Se indlæg
Nordjyder Søges Til TV-programmer
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/12-2016 19:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Tjek eksperten, turisten, den opdagelsesrejsende, i Patong, WTF, hahahahahaaaaaa!!! Det er klumpen Lodwig himself til venstre, de andre to er udsendt af Danida til at styrke den Thailandske turisme.. de er ægte, mest tilstede, lærer mest, ikke meta-klovnen der ikke aner de eksisterer. Kom ned på jorden til os andre, din elendige fupmager!! Redigeret af JohnBKK d. 13/12-2016 19:28 |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 14/12-2016 00:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
JohnBKK skrev: Tjek eksperten, turisten, den opdagelsesrejsende, i Patong, WTF, hahahahahaaaaaa!!! Det er klumpen Lodwig himself til venstre, de andre to er udsendt af Danida til at styrke den Thailandske turisme.. de er ægte, mest tilstede, lærer mest, ikke meta-klovnen der ikke aner de eksisterer. Kom ned på jorden til os andre, din elendige fupmager!! Fuldstændig som jeg havde forestillet mig!!!! Hvide sokker...... HA ha ha ha ha Der er ikke en skid kød på en families hverdag i Thailand. Tror seriøst ikke de kan fylde bare en enkelt udsendelse med den indgangsvinkel. Derfor den slags programmer altid ender op i barer, tumper og thai tøse relationer. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 14/12-2016 04:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
hugoboerge skrev: Kim Ludvigsen skrev: Nej, du og mange andre i denne tråd har ikke forstået teksten. End ikke efter at andre har påpeget misforståelserne. I er i stedet farvet af jeres forudindtagethed mod journalister, og I giver danskere i Thailand et dårligt ry, når I farer frem på den måde. Man kan vel sige, at I beviser, at de udsendelser, I ikke kan lide, egentlig rammer meget godt (som jeg kan forstå af andres beskrivelser, jeg har ikke selv set udsendelserne). @Kim Ludvigsen - proev lige at laes igen - Vi er ude på, at høre lidt om hvordan det er at leve som nordjyde i Thailand, følge de medvirkende en ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv Det er da til at forstaa - en ganske almindelig hverdag - saa hvad brokker du dig over ? Hvis du ikke har set udsendelserne saa kan du jo heller ikke snakke med ? Der er blevet paapeget at der er lavet snesevis af den slags udsendelser og jeg mener ikke at jeg personligt paa nogen maade giver Danmark et daarligt ry som du beskylder medlemmer her i forum for. At man ikke kan lide udsendelserne betyder heller ikke at de "rammer meget godt" men proev at find dem selv og doem derefter. @Kim Ludvigsen - synes ikke der er kommet noget svar fra dig ? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 14/12-2016 05:08
|
Asian Farmer skrev: JohnBKK skrev: Tjek eksperten, turisten, den opdagelsesrejsende, i Patong, WTF, hahahahahaaaaaa!!! Det er klumpen Lodwig himself til venstre, de andre to er udsendt af Danida til at styrke den Thailandske turisme.. de er ægte, mest tilstede, lærer mest, ikke meta-klovnen der ikke aner de eksisterer. Kom ned på jorden til os andre, din elendige fupmager!! Fuldstændig som jeg havde forestillet mig!!!! Hvide sokker...... HA ha ha ha ha Der er ikke en skid kød på en families hverdag i Thailand. Tror seriøst ikke de kan fylde bare en enkelt udsendelse med den indgangsvinkel. Derfor den slags programmer altid ender op i barer, tumper og thai tøse relationer. Helt korrekt... det vil være dræbende kedsommeligt, det er hverdag, akkurat som i DK, eller et andet sted.. Eksempel: "Eh, darling, we go BigC or The Mall today"? "Dunno dear, up to you"... gaaaaab... "Darling, any good Lakorn tonight u wanna look"? "Dunno, maybe, wait and see..." gaaaab.. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 14/12-2016 06:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
hugoboerge skrev: @Kim Ludvigsen - synes ikke der er kommet noget svar fra dig ? Bemærk, at jeg skriver "I", det var ikke kun rettet mod dig. Men hvis du ikke selv forstår problemet med dit indlæg, vil jeg da gerne forklare lidt nærmere. Du skrev: Laeg maerke til en "ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv" og det kan indebaere mange ting: 1. Leve et ganske normalt familieliv med en thai kvinde og boern 2. Haenge paa et dansker vaertshus i Pattaya 3. Sidde paa en go-go bar hver eneste aften 4. Sidde hjemme og laese Anders And Ingen af de punkter beskriver en almindelig hverdag for en almindelige dansk familie, der er flyttet til Thailand. De tre første punkter beskriver ganske fint den opfattelse, som nogle i Damark har af danskere i Thailand (hvis du lige sløjfer "et ganske normalt familieliv" i punkt 1) - og den opfattelse deles tilsyneladende også af en del personer herinde. Det sidste punkt bragte du kun for sjovt, og det er heller ikke særlig beskrivende for en almindelig danskers hverdag i Thailand. Og nu til alle og ikke kun hugoboerge: Researcher, og sikkert også andre som falder over denne tråd, får i hvert fald bekræftet de fordomme, der findes i vid udstrækning om danskere, der flytter til Thailand. En TV-udsendelse efter Researchers beskrivelse kunne netop have ændret ved den opfattelse. Jeg håber, vedkommende finder almindelige danskere, der vil medvirke, og at man ikke er blevet skræmt fra at fortsætte med de planlagte udsendelser efter at have besøgt dette forum. Det kan selvfølgelig også være, I har fået inspireret dem til at glemme almindelige danskere og i stedet beskrive dem, der flytter til Thailand for damernes skyld og for at hænge på værtshusene i Thailand. Dem kan de jo tilsyneladende nemmere finde. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 14/12-2016 06:42
|
Kim Ludvigsen skrev: hugoboerge skrev: @Kim Ludvigsen - synes ikke der er kommet noget svar fra dig ? Bemærk, at jeg skriver "I", det var ikke kun rettet mod dig. Men hvis du ikke selv forstår problemet med dit indlæg, vil jeg da gerne forklare lidt nærmere. Du skrev: Laeg maerke til en "ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv" og det kan indebaere mange ting: 1. Leve et ganske normalt familieliv med en thai kvinde og boern 2. Haenge paa et dansker vaertshus i Pattaya 3. Sidde paa en go-go bar hver eneste aften 4. Sidde hjemme og laese Anders And Ingen af de punkter beskriver en almindelig hverdag for en almindelige dansk familie, der er flyttet til Thailand. De tre første punkter beskriver ganske fint den opfattelse, som nogle i Damark har af danskere i Thailand (hvis du lige sløjfer "et ganske normalt familieliv" i punkt 1) - og den opfattelse deles tilsyneladende også af en del personer herinde. Det sidste punkt bragte du kun for sjovt, og det er heller ikke særlig beskrivende for en almindelig danskers hverdag i Thailand. Og nu til alle og ikke kun hugoboerge: Researcher, og sikkert også andre som falder over denne tråd, får i hvert fald bekræftet de fordomme, der findes i vid udstrækning om danskere, der flytter til Thailand. En TV-udsendelse efter Researchers beskrivelse kunne netop have ændret ved den opfattelse. Jeg håber, vedkommende finder almindelige danskere, der vil medvirke, og at man ikke er blevet skræmt fra at fortsætte med de planlagte udsendelser efter at have besøgt dette forum. Det kan selvfølgelig også være, I har fået inspireret dem til at glemme almindelige danskere og i stedet beskrive dem, der flytter til Thailand for damernes skyld og for at hænge på værtshusene i Thailand. Dem kan de jo tilsyneladende nemmere finde. @Kim Ludvigsen - Proev at laes det jeg bad dig svare paa i stedet for dvs traad # 83. Takker. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 14/12-2016 06:56
|
@Kim Ludvigsen "Researcher, og sikkert også andre som falder over denne tråd, får i hvert fald bekræftet de fordomme, der findes i vid udstrækning om danskere, der flytter til Thailand." "og i stedet beskrive dem, der flytter til Thailand for damernes skyld og for at hænge på værtshusene i Thailand. Dem kan de jo tilsyneladende nemmere finde." Hvem er det lige der snakker om fordomme? Shorts og hvide sokker på stranden..... så kan man sgu snakke om personager der ikke har formået at klippe navlestrengen. Men bare tonser løs om alt det de har Googlet sig frem til på ferien! Du er og bliver TURIST, og det i ordets værste betydning! |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 14/12-2016 07:35
|
Det må egentlig være trist at leve et liv uden nogen form for humor. Lad mig skære det ud i pap: Nej, jeg sidder ikke sådan ved stranden (som for øvrigt er på Phi Phi Don) til dagligt, hverken med hvide sokker, gummisko eller computer. Billedet er arrangeret for at det skal være sjovt, hvilket vil være tydeligt for de fleste almindelige mennesker. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 14/12-2016 09:50
|
@ Kim Ludvigsen - det ville vaere rart hvis du kunne svare paa dette her (du har maaske overset det eller oensker ikke/kan ikke svare): @Kim Ludvigsen - proev lige at laes igen - "Vi er ude på, at høre lidt om hvordan det er at leve som nordjyde i Thailand, følge de medvirkende en ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv" Det er da til at forstaa - en ganske almindelig hverdag - saa hvad brokker du dig over ? Hvis du ikke har set udsendelserne saa kan du jo heller ikke snakke med ? Der er blevet paapeget at der er lavet snesevis af den slags udsendelser og jeg mener ikke at jeg personligt paa nogen maade giver Danmark et daarligt ry som du beskylder medlemmer her i forum for. At man ikke kan lide udsendelserne betyder heller ikke at de "rammer meget godt" men proev at find dem selv og doem derefter. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 14/12-2016 11:03
|
Kim Ludvigsen skrev: Det må egentlig være trist at leve et liv uden nogen form for humor. Lad mig skære det ud i pap: Nej, jeg sidder ikke sådan ved stranden (som for øvrigt er på Phi Phi Don) til dagligt, hverken med hvide sokker, gummisko eller computer. Billedet er arrangeret for at det skal være sjovt, hvilket vil være tydeligt for de fleste almindelige mennesker. Humor??? Det er sgu da ikke sjovt! Hvorfor fremstille sig selv som stereotyp 4. sals sexturist fra Amager! Hvis du i fuldt alvor fastholder at det billede er arrangeret, så bekræftiger du kun endnu mere din holdning til fordommene. Satme ikke noget at sige til at TV programmer med thai indhold, er fyldt med tumper som dig!!! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 14/12-2016 11:58
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Asian Farmer skrev: er fyldt med tumper som dig!!! Fint nok at have en mening og give udtryk for den, men den slags ytringer som i citatet hører ikke til her på siden. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 14/12-2016 12:04
|
Webmaster skrev: Asian Farmer skrev: er fyldt med tumper som dig!!! Fint nok at have en mening og give udtryk for den, men den slags ytringer som i citatet hører ikke til her på siden. - Admin - Beklager mit ordvalg. Men sgu ikke let at finde bedre egnede ord, når personen udstiller sig selv på den måde. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 14/12-2016 12:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
"....når personen udstiller sig selv på den måde" I øvrigt en fin avatar, du har, Farmer |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 14/12-2016 15:09
|
hugoboerge skrev: @ Kim Ludvigsen - det ville vaere rart hvis du kunne svare paa dette her (du har maaske overset det eller oensker ikke/kan ikke svare): Jeg aner ikke, hvad det er du vil have, jeg skal svare på. Hvis du vil debattere gamle udsendelser, så find nogle andre, der gider at debattere dem med dig. Jeg har ikke lyst til at se dem - jeg har ikke set dansk TV i over 15 år, og jeg har ikke lyst til at starte nu. Og slet ikke for at debattere med dig om dem. Jeg kan heller ikke se, hvad gamle udsendelser har at gøre med den planlagte serie. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 14/12-2016 16:33
|
Kim Ludvigsen skrev: 'Det må egentlig være trist at leve et liv uden nogen form for humor. Lad mig skære det ud i pap: Nej, jeg sidder ikke sådan ved stranden (som for øvrigt er på Phi Phi Don) til dagligt, hverken med hvide sokker, gummisko eller computer. Billedet er arrangeret for at det skal være sjovt, hvilket vil være tydeligt for de fleste almindelige mennesker. Sjovt? Du mangler humor, det er tydeligt i alle dine indlæg, meget seriøs mand, men det var da godt du ikke havde net på: |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 15/12-2016 22:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Hvis det ikke lykkes for trådstarteren at finde nogle medvirkende til TV-programmet. Kan Jeg trøste med, at der venter mere underholdning fra de to tvillinger. http://www.bt.dk/...il-sk-rmen Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 16/12-2016 01:46
|
Kim Ludvigsen skrev: hugoboerge skrev: @ Kim Ludvigsen - det ville vaere rart hvis du kunne svare paa dette her (du har maaske overset det eller oensker ikke/kan ikke svare): Jeg aner ikke, hvad det er du vil have, jeg skal svare på. Hvis du vil debattere gamle udsendelser, så find nogle andre, der gider at debattere dem med dig. Jeg har ikke lyst til at se dem - jeg har ikke set dansk TV i over 15 år, og jeg har ikke lyst til at starte nu. Og slet ikke for at debattere med dig om dem. Jeg kan heller ikke se, hvad gamle udsendelser har at gøre med den planlagte serie. @Kim Ludvigsen - proev lige at laes igen - "Vi er ude på, at høre lidt om hvordan det er at leve som nordjyde i Thailand, følge de medvirkende en ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv" Det er da til at forstaa - en ganske almindelig hverdag - saa hvad brokker du dig over ? Ingen grund til at debattere tidligere udsendelser blot det at du fordoemmer folk ud fra noget som du ikke har set og derfor ikke kan snakke med om. @Kim Ludvigsen, du skrev som foelger: Nej, du og mange andre i denne tråd har ikke forstået teksten. End ikke efter at andre har påpeget misforståelserne. I er i stedet farvet af jeres forudindtagethed mod journalister, og I giver danskere i Thailand et dårligt ry, når I farer frem på den måde. Man kan vel sige, at I beviser, at de udsendelser, I ikke kan lide, egentlig rammer meget godt (som jeg kan forstå af andres beskrivelser, jeg har ikke selv set udsendelserne). |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 16/12-2016 04:02
|
hugoboerge skrev: @Kim Ludvigsen - proev lige at laes igen - "Vi er ude på, at høre lidt om hvordan det er at leve som nordjyde i Thailand, følge de medvirkende en ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv" Det er da til at forstaa - en ganske almindelig hverdag - saa hvad brokker du dig over ? Jeg synes, det er nemt at forstå. Men der er en del herinde, der åbenbart mener, at en ganske almindelig hverdag for danskere i Thailand er at hænge på en bar eller at have en thailandsk kone/kæreste i et slavelignende forhold, for de er helt sikre på, at det er, hvad udsendelserne vil komme til at handle om. Man farer ud med den mening og nærmest overfalder vedkommende i stedet for at læse, hvad udsendelserne vil handle om. Og dermed understøtter men den opfattelse, som nogle i Danmark kan have af dem, der flytter fast til Thailand. Det er, hvad jeg brokker mig over. Det har jeg for øvrigt skrevet tidligere i tråden, men det er åbenbart lige så svært at læse mine indlæg, som det er at læse efterlysningen. Hvis man ville prøve at undgå fordommene og gerne fjerne nogle af dem, så kunne man jo have hjulpet i stedet. Hvis man ikke selv havde lyst til at stille op, så kunne man have hjulpet med gode råd om emner, som det ville være godt at få med i udsendelserne, men som man ikke kan være sikker på, at dem, som producenten finder, vil nævne af sig selv. Fx problemer med nedsat pension og vigtigheden af en sundhedsforsikring. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 16/12-2016 07:37
|
Jamen, det kan du da ikke vide 100%, Kim Ludvigsen, det er jo et spørgsmål om tro, hvordan kan du tro på vildtfremmede mennesker, mediefolk, det undrer mig, især når de seneste års erfaring viser at de vil gøre alt for seertal, endda slagte og udstille deres ofre. Journalister er bundskrab, punktum, og indtil der bliver ryddet op i det fag, og de tager moral, etik og ansvar alvorligt, så vil jeg ikke tro på en skid af hvad de fremturer med. Læs om Se og Hør sagen, hvor Henrik Qvortrup og hans lejesvende overtrådte alle regler, bare for at sælge et elendigt kulørt hæfte med sladder og intriger. Det er den rådne branche vi taler om, det er journalister og mediefolk, og de får ikke en eneste chance fra mig, de kan holde sig væk, slut du. - og så prøver du med lidt madding: "Hvis man ville prøve at undgå fordommene og gerne fjerne nogle af dem, så kunne man jo have hjulpet i stedet. Hvis man ikke selv havde lyst til at stille op, så kunne man have hjulpet med gode råd om emner, som det ville være godt at få med i udsendelserne, men som man ikke kan være sikker på, at dem, som producenten finder, vil nævne af sig selv. Fx problemer med nedsat pension og vigtigheden af en sundhedsforsikring." Hahaha! Det løb er da kørt. Hvis nedskæringsramte danskere TV seere oplever flere flæbende, fede, fordrukne pensionister sidde i Patty og klage over deres pension, vil de bare få besked om at lukke helt i, og returnere til DK hvis de ikke kan klare sig, vågn dog op til realiteterne mand! Redigeret af JohnBKK d. 16/12-2016 07:43 |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 16/12-2016 08:16
|
Bjarne skrev: "....når personen udstiller sig selv på den måde" I øvrigt en fin avatar, du har, Farmer Jow jow.... man er vel bonderøv! |
|
Spring til debat: |