Se indlæg
flyver til bangcock 14aug
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 29/07-2007 20:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Jeg kende flere gogo-piger som tjener flere penge end jeg, og de ligger bare på ryggen. Jeg må derimod slide en vis bagdel bare for, at få råd til en lille ferie.
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 20:41
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Emmoride skrev: Jeg kende flere gogo-piger som tjener flere penge end jeg, og de ligger bare på ryggen. Jeg må derimod slide en vis bagdel bare for, at få råd til en lille ferie. uha pas på med det, ellers forsvinder den bagdel, og det er jo en fordel at ha en bagdel bamsen |
|
|
Frank |
Lagt på d. 29/07-2007 23:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Mettemus Men det kan selvfølgelig være svært at tilfredstille en dansk kvinde. Jeg ved ikke hvilken erfaring du med at tilfredsstille danske eller thailandske kvinder. Men jeg er sikker på, at de fleste mænd er glade, når det lykkes at tilfredsstille en kvinde. Så hvis thailandske kvinder er nemmere at tilfredsstille, så er det da et klart plus i forhold til danske. Mettemus Det er altid ærgerligt, at nogle folk udnytter, at folk er fattige og derfor er nødt til at gøre ting, som på ingen måde er værdigt. Jeg håber bare, at fyre som "Bangcock" er klar over, at pigerne ikke nyder ham på nogen måde - det er ren og skær overlevelse. Du har muligvis ret i, at pigerne ikke vil nyde "Bangcock", men resten! Som du selv skriver videre, så ved du intet om det. Ti-hi-hi. Mettemus Da jeg fløj med Thai Airways i Maj (Til Vietnam) var der ubehageligt mange enlige mænd. Jeg tænker mit - det er svært at lade være, man hører jo så meget. :-) Og til sidst. Mettemus ...men mænd som gutten her er i høj grad med til at give fordomme om den slags relationer. Ærgerligt. Med hensyn til fordomme, så hører du vist selv til i Superligaen. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 29/07-2007 23:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Jamen, så håber jeg da i får en hyggelig snak på turen, og nyder hinandens selskab God tur til jer begge IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 30/07-2007 01:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
hehe må indrømme,,,,, jeg troede ikke mit indlæg gav så meget debat da jeg troede det var helt normalt....
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 30/07-2007 01:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Nej, det er ikke just hvad vi er vant til her på siden, men god tur alligevel........ Her er vi ikke så mange førstegangs rejsende, de fleste kender til Thailand gennem flere år, og mange er gift med thaier,og har store relationer til Thailand, og der er mange der bor derude Så det er her man søger råd på lidt mere seriøse spørgsmål, end om det lette kavelari, men det får man jo så også svar på, om ikke andet får man da startede en debat Og min kone ville absolut ikke syntes dit spørgsmål er normalt IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
bangkok impact |
Lagt på d. 30/07-2007 05:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
jeg er meget ked af hvis jeg har stødet nogen,,, jeg har i min gode tro,,,,, været sikker på det var helt normalt.. jeg vil meget gerne finde en thai pige, som jeg kan tage med hjem,, er ingen gammel gris, men en ung gut, der bare ser livet på en anden måde.. vil gerne til asien,, ikk for at kneppe, men for at se livet på en anden måde,,, had mig eller forstå mig...
we all took to thailand for sailing in a little kano
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 30/07-2007 07:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Du kan sagtens finde en soed taier, men det bliver nok svaert at faa hende til DK. Ja, du har stoedt mange. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 30/07-2007 08:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
----------------------------------------------------- Typisk, man er væk i ÉN dag, og så kommer der en masse man ikke når at kommentere på Og i VED jeg elsker at kommenterer, hehe ----------------------------------------------------- Anyways. Der er ikke mange mænd på dette forum der ikke har været sammen med en pige fra en bar. Ærlig snak, sådan er det. Undertegnede har dog ikke gjort det af nød, men fordi alkohol har sin egen overbevisende effekt, og fordi jeg er en ung mand med drifter der bliver endnu sværere at kontrollere når whiskey'en har sat sin store brune finger på min lever. Der er selvfølgelig de undtagelser af mænd herinde der havde et forhold, FØR de kom til Thailand, som dem udtager vi lige fra ovenstående konklussion. Når det så er sagt, synes jeg hele det miljø der blomstrer i Thailand omkring "barpiger", eller frit sagt, ludere (Ja, det er pænere at sige at man er kæreste med en barpige, end en luder, hva?), er ulækkkert. Gruden til at pigerne arbejdere som "ludere", er forskellige. Nogen gør det af direkte nød, enten personligt spillegæld, eller fordi de skal hjælpe familien. Andre oplever det første i en kort periode, bliver så afhængige af de gode penge, og bliver. De meget kønne og bare lidt smarte, tjener rigtig gode penge. Når man ser en forkryblet mand slut i 60'erne, der bestemt ikke har været supermodel som ung, sidde med en pige på 25 år, man kan under ingen omstændigheder være i tvivl om at hun udelukkende gør det for pengene, og han udelukkende gør det fordi at hun er ung og smuk, og han måske ikke kan finde nogen derhjemme. På en måde er det gensidig udnyttelse, han er efter noget ungt han ikke får andre steder, og hun er ude efter hans pengepung. Det sagt, er det stadigt i min bog ulækkert. - I skal ikke være så naive at tro "jojo, det er kærligthed!" - Nej, Thai pigerne har OGSÅ smag. De bliver også tiltrukket af kønne mennesker akurat som vi gør. Prostitution er ulovligt i Thailand. Det er vist blevet slået fast mange gange. Derfor hedder det ikke ludere men barpiger. Og derfor betaler du ikke beløbet til baren, du betaler kun en "bar-fine" for at købe pigens selskab. For hun må jo godt underholde dig. Hvad der foregår når i kommer hjem er ingens business. Hm, ja, det er Thailand, alle ved det, ingen gør noget ved det, for det er jo penge, og penge har magt her. Med ovenstående skrevet, forstår jeg ikke at nogen af jer direkte opfordrer, og råder til hvordan man begår ulovligheder. Bare fordi i aldrig er blevet snuppet i det, burdre i **** respektere Thailandske love alligevel. Hvad i roder jer ud i på egen hånd, må stå for egen regning, men i bør ikke opfordre til ulovligheder, uanset om i så er enige eller ej ! "bangkok impact", som du så imponerende kalder dig nu, jeg synes stadig du skulle holde dig væk fra Thailand. Også selvom nogle af dine nyfundne (det skuffer mig at de gør det) rygklappere synes det er synd at vi siger noget til dig. Kvinder er ikke objekter der kan handles og sælges, og bare kneppes for godbefindende (nej, jeg er sq ikke feminist!). Tag ikke fejl, som skrevet tidligere, er jeg en ung mand med drifter, men jeg foretrækker at finde en pige der kan lide mig, og ikke mine penge. Det er nu noget sjovere at ligge og rode med en pige hvis hun ligefrem SELV har lyst! Ham den nye, "Wanisan", eller hvad det nu var, har en masse fornuftigt at sige, så lad for pokker være med at skyde hans input til jorden, blot fordi i er så satans gammelkloge. Andre har også lov til at komme med meninger og holdninger om Thailand (Nej, ikke af den meget groteske slags). Godt, det var lige mit input - For nu. I ved jeg er klar til en evt. uenighed omkring det jeg skriver, så bare kom jeres kanoner Redigeret af Locturian d. 30/07-2007 08:31 |
|
|
huratho |
Lagt på d. 30/07-2007 09:44
|
Hvorfor komme med kanoner, naar det er rigtigt hvad du skriver. Jeg er selv 52 aar og min kone lige fyldt 30 aar. Vi har ikke fundet hinnanden paa en bar, men i en forretning, det var det. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 11:22
|
|
[quote]Locturian skrev: ----------------------------------------------------- Undertegnede har dog ikke gjort det af nød, men fordi alkohol har sin egen overbevisende effekt, og fordi jeg er en ung mand med drifter der bliver endnu sværere at kontrollere når whiskey'en.... "bangkok impact", som du så imponerende kalder dig nu, jeg synes stadig du skulle holde dig væk fra Thailand. ... Kvinder er ikke objekter der kan handles og sælges, og bare kneppes for godbefindende... quote] læser du overhovedet hvad du skriver Locturian , det er åbenbart i din verden helt i orden at købe sig til sex, hvis det er dig som er kunden, men kommer der en anden mand til thailand så er det bare fy skamme og kan du blive væk. er du bange for at priserne vil stige Locturian eller er du bare dybt dobbelt moralsk Redigeret af d. 30/07-2007 11:23 |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 30/07-2007 11:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
bkk; Jeg synes bestemt ikke det er i orden at tage til Thailand med det ene formål at bidrage til den sex-industri der desværre er her. At man falder i fælden en gang i mellem sker for selv den bedste. Mit grundlag for at komme her, være her, bo her, er overhovedet ikke fordi jeg ønsker at befinde mig, eller benytte mig af, det miljø. Jeg kan heller ikke lide flødeskumslagkager, men føler mig alligevel fristet en gang i mellem når jeg er til fødselsdag. At du forsvarer det miljø, siger mere om dig, end det gør om mig. Jeg er langt fra dobbeltmoralsk på dette område, jeg erkender bare, at man nogen gange selv falder i de dybe sorte huller. Jeg har også stjålet slik da jeg var mindre, det betyder dog ikke at jeg synes det er rigtig eller opfordrer til det. Forstår du ? |
|
|
TLL |
Lagt på d. 30/07-2007 13:58
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
bangkok impact skrev: jeg skal med thai jeg har bahamas ¨på. så kommer da over og drikker en øl med dig og snakker om vind og vejr hehe Det ville nok være en dårlig idé, da du nok får det meget svært mod en kvinde, du ikke kan købe og dermed anse som værende din ejendom, dine holdninger taget i betragtning! |
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 14:20
|
|
Det er nu sjovt TLL hvordan ved du,hvordan han har det med kvinder Det er jo et rent gæt. Du har jo sikkert selv det problem, og derfor er du lidt misundelig, fordi at han tager derud. Det er underligt at,alle ved at thailand er fyldt med barpiger, hvorfor tror i de er der. De er der til os alle sammen uanset,hvordan vi ser ud,hvor mange penge vi har,uanset hvor vi kommer fra.Om vi er mænd eller kvinder Ja uha selv kvinder køber jo en barpige med hjem,og uha ja danske piger finder jo thai mænd,skal vi ikke lige fordømme de underlige kvinder. Og det bliver der sikkert ikke lavet om på. Jeg kan forstå at i fordømmer folk, som vil ud og misbruge børn. bamsen |
|
|
TLL |
Lagt på d. 30/07-2007 14:32
|
bamsen skrev: Det er nu sjovt TLL hvordan ved du,hvordan han har det med kvinder Det er jo et rent gæt. Du har jo sikkert selv det problem, og derfor er du lidt misundelig, fordi at han tager derud. Det er underligt at,alle ved at thailand er fyldt med barpiger, hvorfor tror i de er der. De er der til os alle sammen uanset,hvordan vi ser ud,hvor mange penge vi har,uanset hvor vi kommer fra.Om vi er mænd eller kvinder Ja uha selv kvinder køber jo en barpige med hjem,og uha ja danske piger finder jo thai mænd,skal vi ikke lige fordømme de underlige kvinder. Og det bliver der sikkert ikke lavet om på. Jeg kan forstå at i fordømmer folk, som vil ud og misbruge børn. bamsen Tror ikke jeg ligefem kan kategoriseres som havende et problem i den retning - tværtimod! Derfor tager jeg til Thailand for at opleve kulturen, naturen, menneskene, etc., etc. Var det bare for at få dyppet pjorten (og jeg var single og grim), kunne jeg jo bare købe en luder i DK. Men der ville jeg jo kun kunne købe hende hende på timebasis og ikke som "ejendom", som den herre agiterer for. Og nej, jeg ved ikke, hvordan abekatten dér har det med kvinder, men det lugter da langt væk af, at det i hvert fald ikke er repekt for et andet menneske, der er hans første tanke... |
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 14:40
|
|
HEHE Ja jeg tror dig ikke. bamsen Redigeret af d. 30/07-2007 14:43 |
|
|
TLL |
Lagt på d. 30/07-2007 14:51
|
bamsen skrev: HEHE Ja jeg tror dig ikke. bamsen Se, dét står dig jo også ganske frit! |
|
|
huratho |
Lagt på d. 30/07-2007 16:35
|
Nu er det saadan at thaier skal forsoerge familien. Hvordan goer de det? De kan faa et arbejde til THB 100.00 om dagen, men det raekker ikke saa derfor saelger de deres krop. FOEJ. Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 16:46
|
|
nogen gange forstår jeg slet ikke alle de hellige kan holde ud at være i Thailand og så oven i købet på turist stederne |
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 16:48
|
|
loc forstår jeg godt, han er en ung løve der vil ha det hele for sig selv |
|
Spring til debat: |