Se indlæg
 Udskriv debat
Hyre en Rengøringspige
Lung Yao
soi7 skrev:
BJ:
Ja , jeg må også give JD HELT RET i alle udtalelser....du har sku da masser af tid til at gøre rent selv.
Så er du jo også fri for disse rengøringsfolk der render rundt i dit hjen ik....
[u]Jeg kender også en før tids pensoinist i Pattaya som ikke en gang gider gøre rent selv og har folk til det[/u]...jeg nærmest væmmes ved tanken, - tænk man ikke engang kan overskue det med intet arbejde og hele døgnet fri....tag dig lige lidt sammen......Sad
Venligst uddybbe hvor din "væmmelse" kommer fra? Det er jo HANS valg. Hvad nu, hvis det var MIG og ikke BJ som stillede det samme spørgsmål, ville jeg få de samme hæslige svar som mange er kommet frem med, i stedet for at svare på et sagligt og sobert måde.
Jeg fornemmer at nogle af DTWs medlemmer får "røde allergi knopper", hver gang BJ skriver noget her i forumet, og lige meget hvor meget nogle synes at det er Idiotisk/tåbeligt, det han skriver, så:

GÅ FOR H....... EFTER BOLDEN OG IKKE EFTER MANDEN Angry

I har ingen kompetence til at bestemme HVEM der skriver HVAD på DTW, men I har i allerhøjste grad kompetence til at ignorere, ikke besvare hans tråde HVIS det generer jer så meget.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

John
hfb skrev:
Tjaaaa..... Hva' ska' ma' sig'

Tråden startede fint med et godt spørgsmål. Men så ender det i "hat og briller" og med noget der minder om personangreb igen igen igen.......

Sørgeligt Shock

Fuldstændig enig. Vær venlig at holde debatterne inden for DTW's reglement.

Tråden er låst

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: