Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand topper familiesammenføringsliste
Fido
Ja, de var nogle grimme nogle de der nazister, sådan at sammenligne jøderne med rotter. Hvordan er det nu man siger ? ... Nå joh, historien gentager sig.

One man's ceiling is another man's floor

Rød prik givet for at være ligeglad med admin's opfordringer og i øvrigt i henhold til:

§7 - Hold dig til temaet i tråden.
Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd.

- admin -
Redigeret af d. 07/08-2010 01:31

natty
Ja der er idioter inden for alle grupper, men vi må vel se på hvordan og hvornår vi i vores kulturkreds har brugt ordet rotte, og så måske argumentere anderledes, historien taget i betragtning.
Ord er sgu vigtigte, og fordi nogen taler tåbeligt, behøver vi alle vel ikke.
Sidste ord fra mig i den sag, da adm. ønsker at komme tilbage til det oprindelige emne. Men mener sådan set heller ikke at jeg var med til at få tråden til handle om alt muligt andet.

sabai sabai
Nå ' tilbage til tråden..

Thai'er.. topper familiesammenføringslisten.

Det må man jo så' , også sige at de gør med antallet af sexarbejder, utroskab, løgne, og skilsmisser osv.

Men de er jo meget søde, de små cockroaches !

[img]http://www.sos-skadedyr.dk/billeder/kake.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af sabai sabai d. 07/08-2010 01:45
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

natty
Sabai hvor er du dyreglad, hvilken fugl eller andet dyr er du selv? Please giv mig ikke den med løven Grin

moon
Violin Tænk hvordan sådan en gang THAI/DANSK sammenføring kan føre til røde bær men nu meget fornøjelig læsning her i varmen ha ha Cheers SKÅL Cheers
Mvh Moon (uden røde sommer bær endnu)
Violin

Spring til debat: