Se indlæg
 Udskriv debat
PAS PÅ SVINDEL MED DINE LEGALISERINGS PAPIRER.
John
buick
Hvis du ønsker en debat om hvad der er lovligt / ulovligt omkring visum og familie sammenføring, så opret en tråd om det.

I denne tråd er det irelevant om trådstarter eller Robert har gjort eller gør noget ulovligt i forbindelse med legalicering af papirer.

Tråden handler om en vare der er betalt og ikke er leveret, ifølge trådstarter. Så forhold dig venligst til det.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Torben Nielsen
for 2 år siden skulle vi bruge noget hjælp til visumansøgning da vi havde fået afslag året før, vi blev anbefalet Robert Kronborg og derfor gik vi til ham. Først pr. telefon fra Danmark, senere på hans kontor.
Mens vi var på kontoret var det hans kone der ordnede det hele, han gik bare rundt og småmumlede. Hun var også senere henne på visumkontoret i Bangkok, men det hjalp ikke en døjt. Vi fik ellers at vide at når han hjalp var den sikker. Afslaget året før gik på hun ikke havde arbejde, ikke var gift eller havde børn, men hvordan skulle hun kunne være her i 3 måneder hvis hun havde de ting derhjemme

sudsakhon
At du har en anden udlægning af ordet svindel end jeg har det rager mig nu en høstblomst
når noget er ulovligt så er det svindel

Lovgivningen siger klart at det ikke er muligt/lovligt at få turistvisum til Danmark hvis formålet er at blive gift og familiesamført, længere er den ikke

Der er to ting I denne tråd.. Den sidste kan jeg afvise.
Og gerne I en ny tråd. Jeg forklarer gerne problematikken, men den hører ikke rigtigt hjemme her.

Ovenstående citat er baseret på en juridisk misforståelse. Eller nærmere det maan kalder en vildfarelse.

Hvis der søges om et såkaldt kærestevisum, skal de tidligere betingelser være opfyldte.

Men der er intet til hinder for at søge et alm. turistvisum, der er så bare en del andre betingelser, som ansøgeren skal kunne opfylde.

Afslag på visum efter reglerne om misbrug (svindel dækker et andet juridisk område) omfatter næppe sagen I denne tråd.

Misbrug som begreb definers ret nøjagtigt i lovens anvendelse.

Det er denne del jeg har mest forstand på.

For konflikten mellem en konsulent og dennes klient, kan det være yderst vanskeligt at få alle argumenter frem I et offentligt forum.

Og jeg understreger, at jeg ikke har tilstrækkelig viden om nærværende sag til at give en vurdering.

Men uanset hvad der er sket, er forventningerne mellem udbyder og kunde ikke er afstemte.

Problemet er, at for at begge parter skal kunne komme ligeværdigt til orde, skal en del personlige oplysninger jo fremlægges.
Hvis det er I orden med BEGGE parter, så tilslutter jeg mig Webmasters indlæg

Det jeg til gengæld har en klar mening om er, at alle de indslag som gerne vil hælde benzin på bålet, måske pga. gammel nag, næppe hjælper med at komme til bunds I noget som helst..

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Anonym Bruger
webby skriver" Jeg syntes at det er en utrolig ærgerlig sag, både set udfra dem herinde hvad enten de er brugere eller besøgende som kunne have brug for en ydelse som Robert's firma tilbyder. "
ja problemet er at han ydbyder og tager sig betalt for en ydelse han ikke udfører, hvis det ikke er svindel og humbug, hvad er det så? måske hr, buick lige kan forklare så tydeligt at vi alle forstår det?

savarden
Sagen er vel forholdsvis simpel.
Hvis man ikke har modtaget sin ydelse i dette tilfælde legaliseringspapirer må man vel betale den forudbetaling der har været hermed retur da man ikke har leveret varen ..
Så er denne sag ude af verden og folk kan efterfølgende selv vælge hvor man ønsker at få hjælp...
Argumentationen med man ikke fremlægger klient data her på siden giver jeg ikke meget for især hvis dette er med kundens accept ..
Skulle nogen herinde have brug for service hermed har min kone og jeg brugt en vi fik anbefalet herinde.. samlet pris ca 6000 bath og alle papirer var 100 % i orden.. gav dog en middag til damen for et godt arbejde og hurtig ekspedition... Violin

Anonym Bruger
god markedsføring?:

sudsakhon
@JS
Tak for klippet ;-)

Jeg gad gerne se den kontrakt, der udarbejdes. Men det lyder attraktivt.

Men, hvad er 50000 B, som udbetales til en enkelt kunde, der ikke får opfyldt sine forventninger. Hvis dette giver 100 kunder for hvert afslag.

Iøvrigt garanterer han jo ikke visum. Han garanterer penge, hvis der meddeles afslag. Det er vel også et plaster på såret.

Anonym Bruger
sudsakhon skrev:

@JS
Tak for klippet ;-)

Jeg gad gerne se den kontrakt, der udarbejdes. Men det lyder attraktivt.

Men, hvad er 50000 B, som udbetales til en enkelt kunde, der ikke får opfyldt sine forventninger. Hvis dette giver 100 kunder for hvert afslag.

Iøvrigt garanterer han jo ikke visum. Han garanterer penge, hvis der meddeles afslag. Det er vel også et plaster på såret.

på hans hjemmeside garanterer han 'entry visa':

•Secure the visa you want
•Entry visa's to the UK and other European countries guaranteed 100%
•Girlfriend from the bar
•Fiancee / Wife visa
•Tourist Visa
•Business Visa
•Student Visa
•Previous refusals (our speciality)
•Problem cases
•Marriage advice

MEN læg mærke til i videoen står der nederst efter 2.00 min. (vedr. de 50.000 THCool:

"Apply to Australia and UK only".

Our experienced staff are familiar with all aspects of immigration law and possess the necessary knowledge, skill and embassy insight that is paramount in order to secure the visa you want with 100% success.

We opened our Pattaya law and immigration center in 2002 due to enormous public demand.

We are considered to be the only such center in Pattaya and recognized by all the popular embassies.

Redigeret af Anonym Bruger d. 22/07-2014 18:16

Amagerdreng
Sorry of tropic men JS vil da håbe du har posted det for sjov for denne mand hverken kan eller vil leve op til alt det han siger og da slet ikke hjælpe Danskere med visa til kæresten...Han er en SVINDLER og garanti for penge tilbage hvis du ikke får visa er som at prøve at svømme i en tom pool....

Anonym Bruger
Amagerdreng skrev:

Sorry of tropic men JS vil da håbe du har posted det for sjov for denne mand hverken kan eller vil leve op til alt det han siger og da slet ikke hjælpe Danskere med visa til kæresten...Han er en SVINDLER og garanti for penge tilbage hvis du ikke får visa er som at prøve at svømme i en tom pool....

Jeg skal ikke kunne sige fra el. til om denne mand, kender ham ikke, men uanset hvad synes jeg han laver god 'Lars Larsen' markedsføring.

Som princip stoler jeg generelt ikke på nogle udlændinge i Thailand med mindre andet er bevist overfor mig (og selv herefter er jeg skeptisk).
Redigeret af Anonym Bruger d. 22/07-2014 18:17

Anonym Bruger
Fedt JS, at du tager emnet op...

Jeg har gennem årene utallige gange set TV indslag fra dette firma og denne mand. Og hver gang tænkt,
at de mennesker som falder for denne "billige reklame form selv beder om problemer.

Indrømmer, har ikke noget andet end det emotionelle at henvise til.

Men, alt stritter, alle alarmer og lamper blinker hos mig. Holder mig langt væk fra disse gangster typer.

En parallel, den Norske tidl. bygge konge Hviidsteen, som fik lokket mage mennesker til at skyde penge i fantasi projekter i Jomtien. I dag konkurs. Fremstod i alle reklamer med tykke guldkæder om hals og håndled, samt det besnærende gangster smil.

Kunne aldrig, aldrig finde på at underskrive en kontrakt med disse typer.

ho14
Hej.
Måske skulle jeg have fremstillet sagen på en helt anden måde end jeg har gjort.
Det er sagen irrelevant om det drejer sig om legalisering.
Eneste relevante er:
Der der var aftalt et bestemt forløb
Forventningen var at det aftalte blev overholdt.
Hvis man så ikke holder det aftalte,
og der efter 29 dage intet er sket i det aftalte.
Så er det vel rimeligt at få en status melding.
At der skal trusler til.
Og man stadig ikke svarer tilbage med en status.
Det er mildt sagt kritisabelt.
At man så ikke ønsker at udføre det aftalte fordi der rykkes alvorligt efter en status.
Er op til en selv.
Men så burde man nok betale ens kunder tilbage.
Nu har jeg opgivet at se pengene og det er som der er.
Men jeg håber at andre for en bedre behandling af Robert.
Ærgrer mig da over forløbet. men er blevet en erfaring rigere.
Redigeret af ho14 d. 22/07-2014 18:12

Anonym Bruger
Ja, hans 'tilbud' lyder for godt til at være sandt, er da enig i at der må være et 'twist'...overpris? gebyrer? afviser ansøgninger ved usikkerhed?

anyway, han er iskold og kontant i sin markedsføring....NO VISA - NO MONEY.....hvis det ikke udstedes: 50.000 THB på kontrakt (Australia and UK only).

Question: Why would you trust anyone to assist you with your visa application who is not prepared to give you a "No visa no money guarantee" on a legal contract in both Thai and English.

If they have no confidence in their own ability, and they don't trust themselves, why ever would you trust them?

At times in order to maintain our reputation we have had to refuse certain customers request particularly pedophiles with request's to make visa's for either very young Thai children be it young boys or young girls, this has left these nefarious forms excrement angry with EASY VISA and they have taken a lonely revenge by saying untruths about EASY VISA on the various forums relating to Thailand , Pattaya, and visa for Thai girls ect.

Sorry for off-topic...tilbage til Robert sagaen..
Redigeret af Anonym Bruger d. 22/07-2014 18:15

moerk5002
JS skrev:

Amagerdreng skrev:

Jeg skal ikke kunne sige fra el. til om denne mand, kender ham ikke, men uanset hvad synes jeg han laver god 'Lars Larsen' markedsføring.

Som princip stoler jeg generelt ikke på nogle udlændinge i Thailand med mindre andet er bevist overfor mig.

Synes godt om................ Lige min mening :-)

vandango
JS skrev:

god markedsføring?:

Jepper - men der er også en bagside af medaljen.

http://www.compla...67257.html

http://www.khonka...o-hopefuls

Der er masser om ham på internettet.

Amagerdreng
Jamen det skrev jeg jo..

sudsakhon
En førsteårs jurastuderende ville kunne gennemskue forbeholdet I Easy Visa's markedsføring.

han garanterer IKKE et visum. det kan han ikke.
man kan heller ikke garantere godt vejr I morgen

men man kan indgå en kontrant om at give en omgang på nærmeste værtshus, hvis det regner. Det kan man I sin markedsføring fremføre som Easy Visa gør, herunder at kalde det en garanti.

Men juridisk set kan man ikke støtte ret på visadelen, men ville, efter kontraktens indhold kunne støtte ret på den økonomiske del.
Mit gæt er, at der for det første nok er taget nogle spidsfindige forbehold, som man skal være ret godt inde I kontraktret for at forstå, samt det overskyggende faktum
Hvor skal retsagen føres. Australien, Thailand, Danmark eller et 3. land.
Det kan muligvis fremgå af kontrakten, men ellers kræver det kendskab til Easy Visa's forretningsstruktur. Her under stiftelsesforhold og registrering.

Skulle det komme frem, at en retssag for 50.000 B skulle afgøres efter thai ret, så skal man ikke være særlig opfindsom for at se hvad det ville koste I tid og omkostninger. Og at man måske skal være tilstede under sagens forløb.

Jeg har det også sådan, at lugter der svedent, har det nok brændt et sted.
Redigeret af sudsakhon d. 22/07-2014 19:02

GAMBIT
4 runde er ved vejs ende og Bjarnes offensive opstart har Robert tidligt mod tovene efter svag kontra defensiv.

Tilskuerne er forbavsede og vildledes af pauseklovnen Buick som forhåbentligt ikke får mere showtime i denne dyst.

Forholder Robert sig lammet i tovene og kaster Team Pyro Consulting hånklædet i ringen ?

Tiden vil vise dette, men blandt publikum er der begyndt at tegne sig en Vinder i Bjarne der fra start har holdt denne dans på benene for retfærdighed sker fyldest.

Lad os se om ikke Robert har samlet lidt energi i tovene til at tage kampen op!

forsættelse følger i 5 runde.

Eating Fast

Anonym Bruger
Bjarne t Jensen skrev:

Nu har jeg opgivet at se pengene og det er som der er.
Men jeg håber at andre for en bedre behandling af Robert.
Ærgrer mig da over forløbet. men er blevet en erfaring rigere.

Publikumsfavoritten Robert er helt upåvirket af JS's og andre off-topics, rutineret fighter! og Robert får som altid sympati blandt de højtråbende tilskuere, også selvom han bruger feje tricks, tydeligt at se at han er på hjemmebane!

men hvad er nu det!! Bjarne rækker ud mod håndklædet her i 5. runde, er han på vej til at give op helt umotiveret?

mine damer og herre, det er en verdensklassekamp vi er vidne til her her i den varme agurketid! Gong Gong'en ringer og hermed slut på 5. omgang. Det bliver så spændende i 6. omgang! hæng på og nu til pause underholdning:

Redigeret af Anonym Bruger d. 22/07-2014 20:10

John
GAMBIT & JS
Ret morsomme indlæg ;-)
Men skal vi ikke lige give Robert en chance for at forsvare sig og sit firma mod anklagerne, det skylder vi både ham og de andre medlemmer på siden, inden den alvorlige anklage fortaber sig i pjat.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: