Se indlæg
Flere udlændinge sælger sex i Aarhus
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 03/03-2014 20:54
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Bjarke85 skrev: Hvis du ikke ser en sammenhæng, så er du da den største ignorant der kan gå på 2 ben. Jeg ved ikke hvordan luderne ser ud i Århus, men de ser ikke specielt fattige ud med deres 5 og 10 baht guldkæder hængende om hals og håndled herover i København. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/03-2014 20:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
Vi snakker for helvede ikke om FS eller Visa her.. Vi snakker om holdning til prostitution ! Der er intet facit liste på det område. Men dig og farao skulle absolut bringe det ind over.. Gu fanden er jeg ej professor i jura eller andet. Men lave en almindelig visum ansøgning kan jeg sagtens hjælpe gratis med, så folk spare turen til dig, robert eller andre. Senest i dag, har jeg hjulpet "DK" så ingen af jer gribbe skulle tjene de penge.. Og ja, når jeg føler mig disrespekteret, så får folk en på skallen, og det er uanset om den danske lov tillader det eller ej.. Man kan straffe mig for det, men man kan ikke forhindre mig i det sådan er det bare. Så du gør bare hvad du vil Sudsakhon, så gør jeg det samme |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 03/03-2014 20:55
|
Bjarke85 skrev: Farao også kaldet XXXXXX fra XXXXXX, nu syntes jeg du skal stoppe din provokationer og holde dig til emnet. Hvad er det for noget fis ???? Redigeret af Webmaster d. 03/03-2014 21:06 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/03-2014 20:58
|
Webmaster skrev: Bjarke85 skrev: Hvis du ikke ser en sammenhæng, så er du da den største ignorant der kan gå på 2 ben. Jeg ved ikke hvordan luderne ser ud i Århus, men de ser ikke specielt fattige ud med deres 5 og 10 baht guldkæder hængende om hals og håndled herover i København. Nej, de har jo endelig fået en god økonomi, og folk der kalder det LET er samte ignoranter. For det er satme ikke LET at ligge og blive pulet i hoved og røv hver dag, jeg tror faktisk det er ret hårdt, både fysisk men også psykisk. Og jeg uden at vide det, tror de fleste var deprimerede og kede af det de første gange. Som sagt, så er samvittighed noget sjovt noget, den forsvinder pludselig.. Jeg kan uden at blinke smadre en anden mands ansigt til ukendelighed, og det rør mig ikke det fjerneste, hvis han altså selv var ude om det. Men første gang det skete, der havde jeg det elendigt. Jeg tror det er samme der er gældende her.. Så ja du ser en hardcore luder med guldkæder, og tænker hold da op, det er lette penge og hun nyder sit liv.. Men tror du vejen dertil var nem ? og tror du ikke hun har sine indre demoner og psykiske m'en ? Som sagt, hvis du bare tror det er som du skriver, så er du en ignorant af format. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 03/03-2014 21:00
|
Bjarke85 skrev: Jeg tror det er samme der er gældende her.. Så ja du ser en hardcore luder med guldkæder, og tænker hold da op, det er lette penge og hun nyder sit liv.. Jeg ser ikke et offer. Jeg ser en som har taget et valg. Med venlig hilsen
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/03-2014 21:06
|
Webmaster skrev: Bjarke85 skrev: Jeg tror det er samme der er gældende her.. Så ja du ser en hardcore luder med guldkæder, og tænker hold da op, det er lette penge og hun nyder sit liv.. Jeg ser ikke et offer. Jeg ser en som har taget et valg. Det er fair nok du er så snæversynet og i min optik lettere retarderet med den holdning. Heldigvis er der mange organisationer og politikere i verden der ikke deler den opfattelse, og kæmper for et bedre liv for de piger. Og med den holdning du har der, der siger du altså at det er et rent tilfælde, at 90% af prostitution i verden er fra fattige lande, og/eller de lavere sociale lag i ethvert samfund. Og hvis du ikke siger det er et tilfælde, men der selvfølgelig er en sammenhæng. Hvad er så grunden ? Fordi de gør det jo ikke af nød men af lyst/dovenskab. Siger du så at alle de fattige lande er dovne eller nyder luder faget ? Det er vel generalisering på det groveste. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 03/03-2014 21:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Så, Bjarke. Nu ved vi du er meget farlig og slår en proper næve. Det er jo flot og skal nok imponere nede på bænken. Problemet er at du kalder det "disrespekt", når du ikke kan finde ud af sammenhængen, og føler dig koblet af. Det er helt naturligt. Men du får ikke hverken mere ret eller får kommunikeret et klarere budskab ud bed at slå dig på brystet og rive træer op. Det kunne stadig være interessant, for emnet skyld, at få svar her: Men, det jeg hæfter mig ved, udover det lidt frimodige sprog, som man sagtens kan tilgives, er en tilsyneladende indgående viden om miljøet, de konkrete arrangementer, prisen som bagmænd opkræver, og de generelle bevæggrunde for at arbejde indenfor "massage" industrien i DK Hvor har du din omfattende viden fra? Lægger du (igen) et par udtalelser , som din kone har fortalt fra miljøet, sammen med et par gæt? Og konkluderer derefter, på baggrund deraf, en generel tendens? |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/03-2014 21:16
|
Sudsakhon, jeg kender til samtlige kriminelle miljøer i DK, på nær pædofili og internet kriminalitet. Jeg kommer ikke på nogen bænk. Jeg hverken drikker eller tager stoffer, jeg er 28 år gammel, har 2 jobs, har været selvstændig og planlægger at blive det igen til efteråret. Jeg bor i 130kvm hus med 60kvm kælder, 40kvm udhus og en lade, jeg har en bil og en kone på min egen alder. Mit liv går kanon. Der er kun en lille ting, som ikke er på plads i mit liv, og det er at jeg uheldigvis for lidt over halvandet år siden, kom ganske kort på offentlig forsørgelse, sølle 3 mdr. og selvfølgelig var det lige før jeg mødte min i dag kone. Så der skulle gå 3 år før vi kunne familiesammenføre. Jeg har en tidligere kriminel fortid, det står jeg gerne ved. Jeg blev kropsvisiteret dagligt hvis de så mig, og altid nede i byen, blev ransaget flere gange og var generelt en være bølle. Alt det er dog fortid, men temperamentet er der stadig, og miljøet og folkene kender jeg stadig, dog uden de er en del af mit liv mere. Min kone, er uskylden selv, og aner intet om min fortid, hun ser kun en elskende mand som tager sig af hende. Er der mere du vil vide ? |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 03/03-2014 21:22
|
Bjarke85 skrev: Det er fair nok du er så snæversynet og i min optik lettere retarderet med den holdning. Heldigvis er der mange organisationer og politikere i verden der ikke deler den opfattelse, og kæmper for et bedre liv for de piger. Jeps og mange af de organisationer gør en god og oprigtig hjertelig indsats men alligevel findes der massevis som ikke bider på krogen og tager imod den hjælp de kan få. Og hvorfor så ikke det??? Fordi de tager et valg, et fravalg til hjælp og et tilvalg som kaster mere mønt af sig end et almindeligt arbejde og offentlig forsørgelse. Med venlig hilsen
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/03-2014 21:26
|
Jamen vi er enige i, at når først pigen ER blevet hardcore og har "mistet sin sjæl" som nogen formulere det.. Så vil hun nok ikke have hjælp, og føler ikke det er et dårligt job, eller noget skidt overhovedet. Helt enig Men det er igen sammenligningen med da jeg slog en første gang, og så i dag.. Samvittighed, skam og frygt forsvinder lige så stille og roligt og det bliver normalt. Men tror du seriøst det var sådan i starten for hende ? Og er det fedt at skulle igennem alt det, inden man bliver den her hardcore sjæleløse luder med guld kæder ? Måske det ville være bedre at ændre forholdene for pigerne i alle de lande, INDEN de når dertil. Du ved, det er ligesom med nogen fanger, de kan kun fungere bag tremmer, efter lang tid......... |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 03/03-2014 21:36
|
Det var en rørende historie. Og flot, at du har lagt det meste bag dig. Undtagen vold, måske. Men det jeg egentligt spurgte om, var ikke så meget den side af sagen Har du noget konkret forskning, der bakker dine konklusioner op? Så vidt jeg husker, har jeg set det stik modsatte konklusion. Fleks i noget af Kenneth Reinickes arbejde. Men delkonklusioner fra andet forskningsbaseret arbejde viser et noget mere nuanceret billede |
|
|
lars laursen |
Lagt på d. 03/03-2014 21:37
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
hvorfor høre vi ikke om de gode historder her inde kun om de der ikke kan finde en sød dejlig pige jeg kan en tro mig de er ikke alle ens |
|
|
lars laursen |
Lagt på d. 03/03-2014 21:39
|
bjarke 85 enig med dig |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/03-2014 21:40
|
sudsakhon skrev: Det var en rørende historie. Og flot, at du har lagt det meste bag dig. Undtagen vold, måske. Men det jeg egentligt spurgte om, var ikke så meget den side af sagen Har du noget konkret forskning, der bakker dine konklusioner op? Så vidt jeg husker, har jeg set det stik modsatte konklusion. Fleks i noget af Kenneth Reinickes arbejde. Men delkonklusioner fra andet forskningsbaseret arbejde viser et noget mere nuanceret billede Forskning ? Haha.. At komme i det miljø, mere ægte bliver ens viden ikke min kære Sudsakhon. Det er ikke alt man kan lære fra Universitetet, selvom i uden tvivl bliver nogle kloge individer med jeres læsestof Jeg kalder det dog mere god hukommelse end intellekt. Men det kan vi altid diskutere. Jeg udtaler mig ikke om så nogen ting, uden at vide noget om det, skriver ikke bare 50/60% uden at vide at det er sådan flere steder, osv. Nej jeg kan ikke linke dig min livs erfaring som forskning, sorry. Volden er også lagt på hylden skam. Har ikke slået nogen i flere år. Har ikke haft grunden, som sagt holder jeg mig fra de fulde mennesker, og internet krigerne er jo som regel uden for min rækkevidde |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/03-2014 21:41
|
Mange tak velkommen i undertallet |
|
|
lars laursen |
Lagt på d. 03/03-2014 21:44
|
bjarge85 gider ikke og høre om dem der tager til pattaya 2 uger om året og tror de er er en big mand har også kun gode minder fra thailand |
|
|
lars laursen |
Lagt på d. 03/03-2014 21:51
|
bjarke85 jeg kommer til th om en uge vil gerne mødes med dig jeg tror du bor på puket kan komme der ned og mødes undskyld men skriver med lidt fejl |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 03/03-2014 21:55
|
Jeg anerkender din viden og observationer i miljøet. Men n var det de bagvedliggende socialantropologiske motiver, som du skråsikkert udtalte dig om. Hvis man for empirisk indsamling kunne benytte kriminelle slå på tæven typer der alligevel havde del i miljøet, var der vel ingen grund til at have flere afdelinger under forskellige ministerier og NGO'er for at kortlægge dette.? Mon ikke verden er lidt videre, end du kan se? Hvis livserfaring var nok, hvorfor bruge så megen tid med at gå i skole? Man har jo bare brug for tilstrækkelige kvalifikationer til at tage sko på selv, så er man kørende..?? Du lyder som at man skal forsage al vidensarbejde. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 03/03-2014 22:01
|
Skole og skriftlig viden, er jo baseret på erfaring og praktisk udførsel dokumenteret på papir Som elever så læser og husker. Det meste bolig viden er jo ren hukommelse og ikke meget andet. En god advokat er jo ikke en der har en masse viden baseret på læsestof. Men er en der evner at få sine klienter til at forstå hans budskab, og manipulere nævninge/myndigheder til sin klients bedste. Det kan man ikke læse sig til, det er erfaring der gør en god advokat. Faktisk er du en elendig rådgiver herinde med alle dine kringlede ord som folk har svært ved at forstå. Vi er alle udmærket klar over, at du bruger disse, for at fastslå din enorme viden og kunnen. Men hvis du ville gøre dig selv en endnu bedre rådgiver, så gik du ned på dem du skal hjælpes eller rådgives niveau, så ville en hel del flere forstå hvad du snakker om Og så stort er prostitutions netværket i DK ikke, så erfaring er rigeligt på det område. Det samme med de fleste andre miljøer, narko, tyveri osv. Det er de samme uskrevne regler, kodex osv. Der følges |
|
|
lars laursen |
Lagt på d. 03/03-2014 22:03
|
suddakhon hvor ser du dette jeg kommer med nogle thai piger de ser det ikke |
|
Spring til debat: |