Se indlæg
 Udskriv debat
PIA KJÆRSGAARD TRÆKKER SIG
Bjarne
Fido skrev:

Bjarne skrev:

Fido skrev:

I Sverige af alle lande - hvor de fandme lukke gud og hver mand ind, især muslimer - har de haft deres første selvmordsbomber som skulle sprænge tilfældige mennesker på gaden i luften ... han var så heldigvis ikke særlig kompetent - men det viser lidt om hvad fremtiden kommer til at bringe for Danmark.

Vi har vist også slået Sverige på dette område. Var der ikke noget med en étbenet bombemand - Lors Doukaev? Han var heller ikke synderlig skarp, men han var der!!!
Så glem lige Sverige - hvor de fandme lukke gud og hver mand ind, især muslimer - som skræmmebillede i denne sammenhæng - Danmark er også med på trods af anden udlændingepolitik!

Nej, vi har ikke slået Sverige på det område. Fjolset som sprang lokummet i luften var tilsyneladende udsendt med det formål at ramme Jyllands Posten. Bombemanden i Sverige detonerede sin bombe bevidst på en gågade hvor formålet tilsyneladende var at dræbe så mange tilfældige som muligt - typisk islamistisk terror forøvrigt. Bemærk iøvrigt antallet af terrorsager som er blevet forpurret i Danmark med tråde til Sverige.
Hvis svenskerne insisterer på at fortsætte deres selvdestuktive udlændigepolitik er det dybest set deres eget problem, men så bliver vi nødt til at lukke græsen og indføre visumpligt.

Undskyld, Ingolf Wink

...og kære læser! Vi ser her et typisk eksempel på argumentations-tilpasning. Hvis en bombemand ikke passer ind i det præindstillede helhedsbillede, er det logisk, at det er meget mere terror at detonere i en mere - eller mindre - befærdet svensk gågade, end på Danmarks største dagblad (med en ganske høj koncentratin af "tilfældige"Wink. Formålet i gågaden var tilsyneladende at dræbe så mange tilfældige som muligt. Gad vide hvad formålet på JyllandsPosten var? Bombemanden i Sverige var i øvrigt udsendt, fremgår det. Hvad mon ham på lokummet i Købehavn var?

Slut herfra. Tilbage til gågaden - eller JyllandsPosten....

chaingmai
hvad har det her med pia k. afgang, at gøre ??......................LOL LOL

Fido
Jeg kan se det er lidt svært at forstå ... Wink

I det øjeblik terroristerne vælger at skifte fokus fra et højt profileret mål som overvåges af politi, PET og gud ved hvem ellers til at være tilfredse med at dræbe hvem som helst og hvor som helst så er det meget, meget svært for dem ikke at få held med at gennemføre deres forehavende ... Og så bliver det fandme uhyggeligt.

Kan du følge med, Bjarne ?
One man's ceiling is another man's floor

Bjarne
Jeg forsøger efter bedste, beskedne evne at følge med. Og forstår så, at det er mindre uhyggeligt at dræbe et stort anstal sagesløse på et stort dagblad, end "hvem som helst" i en svensk gågade.
Men brug ikke mere krudt på min forståelse - eller manglende samme. Det er, som chaingmai vist udmærket har antydet, ævl og kævl af denne art, der ind imellem forpester oplevelsen på Dansk Thai Website.
Så - tilbage til Pia....

natty
Ja og lad os lige glemme alt om Breivik og Utøya, var han sindsyg?, det ved retten endnu ikke.!!!!
Var han højreradikal, nationalistisk og fyldt med had, ja såmænd.
Hvor mange unge liv har denne kristne korsridder på sin samvittighed?
Er alle kristne som ham?,
Nej det håber jeg da ikke, da jeg er kulturkristen og kristent opdraget.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Fido
natty skrev:

Ja og lad os lige glemme alt om Breivik og Utøya, var han sindsyg?, det ved retten endnu ikke.!!!!
Var han højreradikal, nationalistisk og fyldt med had, ja såmænd.
Hvor mange unge liv har denne kristne korsridder på sin samvittighed?
Er alle kristne som ham?,
Nej det håber jeg da ikke, da jeg er kulturkristen og kristent opdraget.

Hvorfor skal vi glemme Breivik, Natty ? Har du noget at skjule ?
Grin

Nå, spøg til side ... jeg er ikke psykolog så jeg aner det faktisk ikke men man behøves vel ikke være sindsyg for at begå sådan en handling. Hvad med selvmordsbomberne fra London ? Tilsyneladende velfungerende, uddannede, unge mænd med familie ... Skulle de lige pludselig alle være blevet sindsyge samtidigt ?
Forøvrigt mener jeg at sagen med Breivik er et godt argument i min plæderen for dødsstraffens genindførelse, men det er jo en helt anden sag.

Fido
og så er den forresten gal igen i Frankrig hvis det skulle have forbigået nogens opmærksomhed:

http://www.dailym...z23aKKJzfS
Angry

Spring til debat: