Se indlæg
Klaus Pagh
|
|
Mai Mii Gik |
Lagt på d. 18/07-2013 04:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Når jeg her i Thailand ser en ældre mand 60-70-80 år med en ung Thai 25-30-40 år. Ja så synes jeg det er skønt at se.. At tænke sig at 2 Voksen mennesker kan finder ud af at lave en aftale omkring at være gode ved hinanden, tage sig af hinanden, hjælpe hinanden.. Ja det er guld korn i min verden.... Når nu disse 2 personer har fundet ud af at får deres hverdag til at funger som de er tilfreds, Kan det jo være lige meget om nogle andre ikke forstå dem, Det er jo dem der ikke forstår dem, der har et problem, og ikke de 2... Er nu også ret sikker på at begge i sådan et partnerskab er klar over det er ikke Kærelighed det holder dem sammen, og hvad så !!!!! Manden er ude efter en yngre kvinde, der kan tage sig godt af ham, gerne en del yngre så hun har kræfterne, overskud med mere til at tage sig af alt for ham.. Og på samme tid vågne han med en flot, dejlige, yngre kvinder hver dag... Kvinder i sådan et partnerskab hvor hun bliver sørget for, opnår mulighed for at hjælpe sig selv, sine børn, og måske endda også sine forælder med mere... For mig er det jo "win win" sådan et partnerskab.... Skulle jeg selv være single som 70 år, bliver den nye kvinder der skal findes heller ikke over de 40 år, det er 100% sikkert, Men der er jo et helt liv til endnu inden jeg når den alder.... |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 18/07-2013 05:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Ok måske lidt out of tropic MEN.... Når nu Bjarke kalder de fleste herinde for gamle klamme mænd der ikke tør stå frem ja så har ham jo egentelig ret til en vis grænse for hvor mange af jer TØR stå frem med ÆGTE billede af sig selv ?? Hvorfor gemmer man sig bag et billede af et eller andet istedet for at vise sig frem og sige "Her er jeg" er det netop fordi som Bjarke siger "gamle mænd der ikke tør stå frem bla fordi de evt ikke har årene og looked med sig ?" og IKKE har andet at få tiden til at gå med end at smide totalt intet sigende indlæg gang på gang på DTW.. Vi er heldigvis nogle der tør stå frem trods vores alder og udsendende.... Der er heldigvis mange der har noget at sige og kan fortælle noget der kan bruges til noget.. men ingen navne nævnt ingen glemt. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
PeterS |
Lagt på d. 18/07-2013 06:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 231 |
Jeg ser ingen kan få manden til at forstå noget som helst. Aldrig har jeg set et menneske der havde så meget imod, at aeldre lever et godt liv. Det kan ikke vaere rigtig vi ikke kan skrive om vore koner og kaerester uden at blive svinet til som klamme svin, m.m. |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 18/07-2013 06:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Jeg synes I er totalt latterlige med alle Jeres ligegyldige kommentarer om et aldeles uinteressant emne. Bjarke85 linker jo bare til en artikel og straks starter svineriet mod ham. Jeg er absolut ikke enig med Bjarke85, men vi har jo alle vore meninger og det skal vi have lov til. Jeg har selv en ung thai dame, en aldres forskel på 28 år, men jeg er fløjtende ligeglad med hvad andre tænker om det. Jeg er absolut ikke rig, så det er ikke pengene hun er hos mig for. Måske charmen Flere er blevet ret grove, hvilket jeg ikke forstår bliver stoppet af webmaster. Lad dog emnet ligge og lad Klaus Pagh og Bjarke85 leve som de har lyst til....... Hvor svært kan det være. Rigtig god dag til alle dem som har fortjent det |
|
|
Skeptikeren |
Lagt på d. 18/07-2013 06:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 330 |
Moerk du har aldeles ret og det har mange af jer andre da også, men når man nu har fulgt Bjarke også på PP så går det jo op for én at han er totalt selvoptaget. Men billedet af ham bekymrer mig, på hans vegne. Han ser som 28 årig allerede halvgammel ud, næsten skaldet, fedtdeller er begyndt at vise sig. Mit skøn er at som 45 årig vil ligne en 70 årig. Alt andet lige så er Hr. Pagh jo en flot ældre mand, så Bjarke har jo noget at leve op til. Måske er det her jalousien spiller ind. Jeg kan også undre mig over at med den indstilling han har til ældre her i Thailand, så må det blive interessant at se hvilke typer han vil lukke ind i sin bar når han "engang" får etableret sig ude i Jomtien. Hvis han kun satser på de små drengerøve så bliver der ikke meget omsætning. Har kun mødt Pagh én gang for mange år siden i et festlig lag, før Bjarke overhovedet var tænkt på, og Pagh var så absolut en munter fyr sammen med alle de andre glade gutter fra den tid. Bjarke kunne godt trænge til at lære lidt om livsglæde og medmenneskelighed. Somrak Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012) Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2 Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 18/07-2013 06:58
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Bjarke85 skrev: Faldt lige over en artikel på EB omkring Klaus Pagh, som en del mente var en chamerende gammel gentleman. Jeg syntes der tegner sig et andet billede. Først en 39 år yngre kæreste, så en 45 år yngre thai, og også beskyldninger om incest. http://ekstrablad...043256.ece Tjaa. Man kan jo kun gisne om incesten er rigtig eller ej, men det er jo ihvertfald fakta at han er til helt unge personer... Lad os lige prøve at vende sagen om. Nu er den 39-årige Karema Hviid dømt for bortførelse (link), men hvad lavede en så ung og yndig pige med sådan en såkaldt gammel gris? Klaus Pagh har aldrig lagt skjul på hvem han er og at han er glad for yngre kvinder og at han har penge på kistebunden (bla. i indslaget i indlæg 61). Hvad er Karema Hviid ??? Hvilken gisninger kan man gøre sig om hendes reelle hensigter når hun finder sammen med en gammel gris med penge på kistebunden ??? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
natty |
Lagt på d. 18/07-2013 07:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Webmaster skrev: Lad os lige prøve at vende sagen om. Nu er den 39-årige Karema Hviid dømt for bortførelse (link), men hvad lavede en så ung og yndig pige med sådan en såkaldt gammel gris? Klaus Pagh har aldrig lagt skjul på hvem han er og at han er glad for yngre kvinder og at han har penge på kistebunden (bla. i indslaget i indlæg 61). Hvad er Karema Hviid ??? Hvilken gisninger kan man gøre sig om hendes reelle hensigter når hun finder sammen med en gammel gris med penge på kistebunden ??? Ja vi kan kun gisne, om Karema, Paghs Støvsuger og enkefru Spies. Og når man gisner dømmer man dermed også indirekte. Nu er det jo ikke sæson for gækkebreve, men jeg vil alligevel prøve at skrive det med prikker: G...D.....S. Men det er åbenbart ikke ækelt og klamt, at en yngre/ung gifter sig til penge, selvom aldersforskellen er skrigende forskellig. Verden vil bedrages og er åbenbart også blind på det ene øje. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
mugge |
Lagt på d. 18/07-2013 08:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Er det agurketid nu ? Hold da op!! Tænk at man kan lave en tråd om en anden families leben og liv og hakke på dem. Meld jer ind i pensionist damernes syklub, der passer denne tråd vel fint til deres dagligdags samtaler. Jeg smutter...go´sommer alle sammen |
|
|
buick |
Lagt på d. 18/07-2013 08:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Bjarke85 skrev: Kim Ludvigsen skrev: Bjarke85 skrev: Øhm Peter, hvor ser du lige jeg kalder Klaus Pagh pædofil ? Jeg skriver adskillige gange man kun kan gisne om det, og ingen ved det. Jeg siger på intet tidspunkt han er det. Jeg siger heller ikke, at du er en hyklerisk, umoden person, der tæver din veninde, og som blot skriver for at skabe røre i andedammen. Men kan kan jo gisne om det, ingen ved det. Forskellen på ovenstående gisning og din gisning om Pagh er, at han har rettens ord for ikke at være, hvad du "ikke" kalder ham. Bjarke85 skrev: Men nej han er ikke pædofil i lovens forstand. Blot hang til MEGET yngre kvinder end ham selv kvinder der kunne være hans børnebørn, ikke blot børn, men børnebørn.. Føj Ok, så nu er du holdt op med at gisne. Rart. Jeg må indrømme, at jeg også har hang til unge damer, desværre har jeg ikke charme. Når du får lidt flere år på bagen og lidt mere erfaring, kan du vende tilbage og fortælle os, om det stadig er ulækkert at føle sig tiltrukket af unge damer. Kim forskellen er jo der ligger en anklage i mod ham, og offentligheden er bekendt med det.. Det er ikke noget jeg har fundet på, jeg kom blot med informationen omkring det. Jeg skal ikke kunne sige om jeg ikke ville føle mig tiltrukket af en 30-35 årig som 78 årig. Men en ting er sikkert, jeg ville aldrig gifte mig med en, og bringe skam over mig selv og min familie. Jeg kunne nok godt nøjes med en på 50-60 år, så har vi også noget at snakke om og lidt mere ens livserfaring osv. Men ja, det var nok et forkert sted at komme med mit indlæg, da 90% herinde jo er af Klaus paghs støbning og har unge koner Men min holdning er åbenbart så absurd at jeg burde have hjælp mener PeterS. Til det kan jeg dog kun sige, at nej det er altså ikke flertallet i Danmark der syntes jeres tendenser er normale, måske er det flertallet herinde men ikke generelt. Og næsten alle jeg kender ville syntes så noget er vold klamt. Det kan meget vel være vi er unge, og vi bliver klogere når vi bliver gamle som "jer". Men det er nu engang sådan holdningen er i dag. Det må da godt nok være trist at lade ens egen lykke og lyst gå bare for at andre-ens familie har en anden måde at se livet på. Når du engang får lidt livserfaring så vil du forhåbentlig lære at gå efter din egen lykke i stdet for at gå efter at please andre |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 18/07-2013 10:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Amagerdreng skrev: Ok måske lidt out of tropic MEN.... Når nu Bjarke kalder de fleste herinde for gamle klamme mænd der ikke tør stå frem ja så har ham jo egentelig ret til en vis grænse for hvor mange af jer TØR stå frem med ÆGTE billede af sig selv ?? Der kan være mange grunde til, at man ikke bruger sit eget billede - eller sit eget navn. Du har vel også en grund til at skrive som "Amagerdreng". Personligt skriver jeg under mit eget navn, for jeg har intet problem i at stå ved det, jeg skriver. Men jeg vil gå i fred på gaden, så du finder ikke mit billede på nettet. Og det er ikke på grund af dette forum, det var en beslutning jeg tog for længe siden, da jeg begyndte at lave hjemmesider. |
|
|
zapper |
Lagt på d. 18/07-2013 10:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Amagerdreng skrev: Ok måske lidt out of tropic MEN.... Når nu Bjarke kalder de fleste herinde for gamle klamme mænd der ikke tør stå frem ja så har ham jo egentelig ret til en vis grænse for hvor mange af jer TØR stå frem med ÆGTE billede af sig selv ?? Hvorfor gemmer man sig bag et billede af et eller andet istedet for at vise sig frem og sige "Her er jeg" er det netop fordi som Bjarke siger "gamle mænd der ikke tør stå frem bla fordi de evt ikke har årene og looked med sig ?" og IKKE har andet at få tiden til at gå med end at smide totalt intet sigende indlæg gang på gang på DTW.. Vi er heldigvis nogle der tør stå frem trods vores alder og udsendende.... Der er heldigvis mange der har noget at sige og kan fortælle noget der kan bruges til noget.. men ingen navne nævnt ingen glemt. Hvad garanti er der for dit billede er ægte?????...............INTET |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 18/07-2013 11:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Kære ZAPPER.. Du kender vist mig så dit sidste indlæg er sgu for langt ude... Men alle kan være 100 på at jeg ikke er bange for at stå frem.. Hvorfor skulle jeg dog være det ???. Og du kan jo evt kikke i mit fotoalbum der er også billeder (nå nej de kan selvfølgelig også være fake...) Nej Zapper du er for langt ude. ( jeg ved ikke hvad du er på OHH jo måske kopimedicin) Kim du og jeg har skrevet sammen før og alt forladt hvis man ikke vil frem i lyset men det virker bare lidt forkert i mine øjne når visse er rigtig gode til at svine andre til og mange gange komme med indlæg i div tråde som er TOTALT ligegyldige... Kim er det ikke ligetil jeg kalder mig amagerdreng fordi jeg kommer fra Amager Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 18/07-2013 12:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Amagerdreng skrev: hvis man ikke vil frem i lyset men det virker bare lidt forkert i mine øjne når visse er rigtig gode til at svine andre til og mange gange komme med indlæg i div tråde som er TOTALT ligegyldige... Kim er det ikke ligetil jeg kalder mig amagerdreng fordi jeg kommer fra Amager Personligt er jeg fuldstændig ligeglad med, om andre skriver under navn eller alias, eller om de har et billede. Jeg går efter det, de skriver. Men det virker lidt specielt, at du påpeger andres manglende billede, og du selv skriver under alias. Med hensyn til ligegyldige indlæg, så afhænger det måske - i hvert fald nogle gange - af øjnene der ser. Emner har det med at udvikle sig, fx debaterer vi nu anonymitet, hvilket jo ikke har noget med Klaus Pagh at gøre. Alligevel vil jeg mene, at det er en relevant debat, fordi nogle har en tendens til at skrive mere, når de er skjult bag anonymitet - det gælder også trådstarter, hvis gisnen måske kunne udløse en dom for injurier. Men det var nok nemmere at følge med i udviklingen i de helt gamle dage med BBS'er, hvor man blot oprettede nye tråde ved at ændre emnelinjen, når en debat udviklede sig i nye retninger. |
|
|
energy |
Lagt på d. 18/07-2013 12:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Amagerdreng skrev: Ok måske lidt out of tropic MEN.... Når nu Bjarke kalder de fleste herinde for gamle klamme mænd der ikke tør stå frem ja så har ham jo egentelig ret til en vis grænse for hvor mange af jer TØR stå frem med ÆGTE billede af sig selv ?? Hvorfor gemmer man sig bag et billede af et eller andet istedet for at vise sig frem og sige "Her er jeg" er det netop fordi som Bjarke siger "gamle mænd der ikke tør stå frem bla fordi de evt ikke har årene og looked med sig ?" og IKKE har andet at få tiden til at gå med end at smide totalt intet sigende indlæg gang på gang på DTW.. Vi er heldigvis nogle der tør stå frem trods vores alder og udsendende.... Der er heldigvis mange der har noget at sige og kan fortælle noget der kan bruges til noget.. men ingen navne nævnt ingen glemt. Nu har jeg fulgt med på sidelinien i flere år og har set hvordan et forkert ord/sætning kan udvikle sig til diverse trusler og osv. Det skræmmer lidt... Om folk selv har været skyld i det, det skal være usagt men det hører ingen steder hjemme. Men når jeg vælger ikke at lægge billed på, så er det ikke fordi jeg er en gammel gris eller er bange men fordi jeg vil beskytte min familie. Orker ikke at skulle diskutere med en eller anden tåbe som f.eks kunne genkende mig til et eller andet thai arrangement .. ha ha Jeg kunne f.eks heller aldrig drømme om, at lægge fotos ud her på Portalen af min familie, da det er et åbent forum, hvor alle kan misbruge de fotos der er. Ha en god dag... |
|
|
Mai Mii Gik |
Lagt på d. 18/07-2013 13:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Forstå da godt folk vil være anonym.. Vi skal ikke lang tid tilbage i tiden, for at huske at der blev sendt tæskehold til folk privat adresse her i Thailand, netop pga de kendte personen igennem siden som denne..Så forsigtighed er da at fortrække, når der nu engang er folk der syge i låget der ude bag skærmen.... |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 18/07-2013 13:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
Mai Mii Gik skrev: Forstå da godt folk vil være anonym.. Vi skal ikke lang tid tilbage i tiden, for at huske at der blev sendt tæskehold til folk privat adresse her i Thailand, netop pga de kendte personen igennem siden som denne..Så forsigtighed er da at fortrække, når der nu engang er folk der syge i låget der ude bag skærmen.... Eller også må folk tage konsekvenserne af det de siger ? Jeg kan konstatere jeg er blevet kaldt svin, pædofil og at jeg ser halvgammel og fed ud og meget andet. I denne tråd. Af såkaldte voksne mennesker. Sådan en som skeptikeren, burde tænke sig om inden han fyre mere lort af. Han er en rimelig nem mand at finde i Thailand. Måske man skulle give ham et visit i Oktober når man kommer til Thailand Men vi kan så blive enige om at tæskehold er for lavt, det er godt nok kyllinger der anvender så noget Men det er som om folk glemmer, at bare fordi det er et forum. Så kan man sige hvad som helst. Anonymitet er noget pjat. Man skal ikke skrive anderledes på nettet, end det man turde sige til folks ansigter i virkeligheden. Hvis man siger så nogen ting, som der bliver sagt f.eks. mod mig herinde. Så ville man jo i virkeligheden risikere en afklapsning. Det ved alle og enhver jo. Så hvorfor gøre det på nettet ? Er man sej og en stor mand der, når man er anonym ? Redigeret af Bjarke85 d. 18/07-2013 13:37 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 18/07-2013 14:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Bjarke85 skrev: Mai Mii Gik skrev: Forstå da godt folk vil være anonym.. Vi skal ikke lang tid tilbage i tiden, for at huske at der blev sendt tæskehold til folk privat adresse her i Thailand, netop pga de kendte personen igennem siden som denne..Så forsigtighed er da at fortrække, når der nu engang er folk der syge i låget der ude bag skærmen.... Eller også må folk tage konsekvenserne af det de siger ? Jeg kan konstatere jeg er blevet kaldt svin, pædofil og at jeg ser halvgammel og fed ud og meget andet. I denne tråd. Af såkaldte voksne mennesker. Sådan en som skeptikeren, burde tænke sig om inden han fyre mere lort af. Han er en rimelig nem mand at finde i Thailand. Måske man skulle give ham et visit i Oktober når man kommer til Thailand Men vi kan så blive enige om at tæskehold er for lavt, det er godt nok kyllinger der anvender så noget Men det er som om folk glemmer, at bare fordi det er et forum. Så kan man sige hvad som helst. Anonymitet er noget pjat. Man skal ikke skrive anderledes på nettet, end det man turde sige til folks ansigter i virkeligheden. Hvis man siger så nogen ting, som der bliver sagt f.eks. mod mig herinde. Så ville man jo i virkeligheden risikere en afklapsning. Det ved alle og enhver jo. Så hvorfor gøre det på nettet ? Er man sej og en stor mand der, når man er anonym ? Jeg synes pludselig, at du fremstår lidt sart, når man tænker på dine kommentarer om Klaus Pagh i første indlæg, og dertil dine efterfølgende malende beskrivelse af dit syn på ham, og flere gange hvor du stiller spørgsmålstegn ved, om han er til børn og incest. Og med hensyn til at tale til folks ansigter, så kunne du jo selv passende opsøge Klaus Pagh i det offentlige rum og sige hvad du mener om ham og stille spørgsmålene til ham istedet for at gemme dig herinde på DTW. |
|
|
zapper |
Lagt på d. 18/07-2013 14:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Bjarne85 du et tågehorn hvor mange aliasser har du haft herinde ? Nu sidder du og truer skeptikeren med et besøg. For mit vedkommende ville jeg hellere ha besøg af kongens foged, end et umodent tågehorn som du. Men skulle du komme på besøg, så røg du ud hurtigere end du kom ind. Gisper videre om dit misbrug af anabolske steroider. høj sol i Aarhus og TDF |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 18/07-2013 14:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
Så kan jeg tilføje misbruger til listen over personlige svinere herligt. Jeg er ikke sart, og jeg har KUN brugt det her alias både på PP og DTW. Er det sart at blive lidt irriteret over at blive kaldt : svin, pædofil, småfed og ser gammel ud. Tågehorn og at man er misbruger og man skal klappe hesten ? Ja listen er lang, og jeg tvivler ærligt talt på i ville sige sådan til mig i virkeligheden Jeg truer ikke skeptikeren, at jeg ville lægge ham et visit, ville være for at tage snakken ansigt til ansigt istedet. For at se om han ville sige så nogen ting til mit ansigt Og læg mærke til hvor mange svinere jeg skulle modtage, før det kom helt herud. Hvem er de umodne ? Dem der angiveligt skulle være voksne mennesker, der sidder uden billede og navn og gemmer sig, og kommer med en byge af skrald. Eller ham der tør sige sin mening på et forum fyldt med folk som Klaus Pagh? Er jeg så umoden og et svin osv osv. Fordi jeg syntes det er ulækkert en på 78 er sammen med en på 33 ? Ja i må da meget undskylde jeg syntes det er klamt. Men det kan jeg ikke ændre på, så ville jeg jo lyve. Kan muligvis være jeg har en anden opfattelse når jeg bliver 60-80 år. Den tid den sorg Fortsat god Torsdag |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 18/07-2013 14:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Egentlig havde jeg besluttet mig til ikke at bidrage mere i denne traad. Men efter naermere eftertanke kan jeg kun forestille mig at traadstarter maa have haft en forfaerdelig barndom og i den tid har oplevet noget rigtigt slemt som f.eks. set en aeldre person (evt et familiemedlem) gramse paa en mindreaarig person (evt et familiemedlem) hvilket har medfoert at traadstarter nu synes at aeldre maend er "klamme" og herudover beskyldes for paedofili. Heraf hans fascination af aeldre maend og yngre damer samt paedofili. Og nu synes jeg at Webmaster skulle faa lukket denne traad som efterhaanden ikke har noget med Thailand udover en hetz mod KP samt aeldre herrer som er i den heldige situation at vaere gift med nogle dejlige yngre damer som vi er utrolig glade for. |
|
Spring til debat: |