Se indlæg
 Udskriv debat
Børnene i Doi Law
thaikurt1
huratho

Tage det stille og rolig, hver ting til sin tid.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
huratho
Hej
Der er lagt lidt ind på børnesiden, om året som snart svinder og lidt om vores tanker for 2011
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

huratho
Hej
Der er lagt lidt nyt ind på www.aidsboern.dk hvor vi fortæller lidt om hvorfor der er så stille omkring skolen.
Hilsen Hugo

huratho
Hej
Der er nu efter lidt lang tid lagt nyt up-to-date regnskab ind på www.aidsboern.dk
Grunden til at det er blevet lidt trukket ud skyldes bl.a. travlhed (Claus) og sygdom (jeg selv)
Hilsen Hugo

huratho
Hej

Vi har desværre set os nødsaget til at lukke den danske konto.

Kontoen er lukket da der var for få indbetalinger på den til at dække udgiften på 25 DKK pr. måned i gebyr til banken.

Donationer kan selvfølgelig stadig indbetales/overføres til vores Thailandske konto.

Idet jeg håber på forståelse, sender jeg de bedste hilsner.

Hugo

ABS
For få.. Du mener vel ingen indbetalinger. Mener DKK 25,-
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Der er månedlig kontogebyr på 25 kr. Set i forhold til de få (faktisk kun1 person),der indbetaler til den danske konto trofast hver måned, så er det reelt for dyrt at opretholde en dansk foreningskonto.

Se iøvrigt på skolens hjemmeside, hvem der har støttet gennem den danske konto, jeg kan ikke få øje på ret mange og heller ikke dig selv med ret meget.

Så hvis nogen vil støtte fremover, overfør pengene til den thailandske konto.

ABS
Hmmm. Ikke vist siden ikke bliver opdateret med de forskellige der støtter. Kan ikke få øje på de THB 20.000.00 jeg gav i August..Hmmmmmm

www.abs-relocations.com
SteenJ
ABS skrev:
Hmmm. Ikke vist siden ikke bliver opdateret med de forskellige der støtter. Kan ikke få øje på de THB 20.000.00 jeg gav i August..Hmmmmmm

Hvad søren i Hugo. ER der noget der svigter/halter//////eller....
mvh. Steen

BIG VIKING/ABS/PER

jeg har ingen problemer med at finde ud af de 20000 B, du har givet til skolen, de står i et indlæg vedrørende pigen CAT, som du sponsorer et skoleophold for de kommende 3 år.

Hvor er dit flyttefirma egentlig registeret?

ABS
Hvor mit firma er registreret er denne sag uvedkommet. Denne sag drejer sig om at de THB 20.000.00 som jeg donerede til skolen ikke er registreret på siden under donationer på Hugo´s hjemmeside. Hvad og hvorfor er de ikke det.?? Hvor mange andres donationer er glemt.?? At der så skulle stå noget om det vedrørende pigen Cat er jo også sagen uvedkommet, idet de THB 20.000.00 ikke var til Cat. Til hendes sponsorat, gav jeg yderligere THB 30.000.00, samme beløb skulle jeg betale hvert år i de næste 3 år. Men det sponsorat har jeg trukket tilbage og foangt mine penge tilbage. Og hvorfor har jeg så det.? Det er også denne sag uvedkommet.

www.abs-relocations.com
AL 48
girobank skrev:
BIG VIKING/ABS/PER

jeg har ingen problemer med at finde ud af de 20000 B, du har givet til skolen, de står i et indlæg vedrørende pigen CAT, som du sponsorer et skoleophold for de kommende 3 år.

Hvor er dit flyttefirma egentlig registeret?

Så burde de jo også fremgå af skolens regnskab, og ikke kun af en tilfældig artikel.
Mvh.,-Anton

Jeg er da helt sikker på at dine penge er brugt til det du har aftalt.

At du nu åbenbart er sprunget fra dit sponsorat for pigen CAT, synes jeg er ret relevant at spørge til, men du har nok ikke rigtig lyst til at besvare spørgsmålet.

Det må da få ret stor betydning for pigen, at du alligevel ikke vil sponsorer hende skolegang.

Årsagen kan jeg så kun gætte om?

jimmikoldenborg
Hvorfor må vi ikke kende årsagen?

Vh

Jimmi
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
ABS
Årsagen til at jeg ophævede mit sponsorat forbliver mellem Hugo og mig. Så Girobank forsæt du bare med at gætte.

www.abs-relocations.com
ABS skrev:
Årsagen til at jeg ophævede mit sponsorat forbliver mellem Hugo og mig. Så Girobank forsæt du bare med at gætte.

Jeg syntes da,at det er helt op til dig,om du ophæver dit sponsorat af Cat eller ej og mener også, at alle har deres grunde,til deres handlinger.
Men jeg syntes omvendt, at der på en eller anden måde, kastes et lidt mistænkeligt skær over Hugo-og så mener jeg, at vil man det,må man også uddybe tingene og ikke bare starte en mistænkliggørelse af en person.
Dette kan jo i høj grad vanskeliggøre tilværelsen for Hugo og ikke mindst Doi-Law-hvis folk skal gå og tro, at der er ting,der ikke er som de skal være,så er det jo klart, at mange nok vælger ikke, at støtte skolen(børnene)i fremtiden-derfor mener jeg, at det må være på sin plads, at få tingene frem i lyset-hvad de så end er.

jimmikoldenborg
Jeg vil give Brian ret.

Det kaster jo unægteligt et lys på Hugo, som pludselig ser mærkeligt ud. Det kan hverken børnene eller Hugo være tjent med.

ABS
Hvem der kan være tjent hvad og hvorfor er op til folk selv at vurdere. At I er så nysgerrig at det næsten gør ondt i røven er jo synd for jer, for som sagt så forbliver årsagen til min opsigelse af sponsoratet mellem Hugo og mig.

www.abs-relocations.com
jimmikoldenborg
Søde ven.

Det er da dig der lægger op til at der er noget der ikke stemmer. Når man så gerne vil høre hvad det er der ikke er ok, så kommer der en barnlig tone som ingen steder hører hjemme.

Hvad du får ud af denne attitude ved jeg ikke, men det virker noget usagligt, og derved kan jeg ikke tage dig seriøst.

Hvis der er noget der ikke stemmer (hvilket jeg ikke kan forestille mig) så skal det da frem i lyset. Og ikke det der æ bæ bussemand jeg ved bare noget I ikke ved. Fis!!!

ABS skrev:
Hvem der kan være tjent hvad og hvorfor er op til folk selv at vurdere. At I er så nysgerrig at det næsten gør ondt i røven er jo synd for jer, for som sagt så forbliver årsagen til min opsigelse af sponsoratet mellem Hugo og mig.

ABS
Oh -Jeg er din søde ven.. Tak jeg er rørt til tårer..CryingSmile
Nu starter jeg med at besvare Girobank i går. Hvis der læsses hvad han skrev kl. 17.41, så lyder det jo som om at de THB 20.000.00 var med i mit sponsorat, så jeg svare bare tilbage.
Min attitude.!!!! Næ problemet ligger i at I ikke kan få at vide hvorfor jeg har stoppet mit sponsorat. Det pisser jer af at I ikke kan få styret jeres nysgerrighed.
Jimmi hvad du og andre kan forestille jer angående Hugo og hans ”projekt” er helt op jer. I må tage jeres egne konklusioner . Hvorfor Hugo og jeg har stoppet samarbejdet er kun op til Hugo og mig. Så kan I andre tænke hvad I lyster.. Men en ting er sikkert. Jeg er vild med at det pisser nogen af at jeg ikke fortæller noget. For helt ærligt så rager det ikke nogen.

www.abs-relocations.com
Spring til debat: