Se indlæg
jeg skal giftes med en thai mand
|
|
Lagt på d. 04/03-2008 12:37
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Godt at høre lillefixq og kan i have det rigtig godt i fremtiden. |
|
|
bingo |
Lagt på d. 04/03-2008 13:15
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Fint-fint Held og lykke Bingo |
|
|
Lagt på d. 04/03-2008 15:16
|
|
lillefixq skrev: hejsa allesammen....ja der er jo gået et stykke tid nu..men kan fortælle jer at vi er blevet gift og har det dejligt...min mand er slet ikke som beskrevet herinde, han er kærlig, omsorgsfuld, drikker ikke, arbejder hårdt og han elsker mig og jeg elsker ham...vi mangler dog stadig svar fra ambassaden har søgt familiesamføring da jeg er gravid ......han er den dejligste mand på denne jord og har kun positive ting at sige om andre... jeg håber at alle får lov at prøve at være lige så lykkelig som jeg er.. må i alle have det godt og få et lykkeligt liv... de kærligste hilsner fra lillefixq tillykke. og det med familiesamføring er en ren formsag, de bliver givet på samlebånd |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 06/03-2008 00:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
lillefixq skrev: hejsa allesammen....ja der er jo gået et stykke tid nu..men kan fortælle jer at vi er blevet gift og har det dejligt...min mand er slet ikke som beskrevet herinde, han er kærlig, omsorgsfuld, drikker ikke, arbejder hårdt og han elsker mig og jeg elsker ham...vi mangler dog stadig svar fra ambassaden har søgt familiesamføring da jeg er gravid ......han er den dejligste mand på denne jord og har kun positive ting at sige om andre... jeg håber at alle får lov at prøve at være lige så lykkelig som jeg er.. må i alle have det godt og få et lykkeligt liv... de kærligste hilsner fra lillefixq Tillykke, det fik sgu mit store smil frem kanon. It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 06/03-2008 07:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Jamen tillykke med det hele lillfix det er sku godt at høre folk finder sammen på kryds og twas *s*
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
Lagt på d. 06/03-2008 15:56
|
|
Hej lillefixq, Tillykke og håber i er ligeså lykkelige som vi er. Dejligt at høre positive historier. |
|
Spring til debat: |