Se indlæg
Isuzu Tilbud netop nu
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 15/09-2016 06:24
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Gunter skrev: hugoboerge skrev: Asian Farmer skrev: Jamen.......... Hvorfor nu 817.000 når trådstarter skriver 875.000 ? Farmer metoder eller ej. Efter down payment og 84 afdrag, har du altså betalt 20,5% extra..... Så kan du sådan set bruge hvilken som helst metode du vil Det er faktisk lidt over 29% elller 29.05%. 84 X 9,414 = 790.776 divideret med 612,750 (laanebeloe giver 1.2905 eller 29.05% over 7 aar det giver saa 4.15% per aar. Saadan kan man ogsaa regne det ud, men det har intet at goere med renteberegning. Omkring de 817,000 saa er det fra Isuzus hjemmeside hvor afdragene ogsaa er naevnt. Traadstarter har ikke vaeret saa venlig at give os noget at gaa efter dvs han har naevnt et beloeb paa 875,000 og det er saadan set alt. Hvis han gad komme med de eksakte oplysninger saa som koebssum (875,000) udbetaling i %, afdrag per maaned og over hvor mange aar saa er det nemt at regne rentesatsen ud. Nå, så lykkedes det langt om længe Hugobørge... brugte du kugleramme ? Mvh. Günter. Gunter, hvad mener du med det ? Procentsatserne har vaeret rigtige hele tiden samt bevisfoerelsen ved at regne den anden vej rundt, men det har du vist ikke opfattet ? |
|
|
ThaiJens2 |
Lagt på d. 22/11-2017 16:50
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
chaingmai skrev: hvis man følger lidt med i hvad der sker i dk, så vil man se at rigtig mange danskre, er kommet i økonomisk klemme med de såkaldte kviklån........så mon ikke problemet er det samme verden over................... Ja, det er helt vildt hvordan det står til herhjemme. Hurtig lån er godt nok blevet rigtig populære herhjemme i Danmark. Jeg snakkede dog med en ven i Thailand forleden, som fortalte mig at det slet ikke er lige så almindeligt at låne i Thailand. Håber svaret hjælper. Ved godt det er en lidt gammel tråd. |
|
|
bannok |
Lagt på d. 24/11-2017 06:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
Jeg købte selv en Isuzu MU7 Super Titanium, for 7 år siden, den kostede 1.42 million baht, det var så den bedste jeg kunne få, og skal jeg være helt ærlig, så har den været god, den har kørt 140000 km, det eneste jeg har fået skiftet er en køler, vandpumpe til aircon og en elrude motor. Selvfølgelig har jeg også skiftet dæk, batteri og støddæmpere, men det kommer vel under normal slitage. Den har tjent mig godt, utrolig driftsikker, der er ikke sprunget en pære, hverken udvendig eller indvendig i de syv år jeg har haft bilen, en super fed bil at rejse rundt i Thailand og de omkring liggende lande i. Tanken at købe ny bil har strejfet mig, men så igen den bil jeg har holder snildt 7 år mere, motoren er 3000ccm automat gear og 4WD. Jeg ved ikke hvor godt en Isuzu holder prisen, men den er lidt billigere end en Toyota, men hvis jeg skal dømme efter min egen bil, så er en Isuzu bil en kvalitets bil. Så om 7 år når min bil er 14 år er det vel tide på at købe en el bil, jeg personlig tror at det er den vej det kommer til at gå i Thailand. |
|
Spring til debat: |