Se indlæg
Hvor har du fundet din thai-kone/kæreste
|
|
Joe |
Lagt på d. 02/02-2010 17:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
b_j3ns3n skrev: Frank skrev: Der er ikke noget at være trist over. Sig tingene som de er, og vær bedøvende ligeglad med, hvad andre tænker. Og fuck dem som begynder at se skævt til jer. ja jeg siger det som det er.. jeg har intet at være flov over, dog sagde jeg det ikke til min mormor, da hun er var en anden generation, og lige meget hvad jeg ville ha sagt, havde hun nok altid ha kigget skævt til kæresten. chefen, familien og vennerne ved udemærket hvor vi har mødt hinanden Er ikke flov over min kone. Er flov over at jeg har været der. Alle ved jo hvorfor man lægger vejen forbi pattaya. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 02/02-2010 18:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Joe skrev: b_j3ns3n skrev: Frank skrev: Der er ikke noget at være trist over. Sig tingene som de er, og vær bedøvende ligeglad med, hvad andre tænker. Og fuck dem som begynder at se skævt til jer. ja jeg siger det som det er.. jeg har intet at være flov over, dog sagde jeg det ikke til min mormor, da hun er var en anden generation, og lige meget hvad jeg ville ha sagt, havde hun nok altid ha kigget skævt til kæresten. chefen, familien og vennerne ved udemærket hvor vi har mødt hinanden Er ikke flov over min kone. Er flov over at jeg har været der. Alle ved jo hvorfor man lægger vejen forbi pattaya. OK - så må du jo leve med de krummede tæer. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 02/02-2010 18:08
|
Frank skrev: Joe skrev: b_j3ns3n skrev: Frank skrev: Der er ikke noget at være trist over. Sig tingene som de er, og vær bedøvende ligeglad med, hvad andre tænker. Og fuck dem som begynder at se skævt til jer. ja jeg siger det som det er.. jeg har intet at være flov over, dog sagde jeg det ikke til min mormor, da hun er var en anden generation, og lige meget hvad jeg ville ha sagt, havde hun nok altid ha kigget skævt til kæresten. chefen, familien og vennerne ved udemærket hvor vi har mødt hinanden Er ikke flov over min kone. Er flov over at jeg har været der. Alle ved jo hvorfor man lægger vejen forbi pattaya. OK - så må du jo leve med de krummede tæer. Præcis.. Hvor andre måske praler med deres mange udskejelser, er jeg mere tilbageholdende. |
|
|
mgj |
Lagt på d. 02/02-2010 18:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 68 |
Joe skrev: b_j3ns3n skrev: Frank skrev: Der er ikke noget at være trist over. Sig tingene som de er, og vær bedøvende ligeglad med, hvad andre tænker. Og fuck dem som begynder at se skævt til jer. ja jeg siger det som det er.. jeg har intet at være flov over, dog sagde jeg det ikke til min mormor, da hun er var en anden generation, og lige meget hvad jeg ville ha sagt, havde hun nok altid ha kigget skævt til kæresten. chefen, familien og vennerne ved udemærket hvor vi har mødt hinanden Er ikke flov over min kone. Er flov over at jeg har været der. Alle ved jo hvorfor man lægger vejen forbi pattaya. Jeg deltager normalt ikke i debatten, mest fordi jeg synes det foregår på et meget lavt niveau, hvor et fåtal har påtaget sig rollen som overdommere for etik, moral og hvordan vi skal leve i både Thailand og Danmark. Nu beder i om at folk skal fortælle hvor de har mødt deres koner, så kan de s.... få en gang høvl igen, samt sidde og sige at de skammer sig over at have været i Pattaya på bar besøg. Tro mig at de såkaldte "hellige", som tilfældigvis kom fra Danmark og kørte forbi lars tyndskids mark i Isarn, hvor deres nuværende kone stod uberørt og ventede på dem i vejkanten, de har sgu da allesammen også været på bar her eller der. Men så kan de efter egen opfattelse sidde med veltreds smasken og synes deres liv er bedre end alle andres, FØJ FOR EN MORAL, at føle sig bedre tilpas på andres bekostning. Ja min kone har også arbejdet på bar, men var på en restaurant da vi mødtes. Og jeg er sgu hverken flov over hende eller stedet jeg mødte hende. Har set mange andre der har mødt deres kærester/koner via internet-dating, og mange af dem er sgu også bar piger, da der er ikke frygtelig mang hjemmepc i Isarn. Vigtigst for mig er at jeg elsker min kone, og at vi har det godt sammen, så vil jeg skide på alle andres holdninger og meninger, MEN JEG VIL F...... IKKE SES NED PÅ AF EN FLOK ARROGANTE IGNORANTER. M.v.h. Martin Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
Joe |
Lagt på d. 02/02-2010 18:31
|
Du vil ikke ses ned på. Det kan jeg da udemærket godt forstå. Bare ikke så fedt at blive sat i bås med en masse ulækre eksistenser, som ikke har andet valg, end at tage til Pattaya for at opleve noget der minder om kærlighed. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 02/02-2010 18:45
|
Joe skrev: Du vil ikke ses ned på. Det kan jeg da udemærket godt forstå. Bare ikke så fedt at blive sat i bås med en masse ulækre eksistenser, som ikke har andet valg, end at tage til Pattaya for at opleve noget der minder om kærlighed. Nå - du hører selv til den gruppe som ser skævt til andre fordi de ikke er lækre. |
|
|
Lagt på d. 02/02-2010 18:54
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Joe: Var det Eagle bar på soi7 søsteren arbejdede???så er det nok en flot pige du har fundet, de er alle superstars der... glem hvad andre tænker, de er nok misundelige fordi du har en pæn thai pige,,,- det er deres problem. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 02/02-2010 19:45
|
Til frank: Nej det siger jeg ikke. Men hvis man bevidst vælger at udnytte mennesker som er ringere stillet, så er man ulækker. Jeg snakker ikke nødvendigvis om det fysiske ydre. soi7.. ja, det er den bar. Kan næsten forstå at du færdes en hel del på den gade. Bare et vildt gæt. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 02/02-2010 19:57
|
Joe skrev: Til frank: Nej det siger jeg ikke. Men hvis man bevidst vælger at udnytte mennesker som er ringere stillet, så er man ulækker. Jeg snakker ikke nødvendigvis om det fysiske ydre. soi7.. ja, det er den bar. Kan næsten forstå at du færdes en hel del på den gade. Bare et vildt gæt. Eagle bar i Pattaya. Var ude og bade med én fra Eagle bar og hendes veninder. Blev introduceret for for lillesøsteren, som var på besøg i Pattaya. Mener selv at have fået mere end fortjent. Set udefra er det svært at se forskellen mellem dig og andre. Men nok om det. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 02/02-2010 20:03
|
Frank skrev: Joe skrev: Til frank: Nej det siger jeg ikke. Men hvis man bevidst vælger at udnytte mennesker som er ringere stillet, så er man ulækker. Jeg snakker ikke nødvendigvis om det fysiske ydre. soi7.. ja, det er den bar. Kan næsten forstå at du færdes en hel del på den gade. Bare et vildt gæt. Eagle bar i Pattaya. Var ude og bade med én fra Eagle bar og hendes veninder. Blev introduceret for for lillesøsteren, som var på besøg i Pattaya. Mener selv at have fået mere end fortjent. Set udefra er det svært at se forskellen mellem dig og andre. Men nok om det. Bortset fra, at jeg aldrig har betalt for nogens selskab. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 02/02-2010 20:08
|
Joe skrev: Frank skrev: Joe skrev: Til frank: Nej det siger jeg ikke. Men hvis man bevidst vælger at udnytte mennesker som er ringere stillet, så er man ulækker. Jeg snakker ikke nødvendigvis om det fysiske ydre. soi7.. ja, det er den bar. Kan næsten forstå at du færdes en hel del på den gade. Bare et vildt gæt. Eagle bar i Pattaya. Var ude og bade med én fra Eagle bar og hendes veninder. Blev introduceret for for lillesøsteren, som var på besøg i Pattaya. Mener selv at have fået mere end fortjent. Set udefra er det svært at se forskellen mellem dig og andre. Men nok om det. Bortset fra, at jeg aldrig har betalt for nogens selskab. Vi lader den lige stå. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 02/02-2010 20:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Joe skrev: Bortset fra, at jeg aldrig har betalt for nogens selskab. Naturligvis ikke, på det punkt ligner du alle os andre. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Joe |
Lagt på d. 02/02-2010 20:21
|
Haha.. selfølgelig fik jeg øjeblikkelig feedback på den kommentar.. tyv tror hver mand stjæler |
|
|
Lagt på d. 02/02-2010 21:14
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Joe: Ja godt gættet af dig, jeg er ofte på soi7, men da også på mange andre soi, men jeg kender udemærket Eagle bar,,,der har jeg været ofte...jeg er lige kommet hjem efter 2 måneder faktisk, og baren er stadig rigtig god....faktisk er der en dansk bar også lige ved siden af... |
|
|
sula |
Lagt på d. 02/02-2010 21:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Jeg har mødt min kone her i Grønland hvor hun havde arbejdet i 4 år på det tidspunkt. Og må sige det er det bedste der er sket mig, så det er lidt over hele kloden man kan løbe ind i en dejlig thai pige på nu 42. |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 03/02-2010 06:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Marin Siger: Nu beder i om at folk skal fortælle hvor de har mødt deres koner, så kan de s.... få en gang høvl igen, samt sidde og sige at de skammer sig over at have været i Pattaya på bar besøg. Tro mig at de såkaldte "hellige", som tilfældigvis kom fra Danmark og kørte forbi lars tyndskids mark i Isarn, hvor deres nuværende kone stod uberørt og ventede på dem i vejkanten, de har sgu da allesammen også været på bar her eller der. Men så kan de efter egen opfattelse sidde med veltreds smasken og synes deres liv er bedre end alle andres, FØJ FOR EN MORAL, at føle sig bedre tilpas på andres bekostning. Det var da den mest jammerlige og ynklige kommentar jeg i mit live har læst. Du skriver at stort set alle de thai kvinder, der finder sig en farang, kommer fra bar miljøet. Hvor er du dog enestående stupid og fordomsfuld. Jeg har mødt min kone på online dating, hun arbejdede på fabrik i nærheden af i Ayutthaya og har gjort det i ca 15. år, hun er fra Isaan som så mange andre og hun har aldrig drukket alkohol før hun kom til dk - hvor jeg prøvede at lokke hende med en bacardi breezer, som hun høfligt smagte på og ikke andet. Mange af de kvinder, der er på online dating har aldrig været i nærheden af en bar, men kommer, som min kone fra fabriks/samlebånds miljøet. Når de er på online dating, er det ikke fordi de har råd til en computer, men fordi de bruger 200-300 Baht hver måned på den lokale Internet Cafe. De er hæderlige, hårdt arbejdende og har ikke meget tid til andet end at arbejde og sove, og så dyrke deres venne-netværk. Når de går på Internet Cafe'en og bruger 200-300 Baht ud af deres måneds løn på måske 6000-8000Baht, skyldes det selvfølgelig ønsket om at møde den "rige" farang, som vil give dem et godt liv og hjælpe til med at sørge for famillien. Nogen er heldig og andre render ind i en idiot som dig, der betragter alle kvinder fra thailand som arbejdende i sex industrien. Men hvis du får det bedre med dig selv og den måde du har mødt din kvinde på ved at svine alle andre, så bevares. Hvis du nogen sinde har været i Bang Pa-In eller Ayutthaya området og set den lille million kvinder i forskelligt farvede fabriks unformer, der som myrer er undervejs til og fra arbejdet vil du forstå at der er mere i Thailand end Pattaya og sex-industri. Jeg skal i parantes bemærke ... jeg har ingen fordomme mod de kvinder der arbejder på bar, eller for den sags skyld de mænd der forelsker sig i deres skønhed og gifter sig med dem. Det eneste jeg har noget i mod er når man prøver at retfærdigegøre sit valg, ved at svine alle andre. Det er folk som er medvirkende til alle de fordomme der er i mod de thailandske kvinder! /Paul Redigeret af Surmule d. 03/02-2010 07:09 |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 03/02-2010 14:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Jeg tror jeg har naevnt det tidligere. Det kan da vaere floejtende ligegyldigt hvor man har moedt sin kone henne. Det det drejer sig om er at man har det godt sammen og trives sammen. Saa enkelt er det. Thaierne selv er hoeflige mennesker og stiller ikke spoergsmaal omkring dette emne. |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 03/02-2010 14:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Surmule skrev: [quote] Marin Siger: Det var da den mest jammerlige og ynklige kommentar jeg i mit live har læst. Du skriver at stort set alle de thai kvinder, der finder sig en farang, kommer fra bar miljøet. Hvor er du dog enestående stupid og fordomsfuld. Jeg har mødt min kone på online dating, hun arbejdede på fabrik i nærheden af i Ayutthaya og har gjort det i ca 15. år, hun er fra Isaan som så mange andre og hun har aldrig drukket alkohol før hun kom til dk - hvor jeg prøvede at lokke hende med en bacardi breezer, som hun høfligt smagte på og ikke andet. Mange af de kvinder, der er på online dating har aldrig været i nærheden af en bar, Men mange har kunne man så sige, at man finder sin tilkommende på onlinedating er vist ingen garanti for at hun er ren og uberørt. Hvis man går forbi en af de utallige netcafer der findes i bangkok og Pattaya osv,. så ser man jo mange af barpigerne som sidder og chatter med en "naiv" farang. kan vel også være ligegyldig om ens tilkommende kommer fra en bar elller lign. bare ,man har det godt og kan have en meningsfyldt tilværelse. Min kone blev kapret i en resturant i Bangkok hvor hun serverede, det var helt tilbage i det sidste årtusinde, så det er godt nok lang tid siden Niels |
|
|
Frank |
Lagt på d. 03/02-2010 15:29
|
Nu skal jeg ikke betvivle nogens egne, hellige forestillinger, men jeg har set talrige eksempler på, at kitlen fra 7-eleven, supermarkedet, restaurationen osv. senere på aftenen blev udskiftet og en plads i nattelivets lettere garde indtaget, som man siger.
Redigeret af Frank d. 03/02-2010 15:29 |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 03/02-2010 16:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Frank skrev: Nu skal jeg ikke betvivle nogens egne, hellige forestillinger, men jeg har set talrige eksempler på, at kitlen fra 7-eleven, supermarkedet, restaurationen osv. senere på aftenen blev udskiftet og en plads i nattelivets lettere garde indtaget, som man siger. Frank---> Det er sgu rigtig godt set.... I 7/11-butikkerne sælger man blandet taletid, som mange af ekspedienterne er ellevilde for at hjælpe dig med at sætte ind.... Har et par gange oplevet at telefonen ringede senere, på en dag hvor Jeg havde købt taletid: Hi!, You remember me? I sell telephonecard You! You like me? You want to see me? Tog ikke imod opfordringen, men de havde jo åbenbart checket mit nr. da de "hjalp" mig med taletiden. Har dog en anden gang taget i mod en flirt fra en 7/11pige.... Vi gik ud at spise på hendes fridag og hun fortalte mig hvor gerne hun ønskede sig en "farang" og hvorfor ikke mig? Jeg kan nu bedst lide ærlige mennesker og en prostitueret der kan vedgå sig at arbejde som prostitueret, vægter Jeg højere end en hver anden "hobbyprostitueret", der samtidig ikke vil stå ved, den ene eller anden del af hendes liv!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
Spring til debat: |