Se indlæg
Undervisning i dansk i Bkk
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/04-2012 20:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
helt ærligt,hvad får i ud af at vide hvem der undereviser, hvis i ikke kender personen. synd man ikke må sige sin mening her. |
|
|
Poo |
Lagt på d. 03/04-2012 21:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 38 |
sonny skrev: helt ærligt,hvad får i ud af at vide hvem der undereviser, hvis i ikke kender personen. synd man ikke må sige sin mening her. Tja hvis man viste hvem der var underviser så er der jo mulighed for at søge oplysninger om det er en god eller dårlig lære. Hvor er det du ikke kan sige din mening, det går da udemærket her |
|
|
Poo |
Lagt på d. 03/04-2012 21:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 38 |
iThai skrev: Allan Nielsen skrev: Danskundervisning i Bangkok, Thailand. Tak for de mange fine tilbagemeldinger omkring Thai Integration både på tråden her og fra dem, som har kontaktet os. Vi åbner skolen igen den 18. april. Vi tilbyder 16 timer ugentlig undervisning for 7000 Baht pr. måned. Hvis man vil bo på skolen koster det yderligere 2500 Baht + 800 Baht for aircondition og internet pr. måned. Læreren er John Olesen, som mange allerede kender, da han tidligere i et år har været lærer på skolen. Venlig hilsen Allan Nielsen Kort, præcis og ærlig information man kan bruge til noget, tak. Så er der igen 2 sprogskoler i bangkok Thaiintegration med en kendt underviser Prio talk med en hemmelig underviser og 16 timers mindre undervisning om måneden til samme pris det gør det jo rigtig svært at vælge (ironi kan forkomme) |
|
|
Lagt på d. 03/04-2012 21:58
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Bare vi dog kunne være her allesammen Poo tidligere ryger og ikke frelst Godt indlæg fra en anden tråd? |
|
|
malefyrre |
Lagt på d. 03/04-2012 23:12
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Godt at den dansk skole i Bangkok er klar igen. Det er jo ikke nogen særligt brugbare svar der kommer fra Robert Kronberg ( I mine øjne som sædvanligt ), og da han jo bare har forsøgt at køre Thai Integration koncept, har der vel aldrig været et reelt alternativ. Så som nogen skriver i tråden, er der nok ikke brug for flere skoler i Bangkok. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 04/04-2012 13:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
malefyrre skrev: Godt at den dansk skole i Bangkok er klar igen. Det er jo ikke nogen særligt brugbare svar der kommer fra Robert Kronberg ( I mine øjne som sædvanligt ), og da han jo bare har forsøgt at køre Thai Integration koncept, har der vel aldrig været et reelt alternativ. Så som nogen skriver i tråden, er der nok ikke brug for flere skoler i Bangkok. Var han ikke også en del af Thai Integration i tidens morgen? eller var han der kun som elev der sugede "viden/konceptet til sig". . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 04/04-2012 14:00
|
|
Robert Kronberg Ser ud til at have levet i Thailand i flere år, så hvad er jeres problemer? Manden har efter min opfattelse nogle anderledes meninger, men har det noget med firmaets kvaliteter at gøre? Og skulle man nu gå i meget små sko, ja hvem kender så dem på thai integration, hvis ikke de har hafte en tilknytning med kone/kæreste der skulle lære dansk. Så frem med kritiken på det i mener er lavet forkert, ikke alt det gåen efter manden uden grund. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 04/04-2012 14:18
|
tick skrev: Robert Kronberg Ser ud til at have levet i Thailand i flere år, så hvad er jeres problemer? Manden har efter min opfattelse nogle anderledes meninger, men har det noget med firmaets kvaliteter at gøre? Og skulle man nu gå i meget små sko, ja hvem kender så dem på thai integration, hvis ikke de har hafte en tilknytning med kone/kæreste der skulle lære dansk. Så frem med kritiken på det i mener er lavet forkert, ikke alt det gåen efter manden uden grund. 1) Og det har VI også, så hvad er DIT problem ? 2) Forkert (viser Dit forud kendskab til T.I.skolen), for JEG kender nogle derfra som havde fortid i skolen på Nørregade i KBH, og har aldrig haft en kone/kæreste der skulle undervises der. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
iThai |
Lagt på d. 04/04-2012 14:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 86 |
Det ser nu ud til, at der er 2 rigtige danskskoler i Thailand + 1 ingen rigtigt ved hvad er, og som man heller ikke kan få brugbare svar fra.
ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
Lagt på d. 04/04-2012 14:33
|
|
Lung Yao skrev: tick skrev: Robert Kronberg Ser ud til at have levet i Thailand i flere år, så hvad er jeres problemer? Manden har efter min opfattelse nogle anderledes meninger, men har det noget med firmaets kvaliteter at gøre? Og skulle man nu gå i meget små sko, ja hvem kender så dem på thai integration, hvis ikke de har hafte en tilknytning med kone/kæreste der skulle lære dansk. Så frem med kritiken på det i mener er lavet forkert, ikke alt det gåen efter manden uden grund. 1) Og det har VI også, så hvad er DIT problem ? 2) Forkert (viser Dit forud kendskab til T.I.skolen), for JEG kender nogle derfra som havde fortid i skolen på Nørregade i KBH, og har aldrig haft en kone/kæreste der skulle undervises der. . Ja jeg troede faktisk det tråden handlede om var lukning og genåbning afT.I og ikke Roberts firma eller hans skriveri på debatten. Og jeg har da set op til flre gange nogen der har søgt om undervisning i Thailand, så du er da en heldig mand at du kendte nogen fra Nørregade. Det er person fnidder i højeste potens, |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 04/04-2012 14:43
|
tick skrev: ............................................................................................ Ja jeg troede faktisk det tråden handlede om var lukning og genåbning afT.I og ikke Roberts firma eller hans skriveri på debatten. Og jeg har da set op til flre gange nogen der har søgt om undervisning i Thailand, så du er da en heldig mand at du kendte nogen fra Nørregade. Det er person fnidder i højeste potens, Det er godt at DU selv fik øje på det, så prøv igen hvem der prøvede at shanghaj tråden for egen vinding . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
iThai |
Lagt på d. 04/04-2012 14:46
|
tick skrev: Lung Yao skrev: tick skrev: Robert Kronberg Ser ud til at have levet i Thailand i flere år, så hvad er jeres problemer? Manden har efter min opfattelse nogle anderledes meninger, men har det noget med firmaets kvaliteter at gøre? Og skulle man nu gå i meget små sko, ja hvem kender så dem på thai integration, hvis ikke de har hafte en tilknytning med kone/kæreste der skulle lære dansk. Så frem med kritiken på det i mener er lavet forkert, ikke alt det gåen efter manden uden grund. 1) Og det har VI også, så hvad er DIT problem ? 2) Forkert (viser Dit forud kendskab til T.I.skolen), for JEG kender nogle derfra som havde fortid i skolen på Nørregade i KBH, og har aldrig haft en kone/kæreste der skulle undervises der. . Ja jeg troede faktisk det tråden handlede om var lukning og genåbning afT.I og ikke Roberts firma eller hans skriveri på debatten. Og jeg har da set op til flre gange nogen der har søgt om undervisning i Thailand, så du er da en heldig mand at du kendte nogen fra Nørregade. Det er person fnidder i højeste potens, Tråden handler om de to eksisterende skoler i Thailand. Gå venligst tilbage og læs indlæg nummer 1, hvor trådstarter spørger til hvilken skole er bedst. ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
Lagt på d. 04/04-2012 15:27
|
|
Lung Yao skrev: tick skrev: ............................................................................................ Ja jeg troede faktisk det tråden handlede om var lukning og genåbning afT.I og ikke Roberts firma eller hans skriveri på debatten. Og jeg har da set op til flre gange nogen der har søgt om undervisning i Thailand, så du er da en heldig mand at du kendte nogen fra Nørregade. Det er person fnidder i højeste potens, Det er godt at DU selv fik øje på det, så prøv igen hvem der prøvede at shanghaj tråden for egen vinding . Ja så længe det ikke er forbudt, at lave reklame for ens firma, så ser jeg intet forkert i Robert gør opmærksom på sin skole. |
|
|
Lagt på d. 04/04-2012 15:31
|
|
iThai skrev: tick skrev: Lung Yao skrev: tick skrev: Robert Kronberg Ser ud til at have levet i Thailand i flere år, så hvad er jeres problemer? Manden har efter min opfattelse nogle anderledes meninger, men har det noget med firmaets kvaliteter at gøre? Og skulle man nu gå i meget små sko, ja hvem kender så dem på thai integration, hvis ikke de har hafte en tilknytning med kone/kæreste der skulle lære dansk. Så frem med kritiken på det i mener er lavet forkert, ikke alt det gåen efter manden uden grund. 1) Og det har VI også, så hvad er DIT problem ? 2) Forkert (viser Dit forud kendskab til T.I.skolen), for JEG kender nogle derfra som havde fortid i skolen på Nørregade i KBH, og har aldrig haft en kone/kæreste der skulle undervises der. . Ja jeg troede faktisk det tråden handlede om var lukning og genåbning afT.I og ikke Roberts firma eller hans skriveri på debatten. Og jeg har da set op til flre gange nogen der har søgt om undervisning i Thailand, så du er da en heldig mand at du kendte nogen fra Nørregade. Det er person fnidder i højeste potens, Tråden handler om de to eksisterende skoler i Thailand. Gå venligst tilbage og læs indlæg nummer 1, hvor trådstarter spørger til hvilken skole er bedst. Beklager jeg blandede den anden tråd ind her, men mener stadig det ikke er skolen der bliver debatteret, men personen bag skolen. |
|
|
iThai |
Lagt på d. 04/04-2012 18:57
|
Kan se at Robert har skrevet på bl.a. Twitter at de nu er "the only Danish school". Æeee kan det evt. rettes til én ud af tre dansk skoler i Thailand ? ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
Phaiwan |
Lagt på d. 04/04-2012 21:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 29 |
Hej Jeg syntes at Robert svare meget fornuftigt normalt og jeg er da sikker på, han også vil svare på hvem der underviser, hvis man spørger pænt, husk man skal gå efter bolden ikke manden. |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 04/04-2012 22:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
Phaiwan skrev: Hej Jeg syntes at Robert svare meget fornuftigt normalt og jeg er da sikker på, han også vil svare på hvem der underviser, hvis man spørger pænt, husk man skal gå efter bolden ikke manden. ja kan kun give dig ret,og jeg fatter ikke hvorfor folk bliver ved med person angreb,mener folk kan jo bare skrive en pb,og der er jeg sikker på at folk få de svar de efterlyser. |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 06/04-2012 06:21
|
Antal indlæg: 1145 |
Nu er vi så 3 udbydere af danskundervisning her i Thailand og det er nok mere end rigeligt. Hvem man så vælger må vel komme an på hvem der kan tilbyde det bedste produkt til den rigtige pris. Nu kan det vel ikke komme bag på nogen når jeg påstår at det kan jeg da jeg har langt stører undervisningserfaing end lærerne på de 2 andre skoler og er i stand til at forklare dansk grammatik på thailandsk på en måde så det kan forstås. Vi tilbyder 130 timers dansk undervisning om måneden. Level A1 og op. 2 timers engelsk undervisning på lørdage. Bo på dobbeltværelse. ( air con) Frokost på hverdage. Adgang til køkken, så der kan laves aftensmad. Vi giver risene. Motorcykel til rådighed. Fri internet. Fri transport til og fra busstationen i Hua Hin eller Pranburi. Hjælp med ansøgninger om Familiesammenføring og besøgsvisum. Pris gældende til 31 juli 16.000 Baht om måneden. Ved betaling fra Danmark. 3.200 Kr. Clyde . Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Lagt på d. 06/04-2012 08:20
|
|
clydehaumann skrev: Nu er vi så 3 udbydere af danskundervisning her i Thailand og det er nok mere end rigeligt. Hvem man så vælger må vel komme an på hvem der kan tilbyde det bedste produkt til den rigtige pris. Nu kan det vel ikke komme bag på nogen når jeg påstår at det kan jeg da jeg har langt stører undervisningserfaing end lærerne på de 2 andre skoler og er i stand til at forklare dansk grammatik på thailandsk på en måde så det kan forstås. Vi tilbyder 130 timers dansk undervisning om måneden. Level A1 og op. 2 timers engelsk undervisning på lørdage. Bo på dobbeltværelse. ( air con) Frokost på hverdage. Adgang til køkken, så der kan laves aftensmad. Vi giver risene. Motorcykel til rådighed. Fri internet. Fri transport til og fra busstationen i Hua Hin eller Pranburi. Hjælp med ansøgninger om Familiesammenføring og besøgsvisum. Pris gældende til 31 juli 16.000 Baht om måneden. Ved betaling fra Danmark. 3.200 Kr. Clyde . Tak for er et meget klart og forståeligt indlæg. Så vil jeg da opfordre de andre 2 skoler til at vise samme information, om deres undervisning. |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 06/04-2012 08:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
clydehaumann skrev: Nu er vi så 3 udbydere af danskundervisning her i Thailand og det er nok mere end rigeligt. Hvem man så vælger må vel komme an på hvem der kan tilbyde det bedste produkt til den rigtige pris. Nu kan det vel ikke komme bag på nogen når jeg påstår at det kan jeg da jeg har langt stører undervisningserfaing end lærerne på de 2 andre skoler og er i stand til at forklare dansk grammatik på thailandsk på en måde så det kan forstås. Vi tilbyder 130 timers dansk undervisning om måneden. Level A1 og op. 2 timers engelsk undervisning på lørdage. Bo på dobbeltværelse. ( air con) Frokost på hverdage. Adgang til køkken, så der kan laves aftensmad. Vi giver risene. Motorcykel til rådighed. Fri internet. Fri transport til og fra busstationen i Hua Hin eller Pranburi. Hjælp med ansøgninger om Familiesammenføring og besøgsvisum. Pris gældende til 31 juli 16.000 Baht om måneden. Ved betaling fra Danmark. 3.200 Kr. Clyde . Ja ,et godt tilbud og skal/kan flytte for undervining er der nok ikke trivl om hvad man ville vælge. Held og lykke Clyde. |
|
Spring til debat: |