Se indlæg
"Nyt" danskejet Hotel indviet d. 12.03.2012 Mermaid i Bangkok.
|
|
Lagt på d. 09/05-2012 08:07
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hugoboerge skrev: "Naar man klikker paa f.eks. "Bars & Restaurants" kommer denne besked op: 404 Error File Not Found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Men det er maaske kun hos mig ?" --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nej, jeg har det samme problem - Derfor skrev jeg: < Edit: "Op at stå" er nu så meget sagt > Men man kan da se priserne på værelser og nogle fotos |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 09/05-2012 08:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
bannok skrev: Jeg roser Stable Lodge for deres service, for deres mad, priser, venligt personale, hyggelig atmosfœre, fri internet(meget hurtigt), og vœrelserner er ikke store, men de er rene og fjersynet virker og der er lys i alle pœrer og stikkontakterne virker, og der er ro og god orden, og så ligger det perfekt i bangkok. Den mad du får på Stable Lodge, den får du ikke på et billigt hotel i bangkok. På et fire stjernet hotel i bangkok får du europœske/amerikanske/Australske menuer, kald det hvad du vil, men de retter koster mindst det dobbelte af havd du betaler på Stalden. Så hvis man vil bo,og spise på hotellet man bor på, ja så er Stalden ikke et dårligt valg. Og når Mermaid er de samme ejere som Stalden, så tror jeg nok jeg vil booke et vœrelse der en gang i fremtiden, jeg skal lige tilføje at jeg ikke kender dem der ejer hotellet. Min Kone og undertegnede boede paa 'STALDEN' i 4 dage for 2 aar siden og kan kun gi Bannok helt ret.. det skal lige bemaerkes at min kone er fra Philippinerene og jeg ville vise hende et par sevaerdigheder i BKK saa Stalden er et godt udgangspunkt. Det bemaerkes at jeg har vaeret der en hel del gange i gennem mange aar og priserne... tja det spekulerer jeg ikke saa meget over naar jeg inviterer fruen ud paa et et par dages ferier.. Mvh Hans Taestensen Las Pinas City Philippines |
|
Spring til debat: |