Se indlæg
Orlogskaptajnen Kjeld beskytter Danmark: Nu skal hans 13-årige papdatter udvises
|
|
click |
Lagt på d. 30/05-2017 14:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Utroligt at man ikke i dagens oplyste Danmark ikke kan se forskel på velintegrerede borgere og muslimsk skrammel men igen de politiske korrekte med de radikale i spidsen forstår jo stadig ikke hvor meget de skader Danmark og de såkaldte konventioner er da bare lokumspapirer man kan tørre røv i Føj for satan siger jeg bare man beskytter forbrydere og smider velintegrerede samfundsborgere ud af landet. Mage til idioti skal man lede længe efter (med mindre man er radikal)( læs 5 kolonne samfundskadelig)
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 30/05-2017 15:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
click skrev: Utroligt at man ikke i dagens oplyste Danmark ikke kan se forskel på velintegrerede borgere og muslimsk skrammel men igen de politiske korrekte med de radikale i spidsen forstår jo stadig ikke hvor meget de skader Danmark Det er ikke de radikale, der har forlangt, at der bliver sat skrappe grænser for. hvem der kan få lov at bo i Danmark. Jeg har en fornemmelse af, at du rent faktisk selv hepper på dem, der er skyld i grænserne. |
|
|
click |
Lagt på d. 30/05-2017 16:21
|
Jeg har en fornemmelse af, at du rent faktisk selv hepper på dem, der er skyld i grænserne. Hvad du har fornemmelsen af rager mig en papand. Jeg har opdaget for længe siden hvilken klovn du er og hvad din opfattelse er og du er til fare for demokratiet med dine holdninger det er min fornemmelse af dig Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/05-2017 16:29
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
click skrev: Jeg har opdaget for længe siden hvilken klovn du er Lad os nu ikke glemme den gode tone. Vi skal allesammen kunne komme til orde med vores meninger, uden det ender i fnidder. Vær endelig uenige, men vær det nu på en ordentlig måde. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
click |
Lagt på d. 30/05-2017 16:50
|
Lad os nu ikke glemme den gode tone Helt klart med en god tone kommer man for det meste længst her i livet
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 30/05-2017 19:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
holmholm skrev: JohnBKK skrev: Kim Ludvigsen skrev: Nej, jeg skrev "vi gik", vi går absolut ikke forrest mere. Lukning af posthuse m.m. har ikke noget med indvandring at gøre. Det kunne være interessant at vide, hvad I anti-muslimer synes om behandlingen af jøderne i Tyskland i 30'erne. Nej, det vil du ikke høre, det vil forstyrre dit hjernevaskede billede af hvem der gjorde hvad og hvorfor dengang, så sov du bare videre.. Jeg er Holocaust benægter, bare så du ved det, OK? Det er da forhåbentligt ikke seriøst ment ? Totalt seriøst, bare kom igang med at ændre dit hjernevaskede verdensbillede. Holocaust er det største svindelnummer i verdenshistorien, og jøderne lukrerer på den til evig tid. De ejer verden via bankerne, de styrer alt, alt simpelthen, og det slap Tyskland ud af med Hitler, hvor de trykkede deres egne penge, og Shylock fik en endnu længere næse.. https://www.youtu...c9oIVwDM6Q |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 30/05-2017 19:21
|
U´ain´t seen nothing yet.. oh liberale tåbe.. Hvad med en topstyret verden regeret af pædofile sataniske psykopater? Ashkenazi jøder, klart nok.. sjovt navn, ikke? |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 30/05-2017 19:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
JohnBKK skrev: holmholm skrev: JohnBKK skrev: Nej, jeg skrev "vi gik", vi går absolut ikke forrest mere. Lukning af posthuse m.m. har ikke noget med indvandring at gøre. Det kunne være interessant at vide, hvad I anti-muslimer synes om behandlingen af jøderne i Tyskland i 30'erne. Nej, det vil du ikke høre, det vil forstyrre dit hjernevaskede billede af hvem der gjorde hvad og hvorfor dengang, så sov du bare videre.. Jeg er Holocaust benægter, bare så du ved det, OK? Det er da forhåbentligt ikke seriøst ment ? Totalt seriøst, bare kom igang med at ændre dit hjernevaskede verdensbillede. Holocaust er det største svindelnummer i verdenshistorien, og jøderne lukrerer på den til evig tid. De ejer verden via bankerne, de styrer alt, alt simpelthen, og det slap Tyskland ud af med Hitler, hvor de trykkede deres egne penge, og Shylock fik en endnu længere næse.. https://www.youtu...c9oIVwDM6Q [/quote Nu Kender jeg personligt en som har siddet i koncentrationslejr og han var ikke jøde men modstandsmand. Nyder ellers tit dine indlæg her på siden men mener dog at du skraber bunden her. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 30/05-2017 19:49
|
holmholm skrev: JohnBKK skrev: holmholm skrev: JohnBKK skrev: Nej, jeg skrev "vi gik", vi går absolut ikke forrest mere. Lukning af posthuse m.m. har ikke noget med indvandring at gøre. Det kunne være interessant at vide, hvad I anti-muslimer synes om behandlingen af jøderne i Tyskland i 30'erne. Nej, det vil du ikke høre, det vil forstyrre dit hjernevaskede billede af hvem der gjorde hvad og hvorfor dengang, så sov du bare videre.. Jeg er Holocaust benægter, bare så du ved det, OK? Det er da forhåbentligt ikke seriøst ment ? Totalt seriøst, bare kom igang med at ændre dit hjernevaskede verdensbillede. Holocaust er det største svindelnummer i verdenshistorien, og jøderne lukrerer på den til evig tid. De ejer verden via bankerne, de styrer alt, alt simpelthen, og det slap Tyskland ud af med Hitler, hvor de trykkede deres egne penge, og Shylock fik en endnu længere næse.. https://www.youtu...c9oIVwDM6Q [/quote Nu Kender jeg personligt en som har siddet i koncentrationslejr og han var ikke jøde men modstandsmand. Nyder ellers tit dine indlæg her på siden men mener dog at du skraber bunden her. Tak for det holmholm... jeg har ikke i sinde at bagatellisere hvad der skete i de lejre, slet ikke, og du har min fulde respekt for hvad der skete med din bekendt der selv oplevede det. Men 6-7 mio. jøder aflivet, gasset? Jeg tror ikke på det, beklager.. Har læst for meget der beviser det er forkert og heldigvis via Google og Youtube kommer der hele tiden nye kendsgerninger frem der kan dokumentere det. https://www.youtu...lRLhIVBAIs Redigeret af JohnBKK d. 30/05-2017 19:55 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/05-2017 20:02
|
Webmaster skrev: Webmaster skrev: Begrundelsen lyder, at Udlændingestyrelsen vurderer, at Yiming ikke kan opnå en vellykket integration i Danmark. - Det er totalt sort, siger Yimings stedfar, orlogskaptajn i Søværnet, Kjeld Gaard-Frederiksen. - Yiming er da noget af det velintegrerede, jeg nogensinde har oplevet. Hun taler dansk, hun er stærkt afholdt og har en stor vennekreds og hun hun er flittig og motiveret i skolen. Hvad er det, man vil have, spørger, siger 53-årige Kjeld Gaard-Frederiksen. Ingen fatter, hvorfor Yiming skal skilles fra sin mor og sin nye familie. Moderen har forældremyndigheden. I Kina ønsker pigens far ikke at have hende boende, fordi han har stiftet ny familie. Tilbage er kun nogle bedsteforældre - eller en kostskole. - Udlændingestyrelsen siger, at udvisningen er det bedste for Yimings tarv. Sikke noget vrøvl. Det vil tværtimod ødelægge hendes liv at blive smidt ud. Hendes tarv har det bedst hos dem, der elsker hende - og der er her i familien, siger Kjeld Gaard-Frederiksen. Link: http://ekstrablad...es/6682924 Ja godt nok ikke direkte thai-relateret, men lignende kunne uden tvivl også ske for en dansk/thai-familie. Ud af landet med danskere og mennesker som vil Danmark det godt, og så i stedet ind med Hamas og lignende crap.... Sørgeligt....... Hun er kun 13 år og hendes mor bor i Danmark. Alligevel er hun blevet udvist af Danmark. 13-årige Yiming har ifølge Udlændingestyrelsen ikke ”mulighed for at opnå en sådan tilknytning til Danmark, at der er grundlag for en vellykket integration”. Derfor har de givet afslag på familiens ansøgning om at blive familiesammenført. Pigen skal være ude af landet den 31. maj - altså kun syv dage efter afslaget. Det er på trods af, at hendes mor bor i landet, hun går i en dansk skole. Link: http://nyheder.tv...-maa-blive Skal vi ikke lige prøve at komme tilbage til det tråden oprindeligt omhandlede? Nemlig udvisningen af en 13-årig pige på et blæst grundlag. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
click |
Lagt på d. 31/05-2017 11:49
|
Jo Tilbage til tråden her er lidt nyt 13-årig kinesisk pige får lov til at blive i Danmark for nu Udvisningen af en 13-årig pige er sat i bero, efter familiens advokat har klaget over afgørelsen. http://www.dr.dk/...danmark-nu Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
lincoln1242 |
Lagt på d. 31/05-2017 12:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
En foreløbig lykkelig udgang. Men det er endnu en sag, hvor US træffer en mandagsafgørelse, og hvor en hel familie holdes på pinebænken bogstaveligt talt indtil 11. time. Jeg forstår godt at flere og flere danskere, der er udenlandsk gift, føler sig behandlet som andenrangsborgere af den danske stat. For slet ikke at tale om behandlingen af ægtefællerne og deres børn. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 31/05-2017 12:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Som jeg tidligere har beskrevet, undrer UDLST 's afgørelse mig virkeligt Lige netop i vurderingen af den såkaldte integrerbarhed, lægges der vægt på forhold, der ud fra det forelagte ikke synes at være medtaget.. Det er lidt sent, at de fik fat i en advokat, men denne var heldigvis vaks ved havelågen |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 31/05-2017 14:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Hele sagen skriger til himlen - som en række andre sager før den. Udlændingestyrelsen, som på et tidspunkt havde den frimodighed at kalde sig selv UdlændingeSERVICE, demonstrerer gang på gang sin foragt for seriøs sagsbehandling. Det var ikke alene en mandagsafgørelse, der blev truffet denne og andre gange. Det var ukvalificeret arbejde, eller måske rettere: Arbejde, som hævdes gjort, men ikke er udført. Styrelsen afviser med begrundelse, at den 13-årige pige ikke er integrérbar. Man har ganske vist ikke været i kontakt med hende, talt med hende, og har åbenlyst ikke kendskab til hendes niveau i forhold til de nye omgivelser i Danmark. Her overfor står meldingen fra skoleleder og lærerteam, som ser hende daglig: "Hun er arbejdsom og motiveret... tryg og integreret". Tilsvarende er jo set før. Det er på tide, der ryddes op i Udlændingestyrelsen. Det er en politisk opgave, som den ansvarlige minister må vise ansvarlighed nok til at gå i gang med omgående. Hendes ustyrlige styrelse brillerer den ene gang efter den anden med dårlig og mangelfuld håndtering af sager, hvor Udlændingestyrelsens medarbejdere simpelthen ikke gør deres arbejde. Alle andre steder medfører sådan noget en fyreseddel. Måske burde der også sendes sådan en i retning af ministeren. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 31/05-2017 14:33
|
Jeg er meget enig med Bjarne og lincoln1242. Og jeg glæder mig naturligvis over at pigen (og familien) nu kan slappe af der hvor de hører til. Nemlig hjemme hos dem selv. Og igen, så kan jeg ikke lade være med at tænke på alle dem som ikke har overskud og/eller held til at få deres sag frem i medierne. De mennesker får ikke omstødt de afgørelser UdlændingeSERVICE vælter ud i blinde. De stramninger som er indført rammer ofte forkert, og de er slet ikke målrettet problemet. Kort sagt, der skydes med spredhagl i stedet for målrettet - ofte alene pga. konventionerne. Vi alle som vil Danmark havde været bedre tjent med vores egne anstændige regler fremfor konventioner som ikke kan skelne skidt fra kanel. Her og nu, glædeligt at endnu en sag er endt lykkeligt og imod Udlændingeservice's himmelråbende behandling og afgørelse. Men på sigt, så er et opgør med de nuværende regler altså nødvendige. Her er lidt video: http://nyheder.tv...v-at-blive Sindsygt at det er nødvendigt at sætte en familie i denne situation. Staten viser sig igen som borgernes fjende. Med venlig hilsen
|
|
jh |
Lagt på d. 31/05-2017 20:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Webmaster skrev: Jeg er meget enig med Bjarne og lincoln1242. Og jeg glæder mig naturligvis over at pigen (og familien) nu kan slappe af der hvor de hører til. Nemlig hjemme hos dem selv. Og igen, så kan jeg ikke lade være med at tænke på alle dem som ikke har overskud og/eller held til at få deres sag frem i medierne. De mennesker får ikke omstødt de afgørelser UdlændingeSERVICE vælter ud i blinde. De stramninger som er indført rammer ofte forkert, og de er slet ikke målrettet problemet. Kort sagt, der skydes med spredhagl i stedet for målrettet - ofte alene pga. konventionerne. Vi alle som vil Danmark havde været bedre tjent med vores egne anstændige regler fremfor konventioner som ikke kan skelne skidt fra kanel. Her og nu, glædeligt at endnu en sag er endt lykkeligt og imod Udlændingeservice's himmelråbende behandling og afgørelse. Men på sigt, så er et opgør med de nuværende regler altså nødvendige. Her er lidt video: http://nyheder.tv...v-at-blive Sindsygt at det er nødvendigt at sætte en familie i denne situation. Staten viser sig igen som borgernes fjende. Det lader sku til at politikkerne kan finde ud af alt når man har klaget sin nød i medierne her i Danmark.Dejligt for pigen hun fik en frist og håber hun får lov at blive. Fy for fanden Danmark endnu engang prøvede man at smide velfungerede folk ud af DK.Her i landet lader det til at kun terorister,voldtægstforbrydere,tyveknægte og andet kriminel kan opholdstiladelse. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 31/05-2017 21:11
|
Der er så noget jeg ikke helt forstår i den sag. At dømme ud fra diverse video-klip og tv-udsendelser jeg har set, så anser jeg at det er en kommunal skole pigen går på og ikke en privat skole. Så vidt jeg har ladet mig fortælle så er det ikke engang muligt for et familiesammenført barn at starte i skolen før barnet har opnået en opholdstilladelse. Så enten har skolen set stort på de regler ellers har pigen haft en opholdstilladelse i forvejen som så ikke blev fornyet. Uanset hvad, så er det eneste rigtige at pigen får lov til at blive her sammen med sin mor og nye far. Alt andet er vanvittigt. Update: Fandt lige to andre børn som sidste år var i en lignende situation. De havde åbenbart også gået i skole forud for opholdstilladelsen. Link: https://www.faceb...=3&theater Redigeret af Webmaster d. 31/05-2017 21:44 Med venlig hilsen
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 31/05-2017 23:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Det forekom mig, at jeg havde læst om firmaet, som er omtalt i Webbies indlæg... http://www.djoefbladet.dk/blad/2016/01/-aa-bnede-eget-firma-ved-et-tilf-ae-lde.aspx Og ja ja ja...jeg læser DJØF-bladet...i al fald måneden ud |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/06-2017 07:21
|
Under de store jubelscener på Hvinningdal-skolen i Silkeborg i dag som følge af 13-årige Yiming Liu's fortsatte ophold i Danmark, udtrykte skoleleder Claes Pedersen glæde over afgørelsen, der sætter pigens udvisning i bero. - Vi er meget godt tilfredse med Yiming. Hun er gledet ind i hverdagen uden problemer på meget kort tid og er meget vellidt, sagde han til Ekstra Bladet, som du kan se og høre øverst. Claes Pedersen bekræfter over for Ekstra Bladet, at skolen på intet tidspunkt er blevet bedt om en udtalelse fra Udlændingestyrelsen om den kinesisk fødte skolepige. Dermed ligger det fast, at styrelsens afslag på ophold til Yiming udelukkende bygger på de oplysninger, der blev skrevet i ansøgningen om opholdstilladelse i efteråret 2016 få dage efter hendes ankomst fra Kina. De forældede oplysninger giver dermed Yiming bedømmelsen 'manglende mulighed for vellykket integration' i den stærkt kritiserede afgørelse. - Den vurdering er helt forkert. Yiming er i høj grad integreret, siger skolelederen. Kilde: http://ekstrablad...er/6690048 Med venlig hilsen
|
|
vandango |
Lagt på d. 04/06-2017 11:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Og så den muslimske side af sagen, eller version. http://nyheder.tv...g-ledighed |
|
Spring til debat: |