Se indlæg
Hvad sker der lige i Bangkok.. Ravnarok !!
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 29/11-2008 14:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
kvindemin skrev: nej, så dumme er de trods alt ikke lige et rammende foto fra phuket-info http://tinyurl.co... kan ikke gøre det aktivt, måske fordi man skal være logget ind for at se foto tror at den er aktiv nu Redigeret af quickmouse d. 29/11-2008 14:25 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 29/11-2008 15:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
quickmouse skrev: kvindemin skrev: nej, så dumme er de trods alt ikke lige et rammende foto fra phuket-info http://tinyurl.co... kan ikke gøre det aktivt, måske fordi man skal være logget ind for at se foto tror at den er aktiv nu tak quickmouse, jeg troede ellers at jeg lige var blevet så klog på de url og link, men nej, så jeg fortsætter med at lære |
|
|
Torbusa |
Lagt på d. 29/11-2008 16:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 101 |
Ja man kan da høre at Jack vist ikke forstår en pind af det hele, du ved vist ikke hvilke folk der udgør det du kalder forbrydere og mob. Det er folk fra middelklassen endda sagførere mm, der er den såkaldte mob, hvor tror du de får penge fra til en sådan storstilet demonstration? det er noget de selv betaler, hæren og noget af policen er på deres side, er vel derfor de ikke lige ville angribe "mobben", mange udtaler sig uden at kende meget til baggrunden bag det hele, den burde ellers ligge meget klar. |
|
|
JackD |
Lagt på d. 29/11-2008 17:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 150 |
Torbusa: Hvilken planet og galakse er du fra? Er du lige ankommet her til planeten jorden? Jeg vil da skrupskide på om det er middelklassen, sagførere, husmødre, studerende eller hvad ved jeg... Kernen er at de er UDEMOKRATISKE!! Punktum!! De mener ikke at den almindelige thai-borger er i stand til at bedømme og vurdere hvem han vil stemme på, så de vil lade "kloge ho'der" (eliten, intellektuelle osv.) udpege en procentdel som et repræsentativt demokrati, og en anden del vil de lade folk stemme på... Hvordan f..... kan du som demokratisk (forhåbentlig) vesterlænding gå ind for sådan noget ævl? Hvem har forført dig? Hvor er din kritiske sans og skelneevne? Vedr. "mob": Har du ikke set billeder i avisen og på tv, og gennemskuet deres taktik? I front er den VOLDELIGE FORBRYDERDEL af PAD, bevæbnet med granater, pistoler, slingshots (en stålkugle fra sådan en s*t*n kan gennemhulle dit kranium...) - og når de er igang så flygter folk sgu'! Demokratisk? Min bare r*v!! Bagefter kommer så den dumme pøbel marcherende (til 1000 Baht om dagen), og så går festen igang... Læs den her: http://www.stickm...er4792.htm Thailand - where even the "Peoples Revolution" is fake! Det er da utroligt at folk kan falde for sådan et kæmpe svindelnummer |
|
|
Lagt på d. 29/11-2008 18:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hvad der er rigtigt og hvad der er forkert iforhold til disse demonstrationer skal jeg ikke dømme pt, men uanset hvem der har ret er det sku utroligt at de kan få stablet sådan et svindel nummer på banen hvis JackD`s artikel i ovenstående tekst er holdbar. Ok, jeg ved godt thaier er dygtige til at hustle på diverse måder, men dette er dog så langt ude at det næsten kun kan passe.. Underligt man ikke har hørt noget i medierne om noget af dette. Jeg mener nu har jeg hørt at chang beer sku sponsorere de strejkene, og at der sidder 30 thai elite familier og styrer.. Ja, hele thailand når alt kommer til alt, og for det ikke skal være løgn er jeg ikke engang overrasket. Jeg kan kun ryste på hovedet, glæde mig til det er overstået, gå ud i haven, åbne en chang og støtte kampen med mine 30,-B som jeg gav for min chang. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 29/11-2008 18:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
JACK!! Du har ret i hvad du skriver om PAD, for sådan hänger det sammen---men hvorfor skal du svine folk til på hver og hver anden linje???? Når jeg läser dine indläg, kommer jeg til at tänke på min gamle afdöde far, som altid sagde: Dem som ikke har hjerne til at argumentere, de råber og skriger, og tager til knötnäverne!! Håber at du forstår hvad jeg mener, og lugner dig ned lidt---for ellers gider vi ikke höre på dig ---Og lad nu vär med at komme med et person angreb på mig også Ingolf |
|
|
JackD |
Lagt på d. 29/11-2008 18:24
|
Åh, ved i hvad? Jeg tjekker ud herfra, så kan i more jer med de sædvanlige småting, ha' det godt... |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 29/11-2008 18:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
JackD skrev: Åh, ved i hvad? Jeg tjekker ud herfra, så kan i more jer med de sædvanlige småting, ha' det godt... takker quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
kanut |
Lagt på d. 29/11-2008 18:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Jeg tror at jackD er 2 1/2 m høj, så kan han stå der og kikke ud over alle idioterne som han er omgivet af.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
JackD |
Lagt på d. 29/11-2008 18:27
|
kennyhawk skrev: Hvad der er rigtigt og hvad der er forkert iforhold til disse demonstrationer skal jeg ikke dømme pt, men uanset hvem der har ret er det sku utroligt at de kan få stablet sådan et svindel nummer på banen hvis JackD`s artikel i ovenstående tekst er holdbar. Ok, jeg ved godt thaier er dygtige til at hustle på diverse måder, men dette er dog så langt ude at det næsten kun kan passe.. Underligt man ikke har hørt noget i medierne om noget af dette. Jeg mener nu har jeg hørt at chang beer sku sponsorere de strejkene, og at der sidder 30 thai elite familier og styrer.. Ja, hele thailand når alt kommer til alt, og for det ikke skal være løgn er jeg ikke engang overrasket. Jeg kan kun ryste på hovedet, glæde mig til det er overstået, gå ud i haven, åbne en chang og støtte kampen med mine 30,-B som jeg gav for min chang. Kenny Hawk! Du har da heldighvis noget mellem ørerne, gratulerer! Jeg tør ikke drikke Chang, efter 4-5 styks er jeg som på speed, hva' kommer de mon i øllet de snedige, luskede Thai'er???! |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 29/11-2008 18:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
JackD skrev: Åh, ved i hvad? Jeg tjekker ud herfra, så kan i more jer med de sædvanlige småting, ha' det godt... Ja Jack, klokken er jo også 23.30 i TH, så det er tid at sove brandert ud!! Vi hörs i morgen---vi skal nok få folk ud af dig Ingolf Redigeret af ingolf d. 29/11-2008 18:37 |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 29/11-2008 18:51
|
hvem holder tiger beer med? har de sidste 2 timer ydet et ganske fornuftigt bidrag, så nu vil jeg gerne vide hvor mine tvangslagte kroner havner |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 29/11-2008 18:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Nu er der opstået ballade i Bangkok. Politiet skulle slås med de Gule et eller andet sted i Bangkok. Der skulle også være sket en eksplosion mere et eller andet sted. |
|
|
JackD |
Lagt på d. 29/11-2008 18:54
|
He-he, ingolf! Tror du jeg skal til køjs nu? Næh, nu er der linet op her i baren i min penthouse lejlighed på 16. etage (højt hævet over pøblen, ups! - pølen...) med JackCoke, peanuts, saltstænger, og Thailands nationalmelodi: "Hotel California" på spillen...! Godnat i "Folkhemmet" Redigeret af JackD d. 29/11-2008 18:56 |
|
|
swed |
Lagt på d. 29/11-2008 18:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
min kone hørte knaldet ,og hun bor ved suthisarn rd, hun tror ikke at det var så langt væk fra hvor hun bor
Swed
|
|
|
swed |
Lagt på d. 29/11-2008 18:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
rettelse knaldet var ved pisanuilook rd
Swed
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/11-2008 18:59
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
kvindemin skrev: hvem holder tiger beer med? har de sidste 2 timer ydet et ganske fornuftigt bidrag, så nu vil jeg gerne vide hvor mine tvangslagte kroner havner Du kan på følgende link læse hvem Tiger Beer holder med: http://ekstrablad...090481.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JackD |
Lagt på d. 29/11-2008 19:08
|
Det var en M79 granat ved Government House iflg. Nation: http://www.nation...d=30089773 |
|
|
Kaosangangsteren |
Lagt på d. 29/11-2008 19:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Jack D skulle bindes og tvinges til at høre SLIPKNOT i 24 timer PÅ MAX Volume, det kunne være det kunne få hans tvangstanker og div. spøgelser drevet ud af hans MØRKEsind.... :-) Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 29/11-2008 19:13
|
ha, det er sgu i orden med mig, da jeg ikke støtter hverken de gule eller røde, men en ægte ladyboy er sgu da i orden længe leve tiger beer tiger forever |
|
Spring til debat: |