Øvet medlem
Antal indlæg: 182
|
hey Solar..
jeg tror vi er mere enige en det ser ud. Dog er der enkelte punkter hvor vi ser forskelligt på det.
ja, jeg er imod prostitution og handel med kvinder. men jeg må desværre bukke mig for verdens ældste erhverv..jeg har for længst erkendt at jeg ikke kan gøre noget. Og prostitution er ikke noget jeg græder de store tårer over den dag idag. Men hele essensen i mine indlæg er at det pisser mig af og altid vil gøre når der kommer børn ind i spillet.
For min skyld må Josef Fritzl og andre sympatiske "livsnydere" købe alle de thaipiger de vil...og dette gælder også for Mike på 24 år som er i Thailand for første gang...ja for fanden, nyd livet og køb ømhed i en uges tid...som om det er en varer på hylden...
Det som pisser mig af, er når disse mænd lige skal markere deres besøg med at aflevere en klat DNA inden i pigen...hvordan ville du selv have de hvis din datter på 21 år kom hjem og sagde at hun er gravid og faren er vistnok en eller anden Igor fra Rusland? Og at han desuden ikke vil noget med hende....det er ikke anderledes bare fordi det er en selvfed mand fra Danmark..det ændre ikke på at det er en super dårlig situation for barnet og pigen..ikke mindst barnet..og hele det lort kunne være undgået..derfor er jeg dybt fortaler imod det..
Og jo Solar, her er vi uenige, SEX & BØRN har ALT med hinanden at gøre, da børn ikke bliver skabt ved øjenkontakt og kærtegn...derfor blander jeg børn ind i billede..jeg snakker ikke sex med børn...det en helt anden situation som jeg ikke har omtalt i mit indlæg...men sommetider er mændene de samme perverse stoddere som gør thaipiger gravide...
Så som sagt går jeg ikke i spåner over at ældre mænd søger piger til lidt hygge en uges tid for penge...det irritere mig, men jeg har acceptere at det altid vil finde sted..uægte kærlighed, fint nok, håber bare kvinden tager røven på falang ba og ikke omvendt...
...jeg kan bare sprede budskabet om at det ikke er specielt fedt det de gør...og én ting er sikkert, jeg tager aldrig nogensinden min hat af for folk der gør den slags uanset hvor mange penge de sender....ligesom jeg ikke forventer at folk tager hatten af for mig. Jeg ønsker bare at de folk tænker sig om inden de boller løs uden gummi...og nej, de knægte jeg snakkede om fra militæret, det var ikke voldtægt, men ganske "almindelig" købesex uden gummi...og det sker dagligt...jeg ved også at soldater fra hele verden strømmer til Thailand på leave med posen fuld at sæd og pungen fuld af penge...eller omvendt...her snakker vi også unge veltrænet "handsome" mænd...altså langt fra Josef Fritzl typen... så nej, det er heller ikke min vurdering at mændene gør kvinderne fortræd...andet end følelsesmæssigt...
Ja, det kan se ud som om thaipigerne hygger sig ligeså meget som fyrerne og at dette blot er en alm. leg, som det ville udspille sig på den lokale crazy daisy i provinsen i DK....MEN det er langt fra det samme og bag mange af disse piger's selvsikre "hey handsome man" ydre..gemmer der sig mange gange en usikker, genert og almindelig pige som egentlig hellere ville hygge foran TV'et med mor og far hjemme i landsbyen og gå tidligt i seng..end at stå i sexet tøj og sige engelske fraser og hælde den ene tequila efter den anden ned....disse piger sover i "Hello Kitty" sengetøj og krammer bamsen inden de skal i seng...de er ikke allesammen hardcore prostitueret...
så altså dit sidste indlæg gik meget på at man måske ikke skal tage al den prostitution så alvorligt...og som du kan høre jeg er delvis enig..jeg er faktisk stået af den kamp for længst...men stadig imod det....tilgængæld er jeg meget engageret i kampen mod HIV/AIDS, kønssygdomme, aborter (fordi det når dertil) og børn skabt på forkert grundlag...nemlig egoisme, liderlighed og købt "kærlighed"....og når det kommer til det, kan man IKKE moralisere for meget...jeg kan simpelthen ikke bare læne mig tilbage i barstolen og se til...nu er det også sjældent at man ser det, men man hører masser af historier og skæbner...den samme gamle remser med kondomer er sprænger, fuldskab, glemsomhed osv...
Til slut vil jeg sige at dit indlæg, som jeg altså så først har set her for et par dage siden har provokeret mig en smule...alene overskiften "ulykkelig situation??" JA gu' fanden er det en ulykkelig situation..har du helt tabt realitets sansen eller hva??..selv tråden gør du dig nærmest som helt med super sædkvalitet og kan bare det det...sikke en gentleman der sender mange baht afsted...men visse ting kan ikke købes for penge...det nøjagtigt det samme som hvis Bill Gates rejste rundt i verden og kneppede den ene efter den anden pige gravide..."JAA men han er jo en god gentleman, lad os tage hatten af for ham, for han sender o dem alle 1.000.000 $ om året"....nå ja, uha en god mand...han står virkelig ved hvad han har gjort.....hmmmmmm
men ok, jeg bukker mig Solar...jeg er ude af denne tråd tror jeg...for ja, både mødrene, fædrene og børnene er sikkert alle glade og lykkelige...så hvorfor male fanden på væggen...måske er jeg for ung til at forstå det....
tror jeg starter et rejseselskab med speciale i guide til hvordan man gør 8 thaipiger gravide på 2 uger. En pakkerejse som inkl. 4-5 dages ophold i Phuket, Bangkok og Pattaya. Og al brug af kondom selvfølgelig bandlyst...Selskabet kommer til at hedde "Far, Mor og Børn Rejser" under sloganet: "det er jo ikke så slemt..."
peace out
JJ
Redigeret af Johnson d. 18/03-2009 17:39
|