Se indlæg
Bank konto
|
|
iThai |
Lagt på d. 23/11-2011 16:08
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 86 |
Har nogen her erfaring med at åbne bankkonto i Malaysia eller Singapore? Eller alternativt Laos / Cambodja. Modtager gerne svar via mail. ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/11-2011 19:20
|
Antal indlæg: 3779 |
iThai skrev: Har nogen her erfaring med at åbne bankkonto i Malaysia eller Singapore? Eller alternativt Laos / Cambodja. Modtager gerne svar via mail. Du kan jo kontakte en dansk eller skandinavisk bank i Singapore, men der er vist opstået visse "issues", så jeg ved, at nogle danskere har forladt danske banker i fx Singapore. Men så kan du jo bare vælge fx en Hong Kong-bank eller en amerikansk bank i Singapore. Det hele handler om din status i Danmark. Men de danske banker i Sweitz og Singapore står i kø med en god frokost, hvor de kan diskutere dette. Kan de ikke leve op til dine krav, så forsøg måske HSBC eller Citibank i Singapore. Jeg skal lige pointere, at dette ikke er mit speciale, men blot hvad jeg hører her og der, og jeg hører så meget, at ørerne falder af. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/11-2011 03:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
1. gaa ind paa google "opening bank account in singapore for foreigners" 2. samme for Malaysia Problemet med en off-shore a/c i Singapore ser ud til at vaere at der er visse minimumskrav mht balance paa kontoen. Hvis du bor i Thailand vil jeg gaa ind i HSBC, Citibank samt UOB og forhoere mig om mulighederne. God fornoejelse. |
|
Spring til debat: |