Se indlæg
 Udskriv debat
5.6 mill
dutling68
moralen er vel baken har råd til at tabe men det har vi normale ikke Grin

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Suk Rak Ning
John skrev:
Enig i at banken formentlig har lavet en fejl. Men at det er lykkedes manden at hæve en en gummi check, berettiger ham efter min mening ikke til pengene.

Hvis nu det var dig der stod og skulle betale 1000 kr. i en forretning, med dit visa kort. Og du i farten ikke opdager at ekspidienten er kommet til at taste et 0 for meget (10,000) og du trykker godkend. Er det så også iorden at forretningen beholder dine 9.000 kr.?

Moral er noget underligt noget Wink

Ja.....................
Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

birkedhoj
for fanden da suk. vågn nu op, der er da ikke noget fornuft i dit seneste indlæg. selv om jeg tror du mener noget med smiley'en til sidst.
Ole

manse
Jeg synes sgu det er mere beskæmmende, at voksne mennesker kan beskæftige sig med et problem som dette. Hvad fanden rager det os om han har stjålet eller tilegnet sig 1 krone eller mere, se nu at blive voksne og lad vedkommende klare sine egne problemer. Jeg føler mig lille lige nu, for hvis der er nogle der vil gøre dette til et problem, ja så synes jeg de har et. Hvad pokker tror i at i har gang i, at glorificere en tyv, eller bare en smart charlatan. Lad dog manden selv klare sine problemer. Jeg giver en hat for hvad han har gjort med sin svindel, for hvad pokker rager det mig, se nu at blive voksne og lav denne site til noget seriøst.........

John
Manse, hvad er der galt i at debatterer en sag som denne i et debatforum?
Det rager mig en hel del at han har svindlet i det samfund jeg lever i.

Hvis du føler dig ”lille” over at læse en tråd som denne, så vær da voksen nok til at spring den over.

Syntes da det er særdeles interesant at nogles moral er, at det er iorden at svindle/ stjæle sig til penge i en bank, blot fordi de har mange penge - men det er jo indskyderenes penge Shock
Redigeret af John d. 15/08-2008 18:06
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
goldwing
Mon ikke manden, som har eller muligvis svindlet går rundt i Thailand og kigger rundt alle gadehjørner samt skulderen..... tror ikke det er de penge værd hvis man skal rende og skjule sig evigt, eller heller sjovt for ham at blive anholdt af Thai Policen.... føj føj

Saendaeng
Og det var Keld selv der startede denne tråd. Jeg ser nu heller ikke noget galt i at de forskellige giver den mening i denne sag.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
prasat
jeg havde nok gjort som keld hvis jeg havde fået chancen.

ja moral er en sjov ting har vi ikke alle stjålet?
hvem har ikke taget noget med hjem fra sit arbejde, så som papir skriveredskaber, byggematerialer osv.? alt efter hvad for en branche man er i.
men her ser vi det som med banken at vores arbejdsgivere har sku penge nok og i principet er at tage en papirklips også tyveri.
eller når vi enten udføre eller for udført sort arbejde, så snyder vi kun hinanden, men hvem vil ikke gerne spare 25 kilo på et badeværelse når resultatet er det samme.

prasat

filihankat
I dagens udgave af Ekstra Bladet kan man læse, at Keld Wulff tilsyneladende ikke er den eneste der har scoret - eller har forsøgt at score - millioner på falske checks. Nu er den 31-årige Patrick Beck, der i maj fik adresse i Keld Wulffs bordel-ejendom på Ribe Landevej, også rejst til Thailand. Forinden forsøgte han at hæve en anden af de stjålne checks. Den var på 14 mio. kr. og han bad om at få overført de ni millioner til en konto i Thailand. Det lykkedes dog ikke da kasseren fattede mistanke til checken og mandens historie om at de mange millioner var betaling for havemøbler.

Tja, nu må vi vel så have bangkoknielsen på banen igen for at arrangere endnu en "hjemrejse" fra Thailand.......

mvh. filihankat

Han skal da ind og rådne op, han har ødelagt mange menneskers liv. Han er en plattenslager, og en simpel alfons, BUR HAN INDE FOR LIVSTID.

Fifidong
manse skrev:
Jeg synes sgu det er mere beskæmmende, at voksne mennesker kan beskæftige sig med et problem som dette. Hvad fanden rager det os om han har stjålet eller tilegnet sig 1 krone eller mere, se nu at blive voksne og lad vedkommende klare sine egne problemer. Jeg føler mig lille lige nu, for hvis der er nogle der vil gøre dette til et problem, ja så synes jeg de har et. Hvad pokker tror i at i har gang i, at glorificere en tyv, eller bare en smart charlatan. Lad dog manden selv klare sine problemer. Jeg giver en hat for hvad han har gjort med sin svindel, for hvad pokker rager det mig, se nu at blive voksne og lav denne site til noget seriøst.........

Øh, er DU blevet voksen?

Eller har de 32 år på Grønland gjort indhug i antallet af arbejdende hjerneceller?

De typer jeg har mødt derfra, der har spildt ca. samme antal år i "krakkemut-land" som du, havde alle deponeret hjernekassen på hylden ude i finger D i Kastrup!

Tag dig dog sammen mand, og skån os andre for dine mærkværdige udbrud og holdninger!

F.

PS: Manden med checken er vel ikke så forskellig fra gennemsnittet af bøvehoveder og svindlere der opholder sig i Thailand...

Lad retten dømme.
Redigeret af Fifidong d. 31/08-2008 07:33

manse
Du kender åbenbart ikke reglerne her på siden. Det gjorde jeg heller ikke engang hvilket fik konsekvenser. Jeg undre mig meget over hvad du har gang i, for det er da ikke noget seriøst, for du har åbenbart udset min person til dit smuds, men en dag sker der vel noget fra webmasters side

stoney
ja,vi kan alle sammen lide moral,men dobbelt moral er bedre,dette gælder 99% af alle DanskereShockGrin.
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

dutling68
ang ham der fifi...skal han ikke snart have det gule kort ,for efter min Mening så er han begyndt at gå personligt efter manse og det kan manse da ikke være tjent med..bare min mening Smile
og fifi du lyder som en bitter mand se dog lidt lyst tingene for verden er slet ikke så slem....Wink så op med humøret Grin
Redigeret af dutling68 d. 31/08-2008 11:30
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

claus31130
Hvis man partout skal brokke sig....
Kan man prøve på denne side www.surgammelmand.dk

Claus

http://www.cs-web.in.th/
sula
FIFI hvad har hjerne og Grønland med hinanden og gøre ?,du lyder som dutling skriver som en meget bitter mand, alle har vel lov at have deres meninger uden at skulle svines til.

Anonym Bruger
Yeah
den fifi er da et surt opstød
hvad med at spise lidt sukker,så kan det være du kan blive lidt mere sød.
Hvorfor har du kun sure opstød at komme med.

du må leve et meget kedeligt liv,jeg håber snart at webmaster siger noget til dig gult kort er overskredet,så måske et rådt kort til dig.

futfut
Fifidong Har lidt ret omkring en vis person. Ingen nævnt, ingen glemt. Hørt om en der ikke skrev pænt om manse oa. og derfor blev smidt ud, så jeg vil undlade og skrive noget om disse, men lade andre om det....

Til sula! Ja. jeg ved sgu heller ikke hvad hjerne og grønland har med hinanden og gøre, men måske det samme som hjerne og visse ( kan selv bestemme ) på DTW

goldwing
futfut skrev:
Fifidong Har lidt ret omkring en vis person. Ingen nævnt, ingen glemt. Hørt om en der ikke skrev pænt om manse oa. og derfor blev smidt ud, så jeg vil undlade og skrive noget om disse, men lade andre om det....

Til sula! Ja. jeg ved sgu heller ikke hvad hjerne og grønland har med hinanden og gøre, men måske det samme som hjerne og visse ( kan selv bestemme ) på DTW

Var det ikke bedre at fortælle om hvordan det går med din ven og de 5.6 mill?

lols
bangkoknielsen skrev: (29/7)
....Således er han i kontakt med det danske politi og der er igår skabt forbindelse med konsul Tove Wisborg på ambassaden, således han på egen hånd får mulighed for at vende hjem, sikkert i næste uge - og forhåbentlig uden Thaipolitiets indblanding...
...

Bare lidt nysgerrig om der er noget nyt her en måned efter?
Redigeret af lols d. 31/08-2008 16:02

Spring til debat: