Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Hugo er død:-(
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 06/02-2012 02:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
hugo raunholt thomsen børnes ven i doi law er afgået ved døden æret være hans minde |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 06/02-2012 03:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Det var en trist nyhed. Jeg har aldrig selv mødt Hugo, men har stor respekt, for hans arbejde med og for børnene i Doi Law. Verden er blevet lidt fattigere ved tabet af Hugo. Peter
|
|
|
cesse |
Lagt på d. 06/02-2012 04:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
chaingmai skrev: hugo raunholt thomsen børnes ven i doi law er afgået ved døden æret være hans minde Er der nogen der ved hvor han bliver bisat fra og hvornår Hilsen Cesse |
|
|
mpedersen024 |
Lagt på d. 06/02-2012 05:54
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
RI P Hugo og æret være hans minde og mindet om hans gode arbejde for børnene på skolen i Doi Law(som han jo holdt fast i) tankerne går til Nang og børnene og hvad der nu skal blive af dem.
Redigeret af mpedersen024 d. 06/02-2012 05:56 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 06/02-2012 05:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
cesse skrev: chaingmai skrev: hugo raunholt thomsen børnes ven i doi law er afgået ved døden æret være hans minde Er der nogen der ved hvor han bliver bisat fra og hvornår Hilsen Cesse R.I.P Hugo Michael B Kristensen
|
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 06/02-2012 07:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
indtil vidre, er han på køl i hjemmet,måske hans børn i dk. vil herud, så snart jeg ved noget skriver jeg det herinde |
|
|
sony |
Lagt på d. 06/02-2012 07:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
R.I.P. Hugo
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 06/02-2012 07:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Kære alle. Hugo er her til morgen, efter længere tids sygdom, afgået ved døden. Siden jeg besøgte ham for snart 10 dage siden, er det gået stærkt ned ad bakke for Hugo. Hugo har desværre levet et hårdt liv, hvor han ikke har været god ved sin krop, og nu kunne den så ikke mere. Hugo lagde et stort stykke arbejde for skolen i doi Law, og han vil være et stort tab for dem. Jeg vil huske Hugo som en god, og meget hjælpsom mand. Jeg vil savne ham, og mine tanker går til Nang og ungerne. Nang er naturligvis meget ked af det, og jeg har i dagene op til hans død talt med hende flere gange dagligt. Hugo har fået fred, og jeg håber at folk herinde vil være store nok til ikke at rippe op i gamle stridigheder ang Hugo. Der synes jeg han fortjener. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 06/02-2012 07:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Det var da en kedlig nyhed
Come As You Are
|
|
|
kylling |
Lagt på d. 06/02-2012 08:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Hugo R.I-P- |
|
|
keniko |
Lagt på d. 06/02-2012 08:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
R.I.P.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
kro90 |
Lagt på d. 06/02-2012 08:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Æret være Hugo's minde Vores tanker går til Nang og børnene. der har mistet en god mand og far. Lone og kim Ishøj Kim
|
|
|
ABS |
Lagt på d. 06/02-2012 09:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 310 |
May the road rise up to meet you, may the wind be ever at your back. May the sun shine warm upon your face and the rain fall softly on your fields. And until we meet again, may God hold you in the hollow of his hand. Farewell Hugo! God knows when we shall meet again. Mine tanker går til Nang og de 2 dejlige børn. We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 06/02-2012 11:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
Jeg vil håbe han har fred nu følger men ham og hans RIP Leo |
|
|
sony |
Lagt på d. 06/02-2012 12:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Rykker lige mit indlæg herover R.I.P Hugo Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 06/02-2012 12:18
|
Antal indlæg: 1145 |
Hugo du gjorde hvad du kunne og mere kan ingen kræve af en mand. Håber inderligt at nogen vil føre dit arbejde for børnene videre. Tak for at du var. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Lagt på d. 06/02-2012 12:37
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Kære Hugo, håber du har fået fred og ro nu. Du gjorde et kæmpe stort arbejde for børnene på skolen og jeg håber Nang får mulighed for at føre arbejdet videre. Jeg nåede desværre ikke at komme på skolen sammen med dig, men Nang kan fortsat regne med min støtte. Selv om du måske ikke kan se disse ord, så tak de mange gode samtaler gennem årerne, er glad for at jeg fik sagt det til dig for længe siden,at jeg nød disse samtaler på Skype. Ære være mindet om en mand som HUGO. Povl Erik |
|
|
Lagt på d. 06/02-2012 12:47
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hvil i fred, Hugo. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/02-2012 14:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Verden er blevet fattigere uden en ildsjæl som Hugo. Hvil i fred. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 06/02-2012 15:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
HUGO var "en sej og stædig jyde " til det sidste. Han kæmpede bravt for hvad han tænkte og mente var ret, og lod sig ikke underkue. Doi Lo skolen "skylder" ham meget for det arbejde som han og Fru Nang har udført i tidens løb, for at få dem sat på "landkortet" og indsamle midler til at gøre deres daglig dag lidt mere tåleligt. Mine tanker går nu til Nang og børnene, og deres fremtid. Hugo kan vi desvære ikke "få tilbage", men må hans minde indprintes i vores bevisthed, for selv i "lille dråbe i havet" kan gøre lidt forskel. Æret være dit minde . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |