Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Til dig som bor i Thailand og gerne vil forøge din indtægt betydeligt. Så kan dette være en idé for dig.
Jeg har kastet mig over dette spændende projekt om, at udbrede kendskabet til en kendt hudpleje- og kosttilskuds serie; Nu Skin. Nu Skin har igennem de seneste 29 år etableret sig i hele 53 lande verden over og med super kvalitet samt tilbagekøbsgaranti er det et rigtig godt koncept. På verdensplan omsætter Nu Skin for mere end 2 milliarder USD og er blandt andet særdeles kendt og velrenomeret her i Thailand.
Du kan også være med til at ændre dit og andres liv og få en del af overskudet ved at sælge Nu Skin produkter og der er intet gebyr for at deltage. Hvis du kan tage ca. 30 minutter ud af din kalender så kan jeg arrangere en online præsentation af konceptet eller du kan vælge at bruge et par timer på en præsentation af hele konceptet på et af Nu Skins kontorer i og omkring Bangkok.
Efter én af mine bedste venner præsenterede mig for idéen valgte jeg at bruge noget tid på det og allerede nu tegner det sig positivt. Du behøver ikke selv at sælge produkterne, du kan finde andre eller du kan blot finde folk som ønsker at bruge produkterne og derved tjene penge.
Som et eksempel kan man få målt sine aniuoxydanter i blodet, du bliver oprettet med dine informationer og begynder at bruge et af Nu Skins vitamin og mineral produkter. Efter en periode bliver dine anioxydanter målt igen og hvis ikke resultatet er mærkbart positivt ændret så får du dine penge tilbage, Nu Skin er så sikre på, at det virker.
Nu Skin har ansatte som dagligt sidder klar ved telefonerne for at hjælpe dig videre ligesom der løbende afholdes virksomheds- og produktpræsentationer.
Nogle af Nu Skin Koncernenes fundament er
Oprindelige udgangspunkt: Hemmeligheden til ungdom
Løfte: Kontinuerlig videnskabelig innovation
Mere end USD 1,74 milliarder i omsætning i 2011.
28 års erfaring
Tilstede på 53 markeder
Dunn & Bradstreet 5A-1 Rating
Mere end 1 milliard USD i aktiver
Børsnoteret (NUS) på børsen i New York (NYSE)
I 2011 udbetalte Nu Skin 751 MILLIONER DOLLARS til sine distributører
Hver femte dag har Nu Skin en ny person, som har tjent mere end en million i kommission.
Vil du høre mere så send mig en mail via , så skal jeg hjælpe dig igang og få dig oprettet i systemet helt uden omkostninger eller forpligtelser for dig.
Er der nogen folk som kan give deres kommentarer hvis de kender Nu Skin produkterne så vil det være rigtig dejligt at høre.