Se indlæg
 Udskriv debat
2 thaipiger søger mænd
Stikkontakten
Asian Farmer skrev:

birkedhoj skrev:

Der har du en pointe Pingus.

Det er ikke rettidig omhu. :-))

Ærligt ment

Sådan noget sludder!!!!
Han udstiller sig selv som alfons for gamle udslidte golddiggers. Og forsøger bagefter at bebrejde Web. ....
Stikker man snuden frem på så dum en måde som Pingus har gjort her. Så må man sgu tage de klø det gir !

Kunne ikke vaere mere enig Asian Farmer.
Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "

GAMBIT
Du starter endda selv med at lægge stilen i indlæg nr.7

Pingus skrev:

Draaben skrev:

Lease en pige 15-20000B pr månede 39 og 40 År hmm..! hellere to på 20 Friends

ja eller hva med 4 på 10 år dit skvadderhoved.

Derefter allerede i Indlæg nr.9 uden at Draaben har svaret dig med skældsord i indlæg 7

Pingus skrev:

[url=http://www.thailand-portalen.dk/forum/viewthread.php?

Ja måske hvis DU er til det Sick ..! så kan jeg da godt forstå at du forsøger a lease dame A og B ud.

Nu forsøger jeg så ikke at lease noget som helst ud, men formidler blot en kontakt med to modne og søde thaipiger.
Det er DIG der forpester denne tråd, som jeg kan se du har gjort ved tidligere tråde. Spred din gylle et andet sted dit fjols. Så bliv du ved dine småpiger, som du åbenlyst nyder.

Måske du skulle feje lidt for egen dør før du beskylder web for ikke at være efter brugere der kalder dig for snotdum Thybo mm. ?

Stikkontakten
THansen skrev:

vandango skrev:

Det er en rigtig god kontakt annonce Pingus har lagt ind, den fortæller klokkeklart klart hvad det koster at være bejler.

Ja det koster sgu at være 'handsome' Smile

Vi andre må så nøjes med en hårdtarbejdende bangkoktøs, men kan så til gengæld køre i hendes bil og lade hende betale halvdelen (eller mere) af regningerne når vi spiser fint eller er udenbys...

Men sådan er vi jo så forskellige Smile

Nej det koster ikke at vaere handsome, det koster at vaere blind og dum ! Maaske Pingus proever at tjene ind paa gyngerne som hvad han har tabt pa karuselerne.....I mine oejne stinker det af luderkarleri ! Men det har vi jo set foer. OMG.
Redigeret af Stikkontakten d. 23/04-2016 18:12
Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "

vandango
Flot stikkontakten - du har været medlem i 4 - 5 dage, og fylder allerede Thailand Portalen med beskidt sprog og gentagne negative kommentarer.

Bliver spændende at se hvor lang tid du holder, før at du (sikkert for tiende gang) bliver strittet ud af portalen igen.

chaingmai
stikkontakt:................vil du provokerer, eller er du virkelig så dum og ubehøvlet .......??.....................LOL LOL

Webmaster
Stikkontakten skrev:

THansen skrev:

vandango skrev:

Det er en rigtig god kontakt annonce Pingus har lagt ind, den fortæller klokkeklart klart hvad det koster at være bejler.

Ja det koster sgu at være 'handsome' Smile

Vi andre må så nøjes med en hårdtarbejdende bangkoktøs, men kan så til gengæld køre i hendes bil og lade hende betale halvdelen (eller mere) af regningerne når vi spiser fint eller er udenbys...

Men sådan er vi jo så forskellige Smile

Nej det koster ikke at vaere handsome, det koster at vaere blind og dum ! Maaske Pingus proever at tjene ind paa gyngerne som hvad han har tabt pa karuselerne.....I mine oejne stinker det af luderkarleri ! Men det har vi jo set foer. OMG.

Jeg hader moralister
Farvel og tak.

- Admin -
Redigeret af Webmaster d. 23/04-2016 21:18
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
birkedhoj
Min kommentar gik på folk der efterlyste billeder.

Så det...
Flyver PE med THAI altid

Webmaster
Pingus skrev:
Der dukker af og til en kontakt annonce op i dette forum fra danske mænd. Så derfor lavede jeg mit indlæg under en rubrik som hedder KONTAKTER.

Tråden var lavet under et andet emne. Jeg flyttede tråden til "kontakter" da jeg fandt at den var et mere passende sted for sådan en tråd. Jeg kan ikke huske lige nu hvor jeg flyttede tråden fra.

Pingus skrev:
Du må have mig meget undskyldt, at du finder mit indlæg kontroversielt, det forstår jeg altså ikke.

Jeg finder den facon trådens oprindelige indlæg er skrevet i som både ærlig og kontroversiel. Ærlig fordi du ikke lægger skjul på så meget - hellere ikke at du ikke har viden om alt. Kontroversiel fordi jeg syntes at faconen mere minder om en salgsannonce end en klassisk kontaktannonce.

Du bruger i indlægget udtryk som bejler og sponser - det er to helt forskelige ting og det ene udtryk er et kontroversiel udtryk eller vinkel om du vil på et kontaktskabene opslag i min verden.

Havde det været en bejler man var på udkig efter uden et fast aftalt månedlig beløb, så kunne man havde nøjes med at skrive noget om at ens kone har en søster, familiemedlem, veninde, kollega eller noget i den dur som er åben overfor et forhold med en dansk mand - og så fortælle lidt om hende som du så også har gjort.

Det er bare den del med det forventelige månedlige beløb, som man godt nok selv kan aftale nærmere om, som gør opslaget kontroversielt (i hvert fald i min verden).

Af positive ting, foruden ærligheden, er at de to damer er klar til at spæde til husholdningen når de har været i Danmark et stykke tid.

Nu beder man gudhjælpemig mig også om at se fotos af pigerne

Er det ikke meget naturlig??? Du skriver da også selv at du kan formidle foto.

Selvfølgelig skal billeder af dem ikke postes så alle kan se dem. Det er noget som du kan sende til dem du anser som seriøse.

Dertil kan jeg blot svare, at de der har skrevet til mig har fået tilsendt foto og yderligere information. Så min mission er som sådan lykkedes, så må fremtiden vise om der kommer noget lykkeligt ud af kontakterne.

Det glæder mig at høre.

Jeg føler mig svigtet af dig i denne tråd, du har tilladt pøblen og alle mulige andre båtnakker at ødelægge mit seriøse indlæg om at skabe en kontakt mellem to søde thailandske piger og to interesserede danske mænd.

Jeg forstår ikke, du tillader denne tråd vridning ikke kun i denne tråd, men i mange andre før denne.
Og ja jeg ved godt det er din side og du kan gøre som du har ret til, men derfor kan jeg stadig undre mig over din svage tilgang som moderator. At jeg skal beskyldes for at være fx snotdum og andre ubehageligheder havde jeg nu ikke forestillet mig, da jeg forsøgte at skabe en seriøs kontakt mellem thai og danskere.
Men her slipper nogle folk åbenlyst godt af sted med deres rendestens sprog, og de har haft held til at trække niveauet ned på et for mig for lavt niveau.

Hmm, ok så skal vi til den igen.

Ok lad mig starte med hvornår jeg har læst dit sidste indlæg og de indlæg som er postet efter mit tidligere indlæg. Det er læst her til aften efter jeg er kommet hjem fra arbejde. Ja jeg har et arbejde at passe (og et liv i øvrigt) og jeg har derfor hverken tid eller lyst til at sidde som en høg og holde øje med om der bliver postet noget som eventuelt kan opfattes usmageligt af en trådstarter.

Og i øvrigt, så var mit indtryk at du ikke selv holdte dig tilbage med nogle ret kække svar. Og derfor anså jeg at du også selv kunne tåle mosten når du fik lidt tilbage. Der tog jeg åbenbart fejl.

At der så tilmed er en genganger som er smidt ud fra siden et utal af gange som blander sig og laver ekstra meget rav i den oveni er beklageligt. Gengangeren er som du selv kan se vippet ud fra siden igen-igen.

Jeg har derfor besluttet at indstille min aktivitet her på dette forum, og dette er mig absolut sidste indlæg.

Webmaster er mere end velkommen til at slette mig fra dd.

Jeg er hermed stemplet ud 23.04.2016 kl. 15.57

Det er da beklageligt at siden og jeg ikke har kunne leve op til dine forventninger. Det kan jeg kun beklage.
Men jeg vil hverken undskylde eller græde snot over det.

Fortsat god aften.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
kylling
Pingus jeg skrev ikke du er snotdum,det kan jeg jo ikke vide da jag ikke kender dig.

Jeg kun hvordan mine øjne ser dig.
Men alle ser jo forskelligt på det.

God dag herfra

chaingmai
er det en klog mand, der kalder andre for dumme...................LOL LOL

kylling
chaingmai skrev:

er det en klog mand, der kalder andre for dumme...................LOL LOL

Nej det har vel ikke påstået,hvis jeg har påstået det er det en klar fejl?
Men set med mine øjne er det stadig sådan.

Anonym Bruger
Underholdende tråd men jeg kan godt forstå Pingus at han synes at responsen ikke er på det niveau han havde forventet. Jeg har selv haft en anden profil her på siden som jeg droppede da den linkede mig for meget samme med min rigtige person. Derfor fandt jeg så mit nuværende nic Tom som ikke noget navn og DK for at jeg er fra Danmark. (jeg ved godt at googler man mit nic så dukker der folk op men det er altså ikke mig). Debatten herinde kan nemlig til tider nå meget lave niveauer og denne tråd er et godt eksempel på netop det. Brugergruppen er ret indspist og man ser helst ikke stikke for meget udenfor. Kommer man og er i ”nyforelsket i Thailand” så skal man nok få af vide at sådan hænger verdenen ikke sammen. Så jeg tager personligt forumet som underholdning.

Når det er sagt så var Opslaget måske lige optimistisk nok skrevet når man tænker på brugerne herinde. Feks informationen om at de arbejder men ønsker en sponsor til 15-20.000 får mig til at tænke at det nok er pengene der er det vigtigste. Jeg mener der er rigtigt mange Thai’er der klarer sig for 10.000 Baht om måneden. Samtidig er beskrivelsen af pigerne sådan lidt ”postordre kone”. Så jeg kan godt forstå at folk reagerer lidt som de gør.

JohnBKK
Responsen er måske sådan fordi hele oplægget minder dem om hvad det i bund og grund handler om i et thaiforhold:

Penge, sikkerhed, "take care" osv. osv.

- og det bryder vi os egentlig ikke om at vide, vel?

Men det koster alt sammen, det gør det også i et forhold med en dansk kvinde, måske ikke så tydeligt som i et thaiforhold, men der er en pris. Den pris kan så være på andre områder, såsom at opgive sin personlige frihed og autoritet og lade Mor Danmark bestemme, for hun er stærk og sej, hun er feminist og frigjort. Ved en skilsmisse koster det også kassen, samt efterfølgende slagsmål om børnene hos Statsamtet, eller hvad det nu hedder.

Men 15-20.000 THB pr. md. for en halvgammel thai med børn, samt evtl. sinsod er lige langt nok ude synes jeg..

1viggovax
det er jo normalt at prutte lidt med prisen, især brugte vareWink

JohnBKK
Man kan lære lidt af Låsby Svendsen!

[img]http://images.fyens.dk/30/865830_513_342_0_0_0_0.jpg[/img] is not a valid Image.

Read the rules

GAMBIT
Så kan der vidst ikke koges mere suppe på denne tråd

Kaptajn Pingus har forladt skuden

1viggovax
JohnBKK skrev:

Man kan lære lidt af Låsby Svendsen!

[img]http://images.fyens.dk/30/865830_513_342_0_0_0_0.jpg[/img] is not a valid Image.

Read the rules
låsby og gale thorsen fa aarhus og den nye hashbonde fra kbh. er vel i deres egen klasse i platuglerGrin

1viggovax
men helt sikkert med de 3 herre, et håndslag er gældendeSmile

rinpoche
Pingus skrev:

Jeg har kontakt til to rigtig søde piger som søger ægteskab med en dansker.

Lad os først på dette på plads. Der er ikke tale om "piger", det er tale om kvinder, der i øvrigt har udløbet deres sidste "salgsdato" i Thailand for mange år siden. Tilmed med børn fra tidligere forhold, det er slet ikke "kosher" i Thailand.

Og "pigerne er flytbare"? Taler vi om kommoder her? Uheldigt sprogvalg, for nu at være diplomatisk.

De vil gerne flytte til Danmark, også uden deres eget kød og blod? Aka deres børn?
Så melder spørgsmålet sig, hvis de dermed kan leve med at forlade deres allernærmeste, hvor meget skal der så til førend de vil forlade en dansk ægtemand for et bedre tilbud?

Sponsor med 15-20 kilo om måneden? Jeg grinte hele vejen på vej til arbejde, den dag jeg læste det.

Hun vil servicere dig i hoved og røv? Ehh, vi taler vel ikke om tjenerinde materiale her, eller hvad?

Pige B, er massage pige. Har været i Rusland i samme erhverv og ønsker sig større bryster?
Og hun har en fortid i PTY i samme erhverv?

A match made in Heaven.

Spring til debat: