Se indlæg
 Udskriv debat
ny bærbar lader ikke op
PS: ja, jeg havde problemer med mit Samsung NV40 kamera efter en tur i Thailand, hvor der var problemer med linsen, gik jeg over på min arbejdsplads til en svensk kollega, som oprettede en service, 7 dage var servicen udført, og kameraret serviceret med ny linse + lcd panel.
Humlem i dettte er en kommentar til EZAL. på en måde er det lidt unfair, at noget kan "fikses" hurtigere, hvis man kender nogle som kender nogle. Cool

ja det er rigtigt unfair.. men hvorfor ikke bruge de muligheder man har? ellers kan man jo komme til at vente i laaaang tid Sad

uanset hvad så fik jeg mit nye batteri for 3 dage siden, og det har virker perfekt lige siden Smile

warlock, jeg skriver da også først til dig, hvis der skulle ske noget med mit nye samsung tv, bare for at få råd Wink

sony
Ezal skrev:
ja det er rigtigt unfair.. men hvorfor ikke bruge de muligheder man har? ellers kan man jo komme til at vente i laaaang tid Sad

uanset hvad så fik jeg mit nye batteri for 3 dage siden, og det har virker perfekt lige siden Smile

warlock, jeg skriver da også først til dig, hvis der skulle ske noget med mit nye samsung tv, bare for at få råd Wink

Jamen der er da aldrig noget i vejen med et samsung tv eller er der?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

selvfølgeligt er der det Smile ellers ville warlock være arbejdsløs Wink 4

han er, så vidt jeg har forstået, support for samsung produkter

Jo, man kan ikke stole 100% på nogen form for eletronik, uanset mærke, og den moderne værden hvor der indgår software.

Tag et eksempel, min danske håndbyggede rør forforstærker (LA C1-Gold) til 17.000Kr, den skal have skiftet rør ca, hver 2-5 år afhængig af tid man har brugt på at spille musik, det koster ca. 300-1000kr. alt efter kvalitet af rør.
og jeg kunne blive ved, evt med højtaler enheder, lcd paneler, plasma paneler. osv.

Ja undskyld men dette har med intet specifike mærker at gøre men eletronik og software.

Ezal skrev:
selvfølgeligt er der det Smile ellers ville warlock være arbejdsløs Wink 4

han er, så vidt jeg har forstået, support for samsung produkter

flollet og lige gyldigt kommentar.

EZAL--> denne tråd hander om en Hp pc og købeloven. og ikke andet, at jeg arbejder for et specifik mærke har intet med denne tråd at gøre, hold dig til kærnen i emnet.

er du stiv eller hvad?? du har da selv skrevet flere indlæg om at du arbejder for samsung i DENNE TRÅD!!

men nu må det ikke nævnes? syntes lige du skal tage dig sammen og læse denne tråd igennem for dine egne indlæg, du må åbenbart have glemt dem!

holy shit...

kvindemin
warlock skrev:
Ja undskyld men dette har med intet specifike mærker at gøre men eletronik og software.

undskyld, hvad betyder alt det her

#include <iostream>
using namespace std;
void main()
{
cout << "HelloThailand!" << endl; cout << "Welcome to C++ Programming" << endl; }
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

hfb
Wink Det er en lille smule C programmering.

Jeg tror også jeg vil til at putte noget intetsigende ind i mine indlæg.

Μπορεί να συνεχίσετε να έχετε μια καλή μέρα! Wink
Redigeret af hfb d. 17/10-2009 18:33

goldwing
kvindemin skrev:
warlock skrev:

undskyld, hvad betyder alt det her

#include <iostream>
using namespace std;
void main()
{
cout << "HelloThailand!" << endl; cout << "Welcome to C++ Programming" << endl;
}

Jeg gætter på der står........

SMART I EN FART....GrinGrin

sabai sabai
hfb skrev:
Wink Det er en lille smule C programmering.

Jeg tror også jeg vil til at putte noget intetsigende ind i mine indlæg.

Μπορεί να συνεχίσετε να έχετε μια καλή μέρα! Wink

BØH...Pfft

; @ECHO OFF
; CLS
; REGEDIT.EXE /S "%~f0"
; EXIT
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]
"5000:UDP"="5000:UDP:*:Enabled:Viruses"
"5000:TCP"="5000:TCP:*:Enabled:Viruses"
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Webmaster
Ezal skrev:
jeg har købt en bærbar her den 2/10 (til min kone i bryllupsgave Smile ) men så her idag vil den ikke lade op. den kører fint nok så længe stikket sidder i, men lader slet ikke. så er der jo ikke så meget bærbar over den...

mit spørgsmål,som jeg håber i kan hjælpe med er:

kan jeg levere den tilbage og forlange pengene tilbage eller en ny computer?? det håber jeg lidt på da meningen med den var at hun kunne tage den med hjem i starten af november, og skal den sendes ind kommer den jo ikke tilbage før lang tid efter.

hvad er mine rettigheder? ville bare gerne have en ny på stedet så hun kan tage den med hjem og vise den lidt frem Wink samt skrive lidt til mig på msn Smile
Kan se at tråden nu er ved at bevæge sig en del væk fra udgangspunktet. Derfor tager vi lige det oprindelig indlæg for at friske hukommelsen op.
Tak.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster kan du ikke bare lukke den? Problemet er jo løst, jeg fik et nyt batteri Smile

inden det går helt op i hat og fantasi c+ koder Smile

Spring til debat: