Se indlæg
har hvis gjort mange sure???
|
|
arf |
Lagt på d. 19/02-2005 01:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Brandt skrev: arf skrev: henrikr skrev: rolan skrev: bla bla bla at i gider ja du har ret men jeg frygter aqt oleskyum ikke stopper før han har fået ødelagt siden Hvis vi er mange nok kan vi da godt forhindre ham i at ødelægge siden hvis det er det der er hans hensigt? Personligt synes jeg bestemt ikke siden her skal ødelægges, da den er guld værd for mange mennesker. Hvor skulle man så søge viden og erfaringer??? Tilgiv mig min måde at spørge på!.....er ytringsfriheden blevet inddraget, siden ytringsfriheden tilsyneladende KUN er forbeholdt de enkelte debattører, der deler samme synspunkter ????....... M.v.h. Brandt Alle skal selvfølgelig have lov at sige sin mening, da det jo er det et debatforum et til for, og det er det der holder det kørende. Bare siden her kører videre med nogle gode debatter er jeg glad nok. Men for at lede denne debat tilbage til emnet, så mener jeg ikke at kortspil i sig selv er farligt. Jeg spiller selv Texas Hold'em, og det vigtige er når man sidder og spiller for rigtige penge eller demo/play money, at man bevarer fornuften og ikke lader sig rive med at spillet. Hvis man kan bevarer begge ben på jorden og bevarer sin sunde fornuft kan man sagtens spille kort uden problemer, men det er desværre ikke alle der kan det, og det er trist. Det er ikke så let at hjælpe en ludoman hvis vedkommende ikke selv går til bekendelse og erkender sit problem, så der kan blive gjordt noget ved det. Hvis manden ikke vil lytte til advarsler om at hans kone er ude på dybt vand, er det enten fordi han er blind eller ikke kender tegnene på ludomani. Hvis personerne der sidder med et problem ikke vil lytte er det desværre svært at gøre noget ved problemerne før skaden rent faktisk er skedt. Redigeret af arf d. 19/02-2005 01:53 |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 19/02-2005 08:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
brandt alle har ret til at sige sin mening her på siden også ole jeg syntes bare at de debatter han deltager i med mig ender i en børnehave så jeg deltager ikke længere i at svare ham men det betyder da ikke at andre kan have en anden mening og svare ham det kan jo være at det bare er over for mig at han har fået en hjerneblødning Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 19/02-2005 09:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Medlem Indlæg: 14 Bopæl: Tilmeldt: 17.02.05 Skrevet d. 19-02-05 08:40 brandt alle har ret til at sige sin mening her på siden også ole jeg syntes bare at de debatter han deltager i med mig ender i en børnehave så jeg deltager ikke længere i at svare ham men det betyder da ikke at andre kan have en anden mening og svare ham det kan jo være at det bare er over for mig at han har fået en hjerneblødning -------------------------------------------------------------------------------- hvis ikke jeg svare på enkelte indlæg er det forde jeg ikke ønsker at medvirke til et enkelt medlems mission om at ødelægge siden Ja børnehave mener jeg det har været mange gange, også uden min hjælp. Og personlige hjerneblødning viser vel hvem der laver det til en børnehave? og underskriften kan der vel ikke være tvivl om. så spørgsmålet, hvem ødelægger hvad? |
|
Spring til debat: |