Se indlæg
Hvad bliver det første Trump gør som præsident?
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 14/11-2016 08:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
click skrev: 50% af den amerikanske befolkning. Bare de udtalelser han er kommet med plus alle hans loegne under debatterne. Det er helt utroligt. Hvor har du det fra HB Bare fordi du ikke kan lide manden er det jo ikke sikkert at 50% af amerikanerne er af samme opfattelse (eller mangel på opfattelse ) som dig Men du så sikkert hellere Hillary som præsident Det viser igen din mangel på opfattelse af tingene En gang Clinton i det hvide hus er en gang for meget Det er meget enkelt - Clinton fik flest personlige stemmer. Men hvad er saa hr. Clicks opfattelse af tingene ? Jeg har aldrig sagt at jeg saa Hillary som praesident eftersom at jeg har givet udtryk for at det soergeligt at med en befolkning paa over 320m er det de "bedste" 2 kandidater som de kan komme op med. Mht Bill Clinton saa gjorde han det vist meget godt saa vidt jeg husker men hvad gjorde han galt efter hr. Clicks mening. ? |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 14/11-2016 09:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
hugoboerge skrev: Webmaster skrev: The_Horror skrev: Folk der foragter Trump på nuværende tidspunkt er ligeså dumme som de folk der gav Obama en Nobels fredspris stort set inden manden havde holdt sin første tale som præsident. Helt enig, det var en underlig absurd tildeling på daværende tidspunkt. I dag hvor hans perioder som præsident så er ved at udløbe kunne man debattere for og imod en Nobel-pris. Men at tildele ham (eller andre) en Nobel-pris på forhånd er vanvittigt. Så kan de jo ligeså godt give Trump en på nuværende tidspunkt. Men hva' fanden, efter Arafat fik én i sin tid så gik glansen ligesom af den pris.... Underlig udtalelse fra The_Horror eftersom han siger han ikke har fulgt med i noget som helst og saa kalde de folk for dumme som foragter Trump. Hvis man har fulgt lidt med i de 3 debatter plus VP debatten forstaar man hvorfor man foragter Trump og det er naesten 50% af den amerikanske befolkning. Bare de udtalelser han er kommet med plus alle hans loegne under debatterne. Det er helt utroligt. Selvfølgelig har jeg fulgt lidt med fra sidelinien, men det gør hverken mig el. andre til eksperter i hvad der er godt el. skidt for USA. Faktum er at Hillary ikke er en dyt bedre selv, hun er smurt ind i Washingtons politiske magtelite og hendes mand var trods charme og popularitet ved at køre USA i sænk. Jeg siger bare, du kan ikke dømme en person på forhånd el. male fanden på væggen pga. nogle udtagelser under en valgkamp el. tudsegamle sexistiske udtagelser. Lad os se handling fra Trump og så evaluere hen ad vejen. Jeg var desuden ved at brække mig over Zenia Stampe i TV igår hvor hun i den grad ser ned på alle vælgere der har stemt på Trump ved at sige at de er blevet vildledt! ligesom britiske vælgere blev i EU afstemningen og danskerne blev af DF ved sidste folketingsvalg...Hvad nu hvis vælgerne rent faktisk har en hjerne og ønsker det de stemmer på? hvor er respekten for demokratiet? for vælgerne? ...alt hvad der går imod hendes og ligesindedes tankesæt er resultat af manipulation tsk tsk hvad nu hvis den amerikanske befolkning vil det som Trump proklamerer? Det amerikanske valgsystems opbygning kan vi altid diskutere. A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/11-2016 21:08
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Det var decideret ubehageligt at være på Demokraternes kampagnekontorer på Manhattan. Der var en gennemsyrende stemning af selvtilfredshed, bedrevidenhed og en total afvisning af at forsøge at forstå, hvorfor så stor en del af deres landsmænd støttede Donald Trump, siger formanden for DSU i København, jurastuderende Nilly Taheri, i et allerede meget omdiskuteret debatindlæg, hun har skrevet om sit arbejde for Clinton-kampagnen. Jeg har aldrig hørt om Nilly Taheri før, men det hun skriver til trods for hun er DSU'er er læsværdigt. Læs selv med her: Den kulturelle elite sikrede Trump sejren Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 22/11-2016 17:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
"Trump effekten" ! Wall Street jubler over firedobbelt aktierekord: Det er Trumps skyld http://ekstrablad...ld/6418808 Hvor er skrigeskinken Killary nu? Under skrivebordet og gi´Bubba et blowjob, hahahaha! |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 22/11-2016 21:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Webmaster skrev: Det var decideret ubehageligt at være på Demokraternes kampagnekontorer på Manhattan. Der var en gennemsyrende stemning af selvtilfredshed, bedrevidenhed og en total afvisning af at forsøge at forstå, hvorfor så stor en del af deres landsmænd støttede Donald Trump, siger formanden for DSU i København, jurastuderende Nilly Taheri, i et allerede meget omdiskuteret debatindlæg, hun har skrevet om sit arbejde for Clinton-kampagnen. Jeg har aldrig hørt om Nilly Taheri før, men det hun skriver til trods for hun er DSU'er er læsværdigt. Læs selv med her: Den kulturelle elite sikrede Trump sejren Forstår da ikke at hun undrer sig over Demokraternes måde at opføre sig på. Hun er jo DSU'er, og må da kunne huske 'cykelhjelmen', der erklærede et vist parti for at være ikke stuerene... Halløj.. der kom da vist et eksprestog...mens du blundede... :-) |
|
Spring til debat: |