Se indlæg
Thai 777-300
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/06-2016 00:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
JohnBKK skrev: Du har ikke modbevist en skid.. Læs, lyt og lær, der er mange andre faktorer gennem de sidste 15 år der gør at man er udsat for lidt af hvert ved at flyve. Men det er jo håbløst at diskutere med folk der stadig tror på de nyheder der bliver serveret af mainstream media, filtrerede og rengjorte, så alt det kontroversielle er pist væk. Det klip jeg viser er business as usual hele vejen fra Suez og øst- sydøst på, og lidt nordpå også, nemlig Don Erdogans Tyrkiet. De er iskolde i røven mht. safety, personalepleje, god business etik, og korruptionen er udbredt, det er en verden fra det vi kender og mener at være normalen i Europa og den vestlige verden. Hvis du har så meget viden om luftfart som du giver udtryk for, så fatter jeg ikke at det jeg skriver kan overraske dig. Du er sgu da håbløs. Du siger at det aldrig har været farligere at flyve og jeg viser dig statistikken med at der faktisk aldrig har været færre dræbte. Hvis det ikke er at modbevise dine påstande så ved jeg ikke hvad. Ja naturligvis er det et problem hvis piloter bliver presset for meget og det skal der naturligvis gøres noget ved. Men det ændrer ikke på at flyvning aldrig har været mere sikkert og som computere overtager flere og flere funktioner vil det blot bliver endnu mere sikkert. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 12/06-2016 20:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
"Ja naturligvis er det et problem hvis piloter bliver presset for meget og det skal der naturligvis gøres noget ved. Men det ændrer ikke på at flyvning aldrig har været mere sikkert og som computere overtager flere og flere funktioner vil det blot bliver endnu mere sikkert." Du er bindegal mand, er du i familie med Bill Gates? Du er helt lost, og mener i din tåbelige tro på autoriteter at det er mig der er vanvittig? Men det er da en kompliment, tak for det... I andre fæhoveder må leve med konsekvenserne af jeres idiotiske valg og tro på hvad de fylder jer med af løgn. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/06-2016 21:47
|
JohnBKK skrev: Du er bindegal mand, er du i familie med Bill Gates? Du er helt lost, og mener i din tåbelige tro på autoriteter at det er mig der er vanvittig? Men det er da en kompliment, tak for det... I andre fæhoveder må leve med konsekvenserne af jeres idiotiske valg og tro på hvad de fylder jer med af løgn. Jeg ser bort fra tilsvininger og stiller lige 2 spørgsmål mere. 1. Er der flere eller færre dræbte i flyulykker i perioden 2006-2015 end i perioden 1970-1979? (du må også selv vælge et valgfrit årti efter 2. verdenskrig og sammenligne med)? 2. Hvilket af de 2 årtier fra spørgsmål 1 er det statistisk det mest sikre at flyve i? |
|
|
natty |
Lagt på d. 12/06-2016 21:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Ha ham ville jeg da gerne være i familie med, hvis jeg var skrevet ind i testamentet Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 13/06-2016 11:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Måske skulle det være i afdelingen for spøg og skæmt, men.... Løb lige over denne: Her er nogle virkelige, registrerede klager over manglende vedligeholdelse og problemer, som Quantas’ piloter har indleveret, samt hvilken løsning vedligeholdelsespersonalet har noteret. Pilotens indberetning: Inderste hjul i venstre side skal næsten skiftes. Svar fra mekanikeren: Har næsten skiftet inderste hjul i venstre side! Pilotens indberetning: Test-flyvningen gik OK bortset fra, at den automatiske landing var noget hård. Svar fra mekanikeren: Der er ikke installeret automatisk landing på dette fly... Pilotens indberetning: Propel nummer to får ikke tilført nok propelsmørelse. Svar fra mekanikeren: Tilførsel til propel nummer to normal. Tilførslen til propel nummer et, tre og fire er i uorden! Pilotens indberetning: Et eller andet sidder løst i cockpittet. Svar fra mekanikeren: Et eller andet er blevet strammet i cockpittet. Pilotens indberetning: Døde insekter på forruden. Svar fra mekanikeren: Levende insekter er i restordre... Pilotens indberetning: Bevis på læk i højre sides landingsstel. Svar fra mekanikeren: Beviset fjernet. Pilotens indberetning: Lyden i samtaleanlægget er utroligt høj. Svar fra mekanikeren: Lyden i samtaleanlægget indstillet til et mere troværdigt niveau. Pilotens indberetning: Modstandslåse får gashåndtaget til at sidde fast. Svar fra mekanikeren: Det er ligesom dét, de er der for... Pilotens indberetning: Radioen ude af drift. Svar fra mekanikeren: Radioen er altid ude af drift, når den står på OFF. Pilotens indberetning: Har en mistanke om revne i forruden. Svar fra mekanikeren: Har en mistanke om, at du har ret! Pilotens indberetning: Mangler motor nummer tre. Svar fra mekanikeren: Motoren fundet på højre vinge efter kort eftersøgning... Pilotens indberetning: Flyet opfører sig sjovt. Svar fra mekanikeren: Flyet har fået besked på at tage sig sammen, flyve ordentligt og være lidt seriøst! Pilotens indberetning: Radaren brummer. Svar fra mekanikeren: Har omprogrammeret radaren til tale. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 13/06-2016 15:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
|
|
|
milex |
Lagt på d. 13/06-2016 16:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
JohnBKK skrev: Alle her er åbenbart brainwashed af MSM, MSG og alt muligt andet.. Verden ændrer sig, vesten især, og hvis man vil ha´ korrekt information så kan jeg anbefale RT: Af og til er dine indlæg altså morsomme! Her lidt mere om RT: RT eller Russia Today er en international russisk-baseret TV-station med hovedkvarter i Moskva, Rusland. RT: - er stiftet den 10. december 2005 og udsender nyheder i hele verden på arabisk, engelsk, russisk og spansk. - sender fra 22 satellitter verden over, fra 230 kabel-tv udbydere til 430 millioner mennesker i over 100 lande, terrestrialt i bl.a. England til to millioner mennesker og fra internettet på deres hjemmeside, YouTube og IPTV. - er den mest sete nyhedskanal på YouTube med over 800 millioner visninger og 320.000 faste abonnenter. RT er en såkaldt Free-to-air-kanal, som betyder at den er gratis og ikke kræver licens eller abonnement og derfor ikke er krypteret på de forskellige sendenet. Viasats kunder i Danmark kan bl.a. modtage RT. - er 100% statsejet af den russiske regering. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/06-2016 20:31
|
"- er 100% statsejet af den russiske regering." Å´ hva´så???? Hellere Putin og Rusland end Rothschilds New World Order, men det kræver jo at man er vokset udover "mæhæ" stadiet for at fatte det.. Jeg fatter ikke hvorfor folk endnu ikke er vågnet op til de enorme ændringer der er sket indenfor luftfart og sikkerhed gennem de sidste mange år. JO, teknik og procedurer er gået frem i udvikling, men hvad f... gør det når selskaber der er pressede helt bevidst undlader at følge dem, og lader personalet arbejde helt udover alle fornuftige grænser? http://www.trm.dk...ikkerheden http://politiken....e-hos-sas/ SAS er et lorteselskab.. luk dog ned, ikke engang Lufthansa vil overtage, de ved vel hvilket elendigt gammelt skrammel det er. Redigeret af JohnBKK d. 13/06-2016 20:47 |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 13/06-2016 20:36
|
JohnBKK skrev: "- er 100% statsejet af den russiske regering." Å´ hva´så???? Hellere Putin og Rusland end Rothschilds New World Order, men det kræver jo at man er vokset udover "mæhæ" stadiet for at fatte det.. Du glemte at svare på mit spørgsmål, men jeg forstår efterhånden at det er forgæved at diskutere med dig, du er jo tydeligvis mere til sølvpapirs hatten. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/06-2016 20:51
|
Det er korrekt TomDK, hvorfor bevæger du dig ned på dette niveau?? |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 13/06-2016 21:09
|
Men vil du ikke svare på mit spørgsmål? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/06-2016 21:36
|
Jo, gerne... men du har jo valgt side, ikke? Statistik er nemt at manipulere, hvorfor tror du på de tal? Jeg har erkendt og erfaret at man ikke kan tro på alt hvad der bliver publiceret, der er meget andet, især kapitalinteresser der styrer det.. Men hvad er værst? Gamle dages ulykker og uheld, eller nutidens tåbelige mishap pga. elendige piloter, management by fear, flyve med minimum fuel (Ryan Air), sprogproblemer, for lange vagter, etc. etc.? Vi bliver aldrig enige, det er heller ikke meningen, jeg ved alt for meget.. Du burde bruge dit intellekt til at gå videre end bare acceptere det lort du bliver stopfodret med af MSM.. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 13/06-2016 23:44
|
JohnBKK skrev: Jo, gerne... men du har jo valgt side, ikke? Statistik er nemt at manipulere, hvorfor tror du på de tal? Jeg har erkendt og erfaret at man ikke kan tro på alt hvad der bliver publiceret, der er meget andet, især kapitalinteresser der styrer det.. Men hvad er værst? Gamle dages ulykker og uheld, eller nutidens tåbelige mishap pga. elendige piloter, management by fear, flyve med minimum fuel (Ryan Air), sprogproblemer, for lange vagter, etc. etc.? Vi bliver aldrig enige, det er heller ikke meningen, jeg ved alt for meget.. Du burde bruge dit intellekt til at gå videre end bare acceptere det lort du bliver stopfodret med af MSM.. Så svar på mit spørgsmål, og drop alle dine konspirations teorier. Jeg bliver simpelthen så træt i hovedet når dig og dine lidelses fælder i søgningen på "sandheden" har travlt med at kalde alle andre for skældsord. Hvis du kigger på siden jeg linker til så kan du jo endda se hvor dødsfaldene er sket og det er altså muligt at verificere dem. Så jeg spørg igen Er der flere eller færre dødsulykker idag end tidligere? Hvad angår dit spørgsmål, så foretrækker jeg et "mishap" over en dødsulykke. For selvom der er flere fly i luften og der er selskaber som tager lidt let på sikkerheden så dør der færre. Jeg har ikke noget viden der sætter tvivl ved rt's oplysninger men men jeg synes det er sjovt at folk som dig der er så ivrige efter at sige andre skal bruge deres intellekt til at søge viden sætter så stort lid til en station der her til formål at sprede et bestemt verdensbillede nemlig det russiske. Da jeg googlede de historier du linker til finder jeg det ret underligt at det faktisk lader til at alle artikler leder tilbage til rt. Når det er så ensidigt rapporteret så bliver jeg altså lidt kildekritisk også selvom jeg i dette tilfælde ikke har nogen grund til at tro at der er falske informationer. Og så spørger jeg lige endnu en gang i tilfælde at at du har glemt det, er der flere eller færre dødsulykker med fly i dag end tidligere? |
|
|
Chrlau |
Lagt på d. 13/06-2016 23:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 35 |
Isan skrev: Chrlau skrev: Og piloter i dag kan overhovedet ikke flyve manuelt, for det lærer de slet ikke ! og alle piloter lander flyet på autopilot ? hmm hvordan kan man egentlig kende forskel på om det er manuelt, eller autopilot medmindre man spørger piloten bagefter ? Computere er noget forfærdelig møg som aldrig skulle være opfundet, for de gør kun flyvning mere usikker....hader computere. Sikke da en gang vrøvl du skriver selvfølgelig kan de da flyve manuelt , hvis du hader computere hvem har så skrevet for dig her ? Det var altså ret så ironisk hvis du havde læst hele tråden. Der er bare en her som mener noget helt andet, så derfor mit ironiske indlæg. |
|
|
Chrlau |
Lagt på d. 14/06-2016 00:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 35 |
TomDK skrev: JohnBKK skrev: Jo, gerne... men du har jo valgt side, ikke? Statistik er nemt at manipulere, hvorfor tror du på de tal? Jeg har erkendt og erfaret at man ikke kan tro på alt hvad der bliver publiceret, der er meget andet, især kapitalinteresser der styrer det.. Men hvad er værst? Gamle dages ulykker og uheld, eller nutidens tåbelige mishap pga. elendige piloter, management by fear, flyve med minimum fuel (Ryan Air), sprogproblemer, for lange vagter, etc. etc.? Vi bliver aldrig enige, det er heller ikke meningen, jeg ved alt for meget.. Du burde bruge dit intellekt til at gå videre end bare acceptere det lort du bliver stopfodret med af MSM.. Så svar på mit spørgsmål, og drop alle dine konspirations teorier. Jeg bliver simpelthen så træt i hovedet når dig og dine lidelses fælder i søgningen på "sandheden" har travlt med at kalde alle andre for skældsord. Hvis du kigger på siden jeg linker til så kan du jo endda se hvor dødsfaldene er sket og det er altså muligt at verificere dem. Så jeg spørg igen Er der flere eller færre dødsulykker idag end tidligere? Hvad angår dit spørgsmål, så foretrækker jeg et "mishap" over en dødsulykke. For selvom der er flere fly i luften og der er selskaber som tager lidt let på sikkerheden så dør der færre. Jeg har ikke noget viden der sætter tvivl ved rt's oplysninger men men jeg synes det er sjovt at folk som dig der er så ivrige efter at sige andre skal bruge deres intellekt til at søge viden sætter så stort lid til en station der her til formål at sprede et bestemt verdensbillede nemlig det russiske. Da jeg googlede de historier du linker til finder jeg det ret underligt at det faktisk lader til at alle artikler leder tilbage til rt. Når det er så ensidigt rapporteret så bliver jeg altså lidt kildekritisk også selvom jeg i dette tilfælde ikke har nogen grund til at tro at der er falske informationer. Og så spørger jeg lige endnu en gang i tilfælde at at du har glemt det, er der flere eller færre dødsulykker med fly i dag end tidligere? Altså den mand er jo udenfor pædagogisk rækkevidde, for han mener jo selv han er den i hele verden som ved det hele, men han svarer jo ikke på dit spørgsmål og det er jo typisk. Vi hører jo altid om en flyulykke, så det er jo meget hurtigt at regne ud der ikke sker nær så mange i dag, som der gjorde for år tilbage. Men han linker jo til en helvedes masse sider og mener derved at han beviser at der sker langt flere ulykker som vi bare ikke hører om, eller også forsvinder de ud i rummet bortført af aliens |
|
|
Dalton |
Lagt på d. 20/08-2016 09:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
Vi krydser fingre: Måske slut med turbulens http://jyllands-p...turbulens/ |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/08-2016 18:39
|
Chrlau skrev: TomDK skrev: JohnBKK skrev: Jo, gerne... men du har jo valgt side, ikke? Statistik er nemt at manipulere, hvorfor tror du på de tal? Jeg har erkendt og erfaret at man ikke kan tro på alt hvad der bliver publiceret, der er meget andet, især kapitalinteresser der styrer det.. Men hvad er værst? Gamle dages ulykker og uheld, eller nutidens tåbelige mishap pga. elendige piloter, management by fear, flyve med minimum fuel (Ryan Air), sprogproblemer, for lange vagter, etc. etc.? Vi bliver aldrig enige, det er heller ikke meningen, jeg ved alt for meget.. Du burde bruge dit intellekt til at gå videre end bare acceptere det lort du bliver stopfodret med af MSM.. Så svar på mit spørgsmål, og drop alle dine konspirations teorier. Jeg bliver simpelthen så træt i hovedet når dig og dine lidelses fælder i søgningen på "sandheden" har travlt med at kalde alle andre for skældsord. Hvis du kigger på siden jeg linker til så kan du jo endda se hvor dødsfaldene er sket og det er altså muligt at verificere dem. Så jeg spørg igen Er der flere eller færre dødsulykker idag end tidligere? Hvad angår dit spørgsmål, så foretrækker jeg et "mishap" over en dødsulykke. For selvom der er flere fly i luften og der er selskaber som tager lidt let på sikkerheden så dør der færre. Jeg har ikke noget viden der sætter tvivl ved rt's oplysninger men men jeg synes det er sjovt at folk som dig der er så ivrige efter at sige andre skal bruge deres intellekt til at søge viden sætter så stort lid til en station der her til formål at sprede et bestemt verdensbillede nemlig det russiske. Da jeg googlede de historier du linker til finder jeg det ret underligt at det faktisk lader til at alle artikler leder tilbage til rt. Når det er så ensidigt rapporteret så bliver jeg altså lidt kildekritisk også selvom jeg i dette tilfælde ikke har nogen grund til at tro at der er falske informationer. Og så spørger jeg lige endnu en gang i tilfælde at at du har glemt det, er der flere eller færre dødsulykker med fly i dag end tidligere? Altså den mand er jo udenfor pædagogisk rækkevidde, for han mener jo selv han er den i hele verden som ved det hele, men han svarer jo ikke på dit spørgsmål og det er jo typisk. Vi hører jo altid om en flyulykke, så det er jo meget hurtigt at regne ud der ikke sker nær så mange i dag, som der gjorde for år tilbage. Men han linker jo til en helvedes masse sider og mener derved at han beviser at der sker langt flere ulykker som vi bare ikke hører om, eller også forsvinder de ud i rummet bortført af aliens Var det ikke dig - Chrlau - der kom med det mest tåbelige spørgsmål om hvordan man fandt et Bangkok Airways billetsalg i Sumpen? http://www.thaila...ost_244480 En total amatør som dig bør holde kaje og lav profil vedr. luftfart hvis man skal spørge om den slags, utroligt simpelthen.. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 20/08-2016 19:28
|
Vi sidder ofte i fly hvor der er 300+ passagerer. Lig en hundrede las eller 2 i flybilletten, så er der rigeligt plads til at ansætte piloter i en turnus, så de kan bringe os sikkert frem. Jeg ved godt at de muslimske salafistiske lande, hvad enten de bekender sig til IS eller Al Qaeda skider al sikkerhed et langt stykke, og kører den på held og velbyggede flyvemaskiner og Amerikansk støtte. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/08-2016 19:46
|
Van Da Man skrev: "Jeg ved godt at de muslimske salafistiske lande, hvad enten de bekender sig til IS eller Al Qaeda skider al sikkerhed et langt stykke, og kører den på held og velbyggede flyvemaskiner og Amerikansk støtte." - og hvide piloter på slavekontrakter der bliver presset ud over al sikkerhed ved alt, alt for lange vagter og skæve mødetider så de er totalt groggy ved næste sindssyge vagt. Endvidere trues de til at holde kæft med den viden, ellers er det uj, eller i spjældet. Jeg taler om den syge muslimske olieverden og dets selskaber, som alle rejsende her nu åbenbart synes vældig godt om, trods deres åbenlyse sympati for de værste barbarer denne verden endnu har set. Håber da Thai Airways for styr på lortet, endelig.. så ørkenbeduinerne kan få noget modstand.. De burde holde sig til kameldriverlivet... Redigeret af JohnBKK d. 20/08-2016 20:01 |
|
|
vandango |
Lagt på d. 20/08-2016 20:11
|
Jeps JohnBKK. Har jo læst en masse artikler og tvstation videoer som bekræftiger hvad du næsten formålsløst prøver at banke ind i hovedet på medlemmerne af foraet. Du har ret, og så er den ikke længere. |
|
Spring til debat: |