Se indlæg
 Udskriv debat
carlsberg vender tilbage til LOS
waree
skålCheers

Carlsberg indgår et stratetisk partnerskab med Singha Corporation, som er den ledende bryggerigruppe i Thailand og indehaver af det bedst sælgende ølmærke i Thailand, Leo Beer, såvel som det meget populære Singha Beer brand.

Carlsberg og Singha etablerer et Joint Venture, der skal overvåge marketing, salg og distribution af Carlsbergs internationale ølmærker i Thailand. Det er også planen at lancere Singha øllen på udvalgte markeder uden for Thailand gennem Carlsbergs internationale netværk.

- Vi er glade for at offentliggøre det strategiske partnerskab med Singha Corporation. Ølmarkedet i Thailand er en stor mulighed for Carlsberg, og vi er glade for at blive partner med et stærkt og dedikeret team og et af de mest succesfulde bryggerier i Asien, siger Roy Bagattini, Senior Vice President, Carlsberg Asien.

Singha Corporations CEO Santi Bhirombhakdi, udtaler, at Singha med samarbejdet får mulighed for både at styrke sin premium portefølje i Thailand, såvel som for at udvide Singha mærkets globale tilstedeværelse uden for Thailand. Vi ser frem til at se vores forretninger vokse og sammen udnytte det potentiale, som det spændende partnerskab vil åbne op for

chaingmai
du kan allerede købe Carlsberg i biLOL LOLg. c.

taxidriver990
Hvilken Big C i Chiang Mai har du set dem i ?
Snart paa tide jeg faar briller.......

Anonym Bruger
Ja det er ved at være lidt tiden siden at Carlsberg kunne starte med at sælge øl igen i Thailand, efter deres fejl, der var skyld i de ikke har kunne sælge i lang tid...

Men ved ikke lige hvad de gøre ved deres øl her i Asien, for en Carlsberg smager ikke på samme måde som der hjemme....

Heller ikke de Carlsberg jeg prøvet i malaysia penang

natty
Så må vi håbe at de har gjort deres hjemmearbejde bedre end da de samarbejde med Chang selskabet

Med hensyn til smag af en vare, ja Carlsberg kan sagtens smage anderledes i Asien. Dels er den brygget derude og man tilpasser sig den lokale smag.
Det er det samme med f.eks. cigaretter, Marlboro Light smager anderledes i Thailand end i Danmark, det samme synes jeg at Cola gør.

Jeg fik engang en Whopper i Hong Kong, den smagte også anderledes end i DK.

At man synes at ting smager anderledes i Thailand, kan også bare være fordi man er i troperne, temperaturene, omgivelserne og vejret.

For ikke så længe siden drank jeg i DK en Shinga brygget i Thailand, jeg synes slet ikke det var den dejlige og læskende øl jeg elsker i Thailand.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Boes
Natty skrev ..Jeg fik engang en Whopper i Hong Kong, den smagte også anderledes end i DK.

Så skal du unde dig"fornøjelsen" at spise en whopper i New Delhi lavet på fårekød... uspiseligt... Bvadr...Shock
Carlsberg på store flasker og dåser kan købes på Makro i Krabi de sidste 3 måneder .. brygget i Vietnam, men smagen er god nok
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

hugoboerge
Koebte 2 store flasker Carlsberg i Foodland. Det var en fejltagelse, men smag og behag er jo forskellig.

Boes
hugoboerge skrev:

Koebte 2 store flasker Carlsberg i Foodland. Det var en fejltagelse, men smag og behag er jo forskellig.

Det afhænger jo også lidt af " bedst før" datoen og hvor den er brygget...eller hur ?
Albert Einstein

hugoboerge
Brygget i Vietnam og udloebsdato den 21.03.2013.

Webmaster
Efter de tidligere nyheder/udmeldinger fra Carlsberg; Carlsberg bliver partner med det thailandske bryggeri Singha Corporation (28/09-2012), Carlsberg vender tilbage til Thailand (20/10-2010) og Carlsberg går fuldt ind i Thailand (11/10-2011) er nogle tørre tal kommet på banen med hvordan tilbagekomsten i Thailand går for Carlsberg indtil videre.

Selvom de tre regioner er vækstmaskinerne, kan andre markeder, der ikke er dækket af Carlsberg, også blive interessante.
- Thailand vil blive betydningsfuldt, forudså Roy Bagattini.

Men der lang vej igen. Heineken er i Thailand størst med 1 mio. hl. mod Carlsbergs 0,2 mio. hl.

Nabolandet Myanmar er også en plet, som Carlsberg kigger på - måske med eget bryggeri.
I begyndelsen kan Vietnam dog forsyne Myanmar som det er tilfældet med Thailand.

Læs nærmere på: http://www.busine...er-i-asien
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Conrad
Makro paa Phuket saelger ogsaa Carlsberg, baade daaser og smaa og store flasker, jeg har kun koebt daaser og smaa flasker og de smager udmaerket.

Men de saelger ogsaa Beer Lao, baade Lager og Dark Lager og lager'en er den bedste "lyse" ol jeg har smagt i Thailand. Den moerke er lidt morkere end Carls Special, men den er rigtig god.

De ovennaevnte ol er ca. 2 maaneder gamle naar jeg kober dem.

Skaal!

Conrad

Boes
Makro, her i Krabi har kun Carlsberg på dåse og store flasker. Vi sælger kun flaskeøl og jeg kan sige at der er afsætning for hver en flaske vi kan få fat i. Meget populært at Carlsberg er tilbage i Thailand...blandt danskere og alle andre nationaliteter....
Albert Einstein

Spring til debat: