Se indlæg
 Udskriv debat
Bubber i Pattaya
sleipner
Jeg ved, Bubber var rigtig meget ude i Jomtien på Tordensskjold, så spændende hvad Ole har bildt ham ind Grin

hugoboerge
Ak IGEN skal PTY fremstilles som en (sorry udtrykket) LUDER BY....

Det er da rigtigt ?

Lung Yao
ban skrev:

Jeg lidt i tvil ?? Skal Vi finde os I at man tilsvinder os der bor og kommer Her i Pattaya,ISAN,THAILAND I den tid jeg har været i Thailand har
......................................................................................................................................................... MEN OK LÆNGE LEVE UTRINGSFRIHEDEN DEN MÅ VI ALDRIG GLEMME også når den går vores egen mening imod Jeg håber af TV2 ser med og at de viltage dette inlæg som en ny vinkel på fremtidige udsendelser (Jeg Drømmer) FanSick

Ja, desvære for her er det ikke tale om "Ytringsfrihed" fra TV2s side, med kolde og kyniske forretningsmetoder, hvor nøgleordet hedder:
SEERTALET !
I deres horizont er det sådan at hvis nogle mennesker bliver trådt på, nedgjordte eller ked af det, er det bare Bad Luck Angry, det er "part of the game".

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

sony
Jamen lung yao tv 2 er efterhånden kun en efterligning af se og hør efter de har fået ham Henrik. Det er godt nok blevet elendigt, hvis ikke det er se og hør så er det rigtig sladderblader ævl de hele tiden har, hvis det ikke er genudsendelser som det meste er for tiden
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

larschr5
Er det nu en overraskelse at det handler om seertal? TV2 er en forrretning og de skal tjene penge. Derfor laver de programmer som tiltrækker mange seere. Hvad er der underligt i det?

Du bør i stedet for gå i rette med dem der ser programmet. TV2 opfylder bare et behov, om du kan lide det eller ej.

Lung Yao
sleipner skrev:

Jeg ved, Bubber var rigtig meget ude i Jomtien på Tordensskjold, så spændende hvad Ole har bildt ham ind Grin

Var han mon også på "B... J..." baren ? Tuttelu Tralla
(OK, jeg aner ikke hvor den ligger, men har kun hørt den omtalt som een af "kuriositeter" i Patty. Angel)

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

natty
sony skrev:

Jamen lung yao tv 2 er efterhånden kun en efterligning af se og hør efter de har fået ham Henrik. Det er godt nok blevet elendigt, hvis ikke det er se og hør så er det rigtig sladderblader ævl de hele tiden har, hvis det ikke er genudsendelser som det meste er for tiden

Henrik Q, har så ikke noget med TV2's programplanlægning at gøre, han har været politisk redaktør på TV2 News og har "depraderert" sig selv til at være politisk journalist. Men resten har du helt ret i, det har bare ikke noget med ham at gøre, om det er Bubber (som har været der i evigheder) eller Her er dit liv.. Skyd på den rette.
Redigeret af natty d. 29/12-2011 15:57
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sony
natty skrev:

sony skrev:

Henrik Q, har så ikke noget med TV2's programplanlægning at gøre, han har været politisk redaktør på TV2 News og har "depraderert" sig selv til at være politisk journalist. Men resten har du helt ret i, det har bare ikke noget med ham at gøre. Skyd på den rette.

Det ved jeg snart ikke, det sgu da efter han er kommet dertil tv 2 er blevet så elendig, men ellers har du da nok ret. Men vent til vi har set programmet fra jomtien, er bare sikker på det bliver det sadvanlige se og hør som det plejer at være.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
Jeg synes nu TV2 har været ret elendigt, selv før hans tid på stationen, hvor længe har bl.a. Bubber ikke bedrevet sensations"journalistik", som kun var ude på at folk kunne på stillet deres nyfigenhed, kan nævne emner som SMS-klubber, Gummisex, Dyresex og meget andet "dejligt", var der ikke også noget med nekrofili? Det tror jeg sgu ikke at den politiske redaktør har indflydelse på, men nok programdirektøren. Det bliver nok kun værre nu hvor folk skal betale for programmet. Så skal man jo finde en endnu lavere fællesnævner.
Nå vi er vist kommet lidt uden for emnet.

HAM JAI
Lige en lille sidebemærkning...Skal bubber ikke en tur til tyrkiet og lave en udsendelse omkring enlige damer(ikke kun danske) der tager derned for at være sammen med en tyrkisk mand på ferien???? Kunne godt tænke mig at se noget statistik på single rejser gældende både mand og damer i danmark, så man kunne sammenligne lidt(så kan man kalde det: man hore,giggolo male prostitute, osv. ;-))

natty
@HAM JAI
Det tror jeg bliver lidt svært, Bubber er jo altid midtpunktet. og jeg tror han får lidt svært ved at spille en beleven Tyrkisk gigolo, eller for den sagt skyld , Græske, Egytiske eller Gambianske gigoloer. Så skulle han da forvandles til kvinde. Grin
Men det har han jo været, uden operation dog, i en af hans udsendelser, som jeg husker det, faldt det ikke særligt godt ud.

Frank
Hvornår sendes programmet i øvrigt?Smile

ban
Er der nogle der friske på at få et fode forbud mod at Bubber for vist dene usendekse jeg ved der er mensker i dette forum der har tjekt på love her og i danmarkde det klipder er lagt på youtube hvor MR B står uden for en døt og lytter JEg ved at det er en overtrædelse af THai lov Eller har I det kun i munden Jeg vil bruge mine kræfter og sparepenge på at stoppe dette og helst også få en en debat i thailabske og danske medier
FOR NU KAN DET SKU VÆRE NOK
Jeg vil ikke finde mig i mere at dens slagtHeadbangerHeadbanger
Cool

sudsakhon
@Ban
Jeg ved ikke hvor mange juridisk kyndige her på DTW, der ligefrem kan prale af at have mere viden end "bare i munden" og at det skulle være årsagen til den manglende reaktion på din opfordring til et fogedforbud..

Men jeg vil da personligt give dig et godt råd, der sparer både kræfter og sparepenge Smile

Glem din plan om et fogedforbud, og brug hellere dine opsparede frustrationer på den debat du selv nævner..

Men hvad er der af overraskelser?

Der er fundet en luder i Pattaya... RYD forsiden Phone......

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
thaikurt1
Det dreje nok mere om at så har man fået sin antal minutter i tv
og er blevet lidt mere en andre der ikke har være i tv .
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
natty
@Ban, nu kan man da ikke blive mere nærtagende, man kan ikke søge at lave et fogedforbud, pga. sårede lidt vage følelser.

Og hvad er egentlig så formeget at du ikke vil finde dig i mere, og som er hvad?, er du personlig forudrettet?. Medvirker du selv i udseldelsen under uheldige omstændigheder, siden du ønske fogedforbud.? eller er du blevet vraget? sætter du dig allerede til dommer over en udsendelse du endnu ikke har set?

Jeg spørger bare lift ind til din arriskab.
.
At udsendelsen fortæller at der er luderere i Pattaya, Sikken en overraskelse. Hvem ved måske er det selv derfor dú kom der første gang og måske har bosat dig der? Man må åbenbart kun fortælle om ludere i Pattya og deres danske kunder, hvis man først har fortalt om de "eksotiske strande" fyld med lort i vandet, måske er det blevet bedre, en eller anden udgave af en park (nogen vil kalde det en stor turistattraktion) med miniature/dukkehuse fra hele verden og en krokodillefarm for ikke tale om Buddhahill, hvor der sidst da jeg var der var spildt og smidt affald næsten hele vejen derop.

Jeg vil råde dig til, ligsom sudsakhon, at spare dine penge og energi på mere vigtige ting.

Pattya har nu, med rette eller urette, det ry den har. Det er vel derfor at tusindvis enlige vestlige mænd kommer tilbage gang på gang, hvert år. Lev med det.

Jeg er ikke vild med Bubber, men at han står og lytter ved en dør, som ifølge dig er ulovligt i Thailand, tvivler jeg altså på, er nok til at få nedlagt forbud mod udsendelsen i Danmark.
Fogedforbud nedlægges hvor der særlige kommercielle interesser på spil, alvorlig personligt krænkende sager eller sikkerhedsmæssige interesser på spil, ligesom Ritts EU-dagbog og Jægerbogssagen uden at sammenligne de to sager iøvrigt.

Nå ja i Mormors Bordel stod Suzan Bjerrehuus og Karen Thisted også og lyttede ind af en dør. Der var ingen som ønskede fogedforbud mod den serie, men den foregik jo heller ikke i det Thailand som mange åbenbart har skyklapper på for hvad der også foregår.

Hvis du for fat på en dansk advokat, som gider høre på din sag, håber jeg at han for din egen skyld fraråder dig at gå videre med sagen, ellers risikere du bare at blive til grin, og det er jo ikke rart.
Redigeret af natty d. 30/12-2011 06:11

conski
15-25 minutters berømmelse det er vel det han higer efterSad

AL 48
Hvor meget suppe kan der koges på den pind?
Al omtale, - selv dårlig omtale, er god reklame.
Godt Nytår

ban
Tak for de gode råd ,Efter lidt tid til at tænke over jeres respons kan jeg godt se at jeg overregre men min frustration fik mig op i det røde felt det kan være svært når man fortæller at man bor i Thailand at så bliver Man med det samme sat i BÅS Det er Vi Alle godt og grundig træt af.
er jeg sikker på .Jeg Ønsker Alle godt nytår Friends again
Cool

bk
Bubber er en klaphat......uanset om han scorer kassen på det plat han laver eller ej - stadig en klaphat !!!

Nyd livet og lad være med at lade "klaphattene" styre jeres liv!!!

Penge er GUD, men derfor er Bubber sgu stadig kun en klaphat !!!

Godt nytår til alle :-)

Spring til debat: