Se indlæg
 Udskriv debat
Bliver Helle.. den nye statsminister...
bruno
sudsakhon skrev:
@bruno.. Det er muligt. Men det er ikke sket endnu..Der er ikke kørt sager ved menneskerettighedsdomstolen

Men kan du henvise til en DIREKTE ordret krænkelse af Grundloven og Menneskerettighederne..?

Det kan jeg nemlig vise dig.. Uden at sagen skal vurderes ved domstolen

Nej men er ikke i tvivl.

Det kan jeg nemlig vise dig.. Uden at sagen skal vurderes ved domstolen ??

http://gj-blog.dk/
Thomas72
Webmaster skrev:
Sjovt nok så har jeg ikke kunne undgå at bemærke hvordan tilhængere af Enhedslisten både offentlig i forsamlinger og på nettet nærmeste legimentere drab på jøder og hylder raketangreb på Israel.

Føj for satan siger jeg bare.

Nu kender vi efterhånden din holdning til EL. Men hvad er din holdning til Dansk Folkeparti? Og hvad er din holdning til Mogens Camre's udtalelse om at unge 2G'er udgør et større problem idag end tyskerne gjorte under besættelsen?
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

bk
Du ser farven rød.....nu er du bange...
Meeen...vi skal længere ind..... ind i de riges lommer...
HELT ind til guldet...
Du ligger ned...lommerne er tømte...huset er på tvangsauktion....
... ... ... meeeen.....vi skal have dig længere ud endnu...
... ... HELT ud på røven, så du kan fortsætte dit nye liv som lige borger uden opsparing og livskvalitet
...med en udenrigsminister der ikke kan engelsk og en statsminister der snyder i skat.. Og du har ret....NU ER JEG BANGE!

sudsakhon
@bruno
Hvor i DF's politik kan du så henvise til direkte krænkelser..??
Eller er det bare noget du føler?

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
sudsakhon
@Thomas72
Mogens Camre er en idiot.. Men hvad siger man til voldspsykopaterne i EL?? Det er mere end ord..Det er fysisk vold

Webmaster
Thomas72 skrev:
Webmaster skrev:
Sjovt nok så har jeg ikke kunne undgå at bemærke hvordan tilhængere af Enhedslisten både offentlig i forsamlinger og på nettet nærmeste legimentere drab på jøder og hylder raketangreb på Israel.

Nu kender vi efterhånden din holdning til EL. Men hvad er din holdning til Dansk Folkeparti? Og hvad er din holdning til Mogens Camre's udtalelse om at unge 2G'er udgør et større problem idag end tyskerne gjorte under besættelsen?

Regner med at det er det her du hentyder til:
- Camre beklager nazi-sammenligning

Sjovt nok har Ole Sohn aldrig været mand nok til at undskylde for sin rolle i DKP. Men Camre er åbenbart mand nok til at trække i land igen.

I øvrigt, hvorfor beder du mig om at forholde mig til nogle udtalelser Mogens Camre har været kommet med og har trukket tilbage ?
Fordi du tror jeg stemmer DF ? Der må jeg desværre skuffe dig. Men hvad synes du om at der skal tidligere kommunister ind i det danske folketing til trods for at selv Rusland har forkastet ideologien for år tilbage ?
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Djan
Åh hvilken jubel-dag. Ikke fordi Helle bliver statsminister.

MEN - fordi Dansk Folkeparti ryger ud i kulden! Uden for magt og indflydelse.

TILLYKKE DANMARK!

Djan
Webmaster skrev:
Thomas72 skrev:
Webmaster skrev:

Regner med at det er det her du hentyder til:
- Camre beklager nazi-sammenligning

Sjovt nok har Ole Sohn aldrig været mand nok til at undskylde for sin rolle i DKP. Men Camre er åbenbart mand nok til at trække i land igen.

I øvrigt, hvorfor beder du mig om at forholde mig til nogle udtalelser Mogens Camre har været kommet med og har trukket tilbage ?
Fordi du tror jeg stemmer DF ? Der må jeg desværre skuffe dig. Men hvad synes du om at der skal tidligere kommunister ind i det danske folketing til trods for at selv Rusland har forkastet ideologien for år tilbage ?

Hvorfor skal Sohn dog undskylde for det?
Skal Løkke så også undskylde for at støtte Mujahidin (Taleban) i 80'erne. Der er endda et billede, hvor han står med islamisterne med en AK-47.

Jeg var selv medlem af DKU i min gymnasietid - og det har jeg ingen intentioner om at undskylde for.

rinpoche
Thomas72 skrev:
[quote]rinpoche skrev:
[quote]Thomas72 skrev:

Ja det er korrekt, fordi jeg nyder liver som ungkarl. Men det undrer mig, der er flere her på DTW som synes godt om 24-årsreglen og pointsystemet.
Fordi noget lignende ikke blevet indført siden 1935. Hvor man i det daværende Nazityskland indførte de antijødiske love, bedre kendt som Nürnberglovene. Som bla. forbød ægteskaber mellem tyskere og jøder, hvis man forsat ønskede at bo i Tyskland og seksuelt sammenkvem mellem tyskere og jøder. Idag er der mange danskere der tvunget til at bo i Sverige og i andre lande, for de kan bo sammen med den de elsker.

Din retorik er latterlig. Der er ingen der er tvunget til noget som helst.
Kan vi blive enige om det?

Og din sammenligning med fordums regler er ikke kun dum, men helt irrelevant.
Hvis du vil forsøge at piske en stemning op, be my guest.

Du har allerede brugt dit nazi kort. Og dermed er du ikke troværdig længere.

Over and out.

sudsakhon
"at stemme på Johanne er som at samle den smukke blaffer op på vejen, hvorefter alle tosserne kommer op af grøften" citat: Paula Larrain. Genialt:-)..

Webmaster
Djan skrev:
Hvorfor skal Sohn dog undskylde for det?
Skal Løkke så også undskylde for at støtte Mujahidin (Taleban) i 80'erne. Der er endda et billede, hvor han står med islamisterne med en AK-47.

Jeg var selv medlem af DKU i min gymnasietid - og det har jeg ingen intentioner om at undskylde for.

Jeg regner ikke med at du fejrede 40 året for det kommunistiske diktatur DDR i DDR på samme måde som Ole Sohn gjorde eller modtog guld og penge fra fremmede magter oppe i Hareskoven ved nattetide som Knud Jespersen (det er desværre hverken bevist eller indrømmet af Ole Sohn endnu, selvom der er indicere på det).

Sådanne personer burde skamme sig så meget at vedkommen ikke stillede op til det danske folketing. Selv ikke efter 20 år.

I øvrigt vil jeg gerne trække lidt i land med det omkring Ole Sohn og en undskyldning:
- Ole Sohn: Det, jeg stod for, var forkert

Men manden burde være mand nok til at undlade at indblande sig i dansk politik efter tidligere tider fadæse.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

Webmaster skrev:
yan skrev:
Jeg fatter slet ikke at folk kan stemme på et parti som har kandidater som Frank Aaen, Christian Juhl, Henning Hyllested og Lars Dohn. Og Ole Sohn fra samme tidligere tiders "forsamling" skal hellere ikke glemmes selvom han i dag stiller op for SF.

Hvis det stod til mig så skulle alle de førnævnte havde haft samme tur op ad muren som deres partikammerat Nicolae Ceauşescu fik.

Hvis nogen havde skrevet samme smøre om Pia og hendes partkammerater var de næsten helt sikkert blevet slettet fra DTW. God moral i politik. At ønske nogen op ad muren.

Nu må vi jo ikke glemme baggrunden for den mening og hvad DKP og dens medlemmer var en del af. Blandt andet havde Warszawapagtlandene angrebsplaner mod Danmark som gik ud på at atombombe blandt andet København og landsætte styrker i Køge. Kommunisterne ville derfor, skønner jeg, i krigstid kunne idømmes dødsstraf lovligt.

De fem førnævnte var alle en del af kommunisterne i Danmark, og de står alle fem i følge meningsmålingerne til at blive valgt ind i folketinget. Et folketing som er en del af vores demokrati - et demokrati de tidligere har forkastet.

Jeg ved ikke om man skal grine eller græde......

Nu er det snart mange år siden Sovjet kolapsede, så at bruge den er det samme som nazikortet.

Enhedslisten er et lovligt parti i Danmark og er d.d. i folketinget, så jeg ser ingen undskyldning for at mene de skal op ad muren.

Vi har vel også ytringsfrihed for anderledes tænkende, eller er det kun politisk dem der er langt til højre der må træe langt over grænsen.

I mine øjne er det jo nærmest en dødstrussel mod lovligt politisk virksomhed af bestemte mennesker,

det er ikke særlig pænt, at ønske folk døde på grund af deres politiske ståsted.

Webmaster
yan skrev:
Nu er det snart mange år siden Sovjet kolapsede, så at bruge den er det samme som nazikortet.

Enhedslisten er et lovligt parti i Danmark og er d.d. i folketinget, så jeg ser ingen undskyldning for at mene de skal op ad muren.

Vi har vel også ytringsfrihed for anderledes tænkende, eller er det kun politisk dem der er langt til højre der må træe langt over grænsen.

I mine øjne er det jo nærmest en dødstrussel mod lovligt politisk virksomhed af bestemte mennesker,

det er ikke særlig pænt, at ønske folk døde på grund af deres politiske ståsted.

Søren Kam er stadigvæk efterlyst af Danmark for sine forbrydelser i 40'erne, hvorfor skulle kommunisterne fra 60'erne, 70'erne, 80'erne og ind i 90'erne så fredes ?

Og hvis du læser Indlæg 69 og ser hvad Ole Sohn, Frank Aaen, Christian Juhl, Henning Hyllested og Lars Dohn tidligere har stået for hvorfor skal de så have ret til at påberåbe sig nogle rettigheder som de ikke kunne unde andre.

Det kræver ikke meget fantasi at forestille sig hvor vi anderledes tænkende er henne hvis de tilhængerne af et etpartistyre får for mange stemmer. Ups er der lighed mellem målet etpartistyre og valget af partinavnen Enhedslisten ????
Med venlig hilsen

Webmaster

Robert Kronberg
Webmaster skrev:
yan skrev:

Søren Kam er stadigvæk efterlyst af Danmark for sine forbrydelser i 40'erne, hvorfor skulle kommunisterne fra 60'erne, 70'erne, 80'erne og ind i 90'erne så fredes ?

Og hvis du læser Indlæg 69 og ser hvad Ole Sohn, Frank Aaen, Christian Juhl, Henning Hyllested og Lars Dohn tidligere har stået for hvorfor skal de så have ret til at påberåbe sig nogle rettigheder som de ikke kunne unde andre.

Det kræver ikke meget fantasi at forestille sig hvor vi anderledes tænkende er henne hvis de tilhængerne af et etpartistyre får for mange stemmer. Ups er der lighed mellem målet etpartistyre og valget af partinavnen Enhedslisten ????

Tja, da jeg gik i skole i dannevang, da blev jeg fortalt af folkeskolelærerne, at jeg var forkert på den, fordi jeg drak Coca Cola. Det var ikke velset blandt de kommunistiske folkeskolelærere. At min stedfar så var amerikaner, gjorde det ikke bedre blandt disse såkaldte folkeskolelærere.

Jeg var blot et barn.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Thomas72
Webmaster skrev:
Hvis det stod til mig så skulle alle de førnævnte havde haft samme tur op ad muren som deres partikammerat Nicolae Ceauşescu fik.

Jeg synes der er en forkastelig holdning du. Du siger at nogle politikere skal stilles op ad en mur og mejes ned, fordi du ikke bryder dig om dem.

Jeg bryder mig heller ikke om Dansk Folkeparti, men det er ikke ensbetydende med, jeg ønsker Pia K og resten af DF mejet ned op ad en mur.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Webmaster
Jeg vil lige sige inden at valget er helt over, det er det jo om få minutter, og før vi kender resultatet af valget som i følge meningsmålingerne jo kan tippe til begge siders fordel at jeg så udemærket forstår hvis mange er trætte af den gennem seneste år førte politik. Det eneste jeg ikke forstår er at enkelte har sat deres kryds ved så yderlige gående partier som Enhedslisten og SF. Men ligeså lille som min forståelse er for dette, ligeså vel er der sikkert nogle som ikke forstår at der er folk som ikke stemmer på de selvsamme partier.

Jeg vil derfor kort sige at vi denne gang ikke har haft meget valgdebat her på siden i forhold til tidligere valg hvor diskussionerne frem og tilbage for det ene og andet synpunkt har bølget ret højt. Men uanset hvad de forskellige herinde har stemt på, hvis de forskellige overhovedet har stemt, så kommer der en ny dag i morgen og jeg tror at jeg taler på manges vegne uanset politisk synspunkt når jeg påstår at gud hvor er det dejligt at valget er overstået.

Personligt har jeg ikke fulgt særligt meget med i valget denne gang, da jeg synes det har været præget utrolig meget af "hundeslagsmål", overbudspolitik og løgne om det ene og andet. I mine øjne har hverken blå eller rød blok holdt sig tilbage hvad dette angår. Jeg havde hellere hørt lidt om de forskellige partiers visioner for vor fælles bedste end det "hundeslagsmål" som har været helt gennemgående gennem hele valgkampen og også prægende debatten før valgets udskrivelse.

Jeg håber virkeligt, uanset om vinderen er rød eller blå blok, at "hundeslagsmål" holder op fra i morgen af og at man begynder at kigge fremad til vor alles fælles bedste.

Tak for debatten herfra :-)
Med venlig hilsen

Webmaster

Webmaster skrev:

Min gode webmaster, hvis det er den holdning og opførsel overfor demokratisk lovlig valgte mennesker til det danske folketing må jeg nok sige, at alle dine røde bær er rent til grin fordi nogen taler dårligt til andre.

Hvad med, at jeg der er imod 24 års reglen sagde at f.eks. alle der have stemt for den i folketinget burde stilles op på rådhuspladsen og skydes ned som de hunde de er, nej tak der burde grænsen for længst være gået op for mig at 24 års reglen er en demokratisk og lovlig regel som er vedtaget, også af folk med en lidt blakket fortid.

Og glem ikke at ingen af de nævnte politikere har en fortid som krigsforbryddere, selv om det lyder sådan.

Webmaster
Thomas72 skrev:
Webmaster skrev:

Jeg synes der er en forkastelig holdning du. Du siger at nogle politikere skal stilles op ad en mur og mejes ned, fordi du ikke bryder dig om dem.

Jeg bryder mig heller ikke om Dansk Folkeparti, men det er ikke ensbetydende med, jeg ønsker Pia K og resten af DF mejet ned op ad en mur.

Hvis der ikke havde været folk som var villige til at kæmpe for vores alles frihed. Mennesker som har offeret sved, blod og tårer. Så havde du og jeg ikke i dag kunne sidde og have en diskussion overhovedet.

Jeg er glad for at historien har taget den drejning som historien nu engang tog, og at vi i dag ikke sidder og sutter røv på Ole Sohn eller Frank Aaen som befolkningen over i Nordkorea er nødtvunget til at gøre og som befolkningen i nabolande til Danmark har været nødtvungen til.

Det er jo hellere ikke for sjovt at der har været overvågning på disse personer og grupperinger fra 1945 og frem til 1989.

De folk som har prøvet at leve under de forhold som disse mennesker har gjort og gør sig til talsmand for, vil sikkert gerne bede sig frabedt det system igen. Kun herhjemme det kan lade sig gøre.

Og ligeså forkastelig du sikkert finde min mening, ligeså forkastelig finder jeg din mening. Men dermed ikke sagt at der ikke kan være andre punkter hvor vi måske er helt enige og at der er interesser som vi er fælles om.

Hav nu en fortsat rigtig god aften. Og hvis målingerne fortsætter som nu, så får du helt sikkert en bedre aften end mig Wink
Med venlig hilsen

Webmaster

Webmaster
yan skrev:
Webmaster skrev:

Min gode webmaster, hvis det er den holdning og opførsel overfor demokratisk lovlig valgte mennesker til det danske folketing må jeg nok sige, at alle dine røde bær er rent til grin fordi nogen taler dårligt til andre.

Hvad med, at jeg der er imod 24 års reglen sagde at f.eks. alle der have stemt for den i folketinget burde stilles op på rådhuspladsen og skydes ned som de hunde de er, nej tak der burde grænsen for længst være gået op for mig at 24 års reglen er en demokratisk og lovlig regel som er vedtaget, også af folk med en lidt blakket fortid.

Og glem ikke at ingen af de nævnte politikere har en fortid som krigsforbryddere, selv om det lyder sådan.

Ville gerne have stoppet efter mit indlæg før, men der popper nye indlæg ind.

Yan, disse personer som jeg nævnte før har været medlem og dermed del af en gruppering/parti som jeg betegner som landsforrædderisk. Der er ikke meget tvivl om at DKP har modtaget midler fra fremmede magter for at varetage de fremmede magters interesser i Danmark. Se blandt andet link i mit tidligere indlæg.

At der aldrig er foretaget retslige skridt mod disse personer er dybt beklageligt - og vidner desvære nok mere om den danske berøringsangst end at der ikke har været noget at komme efter. Ikke så meget for min skyld, men for alle de menneskers skyld som i dag har stemt på nogle personer med en historie i bagage som sandsynligvis ville afstedkommet af flere af vælgerne ikke ville have sat deres kryds som de nu engang har gjort.

Hvordan skal fornægtere af demokratiet repræsentere demokratiet ???
Med venlig hilsen

Webmaster

FCKdk
En uheldig drejning, hvis rød stue virkelig er i stand til at besætte magten....
Havde meget gerne set Pia K. som ny indvandringsminister,
med deraf følgende stramninger af 24-årsreglen og pointsystemet til
følge....
Efter ca. 10 år med de "blå", er det åbenbart blevet tid til at rive vort
samfund fra hinanden????
Bemærk venligst, at når de 12 minutters merarbejde om dagen
(1 time pr. uge!), bliver en realitet vil de store fyre mindst 1 ud af
hver 20, da der i såfald ikke behøves så mange hænder til at løfte
arbejdsbyrden!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Spring til debat: