Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.
bagerbager
Joe skrev:
Rasmus skrev:
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde, uden at forholdet kan gøres til genstand for beskyldninger om et pædofili forhold?

Hvis du sætter dine ben i baren, er du allerede blåstemplet. Aldersforskellen vil være den mindste af dine bekymringer.
den må lige uddybes...... hvis jeg går på bar for at købe en flaske vand......... hvad er så problemet. du har vist ikke så meget viden om det med at gå på bar så du burde ikke kommentere om det.

Anonym Bruger
hfb skrev:
Mon skrev:
Jeg skriver normalt ikke, laeser og lytter.Men jeg syntes ikke det er fair at nedgore unge Thaipiger paa den maade. Det er ganske normalt at manden er aeldre end pigen. Faktisk ser de ned paa en pige hvis hun har en ung mand. Da det kun betyder at hun er blevet gravid udenfor aegteskab. Har boet i Thailand mange aar. Syntes at mange har problemer med dem selv. Bent ...er en del af min familie og hans kone elsker ham rigtig meget. Mit navn er Hans ... og har selv en ung kone. Jeg er 42 hun er 25 sammen har vi en dejlig son.
Jeg tror misundelse spiller en stor rolle i dette forum.
Mvh
......

Jeg ser heller ikke et problem i forskellen på din (17 års forskel) eller Bents alder (40 års forskel) i forhold til jeres koner. Ja, lad folk være misundelig. Jeg er personlig blevet total lige glad. Det er ikke mit problem Wink

Men problemet er hvis konen (pigen) er f.eks. 15 år og du er f.eks. 45. Det kan godt være det er lovligt ifølge Thailands lov, men personligt synes jeg det er noget svineri.

"Vi ryster lige posen"

Hvis pigen feks. er 35 år, hvor gammel må manden så være, for ikke at være en gammel gris???

40 år, 50 år, 60, år 70 år...??? ja, forsæt selv.

Grundlæggende er alle faranger jo pr definition gamle grise, om så de er 17 eller 71 år. Alene pga alle (thai eller farang same/same) ved/tror 99% af turisterne er kommet til feks pattaya pga barer og unge dejlige halvnøgne pigebørn på 18-25 år.
Det er meget nemt at blive set på en gris, naturligvis er det endnu nemmere hvis man er 71 år og pigen er 18, men kan ikke se problemet uanset hvad.. Jeg er 33 år, min kone er 25 år, ville ikke bytte hende ud for noget i verden, og hun føler det samme. Men skulle vi evt finde på at sætte vores ben i en bar (hvilket meget sjældent sker), ville alle stadig se på mig som en gris, ung eller gammel. Jeg er farang, med en lidt yngre thai kvinde. Min kone er ikke bar pige, men er stadig offer for den samme fordom som jeg er, bare på 2 forskellige sider af barstolen så at sige ;-)

Alle må gøre hvad de mener er bedst for dem. Hvis man vil leve i thailand skal man ikke dømme andre mennesker, men der imod nyde den forskellighed, og den kogende kedel af underlige ting der bliver sammenblandet til det vi kalder thailand, (for mig selv er min kedel pattaya, og jeg nyder den).

DU ER EN GAMMEL GRIS HVIS DU ER 40 ÅR OG PIGEN ER 18, MEN FUCK DA DET ! FUCK HENDE, GIV HENDE 2000,-B ET KINDKYS, OG HOP VIDERE PÅ DEN NÆSTE HVIS DET ER DINE LYSTER.

HYG DIG, OG GIV ET EXTRA HUG FRA MIG !!

Mon
Dejligt at hore at der kan komme andet end daarlige kommentarer fra dette forum. I bund og grund er vi jo ens, bare ikke lige heldige. Ha en god dag allesammen!!
Imorgen bliver end endnu bedre dag!! Hvis det er muligt.

Lung Yao
DK skrev:
.............................................................
"Vi ryster lige posen"[/b]

[b]Hvis pigen feks. er 35 år, hvor gammel må manden så være, for ikke at være en gammel gris???
40 år, 50 år, 60, år 70 år...??? ja, forsæt selv.[/b]

Så arbejder hun sikkert ikke mere i baren. Violin

P.S. Og har sikkert fundet en farang som hun er blevet gift med.Angel Big eyes
Redigeret af Lung Yao d. 21/02-2010 13:37
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

hfb
DK skrev:
hfb skrev:
Mon skrev:
Jeg skriver normalt ikke, laeser og lytter.Men jeg syntes ikke det er fair at nedgore unge Thaipiger paa den maade. Det er ganske normalt at manden er aeldre end pigen. Faktisk ser de ned paa en pige hvis hun har en ung mand. Da det kun betyder at hun er blevet gravid udenfor aegteskab. Har boet i Thailand mange aar. Syntes at mange har problemer med dem selv. Bent ...er en del af min familie og hans kone elsker ham rigtig meget. Mit navn er Hans ... og har selv en ung kone. Jeg er 42 hun er 25 sammen har vi en dejlig son.
Jeg tror misundelse spiller en stor rolle i dette forum.
Mvh
......

Jeg ser heller ikke et problem i forskellen på din (17 års forskel) eller Bents alder (40 års forskel) i forhold til jeres koner. Ja, lad folk være misundelig. Jeg er personlig blevet total lige glad. Det er ikke mit problem Wink

Men problemet er hvis konen (pigen) er f.eks. 15 år og du er f.eks. 45. Det kan godt være det er lovligt ifølge Thailands lov, men personligt synes jeg det er noget svineri.

"Vi ryster lige posen"

Hvis pigen feks. er 35 år, hvor gammel må manden så være, for ikke at være en gammel gris???

40 år, 50 år, 60, år 70 år...??? ja, forsæt selv.

Min personlig mening er, hvis hun er 35 år, vil jeg ikke betegne en mand til at være en "gammel gris" om så han er 100 år Wink
Men hvad mener du selv?

bagerbager
hvis en vare er til salg så er det vel hip som hap hvem der køber varen. hvis der er en pige til salg på 25 år og en kunde vil købe varen til den udbudte pris så er det vel i orden at kunden er 75 år. fru jensen kan jo også gå til slagteren og købe en steeak selvom hun ikke har tænder til at tygge den. jeg syntes at hvis der er en vare til salg skal alle have lov til at købe varen hvis man har pengene til det. jeg køber da også smarte sko selv om jeg har sure tær.

Joe
Han ville bestemt være en gammel gris. At være folkepensionist på det tidspunkt, ens kommende kone bliver født, kan da ikke være normalt nogen steder.

+/- 5 år må være optimalt for et sundt og langvarigt forhold.

vandango
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.?

Det må være fuldstændig op til hende, kan ikke se hvad det vedrører andre.
Og hvis der er nogle der ikke kan tolerere, hvordan kvinderne arbejder, så bliv dog væk!

bagerbager
Joe skrev:
Han ville bestemt være en gammel gris. At være folkepensionist på det tidspunkt, ens kommende kone bliver født, kan da ikke være normalt nogen steder.

her er der ikke snak om at det er en kone,her er det bar piger der er i focus.

sula
først ved jeg ikke hvor gammel Joe er ?, men han må da have prøvet en masse siden han kan sige hvad der er optimalt for et forhold kan være godt eller dårligt, er 10 år ældre end min kone og vi har det skam udmærket sammen, men måske hans job er parterapeut eller lignenede, men så har vi da en vi kan henvende os til hvis det skulle være.

Mon
vandango skrev:
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.?

Det må være fuldstændig op til hende, kan ikke se hvad det vedrører andre.
Og hvis der er nogle der ikke kan tolerere, hvordan kvinderne arbejder, så bliv dog væk!

Kender en del der er meget forelsket 2-3 md. derefter gaar det meste af mandens tid med at fortaelle pigen/kvinden hvor daarlig hun er og hvor heldig hun er at han kom og reddede hende fra yderligere prostituion. Det er sku aegte kaerlighed hvis hun kan blive ved at holde ham ud.
Imorgen bliver end endnu bedre dag!! Hvis det er muligt.

b_j3ns3n
Joe skrev:

hvem snakker om forhold.. det er en barpige´s alder vi snakker om, ikke en kommende kæreste
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

b_j3ns3n
undskyld..
så ikke at bagerbager allerede havde påpeget dette
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

bagerbager
b_j3ns3n skrev:
undskyld..
så ikke at bagerbager allerede havde påpeget dette
dejligt at jeg ikke er den eneste som ser de små detaljer,men joe mener jo at hvis man går på bar er man stemplet og har problemer ( hvor var det lige han mødte sin kone og hendes søster) hvad lavede han på en bar ?. jeg syntes ikke han skal komme med formaninger til andre når han selv er den værste.

Webmaster
Lad os nu holde det personlige ude af debatten.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Joe
Jeg bliver jo også blåstemplet, selvom jeg var gennemrejsende, hvor mange andre tog direkte til Pattaya for at sidde på bar osv. Muligt jeg er slem, men jeg er da langtfra den værste. Er egentlig også ligeglad med hvem der er den værste, mener stadigvæk man er en gammel gris, når man køber de unge pigers selskab.

ThomasHOL
Jeg kan da også godt blive lidt foraget over når man ser en 75+ år gammel mand med en 25 årig barpige. Men for at være ærlighvad rager det så mig? Jeg har intet imod prostitution sålænge det foregår frivilligt og har intet imod dem der benytter sig af det. Det må være op til fyren og pige at bestemme hvad der er for gammelt og hvad der er for ungt.

Personligt tror jeg da at når jeg om 30 års tid når op i pension alderen så er de kvinder jeg kigger på også bevæget sig med. Jeg mener jeg kan da idag godt se når en 18 årig pige ser godt ud, men tanken er da at hvis hun lige var 5 år ældre, så ville det være helt godt.

Fido
Joe skrev:
Jeg bliver jo også blåstemplet, selvom jeg var gennemrejsende, hvor mange andre tog direkte til Pattaya for at sidde på bar osv. Muligt jeg er slem, men jeg er da langtfra den værste. Er egentlig også ligeglad med hvem der er den værste, mener stadigvæk man er en gammel gris, når man køber de unge pigers selskab.

Øf Øf.
Jeg tror du har misforstået betydningen af ordet "blåstemplet", men det skal jo nok tilskrives din unge alder. Jeg kan forstå at det danske sprog ikke fylder så meget i undervisningen mere ?
One man's ceiling is another man's floor

Joe
Vi nøjes med 'stemplet' så. Måske du kunne forklare mig hvad 'blåstemplet' betyder?

Spring til debat: