Se indlæg
 Udskriv debat
Prostitution
h
jeg er gift og har børn og hvis man beskylder mig for at benytte prostituerede så har man bare at bevise det.
Jeg har ikke tænkt mig at finde mig i de løgne, uanset debatten måske bliver lukket.

Don
Jeg har hele tiden bestræbt mig på - at give min mening - på hvilke tvivlsomme egenskaber man skal besidde, for f.eks. at være en klaphat…uden at nævne navne.

Så har jeg blandt andet bedt dig om at give en forklaring på, hvorfor du beskytter disse - efter min mening - tvivlsomme egenskaber hos visse mænd.
Du har ikke givet nogen forklaring endnu…eller taget afstand for disse tvivlsomme menneskelige værdier.

Jeg har gentaget mange ting, og ikke mindst skrevet om de ting jeg IKKE mente.
Jeg kan jo ikke blive ved med at bruge tid på at forklare dig og dine trosfæller hvad det er jeg mener, når indlæggene - EFTER MIN MENING - bliver bevidst misforstået.

Generelt syntes jeg jo ellers nok jeg har hørt på lidt af hvert i denne debat, og jeg bemærker ligeledes i et af dine tidligere indlæg at du skriver: ”Jeg var sku lige ved at tro at DON var det nærmeste vi kom en kvinde her på DTW”.

Jeg piver ikke over det´, men du lægger selv linien.

Og nu tager du det ligefrem personligt…det skulle du nok have tænkt på inden du blev rigtig morsom.
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

h
for det første skylder jeg ikke dig nogen forklaring.
og inden du sidder der og spiller åhh så uskyldig så læs lige dine indlæg en gang til der er ikke meget at misforstå i dine provokationer.

DON skrev.
Men jeg er nok nød til at gentage mig selv, og konstatere at det så tiltrækker mange, gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af.
Der er tydeligvis nogle der føler sig trådt over tæerne, når jeg skriver dette
.
DON skrev.
[u]Hvis man ikke ejer disse tvivlsomme egenskaber, er der vel ikke noget at blive truffet over…vel Henrik.[/u]
og sidst.
Sjovt som Henrik og Northwood har travlt med deres købesex.
Køber I egentlig noget andet..?

og ja jeg tager løgne om min person personligt og jo jeg kan da godt blive morsom men det tjener intet formål at synke til dit niveau så det skal jeg nok skåne de andre brugere for
Redigeret af h d. 15/09-2006 11:47

Payanak
Suk skrev:
Ajarn skrev:
Dette er et emne som aldrig kan blive uddebateret. Og jeg er selv dybt splittet i mine egne meninger omkring prostitutionen i Thailand. Men efter nu at have boet her naesten 3 aar har jeg dog et par ufravigelige konklusioner.

1. Thaipiger har en haeveautomat (ATM) mellem benene!

2. Ovenstaaende gaelder 99% af alle piger, der arbejder i turistomraaderne.
Pigerne som arbejder som masoeser eller arbejder paa hotel eller et hvilket som helst andet sted i og omkring turistomraaderne har vaeret eller er stadig involveret i prostitution.

3. Stoerstedelen af de maend, som kommer paa ferie i Thailand, kommer foerst og fremmest for at koebe sex.
Det siger sig selv at maend som kan faa sex naar de har lyst(i deres hjemlande), rejser ikke mange tusinde kilometer med fly for at koebe sex. Derfor maa disse maend altsaa vaere utiltraekkende for kvinder paa den ene eller anden maade.

Som jeg startede med at skrive, saa kan dette emne ALDRIG uddebateres, og jeg kan da kun opmuntre diverse barstolsexperter til forsat at komme med geniale indlaeg!!!!!!!!!

Du er sq da underlig, kender flere i bar-miljø, prøv at sige til dem at de har en ATM mellem benene, så er jeg sikker på at du ville få en på snotten og det ville sq også være på sin plads.
Jeg tror nok at du er kvinde, hvis ja, så ved jeg sq godt hvor den ligger begravet, du har et stort mindreværkskompleks........

Suk.Angry

Jeg lider hverken under mindrevaerdskomplekser eller af at vaere kvinde Wink
Jeg er en mand paa 28 aar, og jeg har kendt MANGE thaipiger...baade prostituerede og saakaldte guldgravere. Derfor kan jeg vist roligt paastaa jeg har et udmaerket kendskab til forholdene hernede.

Og ja jeg har proevet at sige til disse piger at de har en ATM mellem benene. De griner og giver mig ret...
Ioevrigt taler jeg med dem paa thai og med respekt.

Suk Rak Ning
Så ved jeg ikke, hvor den ligger begravet, men jeg er jo heller ikke hverken Psykiater eller psykolog.............!!!

Suk........Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

rinpoche
Hi Ajarn,

Du taler med dem med respekt, samtidig med at du fortæller dem at de har en atm mellem benene? Grin

Hvis jeg nogensinde har set en selvmodsigelse der sparker røv så er det vist denne her. Smile

rinpoche

Spiceroads
Kors hvor man grimmes som almendelig dansker Angry som kommer
til thailand for alt andet en tåbelige kvinder som sælger deres
krop på godt og ondt.
Skulle i ikke se at få denne debat afsluttet da det jo kun har
udviklet sig mudderkastning.

M.v.h

Spiceroads

rolan
ja desvære har du ret spicerods

total
Alt ialt er prostitution et gammelkendt fænomen - det kan alle debatdeltagerne vel blive enige om.
Demokrati ell. diktatur, kapitalisme ell. planøkonomi - you name it, det har altid været sådan og sådan vil det også være ud i al fremtid.
Udbud og efterspørgsel styrer emnet. Tillad mig at betragte prostitution (den frivillige) som en forretning, hvor sælger bestemmer hvem han/hun vil sælge til og til hvilken pris UANSET ALDER, KØN OG UDSEENDE.
Lad os hellere bruge krudtet på at modarbejde prostitution der sker med mindreårige, dem som tvinges ud ved brug af vold/magt m.m.
En hilsen til alle - også de gamle mænd som har et sexbeholv som de må få dækket ved at købe sig frem.Cool

PS; Har I iøvrigt bemærket brugerafstemningen - kun 26% af brugerne af siden er over 50 år - resten - hovedparten mellem 30 og 50 år - nu hvor DON tale om gamle fede mænd m.m.
Redigeret af total d. 15/09-2006 22:49

Don
Jo jo, Henrik, jeg kan skam godt se at du tilhører eliten inden for debattører.

Muligvis skylder du ikke mig en forklaring…men så måske bare for god ordens skyld, kunne du fortælle andre, hvorfor du hele tiden nægter at tage afstand for disse mænd, med meget negativ adfærd. (Læs de berømte ord).
Jeg kan ikke forstå det er så svært for dig, Henrik.
Des mere du nægter at tage afstand for disse ynkelige mænd, des mere tænker jeg da på, hvad forklaringen kan være.

Derfor skriver jeg, at hvis man ikke ejer disse egenskaber, skal man heller ikke føle sig truffet, vel Henrik.
Og det mener jeg stadig. Og du føler dig stadig truffet.
Det undrer mig i den grad at du ikke svarer på simple spørgsmål.

Du føler dig hele tiden trådt over tæerne.
Skriv en bog om hvad du tager personligt - og få det ud af kroppen.
Så kan du måske sælge den og folk ville kunne købe en form for ydelse af dig.
- Og så kunne du måske købe noget andet for de penge.

Men lad os komme tilbage på sporet, hvad var det du sagde om købesex, Henrik!

Suk Rak Ning
rinpoche skrev:
Hi Ajarn,

Du taler med dem med respekt, samtidig med at du fortæller dem at de har en atm mellem benene? Grin

Hvis jeg nogensinde har set en selvmodsigelse der sparker røv så er det vist denne her. Smile

rinpoche

Der er en guldmedalje på vej til dig rinpoche.......godt fanget Grin, det var lige vand på min mølle " Griner "

Mvh. Suk..........Cool

Suk Rak Ning
Don.

Jeg fatter ikke at du gider, at blive ved med at svare.

Mvh. Suk.

Alt kan misforståes, hvis man vil misforstå.

stavefejl
Et par små dryp.

Jeg har tidligere været samlevende med en dansk pige - læs flere - den ene i meget meget lang tid. Det kostede mig dyrt på alle fronter.

Da jeg ikke falder af hesten uden at prøve at komme op igen, gik jeg på nettet. Jeg har også læst de mange historier om uheldige mænd der er blevet snydt så vandet drev af dem, men satte dog et væsentligt kritiere til pigerne jeg skrev sammen med. Intet fast arbejde - ingen snak.

I dag har jeg den dejligste thai kæreste man kan forestille sig - og nej hun er IKKE nogen atm mellem benene. Tværtimod - hun står op 6 dage ugentligt kl. 4.30 - går på arbejde kl. 5.30 - med arbejdsgiverens bus tager det godt og vel 1t og 15 min. Møder kl. 7 og har fri 18.30 - læs 6 dage om ugen for mindre end 13.000 bath om måneden. Hun har en livsglæde og lyst til at leve jeg aldrig har set eller mødt før.

Hun havde en drøm - og det var at finde en god mand der IKKE drak eller spillede eller havde mia nois. En hun kunne få et liv sammen med. Hun blev aldrig færdig med uni. Faderen døde da hun kun var 18 og så måtte studierne opgives og hun måtte ud på arbejdsmarkedet. Det nemmeste måtte så være at finde en bar, spurgte jeg hende engang vi var ude og spise. Det skulle jeg aldrig havde gjort. Hun smilede bare til mig og derefter sagde hun følgende "hvis du tror jeg kan sælge mig selv tager du ganske fejl". End of that talk. I dag har hun arvet jord efter en lang slåskamp mod faderens søster som ikke ville afstå denne. Hun er så stolt.

Da jeg lærte hende at kende havde hun lige fejret 10 års jubilæum hos sin arbejdsgiver. Fik en ekstra månedsløn og en fin fyldepen.... Hun har lønsedler,arbejdsplaner m.v. for alle årene pænt i orden i hængemapper. Fører dagbog. Havde en thai kæreste som tog røven på hende med sine mange elskerinder. Og så er hun er endda megaflot. Mine arbejdskollegaer er dybt misundelige.

Faktum er, at hun i godt 5 år var alenepige. Drikker aldrig, synger karoke med vennerne, elsker at grine og hygge sig og spise. Sparede sammen og købte en lejlighed, sender lidt penge hjem til mor, tog sig af sin storesøsters ældste datter da hun manglede et sted at bo da hun påbegyndte sine studier på Thamassak uni. Og for 3 år siden lavede hun sammen med 5 kollegaer hver deres profil på nettet.

Her mødte hun gennem tiden 2 faranger - mig og en anden. Jeg blev den heldige. Den anden havde bil, penge og meget mere. Han manglede blot hjertet og det skulle være der, mente hun. Hun ledte efter en partner i livet.

Det må jeg så åbenbart have, men jeg ved at mange tror, at bare fordi man bor og arbejde her, så er alle pigerne til salg. Den går ikke.

Jeg ved godt hvor de steder findes. Klart. Men jeg mener det er langt vigtigere, at finde en partner i livet end et billigt tilbud.

Og 99 pct af de thaipiger jeg kender her går på arbejde hver dag, lever for få penge, men er glade og kunne aldrig drømme om at sælge sig selv. Nogle har en drøm om en hvid mand og aner ikke hvordan de skal finde en. Andre bruger nettet og andre igen spørger hos os om vi kan hjælpe med at finde en hvid mand. Svaret er hver eneste gang nej, det kan vi ikke hjælpe med. Men brug internettet og opret en profil er svaret. Handler samtalen om sex efter 2 gange, så er det videre .........

Tror mig, de fleste af de piger kikker mere end almindeligt ned på bar pigerne, og den med de elsker penge og kikker op til dem med mange penge - den holder ikke. Min kæreste sætter en ære i at betale ting til tiden. Ikke skylde penge penge væk. I skulle have set hende i ansigtet, da jeg kom til at betale elregningen en - læs 1 - dag for sent. "Nå" så må vi håbe de ikke lukker for strømmen, lød hendes svar til mig.

Jeg kikkede målløs på hende. Ja rolig nu, var mit svar. "Dette er Thailand, så de ved nok først om vi har betalt om en måneds tid".

2 dage efter da hun kom hjem fra arbejde, mens jeg endnu var på arbejde, var der IKKE noget lys i lejligheden. Kun en seddel og et telefonnummer om at stømmen kunne genåbnes da den ikke var betalt til tiden.

Om hun var sur ---- neeejjjjjjjjj SLET IKKE......... dog ikke mere sur - end at stømmen blev genåbnet samme aften - det kostede dog 200 bath. Som hun forlangte betalt af mig før end jeg kom indenfor.

Jo thaipigerne er dejlige - bare man finde den rette - og her er common sense altså kodeordet. Jeg ved godt den dag jeg flytter tilbage til Danevang vil mange få de samme tanker om hende, som doc beskriver - når der er en stor dansk mand og en lille thaipige. Hun er nok fundet i en bar.

Men det må være deres problem - jeg ved bedre. Og jeg er megastolt af hende. Hun er Jordejer, har egen lejlighed og så er hun stolt som en i bar fanden over alt er opnået ved ærligt arbejde.

Bare mit lille dryp.
Redigeret af stavefejl d. 16/09-2006 08:17

Davser stavefejl

Ja det er altid rart at høre at det går godt for folk.

Og ja du har da ret de fleste piger knokler jo i mange timer for at tjene til dagen og vejen,nu er din heldig at hun tjener så meget
Oppe på landet ved os ligger lønnen vist nu på 120-150 baht om dagen
Så de er ringere stillet,og har sgutte mange chancer for at købe ret meget.

Men det er jo ikke alle som vil ha en kone,
så de suser jo på en bar og køber deres quiende behov. Pfft Smile
og det er jo også ok,så tjener pigerne da lidt på dem.

bamsen

Don
Hej Stavefejl.
- Tak for et rigtigt godt indlæg! For god ordens skyld, kan du så ikke lige læse mine indlæg igen.

Jeg har intet mod ÆGTE KÆRLIGHED, og er i den forbindelse også fuldstændig ligeglad om den ene er tyk og den anden er tynd. Eller om den ene er grøn og den anden er blå.
Jeg er også fuldstændig ligeglad hvor folk finder hinanden, om de så er de første kærester på månen.

Jeg har taget udgangspunkt i at Thailand med dens prostitution tiltrækker visse typer mænd (læs tidligere indlæg).
Og at udgangspunktet for at jeg skrev, var måden prisen for en kvinde blev debatteret på.
Dertil syntes jeg at debatten tit var ensrettet, hvilket jeg gav mit bidrag til et rette op på.

Heldigvis har dette også gjort at der kommer rigtig gode indlæg som dit.

Og så lige til Suk.
Jeg kan egentlig godt forstå du spørger, men han kan muligvis hjælpes ud af sin situation.
Det kræver hårdt arbejde, men JEG vil gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe ham.

davser
Ja thailand kan vist være glad for alle deres prostitution,
Ellers kom der ikke så mange turister
Og ja så den type som don, der sikkert heller ikke på besøg
Tænk på alle de penge som mænd,de lægger i thailand
ikke kun til pigerne med til alt muligt.
bamsen

Her er hvad det første indlæg gik ud på citat fra north.....

Hej

Hvad er prisen for en glædespige i Bangkok eller Pattaya? Hvad får man for den pris?

North

Ja jeg ved ikke hvad priserne er i bkk, men i pattaya kan man få dem fra 200 bath og opefter til hvor meget man nu vil betale, men det mest betalte er vel imellem 500 - 1000 bath på barene. På go go barene og discotek er det noget dyrere + man skal betale barfine som regel 200 bath på beerbarene og igen noget mere på go go barene. Så der strandpigerne og dem der finder kunderne i storcentrerne dem kan man mange gange få for en billig slik, men mange af dem er, piger der er blevet smidt ud af en bar fordi hun har lavet numre og derfor ikke kan få arbejde derinde. Men selvfølgelig er det ikke alle pigerne der går på stranden og centrerne og gaden der har lavet numre, jeg har da haft nogle fra stranden der var søde og rare, men ved gud man har sgu oz fået slæbt nogle sjove nogle hjem i en brandert hæ hæ hæ.
Jeg vil da råde til at tage pigerne fra en bar, ok de koster måske lidt mere, men man er sikker på man kan finde dem igen hvis de har tager røven på en. Eller også lære pigerne fra stranden at kende godt før man begynder noget med dem.
Det var bare min mening om at finde en pige fra en bar/strand i pattaya.

rolan
godt inlæg

h
jeg kunne ikke være mere enig
alle har ret til et liv også de som er lidt ved siden af og det tiltrods for enkelte mener at der kun er plads til deres egen selvbestaltede elite

total skrev:
Alt ialt er prostitution et gammelkendt fænomen - det kan alle debatdeltagerne vel blive enige om.
Demokrati ell. diktatur, kapitalisme ell. planøkonomi - you name it, det har altid været sådan og sådan vil det også være ud i al fremtid.
Udbud og efterspørgsel styrer emnet. Tillad mig at betragte prostitution (den frivillige) som en forretning, hvor sælger bestemmer hvem han/hun vil sælge til og til hvilken pris UANSET ALDER, KØN OG UDSEENDE.
Lad os hellere bruge krudtet på at modarbejde prostitution der sker med mindreårige, dem som tvinges ud ved brug af vold/magt m.m.
En hilsen til alle - også de gamle mænd som har et sexbeholv som de må få dækket ved at købe sig frem.Cool

PS; Har I iøvrigt bemærket brugerafstemningen - kun 26% af brugerne af siden er over 50 år - resten - hovedparten mellem 30 og 50 år - nu hvor DON tale om gamle fede mænd m.m.

mugge
luder,gadetøs,eller andre klamme ord.Jeg er nu ligeglad hvad de bliver kaldt.Jeg har indtil nu haft 15 gode år med min kone.Selvom hun arbejdede i Patpong.
Hun er nu gravid,ja..dejligt,ovenpå hcad som tidligere har hendt os.
Jeg er sikker på at jeg aldrig ville have mødt en sådan dejlig og kærlig pige som hende.For 2 år siden var vi i Patpong og genså hendes gogo bar...og hun fik lov til at vride sig lidt i stængerne og opfriske gamle dage...( ja hun var sgu den smukkeste ).
Hun er skøn,glad og fyldt med humor.
Så barpiger er skam ligeså gode som andre..men igen ,nogle er mere heldige end andreSmile

Spring til debat: