Se indlæg
 Udskriv debat
Hivlket parti stemmer du på? (ikke thai relateret)
Anonym Bruger

bemærk:

Kun Dansk Folkeparti og Radikale Venstre har en officiel politik om at få ændret reglerne for udlandsdanskeres ret til at stemme ved Folketingsvalg.

JohnBKK
Nå, "Selfie-bitchen" er på Bornholm..

http://jyllands-p...m%C3%B8de/

Jeg synes det er uværdigt at landets statsminister opfører sig som en tomhjernet selfie-tøs, altid på, altid klar til en selfie, tomhjernede bitch..

Druwor
Jeg tror at jeg denne gang vil stemme på CIRKUS ARENA, de har et program de kan overholde og så Tor de kalde en klovn for en klovn.

LOL LOL
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

vandango
For pokker hvor er det blevet svært at stemme, skal finde et parti der både skal arbejde for:

At min thailandske hustru gerne vil til danmark og arbejde, når hun bliver tvangspensioneret på sin 60 års fødselsdag.

At arbejdsløse og førtidspensionister/mennesker med fysisk psykisk lidelser bliver behandlet ordentligt.

At ældre pensionister bliver behandlet værdigt.

At social dumping billige østeuropæiske arbejdere ikke skal ødelægge arbejdsmarkedet, det for især danske dygtige uddannede håndværkere.
Jordbærplukning m.m. rager mig en skid.

Grænsekontrol færrere kriminelle østeuropæere og flygtninge.
Jeg er ikke en person uden følelser, men en vis religion vil producere millioner af flygtninge hvert år i årtier eller århundreder ud i fremtiden, en byrde Danmark på sigt ikke er i stand til økonomisk at imødekomme, hvis vi ønsker velfærd i stedet for fattigdom.

Osv. Osv. Osv.

Før i tiden var det at gå i stemmeboksen enklere, men nu er jeg helt fortabt. Angry

Anonym Bruger
vandango skrev:

For pokker hvor er det blevet svært at stemme, skal finde et parti der både skal arbejde for:

At min thailandske hustru gerne vil til danmark og arbejde, når hun bliver tvangspensioneret på sin 60 års fødselsdag.

At arbejdsløse og førtidspensionister/mennesker med fysisk psykisk lidelser bliver behandlet ordentligt.

At ældre pensionister bliver behandlet værdigt.

At social dumping billige østeuropæiske arbejdere ikke skal ødelægge arbejdsmarkedet, det for især danske dygtige uddannede håndværkere.
Jordbærplukning m.m. rager mig en skid.

Grænsekontrol færrere kriminelle østeuropæere og flygtninge.
Jeg er ikke en person uden følelser, men en vis religion vil producere millioner af flygtninge hvert år i årtier eller århundreder ud i fremtiden, en byrde Danmark på sigt ikke er i stand til økonomisk at imødekomme, hvis vi ønsker velfærd i stedet for fattigdom.

Osv. Osv. Osv.

Før i tiden var det at gå i stemmeboksen enklere, men nu er jeg helt fortabt. Angry

nemt, der står DF overalt hvis du vil dække disse^

Det skal siges at jeg selv er i tvivl.

ps. så jeg dig ikke ved thai festivalen i lørdags?

vandango
Nej desværre JS det var lige ved, min thailandske nabo ville have mig med, men er pt. sygemeldt og derfor bør blive hjemme.
Savner mine venner og bekendte, som jeg har lært at kende i Pattaya.
PS. Så du noget til Copenhagen Flemming?

Nope kan heller ikke blive DF grundet at jeg er gift med en udlænding. Sad
Der røg hele blå blok JS. Sad
Redigeret af vandango d. 14/06-2015 22:10

Webmaster
vandango skrev:

Der er en blå udlændingepolitik her som du måske er mere enig med:
- Retfærdige grænser for flygtninge og indvandrere (PDF)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Nahm
Uanset hvad valgresultatet bliver denne gang, er det alt for sent at rette op !!, politikerne ødsler mine skattepenge væk på fremmede som svindler og bedrager og det der er værre, simpelthen sygt, jeg er blot glad for ikke at være her om føje år, selvom man har arbejdet hele livet og har tjent landet, så er Danmark fuldstændigt smadret om ikke mange år, godt jeg ikke får det at se om 40 år. Vores forfædre ville væmmes.
Mvh,
Nahm

JohnBKK
Ja, Nahm, det er en velsignelse at blive gammel og især hvis man ingen børn har der skal opleve at bo i Kalifat Neuropa, vi er heldige.

Jeg ville stemme DF, af denne simple grund:

Dansk Folkeparti vil have danske forbehold i de internationale konventioner om blandt andet menneskerettigheder

http://www.politi...ettigheder
Redigeret af JohnBKK d. 14/06-2015 23:27

Nahm
JohnBkk,

Smile Vi er helt enige, IGEN Smile
Mvh,
Nahm

vandango
Webmaster skrev:

vandango skrev:

Der er en blå udlændingepolitik her som du måske er mere enig med:
- Retfærdige grænser for flygtninge og indvandrere (PDF)

Nej ønsker at bevare velfærdssamfundet, og nul social dumping.

JohnBKK
For sent Vandango, alt bliver afviklet liget meget hvad f.... vi gør, de har taget røven på os.

Kig sydpå til Frau Merkels Wirtschafftwunder, hvordan lavede de lige det nummer?

Læs om Hartz IV Konzept, det ER på vej til os, working poor, McJobs, hele den elendige såkaldt moderne globaliserede verden, hvor få ejer hele lortet og vi andre er fucked.

https://en.wikipe...tz_concept

Nahm
Vandango,

Nej ønsker at bevare velfærdssamfundet, og nul social dumping.

Det er en sød tanke og ønsker du har Smile , men bor du ikke i København ? Ved at gå en lille tur rundt skulle du da helst kunne få øje på at det ikke kan lade sig gøre....vågn dog op af din tornerosesøvn mand , det kan da ikke passe du er så naiv ??? Vi lever vist i helt forskellige verdener du og jeg, jeg er fx. vågnet op for længst...
Mvh,
Nahm

JohnBKK
Hahahahaa!

Nahm, pas nu på den søde, bløde, rare pædagok ikke vågner for hurtigt og får et chok!

Rolll

Nahm
JohnBKK skrev:

Hahahahaa!

Nahm, pas nu på den søde, bløde, rare pædagok ikke vågner for hurtigt og får et chok!

Rolll

På en måde er det nok bedst Vandango ikke vågner op, tænk hvis han skulle opleve virkelighedens grimme ansigt som jeg ved hvad er,,,, det går sku ikke for den "almindelige" søde, rare, bløde borger..Grin...men det er svært/umuligt at trænge igennem til de sukkersøde naive "fjolser" desværre de får bare en slem oplevelse engang når/hvis de vågner af tornerosesøvnen....så sov endelig videre Vandango Til hest
Mvh,
Nahm

click
Tænk at have alle de problemer med at stemme i Danmark Grin
måske skal man være glad for at man er en af de ca. 160.000 der er frataget sin stemme på grund af sin adresse Angel
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Anonym Bruger
DF er det eneste parti der tager både indvandring og social dumping alvorligt. Kun via hjemsendelser og ved at stoppe tilførsel af nye flygtninge/indvandrere kan man åbne op for lempelser af familiesammenføring. DF er desuden det eneste parti som har meldt ud af de ønsker at sortere i udlændinge der kommer til DK...altså nemmere for fx asiater og sværere for folk fra Mellemøsten.

Mht. til jer stakler der ikke kan stemme....forstå mig ret, jeg er på jeres side, men det kan vel næppe komme bag på jer? det er en 100 år gammel grundlovsregel?

vandango
Tilsyneladende misser i det større billede, jeg kan ikke stemme på et parti der peger på Lars Løkke Rasmussen.

click
Mht. til jer stakler der ikke kan stemme....forstå mig ret, jeg er på jeres side, men det kan vel næppe komme bag på jer? det er en 100 år gammel grundlovsregel?

Nej du har ret men skattepengene hver måned kan man godt betale uden grundlovsændring Næ grunden til at borgerne som rejser ud ikke kan stemme kan kun tolkes som ren misundelse fra pampernes sideKick you
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

sony
Ja vandango der har jeg det lige om vendt jeg vil ikke stemme på v på grund af så stemmer jeg også på et parti, der først udtaler at man absolut ikke vil røre ved efterlønnen også en halv time efter er med til og ødelægge den. Df er da det mest utroværdige parti på den borg, de siger også selv de aldrig vil have magten de vil hellere sidde bagi og brokke sig. De gode til at manipulere med hvad folk ønsker, men de har ikke råd til alt det lover som de selv har udtalt
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: