Se indlæg
 Udskriv debat
Bag Facaden - netsvindlernes paradis
Robert Kronberg
DK skrev:

Labri skrev:

Mvh. Labri (tidl. professor)

Robert skrev
:

Hej Labri,

Hvad betyder "tidl. professor".

Det er da et nyt akademisk begreb?

Hilsen, Robert

Labri skrev:

Hej Robert - He he - Jeg skulle nok ha' skrevet 'fhv. professor'

Jeg vil forsøge at lave min avatar om til: Professor Labri, så der ikke opstår misforståelser i fremtiden Smile

Undskylder for OT - og med mvh.

-----------------------------------------

FRA DK TIL ROBERT!

Se her:

http://www.densto...or_Tribini

Det må være forklaringen.

Hej DK,

Okay, det giver så mening, ligefrem god og sjov mening, men jeg er desværre for ung til lige at kende den herre.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
svendborg
Kan bare sige Robert... Han var bare en meget sjov person, som jeg har været så heldig at træffe flere gange på Bakken.

Han var en plattenslager af guds nåde..

Man kunne kun holde af denne mand, for han havde alt det, vi andre måske kunne savne i dagligdagenTil hest fest og farver..

Webmaster
Bare vi ikke får et medlem ved navn Else Torp herinde også.....

Wink
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
sony
Webmaster skrev:

Bare vi ikke får et medlem ved navn Else Torp herinde også.....

Wink

Hvem er hun og hvad har hun gjort siden du ikke vil have hende som medlem herinde?Grin
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Lung Yao
sony skrev:

Webmaster skrev:

Bare vi ikke får et medlem ved navn Else Torp herinde også.....Wink

Hvem er hun og hvad har hun gjort siden du ikke vil have hende som medlem herinde?:D

Måske at der IKKE ønskes yderligere konkurence til de "Gøjlere" der allerede findes på Cirkus DTW. Tuttelu Tralla

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

svendborg
Hvad har webmater og vi andre lige gjort nu. Tror ikke lige du har set indad kære Lung, for så ville du da slette et sådant indlæg...Til hest

Tilbage til Topic mine piger & drenge + damer & herrer + ladyboys

På Mobilforum.dk har redaktøren uploaded 2 fotos af svindleren. Bedøm selv om det er Michael Larsen !

www.mobilforum.dk

Off Topic > tlfhandel med thailand/singapore > indlæg # 222

Mvh. Labri (Professor Smile)
Redigeret af d. 09/01-2012 11:14

Anonym Bruger
Fint arbejde Hr. Professor!

Det er ham. Har også set ham i området.

Her link til artiklen, som godt kan være lidt kringlet at finde.

http://www.mobil-...ore/page23

rinpoche
Interessant. Tak for linket Labri.

Lad os nu se, han har været udlandsdansker de sidste 6-7 år på førtidspension? (som man hører i udsendelsen)
Læg socialt bedrageri til synderegistret.

En temmelig afslørende tatovering han har på læggen.
Det burde ikke være overvældende svært at finde ham og aflægge ham et "besøg".
Folk der truer kvinder og børn på livet har nada sympati herfra.

NoiNarak
Fik denne af en ven på facebook,så det bliver altså også omtalt i medierne herude.

http://scandasia....s_id=10012

AL 48
Det er egentlig også mærkeligt at den danske ambassade ikke har nogen steder hvor man kan henvende sig. Det har man åbenbart andre steder, f. eks. i Malaysia.
Se her:
http://www.ambkua...etsvindel/

Der har man åbenbart en afd., der udelukkende beskæftiger sig med den form for svindel.

milex
Det er dog fantastisk som en tråd kan udvkle sig her på DTW-

Børnehave eller demente på plejehjem?

Webmaster
milex skrev:

Det er dog fantastisk som en tråd kan udvkle sig her på DTW-

Børnehave eller demente på plejehjem?

Hvis du ikke bryder dig om lugten i bageriet, så er det sådan set bare at holde snuden væk, frem for at poste den slags indlæg som i hvert fald intet har med tråden at gøre.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

milex
Jamen det er da fint nok webmaster. Må jeg spørge hvad ditl link til damen med lopperne har med tråden at gøre. Den startede med omtale af en ubehagelig person - og du ender op med et loppecirkus.

Webmaster
milex skrev:

Jamen det er da fint nok webmaster. Må jeg spørge hvad ditl link til damen med lopperne har med tråden at gøre. Den startede med omtale af en ubehagelig person - og du ender op med et loppecirkus.

Som sagt før, hvis du ikke bryder dig om tråden så hold dig væk fra den. Større problem er det ikke.
- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

Lung Yao
svendborg skrev:

Hvad har webmater og vi andre lige gjort nu. Tror ikke lige du har set indad kære Lung, for så ville du da slette et sådant indlæg...Til hest

Beklager at DU har følt dig truffet, for det var ikke min mening heller ikke overfor andre, og i bagklogskabs tegn kan jeg se at JEG burde have tilføjet :
Måske at der IKKE ønskes yderligere konkurence til de "Gøjlere" (mig selv inkluderet) der allerede findes på Cirkus DTW .

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

svendborg
hehe bare dejlig humor... Go dag til dig LungWink

milex
@webmaster – som jeg har forstået reglementet for DTW, udtaler du dig som privat-person så længe dine indlæg ikke er mærket med 'admin'.
Indlæg angivet med 'admin' må ikke kommenteres offentlig jvf. §17.
Og kun dit sidste indlæg er angivet som sådan.
Så det vil jeg ikke kommentere – men dine øvrige indlæg:

Mener du virkelig, at det er god stil at sammenligne bedrageren i starten af tråden med et loppe-cirkus?. Og at overhovedet har noget at gøre med den oprindelige start på tråden De mennesker der er blevet bedraget, truet på liv og lemmer synes næppe sammenligningen er holder.

Mener du virkelig, at det er god stil – som privat-person – at fotælle et andet medlem på DTW 'holde snuden væk'?'

Korrekt – jeg benyttede udtrykket ' børnehave eller demente på plejehjem', det var som sådan ikke møntet på nogen speciel – blot for at undestrege jeg ofte synes trådene kører helt af sporet.

milex
@webmaster – som jeg har forstået reglementet for DTW, udtaler du dig som privat-person så længe dine indlæg ikke er mærket med 'admin'.

Mener du virkelig, at det er god stil at sammenligne bedrageren i starten af tråden med et loppe-cirkus?. Og at overhovedet har noget at gøre med den oprindelige start på tråden De mennesker der er blevet bedraget, truet på liv og lemmer synes næppe sammenligningen er holder.

Mener du virkelig, at det er god stil – som privat-person – at fotælle et andet medlem på DTW 'holde snuden væk'?'

Korrekt – jeg benyttede udtrykket ' børnehave eller demente på plejehjem', det var som sådan ikke møntet på nogen speciel – blot for at undestrege jeg ofte synes trådene kører helt af sporet.

Webmaster
milex skrev:

Jeg kan forstå at du åbenbart ikke har forstået baggrunden for mit indlæg. Indlægget med Else Torp og loppecirkuset var ment som en hentydning til det medlem som havde taget et andet gøglernavn (Tribini/Labri) om at det hele hurtigt kunne ende som et stort loppecirkus herinde hvis alle bare tog brugernavne for sjov på samme måde.

En eller anden fandt det i hvert fald et forsøg værd at efterfølgende at prøve at oprette en profil med navnet Else Torp.

Jeg forventede at en person som kunne huske og er i stand til at navngive sig selv efter den store Tribini/Professor Labri også ville være i stand til at forstå betydningen af mit for nogle åbenbart kryptiske indlæg. I hvert fald kan Lung Yao følge min tankegang og bevæggrunde bag mit indlæg.

Sammenligningen med bedrageren aner jeg ikke hvor du har fået fra....
Men hvis vi skal holde os til reglementet (Har du en velbegrundet klage med saglige argumenter så send den direkte til den pågældende Admin eller om nødvendigt til Webmaster.), så kunne du have sendt mig en PB i stedet for at smadre tråden her.
Med venlig hilsen

Webmaster

Spring til debat: