Se indlæg
 Udskriv debat
Rohingya
Kim Ludvigsen
sudsakhon skrev:

Du kan som muslim eller nazist vælge at antage andre holdninger og "forfølgelsen" vil være ophørt prompte.

Aha. Så læser du nogle forbehold i indlæg 53 (og andre lignende indlæg), som ikke står der.

sudsakhon skrev:
Der ses heller ingen forsvar mod den hetz, der krænker nynazister (for der er vel næppe mange af de gamle tilbage)..

Jeg forsvarer gerne nazister, der ikke har gjort noget. Som jeg tidligere har skrevet, skal folk dømmes for deres handlinger, ikke hvilken gruppe de tilhører.

sudsakhon skrev:
Er du så ikke selv medvirkende til at bære ved til det bål, hvor uskyldige nazister forfølges? Det er så enten hykleri eller uvidenhed..

Problemet er så bare, at der ikke er mange uskyldige nazister. Og det er slet ikke i samme forhold, som vi ser med Rohingyaerne, hvor nogle fås handlinger bruges til at fordrive over 400.000 mennesker.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
lincoln1242
@Thomas72
Du hentyder nok til at Merkel, der lod 1.000.000 migranter af tvivlsom lødighed komme ind i Tyskland, for derefter at bebrejde resten af Europa for ikke at tage ansvar for sine fejltrin, nu har yderligere 4 år til at køre Europa i sænk.

Jeg ser ingen lighedspunkter mellem jødehadet, og det påståede muslimhad. I hvert fald er det ikke højrefløjens fremgang, der bekymrer mig. Deres fremgang er trods alt funderet i demokratiet, folkets vilje. Et begreb som Islam på ingen måde tager til sig. Det er mere det at hverdagen er fyldt med nyheder om overfald, vold, voldtægter, skudepisoder, drab og kriminalitet begået af de muslimer, du holder så meget af, der bekymrer mig.

---

Og DR, aka Kanal Karl Marx, har ikke været sen til at bringe forfølgelsen af de ”uskyldige” rohingyaer frem i prime time. Mens den mangeårige forfølgelse af kristne i Mellemøsten aldrig har fundet vej til sendefladen.

Selv er jeg glad for at jeg ikke har sat børn i verden, der skal tage kampen op mod voldens religion. Når jeg bliver gammel nok, så flytter jeg til Thailand og håber at de har taget ved lære af Myanmar, og har ryddet op i det sydlige Thailand.

Hvor muslimer kommer til, vil der være ufred....

sudsakhon
sudsakhon skrev:

Du kan som muslim eller nazist vælge at antage andre holdninger og "forfølgelsen" vil være ophørt prompte.

Aha. Så læser du nogle forbehold i indlæg 53 (og andre lignende indlæg), som ikke står der
.

Du må være lidt mere specifik. Prøver du at fortælle, at det ikke er et valg om man vil være nazist?? Eller muslim?

Jeg forsvarer gerne nazister, der ikke har gjort noget. Som jeg tidligere har skrevet, skal folk dømmes for deres handlinger, ikke hvilken gruppe de tilhører.

Ja, jeg er klar over at du roder rundt i dine egne selvmodsigelser.
Den snak har vi haft før. Og du mangler stadig at svare på om du så kun vil fordømme det enkelte KKK medlem, der holder snoren til negeren, som er klynget op og ikke alle, hvis verdenssyn gør at de klapper over handlingen for fremme af "deres sag"...
-Eller kun den enkelte muslim, der trykker på knappen til vesten og ikke alle de muslimer, hvis verdenssyn gør at de hyler allahu Akbar i fryd over de mange kuffar, der ryddes af vejen for fremme af "deres sag"..

Problemet er så bare, at der ikke er mange uskyldige nazister..

Bortset fra, at du lige modsagde dig selv igen, hvor ved du så det fra?
Kender du alle sammen?

Nej, vel...
Der var på et tidspunkt 8 millioner medlemmer. -Hvor mange er i dag tilbage og har levet på det tidspunkt ? OG har begået forbrydelser, for bare det at være medlem af partiet er jo ikke nok til fordømmelse, vel?

Nynazister i dag har jo intet med Hitler og 2. verdenskrig at gøre. De var end ikke født den gang..
At de hylder alt hvad, der foregik er jo ikke et problem i din bog, da det bare er tanker...

Derfor fordømmer du selv ud fra et gruppetilhørsforhold.

Kim Ludvigsen, hold nu op med at vikle dig ind i et spind af bortforklaringer, fordi du ikke kan tåle at skulle indrømme at have taget fejl..
Redigeret af sudsakhon d. 25/09-2017 00:17

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Kim Ludvigsen
sudsakhon skrev:

Aha. Så læser du nogle forbehold i indlæg 53 (og andre lignende indlæg), som ikke står der
.

Du må være lidt mere specifik. Prøver du at fortælle, at det ikke er et valg om man vil være nazist?? Eller muslim?

Der er nogle herinde, der mener, at alle skal smides ud af Myanmar/Danmark, også selvom de har været i landet i mange generationer. Der er ikke noget forbehold om, hvordan de pågældende opfører sig. Hvis endelig du vil blande valg ind i det, så kan du spørge, hvorvidt Muhammed har valgt, at hans bedsteforældre skulle flytte til Danmark i 1975.

sudsakhon skrev:

Der er ingen selvmodsigelser i det, jeg skriver. Det er ganske klart og tydeligt. Folk skal dømmes for det, de gør, ikke for det andre i deres gruppe gør. Det gælder for muslimer, for nazister, for jøder, for danskere og for alle andre. Hvordan kan det være svært at forstå?

sudsakhon skrev:

Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men der er vel sådan cirka 1.000 gange så mange Rohingyaer, der er fordrevet fra Myanmar, som der er Rohingyaer, der har bedrevet vold mod styret. Jeg vil blive ekstremt overrasket, hvis der kun er 1 promille af nazisterne, der ikke har gjort noget som helst for at fortjene afsky i større eller mindre grad.

Det samme gælder for Bandidos-rockere. Der er nogle grupperinger, hvor den procentvise del af "skyldige" er betydelig større end i andre grupperinger. De skal stadig dømmes individuelt, men sandsynligheden for, at der er noget at dømme for, er større i nogle grupper end i andre.

Sagt på en anden måde: Det er helt i orden at straffe de Rohingyaer, der har angrebet andre i Myanmar, men det er ikke i orden, at fordrive 400.000 andre Rohingyaer fra Myanmar. Og det er slet ikke i orden, at nogle, der burde vide bedre, sidder og klapper i deres hænder over, at de fordrives.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

Druwor
Ikke for at forsvare det der sker i Myanmar. Men tænk lige på at for ikke så mange år siden ver det muslimerne der fordrev og drabte kristne i Mosul, Irak. De kristne kunne vælge mellem 3 ting:
1: Forlade byen og lade deres guld og værdier blive tilbage
2: Konvatere til Islam
3: Blive henrettet
Så nu smager de bare lidt af deres egen medicin på det punkt.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

Kim Ludvigsen
Druwor skrev:
Så nu smager de bare lidt af deres egen medicin på det punkt.

"De" er ikke de samme som "de". Ligesom de kristne, der blev forfulgt i Mosul, ikke er de samme som deltog i korstogene.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

JohnBKK
Kim Ludvigsen skrev:

sudsakhon skrev:

.

Der er nogle herinde, der mener, at alle skal smides ud af Myanmar/Danmark, også selvom de har været i landet i mange generationer. Der er ikke noget forbehold om, hvordan de pågældende opfører sig. Hvis endelig du vil blande valg ind i det, så kan du spørge, hvorvidt Muhammed har valgt, at hans bedsteforældre skulle flytte til Danmark i 1975.

sudsakhon skrev:

Der er ingen selvmodsigelser i det, jeg skriver. Det er ganske klart og tydeligt. Folk skal dømmes for det, de gør, ikke for det andre i deres gruppe gør. Det gælder for muslimer, for nazister, for jøder, for danskere og for alle andre. Hvordan kan det være svært at forstå?

sudsakhon skrev:

Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men der er vel sådan cirka 1.000 gange så mange Rohingyaer, der er fordrevet fra Myanmar, som der er Rohingyaer, der har bedrevet vold mod styret. Jeg vil blive ekstremt overrasket, hvis der kun er 1 promille af nazisterne, der ikke har gjort noget som helst for at fortjene afsky i større eller mindre grad.

Det samme gælder for Bandidos-rockere. Der er nogle grupperinger, hvor den procentvise del af "skyldige" er betydelig større end i andre grupperinger. De skal stadig dømmes individuelt, men sandsynligheden for, at der er noget at dømme for, er større i nogle grupper end i andre.

Sagt på en anden måde: Det er helt i orden at straffe de Rohingyaer, der har angrebet andre i Myanmar, men det er ikke i orden, at fordrive 400.000 andre Rohingyaer fra Myanmar. Og det er slet ikke i orden, at nogle, der burde vide bedre, sidder og klapper i deres hænder over, at de fordrives.

Hvorfor har de Rohingyar så ikke fået ryddet op i egne rækker således at den slags kunne forhindres?

Samme i Danmark og resten af verden, hvorfor tager de såkaldte "moderate muslimer" ikke voldsomt afstand fra den slags og får ryddet op?

Velsagtens fordi "moderate muslimer" er et falsum som vi i vesten har opfundet, sådan en slags filosofisk tryghedsmedicin til at holde rædslen på afstand..

Dig, Thomas72 og andre der stadig famler rundt i den Karl Marx hjernevask som folkeskolen og DR med stor succes har proppet ind i jeres små hoveder, får et chok den dag i vågner op..

Jeg ved det, har selv prøvet turen.

"The only difference between a moderate mozlem and a terrorist mozlem? The moderate will hold your feet whilst the terrorist beheads you."

click
Dig, Thomas72 og andre der stadig famler rundt i den Karl Marx hjernevask som folkeskolen og DR med stor succes har proppet ind i jeres små hoveder, får et chok den dag i vågner op..

Kim Ludvisen & Thomas72 lever i en eventyrverden sammen med andre politiske korrekte indoktrineret af DR & TV2 Desværre er eventyret ved at være forbi og den virkelige verden er ved at gå op for flere og flere, der kan se muhamedanere over hele verden spreder løgne og ufred og terror for at nå deres virkelige mål et muhamedanisk verdens herredømme hvor vantro bliver slagtet
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
»Vi har fundet og opgravet 28 døde hinduer, som på grusom og voldelig vis er blevet dræbt af ekstremister fra Arsa i Rakhine-staten«, udtaler militæret.

http://politiken....-i-Rakhine

"The Religion of Peace" in action..

Kim Ludvigsen
JohnBKK skrev:

Hvorfor har de Rohingyar så ikke fået ryddet op i egne rækker således at den slags kunne forhindres?

Samme i Danmark og resten af verden, hvorfor tager de såkaldte "moderate muslimer" ikke voldsomt afstand fra den slags og får ryddet op?

Hvorfor har vi stadig Bandidos-rockere i Danmark? Skulle din afstandstagen og oprydning, inden du flyttede til Thailand, ikke have fået stoppet dem? Men du er vel en af deres rygklappere, der har støttet dem skjult, fordi de er hvide ligesom dig.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

JohnBKK
Gider ikke svare dig på den slags ævl, men istedet spørge dig:

Hvorfor har du ingen kommentar til indlæg #69????

Kim Ludvigsen
JohnBKK skrev:

Gider ikke svare dig på den slags ævl, men istedet spørge dig:

Selvfølgelig, for det er da ikke dig, der skal rydde op i egne rækker og stoppe Bandidos eller en angrebskrig mod et andet land. Det er kun muslimerne, der er medskyldige, hvis de ikke rydder op i egne rækker.

JohnBKK skrev:

Hvorfor har du ingen kommentar til indlæg #69????

Find dem, der har gjort det, og straf dem. Men måske man lige først skal finde ud af, om der vitterligt er fundet 28 døde hinduer, eller om det er ligesom, når rohingyaerne selv nedbrænder deres landsbyer.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

JohnBKK
Kim Ludvigsen skrev:

JohnBKK skrev:

Hvorfor har vi stadig Bandidos-rockere i Danmark? Skulle din afstandstagen og oprydning, inden du flyttede til Thailand, ikke have fået stoppet dem? Men du er vel en af deres rygklappere, der har støttet dem skjult, fordi de er hvide ligesom dig.

Du er jo fuldstændig fortabt mand, tag dig dog sammen!

Jeg er ikke medlem af "religionen Bandidos" og har dermed intet ansvar for hvad de idioter går og laver..

Hammer

Kim Ludvigsen
JohnBKK skrev:

Jeg er ikke medlem af "religionen Bandidos" og har dermed intet ansvar for hvad de idioter går og laver..

Hammer

Nå, så du gad godt at svare alligevel.

Rart at se, at du har forstået, at almindelige muslimer intet ansvar har for, hvad idioterne går og laver. Eller det er måske noget helt andet, når det er muslimer, end når det er hvide danskere?
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

Thomas72
sudsakhon skrev:

@Thomas72
Lige bortset fra, at jøde i stort set hele begrebsapparatet er etnisk bestemt, modsat muslim, der som nazist er noget man vælger at være.

-Men er du jøde, skal du nok jagtes. Uanset hvad dit livssyn end er..

Der ses heller ingen forsvar mod den hetz, der krænker nynazister (for der er vel næppe mange af de gamle tilbage)..

Du selv er jo ikke sen til at italesætte nazismen i endog meget negative vendinger.

Er du så ikke selv medvirkende til at bære ved til det bål, hvor uskyldige nazister forfølges? Det er så enten hykleri eller uvidenhed..

Du refererer gerne til begivenheder, som vi er enige om er modbydelige.

Men er de unikke for en enkelt ideologi?

Kommunismen har mange flere på samvittigheden.. Også når det gælder jødeforfølgelse, idet pogromerne startede i Rusland allerede 50 år før Hitler..

Muslimerne står for det største blodbad i verdenshistorien. Der er end ikke overgået af Hitler..

-Så hvorfor dette ensidige had?? -Har du glemt historieundervisningen?

Det er fair nok, at du går i haserne på et verdenssyn, du anser for modbydeligt. Men burde du så ikke indrømme andre samme rettigheder, når talen falder på muslimer og islam?

Nu nævner du uskyldige nazister, hvad med dem der sympatiserer med IS og Al Qaeda?, er de så også uskyldige?, fordi de ikke aktivt har deltaget i terror.
Ja, Jeg afskyr nazister, men Jeg afskyr sandeligt også IS og Al Qaeda, tag ikke fejl af det.

Nynazister i dag har jo intet med Hitler og 2. verdenskrig at gøre. De var end ikke født den gang..
At de hylder alt hvad, der foregik er jo ikke et problem i din bog, da det bare er tanker...

Det er korrekt, men de ønsker en genåbning af Auschwitz og Treblinka samt de andre dødslejre. Og desuden har nynazister stået bag mordbrande på udlændinge i Tyskland og andre drab på udlændinge samt "hate crime" og du så jo, hvad der skete i Charlottesville.

Nu er der flere herinde på TP som forsvarer fordrivelsen af 400.000 rohingya muslimer i Myanmar, fordi nogle ganske få har angrebet politi og millitæret.
Det vil sige næste gang nynazister begår "hate crime" skal vi fordrive det tyske mindretal fra Danmark, primært Sønderjylland.
Redigeret af Thomas72 d. 25/09-2017 13:16
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Thomas72
click skrev:

Kim Ludvisen & Thomas72 lever i en eventyrverden sammen med andre politiske korrekte indoktrineret af DR & TV2 Desværre er eventyret ved at være forbi og den virkelige verden er ved at gå op for flere og flere, der kan se muhamedanere over hele verden spreder løgne og ufred og terror for at nå deres virkelige mål et muhamedanisk verdens herredømme hvor vantro bliver slagtet

Eller så er det dig der er blevet indoktrineret af Den Korte Avis, rettere sagt, Den Lorte Avis.
I hvert fald har du været flittigt til at dele links fra denne lorte medie.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Kim Ludvigsen
Thomas72 skrev:

Det vil sige næste gang nynazister begår "hate crime" skal vi fordrive det tyske mindretal fra Danmark, primært Sønderjylland.

Det er jo et spørgsmål om, hvilken "kasse" man putter dem i. Om man bruger en smal kasse, der hedder "nynazister" eller en bred kasse, der hedder "tysk mindretal" - eller en kasse, der hedder "danskere".

Det virker umiddelbart på mig som om, nogle herinde bruger meget brede kasser, når det drejer sig om muslimer og meget smalle kasser, når det drejer sig om nazister og andre typisk hvide grupperinger.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

JohnBKK
Kim Ludvigsen skrev:

JohnBKK skrev:

Hammer

Nå, så du gad godt at svare alligevel.

Rart at se, at du har forstået, at almindelige muslimer intet ansvar har for, hvad idioterne går og laver. Eller det er måske noget helt andet, når det er muslimer, end når det er hvide danskere?

Fat det dog..

Et er religion, noget andet er da en harmløs rockerklub, men det overrasker mig slet ikke at du ikke kan fatte det.

Vil Bandidos-rockerne verdensherredømmet? Kan de? Står det i deres vedtægter at det er målet?

Islam vil verdensherredømmet, intet mindre, og det skal ske med vold hvis ikke kuffar underkaster sig.

Det står i deres voldsmanual, og alle muslimer er forpligtet til at medvirke, også i det daglige med løgn, svig, bedrag og i grove tilfælde, vold og mord.

Men en liberal hjernevasket dansker som dig forstår slet ikke at religion er alvor, det er liv og død det drejer sig om, vores død.

Redigeret af JohnBKK d. 25/09-2017 13:45

GAMBIT
LOL LOL der koges suppe!
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Kim Ludvigsen
JohnBKK skrev:

Islam vil verdensherredømmet, intet mindre, og det skal ske med vold hvis ikke kuffar underkaster sig.

Sjovt, noget lignende har man kunnet læse om jøder. Så havde han måske alligevel ret, ham Hitler. Måske du skulle starte en bevægelse med formålet at gasse muslimerne som den endelige løsning.

Der er for øvrigt også danske grupper, der vil sikre sig enerum. På venstre side er der dem, der vil omstyrte en demokratisk valgt regering - OK, der er ikke så mange af dem som i 70'erne og 80'erne. Til gengæld er gruppen af dem, der vil sikre sig enerum ved at smide andre ud af landet - gerne med magt - steget ganske pænt.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

Spring til debat: