Se indlæg
Beer Bar eller luderbar
|
|
helge |
Lagt på d. 09/01-2008 05:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 187 |
Hej Frank. Jeg skriver, at det er et socialt problem, da jeg ikke mener,at det er kulturelt. Jeg tror ogsaa,at du mener pengene spiller ind her. Selvfoelgelig findes den"glade" luder,men men.. Den anden ting,om en vej ud. Jeg er enig med dig. du misforstod mig vistnok. Jeg mente ikke en vej ud af Isaan,men en vej ud af fattigdom. Jeg tror alle vil hjem til landsbyen. Her er de nemlig noget,naar/hvis de bygger hus etc. med venlig hilsen Helge |
|
|
h |
Lagt på d. 09/01-2008 07:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
Socialt problem eller moralsk problem? |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 09/01-2008 07:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Soralsk problem.....
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/01-2008 08:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Ja det er jo ikke til at undvære de barer jeg ville da nødig,hvad skulle man ellers lave i thailand piger,sprut og god mad,så kører det fuld fart frem |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 09/01-2008 08:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Soony. Jeg kan da kun gi' dig ret i, at det er nu lidt sjovere at sidde paa en bar i TH og se/tale med de smukke piger end at sidde paa en bar i Dk, hvor den eneste kvinde i baren er den modne, overvaegtige, samt cerutrygene servitrice............ Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
duracell |
Lagt på d. 09/01-2008 09:12
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Lad være at gøre det til mere end det er sex er sex og kun noget særligt når det dyrkes med en man elsker ellers er det jo bare onani med en partner som værktøj. |
|
|
yeya |
Lagt på d. 09/01-2008 10:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Lad være at gøre det til mere end det er sex er sex og kun noget særligt når det dyrkes med en man elsker ellers er det jo bare onani med en partner som værktøj. Er du kvinde? Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 09/01-2008 10:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Suk skrev: Soony. Jeg kan da kun gi' dig ret i, at det er nu lidt sjovere at sidde paa en bar i TH og se/tale med de smukke piger end at sidde paa en bar i Dk, hvor den eneste kvinde i baren er den modne, overvaegtige, samt cerutrygene servitrice............ Suuuk, - så så min ven små slag, hun har jo sikkert hørt på dig i årevis.... så hun er blevet gråhåret før tid, er begyndt at trøstespise og fordi hun er blevet for fed og stadig ryger cerutter, har hun nu p.g.a. lovgivningen mistet sit barjob. Stakkels kvinde |
|
|
duracell |
Lagt på d. 09/01-2008 11:04
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
yeya skrev: Lad være at gøre det til mere end det er sex er sex og kun noget særligt når det dyrkes med en man elsker ellers er det jo bare onani med en partner som værktøj. Er du kvinde? NÆÆ er du? Vi sælger alle vores krop på den ene eller anden måde i vores job, hvorfor skulle det så være så slemt at sælge sex |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 09/01-2008 11:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Jeg har også været gift med en bar pige og været gift med en som bare var lokal dør-måtte.. Egentlig kan det være fuldstændig lige gyldig hvad de har lavet før, hvis det er fortid. Eller manden er helt på det rene med hvad hun laver.. Men jeg forstår så også godt mænd lyver om det for det er vel lidt tabu at være gift med en prostitueret, uanset hvor hun kommer fra. Hende jeg har boende nu.. hun påstår hun aldrig har været i det game, men en stor del af hendes familie er dog. Og det hele handler kun om.. Finde en farang med penge, helst en som kun kommer her på ferie og ellers sender en check hver mdr. Og ja det er der virkelig mænd som gør.. Og de er bestemt ikke tvunget ud i det, de lever bare i en by som er total ødelagt af farang money og alle tror de kan få en bid af kagen. Selv dem som er gift med en Thai mand.. Hvorfor hun så bliver her. ??? ja det har jeg også luret på flere gange, for rent faktisk kan man jo sige hun betaler for at være her. Ok selvom hun afleverer lønnen her hjemme i kassen, så bruger hun da en del af den selv. Men vi sender ikke til familien hver mdr. de får lidt når hun er hjemme.. Som jeg har gjort klart for hende hele tiden.. vi gør det på præcis samme måde som var jeg Thai.. Duracell. ja det kan vist ikke siges tydeligere. manden får hvilt højre hånd og kvinden tjent en ugeløn på en ½ time. Og så skulle vi have ondt af hende bag efter.. Jeg kan med min bedste vilje ikke se at manden (kunden) udnytter hende, han køber en vare hun har til salg. Alfonserne.. ja det kan man så påstå, men på den anden side, de yder vel også pigerne en form for beskyttelse. Biksen de arbejder i.. tjae de skal jo tjene penge, det er derfor de har åbnet og en af midlerne er at have kvinder på menu kortet. Og der er kvinder nok der gerne vil. Hvis kvinderne bliver lokket f.eks til DK / pattaya etc etc med udsigten til penge de aldrig vil kunne tjene. så er det en anden snak helt andet sag.. Og ja Suk kan kun give dig ret øllet smager nu meget bedre, når der er en flot pige at kikke på. eller flere. |
|
|
Lagt på d. 09/01-2008 11:34
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg tror faktisk at der kan være gode grunde til ikke at fortælle den fulde sandhed... I der er gift med en Thailandsk kvinde og bor i Danmark, mærker vel nok øjnene i nakken - reaktionen fra min bekendskabskreds da jeg bekendtgjorde at jeg havde fået en kæreste fra Thailand, var da ikke "Nej hvor fedt - hvad laver hun..." - det var "Helt ærligt... det kan du sgu gøre bedre, mener du virkelig at du er nødt til at tage til Thailand for at få en kæreste ????" - og familien har da heller ikke ligefrem været stående ovationer... Jeg ved ikke meget om min kærestes fortid, jeg får hele tiden nyt, og hun viser billeder og fortæller når jeg spørger direkte, men ellers er hun meget diskret om sin fortid... Jeg har kendt til hende i 1½ år, vi er inden for samme branche - og det er trods alt svært at fake, så der føler jeg mig ret sikker, men hvad hun ellers har lavet i sit liv, det ved jeg ikke meget om... Men det har ikke skortet på Thailandseksperter der NOK ved hvad hun er for een, og advarslerne om at hun er ude efter mine penge, og garanteret er gift og har 4 børn... dem skorter det ikke på... fra mennesker der end ikke har mødt hende... Og alt denne negative fordom - er jo en del af det store prostitutionsmiljø der ER i Thailand, meget synligt i Pattaya - og det er givetvis også derfra langt de fleste fiaskohistorier stammer fra... Der er anslået 300.000 sexarbejdere i Thailand - men der er 65.000.000 Thaier - den kendsgerning er der ikke mange der tager med i beregningerne... Den negative omtale af Thailand er OGSÅ en del af sexindustrien, jeg forstår godt hvis kvinder ikke synes at det er fedt at færdes i danmark, med øjnene i nakken, og jeg forstår godt at min kæreste er noget tilbageholdende med at introducere mig i hendes bekendskabskreds - for fordommene er ikke meget mindre i Thailand... . |
|
|
Frank |
Lagt på d. 09/01-2008 11:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Suk skrev: Soony. Jeg kan da kun gi' dig ret i, at det er nu lidt sjovere at sidde paa en bar i TH og se/tale med de smukke piger end at sidde paa en bar i Dk, hvor den eneste kvinde i baren er den modne, overvaegtige, samt cerutrygene servitrice............ Ja efter at have tilbragt en måned i Isaan og kun set kvinder i Thaistørrelse, så er det en brat opvågning, når man på 4. række fra fra toiletterne i Jumboen ser danske, svenske og norske kvinder i stor fruestørrelse vente i køen. Nå ja - jeg er nok heller selv det kønneste syn i køen, men uha-da-da man vender hurtigt tilbage til virkeligheden. |
|
|
Lagt på d. 09/01-2008 12:28
|
|
Frank skrev: Suk skrev: Soony. Jeg kan da kun gi' dig ret i, at det er nu lidt sjovere at sidde paa en bar i TH og se/tale med de smukke piger end at sidde paa en bar i Dk, hvor den eneste kvinde i baren er den modne, overvaegtige, samt cerutrygene servitrice............ Ja efter at have tilbragt en måned i Isaan og kun set kvinder i Thaistørrelse, så er det en brat opvågning, når man på 4. række fra fra toiletterne i Jumboen ser danske, svenske og norske kvinder i stor fruestørrelse vente i køen. Nå ja - jeg er nok heller selv det kønneste syn i køen, men uha-da-da man vender hurtigt tilbage til virkeligheden. Ja Frank det er sgu godt nok lidt af et kulturchock når man er i bkk lufthavnen på vej hjem |
|
|
helge |
Lagt på d. 09/01-2008 16:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 187 |
hej Jos. Du bevaeger traaden i en retning jeg har savnet. Jeg er meget enig i,hvad du har skrevet indtil nu. Med venlig hilsen Helge |
|
|
JWOLFF |
Lagt på d. 09/01-2008 16:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Jos_38 skrev: Der er anslået 300.000 sexarbejdere i Thailand - men der er 65.000.000 Thaier - den kendsgerning er der ikke mange der tager med i beregningerne... Det har du ganske ret i, problemet er jo også mest at turister kun ser de steder hvor de sexarbejdere befinder sig. Men man må da sige at der skulle da være chance for at møde en sød thai, uden at hun har været prostitueret når man sætter det sådan der op. Jeg er meget enig i din måde at tænke på |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 09/01-2008 17:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
John skrev: Er ejerne af beer barerne alfonser? Tilbage til spørgsmålet: Er ejerne af beer barerne alfonser? Ja det er de måske, og hvad så….. Såeh....Simpelt sagt: Jeg ønsker ikke at pleje omgang med alfonser, ikke i danmark og heller ikke andre steder. |
|
|
h |
Lagt på d. 09/01-2008 17:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
Ja min kone giver mig alle de penge hun tjener. så det bliver ikke meget vi kommer til at se til Rinpoche hilsen Alfons h |
|
|
John |
Lagt på d. 09/01-2008 18:09
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
rinpoche Såeh....Simpelt sagt: Jeg ønsker ikke at pleje omgang med alfonser, ikke i danmark og heller ikke andre steder. Allerede i 1. indlæg gav du egentlig udtryk for din holdning, og du har tilsyneladende ikke ændret mening. Men så kommer du vel bare ikke på beer barene. Mit tidligere indlæg: Tilbage til spørgsmålet: Er ejerne af beer barerne alfonser? Ja det er de måske, og hvad så….. Mit svar kan måske virke provokerende, men det jeg mente var kan/skal vi gøre noget ved det? Vi kommer som udlændinge i Thailand, og bliver formentlig aldrig andet end udlændinge. Hvordan skulle vi kunne stoppe beer barene i Thailand. Vi kan ikke engang stoppe alfonserne i Danmark. john@dansk-thai.dk
|
|
|
Lagt på d. 09/01-2008 18:54
|
|
TIL JOHN. Du skriver skal/kan,det skal vi ikke man blander sig ikke i andres kultur,den har været der før vi kom til thailand vi har jo selv problemer med muslimer i dk Og alle dem der vil frelse verden for løsagtige damer kan starte med katolikker,de giver 30/50 % til kirken så præsterne har penge til deres pedofile venner,men det er jo varm kartoffel. Derfor respeter folk som de er,og lad vær med at pusse glorien. lindy |
|
|
Lagt på d. 09/01-2008 19:05
|
|
Apropos muslimer... Danmark er i krig i afganistan, fordi vi ønsker at lære dem noget om demokrati, Danmark deltog i en krig mod Irak (imod FNs anbefaling) fordi vi ønskede at vise Sadam at han var galt på den, da han myrdede 132.000 af sine indbyggere... Så et eller andet sted er det vel OK at også danskere giver udtryk for deres mening om prostitution, selv om det foregår i Thailand ??? . |
|
Spring til debat: |