Se indlæg
 Udskriv debat
Premier league men hvordan?
hugoboerge
Mai Mii Gik skrev:

hugoboerge lige en sidste ting jeg helt glemte at spørge ind til.

Er der HardDisk i CTH boksen ??
Kan man smide en HardDisk til den, så man kan optage programmer ??
Eller forligge den mulighed ikke ved CTH.
Synes ikke at kan se noget om det på deres hjemmeside.

Tak endnu engang for dine svar.

1. Ingen harddisk.
2. Der er USB stik, men kan ikke optage programmer.

Til gengaeld kan boksen fungere som media player via USB stikket. Har dog ikke afproevet det endnu.

hugoboerge
johnhelt skrev:

Hej Hugo,

det kan du bla. her - http://www.speedt...
Biksen, som jeg kobte min box fra er http://www.satell...iland.com/
De sender COD, saa der er ikke noget med at betale inden at man modtager sin box.
Derefter var det blot at saette den til internettet & Tv'et og det korte. Jeg har nu haft det i omkring 2 maaneder og det har kort fint.
Man kan ogsaa saette boksen op til WIFI, hvis det onskes.

@johnhelt:

Nu har jeg faaet lavet en speedtest og resultatet er: 6.09 Mbps saa hvis minimum er 5 saa skulle det vel vaere i orden ?

johnhelt
@ Hugo, jo det skulle vaere alt rigelig til at det korer.

hugoboerge
johnhelt skrev:

@ Hugo, jo det skulle vaere alt rigelig til at det korer.

Fint takker. For oevrigt den link du sendte med den kommer der alt muligt skidt og l...

Jeg koerte speedtesten via Thaivisa.com samt TOT og med samme resultat.

hugoboerge
Michael Andersen skrev i Replikboksen:

Er der ingen herinde der har problemer med at få engelsk tale på Premier League hos AIS ON AIR her i Thailand, kan ikke finde et sted hvor det kan ændres??? Pis pis og mere pis desværre

Nu har jeg selv CTH og det fungerer udmaerket, men, men. Paa remoten er der en groen knap "Audio" og ved at trykke paa den skulle der meget gerne komme et billede op der spoerger om 1. thai og 2 engelsk. I gaar blev der vist 5 PL kampe samtidigt og det lykkedes kun at faa 2 af disse kampe paa engelsk.

CTH har nu lavet et samarbejde med Grammy, vel det er nu det samme selskab eftersom der blev lavet nogle aktiehandler. Men hvis Michael har Grammy boxen saa kan PL faas her:

http://www.gmmgra...iness.html

Jeg er godt klar over ovenstaaende ikke loeser Michaels problem. Men i brugsanvisningen der fulgte med ifm koebet af AIS ON AIR fulgte der saa ikke en brugsanvisning med ?Det burde vaere muligt at aendre lydsporet til engelsk.

Nu har AIS shops rundt omkring i de fleste supermarkeder saa proev at spoerge dem.

Mvh

Anonym Bruger
Jeg har talt med AIS idag, og de siger at de arbejder på at få problemet løst hurtigst muligt, men at det vil tage 2-3 uger Max og de undskylder mange gange, fordi der ikke på nuværende tidspunkt er mulighed for at ændre til Engelsk, jeg ser Premier League via iPhone/iPad!
Og de er til at tale med mht kompensation!

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Jeg har talt med AIS idag, og de siger at de arbejder på at få problemet løst hurtigst muligt, men at det vil tage 2-3 uger Max og de undskylder mange gange, fordi der ikke på nuværende tidspunkt er mulighed for at ændre til Engelsk, jeg ser Premier League via iPhone/iPad!
Og de er til at tale med mht kompensation!

Mvh
Michael

@Michael, har du saa mulighed for at forbinde din iPhone/iPad med dit fjernsyn ?

Anonym Bruger
Nej det er ulempen ved kun at betale 299 men nu har jeg set en hel sæson og det er fint på en iPad?

Men det er godt nok ekstrem dårlig service ikke at fortælle folk når de opretter at der ikke er Engelsk?
Men det går jo nok 2-3 uger

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Nej det er ulempen ved kun at betale 299 men nu har jeg set en hel sæson og det er fint på en iPad?

Men det er godt nok ekstrem dårlig service ikke at fortælle folk når de opretter at der ikke er Engelsk?
Men det går jo nok 2-3 uger

Mvh
Michael

Michael den kan jo vendes rundt med "du glemte at spoerge"Smile

Anonym Bruger
Det vil jeg så ikke helt give dig ret i, fordi jeg havde jo haft det abonnement hos AIS siden sidste år, det er jo bare blevet bedre, efter hvad de siger?
Nå men nu har jeg da trods alt få en klar besked, fra dem om at det er dem der har sovet i timen, og har haft for travlt med at bare sende den nye App på gaden, uden at de egenligt har fået den cheket efter!, inden den blev sendt på gaden!

Mvh
Michael

lumbye
Jeg har aboonement paa 365sport.tv til 6000 for 1 aar, supergod kvalitet 10 sportskanaler med alt det gode sport incl premierleague og championslege. alle programmer ligger der i 7 dage saa man kan se dem naar man har tid, kan yderlige ogsaa optages

Spring til debat: