = meget yngre end sig selv. Og jeg kaster ikke om mig med beskyldninger, jeg viderbringer kun den information der er i artiklen.

Min kone er 2 år ÆLDRE end mig, hun fylder 30 i år, jeg fylder 28. Såhhh..

misundelse ? Alle og enhver kan da få en ung pige fra thailand når de bliver ældre??? Især hvis man har penge ! og det er da ingen fordom, men blot fakta ?

Men hvilken pige ? Jeg behoevet intet svar, jeg er nu uden for traad..Sorry !
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
Bjarke85
PeterS, tja jeg skrev jo også man kun kan gisne om hvad der er sandt eller ej Smile

Longway, jamen ved du hvilken pige Klaus Pagh har da ? Eller mange af de andre faranger rundt om i verden Wink

Men uanset om det er sandt eller ej, så tegner der sig da et billede af en gammel ulækker liderbuk med mange penge. (min mening)

Longway
Nae, det ved jeg ikke, dit skrevne gik heller ikke dirkekte paa Pagh, derfor svarede jeg...Jeg ser det naesten hver dag.
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
hugoboerge
Bjarke85 skrev:

PeterS, tja jeg skrev jo også man kun kan gisne om hvad der er sandt eller ej Smile

Longway, jamen ved du hvilken pige Klaus Pagh har da ? Eller mange af de andre faranger rundt om i verden Wink

Men uanset om det er sandt eller ej, så tegner der sig da et billede af en gammel ulækker liderbuk med mange penge. (min mening)

Klap lige hesten og saa synes jeg at Webmaster skal lukke denne traad for det eneste Klaus Pagh har med Thailand at goere er at han er thai gift og fred vaere med det. Klaus Pagh er da en charmerende person og der er maaske misundelighed at spore hos en hvis person ?

Bjarke85
Nej sandt. Jeg konstaterede bare jeg ikke var misundelig, dels fordi jeg er glad for min kone. Så ingen grund til at være misundelig. Og dels fordi når jeg bliver gammel, hvis jeg skulle få lyst kunne jeg snildt finde en ung pige i thailand. Hvilken pige hun så er, tjaaa. Det er ikke til at sige før man har mødt hende hehe Smile

Og ja, jeg ser det også hvergang jeg er i Thailand.

Bjarke85
hugoboerge skrev:

Bjarke85 skrev:

Klap lige hesten og saa synes jeg at Webmaster skal lukke denne traad for det eneste Klaus Pagh har med Thailand at goere er at han er thai gift og fred vaere med det. Klaus Pagh er da en charmerende person og der er maaske misundelighed at spore hos en hvis person ?

Du kan selv klappe hesten, for det første så kig hvilket forum jeg har smidt tråden i..

For det andet, så viderlinker jeg en artikel, jeg kommer ikke med postulater selv. Og hvad dælen skulle jeg være misundelig på en 78 årig for ? Statistisk er det hans sidste år i live. Og på hans penge måske ? Nah, jeg tjener skam udmærket selv, og har 40-50 år tilbage til at tjene flere i Smile Så at han har en ung kone ? Heller ikke, min kone er yngre end hans, og jeg har intet begær for børn som han måske har ? Wink

Og nu var klaus pagh et emne tidligere, så syntes da det er helt fint at bringe ham på banen igen. Jeg beklager dog overfor jer klaus pagh elskere, at det var en negativ historie der kom og ikke en positiv.

hugoboerge
Bjarke85 skrev:

Nej sandt. Jeg konstaterede bare jeg ikke var misundelig, dels fordi jeg er glad for min kone. Så ingen grund til at være misundelig. Og dels fordi når jeg bliver gammel, hvis jeg skulle få lyst kunne jeg snildt finde en ung pige i thailand. Hvilken pige hun så er, tjaaa. Det er ikke til at sige før man har mødt hende hehe Smile

Og ja, jeg ser det også hvergang jeg er i Thailand.

Den med misundelighed naevner intet om nogens kone, men omkring at vaere en charmerende person.

Bjarke85
I øvrigt, var det ikke dig, der sagde at du stadig så din søn og datter på 40 og 35 år som børn ???

I så fald siger jeg bare føj !

zapper
Bjarke85 er temmelig umoden af sin unge alder at være. Han er tydeligvis præget af en grad af lavt selvværd. Han har behov for hele tiden at fortælle, at alle andre er ældre end ham selv, at alle andre har en ung thaikæreste. Mens han selv ser godt ud, og at han er jævnaldrende med sin kone. At hun har taget han pga. ægte kærlighed, og ikke ligesom alle vi andre pga. pengene.

Som tidligere skrevet til Bjarke85 ....enhver er salig i sin tro.

Bjarke85
zapper skrev:

Bjarke85 er temmelig umoden af sin unge alder at være. Han er tydeligvis præget af en grad af lavt selvværd. Han har behov for hele tiden at fortælle, at alle andre er ældre end ham selv, at alle andre har en ung thaikæreste. Mens han selv ser godt ud, og at han er jævnaldrende med sin kone. At hun har taget han pga. ægte kærlighed, og ikke ligesom alle vi andre pga. pengene.

Som tidligere skrevet til Bjarke85 ....enhver er salig i sin tro.

Jeg er ked af jeg bragte en negativ artikel om jeres forbillede og idol Klaus Pagh LOL LOL

Girobank
Bjarke skrev:

og Bjarke er overhovedet ikke misundelig på nogen??

Jo Bjarke vil være midtpunkt hele tiden!

Kom dog med noget andet end en henvisning til EB!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Bjarke85
Vil jeg være midtpunkt hele tiden ? øhh ? Forklar venligst.

Hvad skulle jeg være misundelig på Giro ? Forklar mig også venligst det. JEg er hverken misundelig på at han har en ung kone, ej heller hans økonomi. Og bestemt heller ikke hans alder da.

Om han er charmerende aner jeg ikke, kender ham ikke, har kun set negative ting om manden.

Og nu var det tilfældigvis på EB jeg fandt artiklen, i øvrigt var den anden artikel herinde om ham, også fra EB.

Og at jeg syntes han er ulækker har jeg vil lov til ? Det er skam ikke misundelse. Det er bare det faktum at han er sammen med kvinder der er yngre end de flestes børn i hans alder!

Og ja, det syntes jeg er ulækkert, det må jeg vil gerne syntes?

PeterS
Ja nogen finder også en kone med et barn, hvorfor mon?

Bjarke85
PeterS skrev:

Det kan skyldes hun har haft et forhold før man fandt hende, og hun i det forhold blev gravid og fik et barn. Det er blot et gæt ? Smile

PeterS
Bjarke85 skrev:

PeterS skrev:

Det kan skyldes hun har haft et forhold før man fandt hende, og hun i det forhold blev gravid og fik et barn. Det er blot et gæt ? Smile

Ja det kunne jo også skyldes tendenser, af den mindre tiltalende slags.

Anonym Bruger
Bjarke85 skrev:

Faldt lige over en artikel på EB omkring Klaus Pagh, som en del mente var en chamerende gammel gentleman.

Jeg syntes der tegner sig et andet billede. Først en 39 år yngre kæreste, så en 45 år yngre thai, og også beskyldninger om incest.

http://ekstrablad...043256.ece

Tjaa. Man kan jo kun gisne om incesten er rigtig eller ej, men det er jo ihvertfald fakta at han er til helt unge personer... Tuttelu Tralla

Sikke dog en omgang tilsværtning af en mand. Det med incesten har været fremme flere gange og det lader til at det er et ulækkert forsøg af eksen på at tilsvine ham. At Klaus Pagh er til unge kvinder er der ingen tvivl om, han har jo altid været kendt for at komme sammen med yngre kvinder.

Prøv google ham og de kvinder han har været gift med, det er en samling af piger der er markant ynger end ham.

Men blot fordi man godt kan lide unge kvinder er det jo ikke det same som at man er til børn. Derudover er der da stor forskel på egne børn og andre på same alder. Normale mennesker vil aldrig ser sine egne voksen børn som sexuelle væsner men kan sagtens se at andre jævnalderne er tiltrækkende.

Spring til debat: