Se indlæg
 Udskriv debat
PAS PÅ SVINDEL MED DINE LEGALISERINGS PAPIRER.
Robert Kronberg
John skrev:

GAMBIT & JS
Ret morsomme indlæg ;-)
Men skal vi ikke lige give Robert en chance for at forsvare sig og sit firma mod anklagerne, det skylder vi både ham og de andre medlemmer på siden, inden den alvorlige anklage fortaber sig i pjat.

Admin.

Den her tråd er kørt så meget ud af proportioner, at jeg ikke ved, hvor jeg skal starte og slutte.

Flere har skrevet til mig privat via andre kanaler og anbefalet mig at stoppe med at kommentere; og det gør jeg så.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
ho14
Hej Robert.

Ja der ser vi så din sædvanlige retræte. hvor du skyndsom trækker dig.
Ikke forholder dig til hvorfor du lægger 29 dage på ryggen og intet laver.
ikke vil komme med en status.
at du sender besked om du ikke ønsker at udføre det aftalte arbejde.
Men 17200 Bath. kan du godt finde ud af at stjæle.og proppe i lommen.
at du ialt skulle bruge 33 dage på intet er lige godt utroligt.
Dårlig forretnings moral og særdeles uetisk opførsel er et game du behersker til perfektionisme.
At jeg er gal er sikkert.
Jeg er nok nærmere rasende over din usmagelige måde at føre forretning på.
At stikke halen mellem benene og stikke af fra ens ansvar er du en sand mester i Kronberg
Du har jo min mail. Og jeg sender dig lige mit konto nummer.
Så kunne du jo overveje at gøre det moralsk rigtige at sende mig mine penge.
Penge du lodret huggede fra mig og min bekendte.
jeg beklager at du har fået lov at behandle så mange så dårligt.
Trist det er så let at finde så mange eksempler i dette forum på netop dette.
Til dem som støtter Robert siger jeg god fornøjelse med det og hip hip hurra.
Benyt jer endelig af ham, så får piben hurtig en anden lyd.

Anonym Bruger
Robert Kronberg skrev:

John skrev:

GAMBIT & JS
Ret morsomme indlæg ;-)
Men skal vi ikke lige give Robert en chance for at forsvare sig og sit firma mod anklagerne, det skylder vi både ham og de andre medlemmer på siden, inden den alvorlige anklage fortaber sig i pjat.

Admin.

Den her tråd er kørt så meget ud af proportioner, at jeg ikke ved, hvor jeg skal starte og slutte.

Flere har skrevet til mig privat via andre kanaler og anbefalet mig at stoppe med at kommentere; og det gør jeg så.

Hilsen, Robert

du kunne jo begynde med at betale manden sine penge tilbage, det ville måske pynte lidt på sagen, og så en undskyldning samtidig, og så er sagen måske ude af verdenen og du kan i ro og mag fortsætte med det du gør (eller ikke gør)

logik for selv en mand som dig, robertino.

et medlem nævnte tidligere i denne underholdende tråd at du måske har for mange jern i ilden, måske det er netop modsat, hvis man ellers lytter til sladderen på bæverdingerne i patty...

hugoboerge
Robert Kronberg skrev:

John skrev:

GAMBIT & JS
Ret morsomme indlæg ;-)

Admin.

Hilsen, Robert

@Robert - i indlaeg # 32 (snart lang tid siden) gav jeg opskriften paa hvordan jeg synes du skal behandle handlingsforloebet i sagen.

Jeg formoder og haaber at dit firma er et professionelt firma og hvis det er det burde det ikke vaere saerlig svaert at komme op med en forklaring.

Taenk paa renomme og omdoemme - men det er maaske ligegyldigt for dig ?

Mvh.

Indlaeg # 32:
Det er underligt at Robert Kronberg ikke kommer op med noget konkret saa som handlingsforloebet i den paagaeldende sag.

Dokumenter modtaget ../../....
Dokumenter oversat ../../....
Retur fra UM ../../....

osv osv

Jeg synes ikke det er saerlig professionelt at begynde med et skaenderi om hvor vidt klienten har ringet op 117 gange indenfor en halv time eller hvor mange gange det nu var.

RK har vel ogsaa sit renomme at varetage ?

Jeg kender ikke Robert Kronberg men han var afgaaende formand for SSS (Skandinavisk Samfund Siam). Mener han var formand i en periode af 2 aar.

savarden
Skaden er sket og det mindste du kunne gøre var da at betale manden hans penge tilbage når du ikke kan fuldføre opgaven ?
Svaret hvor du henviser til hvad andre siger du skulle gøre for ikke selv at have et ansvar eller give en forklaring er en "snu" måde ikke selv at have taget beslutningen og efterfølgende gå i radio tavshed.
Måske du skulle have glemt at de sager du behandler for folk f.eks legaliseringspapirer mv for dem er alfa omega og status og tilbagemeldinger er det eneste de har i forhold til deres sager.
Personligt vil jeg efter dine reaktioner her på siden godt kunne forstå hvis folk vælger et andet sted at få hjælp ... Violin

energy
Hvad der har ret eller uret i denne her sag, det skal være usagt men jeg fatter simpelthen ikke man gider, så meget vrøvl og ballade for sølle 17200 B. ???
Betal dog manden hans penge tilbage og få fred. Det skulle være sket for lang tid siden.
Det er en rimelig dårlig reklame for dit firma, Hr Robert Kronberg Sunflower

Mukke
Det er da bare bund ærgeligt, at kunde og firma ikke kan tale sammen..

Har godt nok set, at Robert henholder sig til klient fortrolighed, men mon ikke denne er brudt op til flere gange...

Nu er det jo ikke første gang Robert kommer ud i storm vejr.

Normalt er Robert da god til at ride stormen af, men nu er det jo blevet til en hurican, som jo nok i længden vil give Robert problemer..

Jeg mener det er synd for mange, for der er virkelig mange der ikke kan overskue disse sagsforløb, og der havde de så Robert..

Mange skriver, at det altså ikke kræver så meget, for at fuldføre denne handling, og det vil jeg give dem fuldstændig ret i, men nu er det jo ikke alle, der har denne tålmodighed for noget sådant.. eller måske tid eller evner til at gennemskue det videre..

Her er det jo Robert har sin berettigelse, men kan da godt se, at hvis det er rigtigt som en siger, at han bare vandre rundt på kontoret og lader sin kone om resten, uden at henvende sig til klienten, ja så Robert jo nok blevet så højt på strå, eller måske bare blevet lidt sær, efter hans egen mening, så andre ikke kan trænge igennem..

I anstændighedens navn mener jeg, at nu er det tid til at stoppe denne revy, og lade parterne finde hinanden med private mails.

Jeg har endnu aldrig forstået hvorfor en side som denne, ikke gør som f.eks. ThaiVisa-com ikke har klare svar på gængse ting.

Webmaster siden har trods alt været til i mange år, og du kunne jo opfordre til en udvikling med...

Ægteskabs visas og mange andre daglige problemstillinger..

Her mener jeg ikke en diskusition, men et opslagsværk, som kan gøres letforståeligt for den enkelte..

Jeg tror vi er mange der ville hjælpe webmaster i så henseende.

farao54
Intet arbejde er udført, bortset fra en del telefonsamtaler, og lidt manuel skubben rundt på papirerne...
I min optik er der allerede sket store skader på omdømmet af det nævnte firma, og en måde for alle parter at komme videre, ville så absolut være at betale om ikke alle pengene, så i det mindste et tilstrækkeligt stort beløb tilbage, og en medfølgende 'Vi beklager at vi har behandlet din sag uprofessionelt' besked til Bjarne, og så lad os komme videre i livet. Jeg tror personligt at all firmaer har både glade og sure kunder. Men vi ved alle sammen, at hvis f.eks. diverse danske politikere var en del hurtigere med at undskylde/beklage, så ville der være mere spalteplads i aviserne til rigtige nyheder...
Så Robert: Vær nu en mand, og stik Bjarne næven, en undskyldning, og hans penge retur...

Anonym Bruger
du, robert som udgiver dig for at være forretnings mand burde vide at der ikke går røg af en brand uden der er ild, at dit firma tilsyneladende har klumret i forretnings gangen er jo noget som desvære kan ske når der er menesker indvolveret, men du som ejer og leder burde ikke gå i hi og spille fornærmet, gør som man siger i norge, lig dig langflad og beklag over kunden og betal pengene tilbage, og så se at komme videre, ja det giver jo skrammer lakken når noget ikke går som det skal, men indrøm at du har pisset ved siden af potten og opfør dig som mand.

vandango
Tror ikke at Robert Kronberg er en svindler, når jeg tænker årene tilbage, og de mange også gode indlæg han også har bidraget med, er han da en af vore.

Men men han er ligeså tåbelig som jeg, logger på DTW og skriver nogle gange som om han er beruset, og når jeg har læst nogle af disse indlæg, er han helt ved siden af, lige som jeg selv er nogle gange.

Tror at Robert i perioder godt kan lide en lille én, har så ikke en som kan tage over 100%.

Det er selvfølgelig surt når man driver virksomhed.

Spark mig i røven hvis jeg tager helt fejl, jeg har intet imod dig personligt Robert.

Webmaster
Lad os nu undgå at det ender i personfnidder og fastholde at der i denne historie kun er tre taber og ingen vindere. Trådstarter er naturligvis taber idet han ikke har fået leveret det forventet, Robert er taber idet han og hans firma er røget ud i et stormvejr som måske nok er fortjent idet der er mindst én kunde som ikke har været tilfreds. At der så ikke gøres noget mere for at råde bod på skaden og måske ændre lidt på arbejdsgangen i firmaet så noget lignende ikke gentager i fremtiden istedet foir bare at kaste håndklædet i ringen er for mig uforståeligt - selvom det er ganske foreståligt at Robert vælger at være meget påpasselig med at sige noget for ikke at gøre tingene værre.

Udover trådstarter og Robert så taber de som kunne have brug for en ydelse som Robert's firma tilbyder også på dette. Er der andre dansk-talende alternativer i Bangkok/Thailand som kan tilbyde lignende ydelser som Robert ?

Det er møg-ærgerligt for alle at en kunde ikke er tilfreds, en leverandør af en ydelse bliver kørt i sænk rent troværdigthedsmæssigt og ikke mindst for de som har brug for en dansk-talende leverandør som kan hjælpe dem og deres partnere og som de ikke mindst kan og tør stole på.

Jeg er ikke ude og forsvare Robert og den måde han har håndteret denne sag. Noget er gået galt og det virker som om det kunne have været håndteret bedre end gjort. Jeg er ude og sige at det er en ærgerlig sag hvor der kun er tabere - også selvom enkelte ser ud til at more sig kosteligt over det pt.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
GAMBIT
jeg kan kun se 1 vinder i det her og det er TVIVLEN

Alle forretninger har et par utilfredse kunder
Alle forretninger har OGSÅ umulige uhensigstmæssige kunder

Kunde har ret til at advare andre ved at skrive en andmeldelse om det så er DTW eller Trust Pilot

Virksomhed kan vælge at besvare og vise en god vilje for andre i forumet, og derved udjævne klagen med en et løsningsforslag og der opretholdes et godt ansigt udadtil for andre potenteille kunder.

Robert har ikke vist en god behandling af en klage som vil gøre mig interesseret i at lave forretning hos ham, udelukkende pga hans optræden og sikkert mange andre der falder fra her.

den kunne være lukket med: beklager at du har haft en negativ oplevelse, jeg returnerer naturligvis 90% af beløbet og giver dig 10% rabat ved genoptagelse af jobbet.

Men det er bare ikke behandlet sådan vel ?

Robert Kronberg
Manden er ikke ærlig i sin fremstilling af sagen, men uagtet hvad jeg gør eller skriver, så stopper han ikke, og det gør andre i dette forum heller ikke.

Hilsen, Robert

GAMBIT skrev:

jeg kan kun se 1 vinder i det her og det er TVIVLEN

Alle forretninger har et par utilfredse kunder
Alle forretninger har OGSÅ umulige uhensigstmæssige kunder

Kunde har ret til at advare andre ved at skrive en andmeldelse om det så er DTW eller Trust Pilot

Virksomhed kan vælge at besvare og vise en god vilje for andre i forumet, og derved udjævne klagen med en et løsningsforslag og der opretholdes et godt ansigt udadtil for andre potenteille kunder.

Robert har ikke vist en god behandling af en klage som vil gøre mig interesseret i at lave forretning hos ham, udelukkende pga hans optræden og sikkert mange andre der falder fra her.

den kunne være lukket med: beklager at du har haft en negativ oplevelse, jeg returnerer naturligvis 90% af beløbet og giver dig 10% rabat ved genoptagelse af jobbet.

Men det er bare ikke behandlet sådan vel ?

Anonym Bruger
måden hvorpå en person reagerer på modgang afspejler tit dennes moral.

Robert Kronberg
Jeg havde fået den forståelse, at vedkommende ikke ønskede en hurtig legalisering, fordi han var bange for ambassadens reaktion. Dette har jeg ingen mening om. Desuden manglede vi en kopi af et pas, fordi passet var på ambassaden.

Senere blev jeg spurgt om status, hvorpå jeg spurgte indtil deadline. Denne deadline var en ny situation, som vi ikke havde aftalt.

Herpå gik vedkommende i selvsving, uagtet der ikke var noget problem med den nye deadline.

Hilsen, Robert

ho14
Giver webmaster medhold i at der er tabere i dette. Men om der er tre er så spørgsmålet
Jeg er ikke tilhænger af person fnidder. Eller mudder kastning.
Det hele kunne jo være undgået meget nemt, hvis piro consulting group havde ønsket det.
Kunne godt selv have ordnet papirrene, så jeg lå en stor portion tillid i en andens mands hånd.
At jeg brugte dette firma var fordi det var dansk baseret.
Men uanset om det er Dansk baseret så er der ikke behov for useriøse firmaer.
At jeg hurtig kunne finde andre er har oplevet samme Useriøsitet
bekræfter mig kun i det.
Hvis et sådan firma skal overleve, så kræver det en omstrukturering af mange ting.
Men ikke mindst så kræver det en helt anden indstilling til kunde pleje.
At man stjæler kunders penge er under alt kritik. Det er ikke kunde pleje.
Det er bevist jeg holder mig fra at nævne andet end et firma navn.

JA så må jeg jo lige kommentere en ting.
Ja du fik papirerne den 11.06.14
Og den manglende kopi af pas den 12.06.14.
Ellers så er vores aftale beskrevet grundigt i den første post.
Kender du begrebet kundepleje ?

Robert Kronberg
Det passer ikke, hvad du siger.

Hilsen, Robert

Bjarne t Jensen skrev:

Giver webmaster medhold i at der er tabere i dette. Men om der er tre er så spørgsmålet
Jeg er ikke tilhænger af person fnidder. Eller mudder kastning.
Det hele kunne jo være undgået meget nemt, hvis piro consulting group havde ønsket det.
Kunne godt selv have ordnet papirrene, så jeg lå en stor portion tillid i en andens mands hånd.
At jeg brugte dette firma var fordi det var dansk baseret.
Men uanset om det er Dansk baseret så er der ikke behov for useriøse firmaer.
At jeg hurtig kunne finde andre er har oplevet samme Useriøsitet
bekræfter mig kun i det.
Hvis et sådan firma skal overleve, så kræver det en omstrukturering af mange ting.
Men ikke mindst så kræver det en helt anden indstilling til kunde pleje.
At man stjæler kunders penge er under alt kritik. Det er ikke kunde pleje.
Det er bevist jeg holder mig fra at nævne andet end et firma navn.

JA så må jeg jo lige kommentere en ting.
Ja du fik papirerne den 11.06.14
Og den manglende kopi af pas den 12.06.14.
Ellers så er vores aftale beskrevet grundigt i den første post.
Kender du begrebet kundepleje ?

savarden
Kære Robert.
Damage control.
En kunde har ikke fået den ydelse han har betalt for.
Istedet for at skændes offentligt her så indgå dog et forlig eller bedre endnu betal manden de penge som han allerede har forudbetalt for papirer som han ikke har modtaget.
Set ud fra det synspunkt at du på intet tidspunkt har forholdt dig til manden har betalt dig for noget han ikke har modtaget korrekt eller ?

Robert Kronberg
Manden stopper ikke, uagtet hvad jeg gør.

savarden skrev:

Kære Robert.
Damage control.
En kunde har ikke fået den ydelse han har betalt for.
Istedet for at skændes offentligt her så indgå dog et forlig eller bedre endnu betal manden de penge som han allerede har forudbetalt for papirer som han ikke har modtaget.
Set ud fra det synspunkt at du på intet tidspunkt har forholdt dig til manden har betalt dig for noget han ikke har modtaget korrekt eller ?

savarden
Havde dette været et konflikt råd kunne spørgsmålet være
Bjarne vil du acceptere at sagen lukkes hvis du får dine penge retur ?
Robert vil du tilbagebetale for en ydelse kunden ikke mener at have modtaget ?
Over and out og god aften derude

Spring til debat: