Se indlæg
 Udskriv debat
I dag er SK973 til Bangkok aflyst
L
afgangen d.7 april er flyttet til 8 april kl.9,15.

LORTETIDSPUNKT at flyve på.... man lander klokken 1 om natten dernede.

SteenJ
L skrev:

Hvordan ser det ud med den kompensation man tilsydenlandene har ret til??????
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

moerk5002
SteenJ skrev:

L skrev:

Hvordan ser det ud med den kompensation man tilsydenlandene har ret til??????

Jeg har lige prøvet det samme i slutningen af marts. Forsinket ca 12 timer. Da jeg kom hjem til Thailand skrev jeg til SAS Customer Care hvilke gener det medførte for mig vedr arb osv.

Deres eneste svar var at de ville kun dække hotel overnatning mod kvittering. Ingen kompensation af nogen art.....!

Sidste gang jeg vil benytte SAS, altid problemer med dem af den ene eller anden art.

Anonym Bruger
hehe jeg syntes ellers at i sagde at det var et overstået kapitel med aflysninger...

Til og med d.10 april,så er det kørende igen.

fjelle123
Afgangen igår bordede ihvertfald som planlagt, idag kan jeg finde afgangen på cph.dk, men ved ikke om de normalt ikke flyver om mandagen, håber den er rettidig i morgen.

milex
sonny skrev:

hehe jeg syntes ellers at i sagde at det var et overstået kapitel med aflysninger...

Hm - du fik nu ikke helt ret.

Den er flyvende netop nu mod Chicago.

http://data.fligh...es/oy-kbd/

Peder1968
milex skrev:

sonny skrev:

Hm - du fik nu ikke helt ret.

Den er flyvende netop nu mod Chicago.

Ja det er dejligt at se den flyver igen. Det er utroligt det kan tage så lang tid at skifte et understel Smile

fjelle123
Ja det ser ud til at afgangen idag går planmæssigt, jeg kan ihvertfald checke ind allerede nu, og man havde vel fået besked hvis den var aflyst eller rykket.

Peder1968
Hvis det er OY-KBD der flyver i aften er der gode changer for den flyver. Den er lige landet i KBH.

PS God rejse "fjelle123" hvis du skal med Smile

Lung Yao
Da jeg i morges skulle hente munkene der ankom med TG, så var SK 972 fra BKK allerede landet. Men om det var OY-KBD vides ikke.

10 april 2012

Tid.....................Forv...........................Fra...........................Flyselskab..........Flynr..........Status........SMS.........

07:00...............06:55.........................Bangkok.......................SAS................SK972........Landed.....
.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

flyer
Peder1968 skrev:

Hvis det er OY-KBD der flyver i aften er der gode changer for den flyver. Den er lige landet i KBH.

PS God rejse "fjelle123" hvis du skal med Smile

Den fløj sgu den anden vej.... og det ser ud tid den har haft travlt!! Hello....Men den har vist oz lidt den skal have indhentet.

Redigeret af flyer d. 10/04-2012 16:11
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

milex
Lung Yao skrev:

Da jeg i morges skulle hente munkene der ankom med TG, så var SK 972 fra BKK allerede landet. Men om det var OY-KBD vides ikke.

10 april 2012

Tid.....................Forv...........................Fra...........................Flyselskab..........Flynr..........Status........SMS.........

07:00...............06:55.........................Bangkok.......................SAS................SK972........Landed.....
.

Det var det ikke - da 'hang' den et sted over Atlanter-havet.

.

SteenJ
Jeg påtænker rejse med Ægypt Air.

Hvordan er det at fly/rejse med dem?

Hilsen
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

laodenmark
SteenJ skrev:

Jeg påtænker rejse med Ægypt Air.

Hvordan er det at fly/rejse med dem?

Hilsen
SteenJ

Hej Steen. Fløj med dem sidste. syntes det var ok. Ikke noget jeg ville fravælge. Ikke det allernyeste fly fra Cairo. Men igen jeg fik vist rigeligt af deres 'max' øl (8 %) så jeg sov næsten hele vejen fra Cairo :-)

tråden er lidt stille mht. SAS udskiftning af understel. så mon ikke det kører planmæssigt igen.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

natty
laodenmark skrev:

Hej Steen. Fløj med dem sidste. syntes det var ok. Ikke noget jeg ville fravælge. Ikke det allernyeste fly fra Cairo. Men igen jeg fik vist rigeligt af deres 'max' øl (8 %) så jeg sov næsten hele vejen fra Cairo :-)

tråden er lidt stille mht. SAS udskiftning af understel. så mon ikke det kører planmæssigt igen.

Helt uden for tråden, men jeg havde ellers hørt at Egypt Air ikke serverede alkoholiske drikke?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

30411717
jeg vil aldig mer flyve med sas di er for dårlig med næsten alt og nor man flyver fra cph mod bkk så får man en tør bolle og ikke miget andet det gider jeg sku ikke sådan noget jeg flyver kun med singeporeairlens det er godt... sas ,,,, sas NEJ TAK basta

Klovn
30411717 skrev:

jeg vil aldig mer flyve med sas di er for dårlig med næsten alt og nor man flyver fra cph mod bkk så får man en tør bolle og ikke miget andet det gider jeg sku ikke sådan noget jeg flyver kun med singeporeairlens det er godt... sas ,,,, sas NEJ TAK basta

Jamen så hved vi det,tusind tak......nu møder vi ikke dig ombord på den direkte flyvetur til Bangkok,jeg spiser ikke ombord på noget fly,men indtar gerne et måltid før jeg letter ! på et bøfhus i nærheden af sk-973......

natty
30411717 skrev:

Du er da godt nok uheldig var de løbet tør for mad?.
Selv om maden måske ikke er noget at råbe hurra for, plejer jeg da at få en lille forret (gerne en salat), en hovedret (sikkert kylling eller kötbollar med kartoffelmos) og en lille desert. Har endda været udefor at der lå et lille stykke brie på bakken.
Er jeg den eneste der er så heldig? Smile
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

per p
Det er sgu da mærkeligt at SAS bliver ved med at aflyst på ruten CPH Bangkok, det kan ikke være fordi en af deres A340 er på værksted de har leaset 2 A330 det skulle rigeligt opveje tabet af en af deres A340 de har leaset 2 fly fra Hi Fly, men mon det ikke mere noget om der er ikke soldt pladser nok, dette er bare mine ideer.Bvdrrr

30411717
Klovn skrev:

30411717 skrev:

Jamen så hved vi det,tusind tak......nu møder vi ikke dig ombord på den direkte flyvetur til Bangkok,jeg spiser ikke ombord på noget fly,men indtar gerne et måltid før jeg letter ! på et bøfhus i nærheden af sk-973......
nej for satan jeg flyver ike med sas .... sas mer never er gen

Spring til debat: