Se indlæg
Kondomer i thailand
|
|
noisnabo |
Lagt på d. 06/06-2011 15:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Henrik45 skrev: Hej tak for alle svarene brugbare som direkte dumme. Har idag talt med min svømmekammerat , han køber sine kondomer på en gay bar i pattya og de hedder durex comfort xl de skulle være 5,7cm i diameter og 21,5cm lange, dem vil jeg prøve at få fat på . Håber ikke de er for stramme det er nemlig ikke særlig behagligt, Er der nogen der ved om man kan købe dem i 7-11 eller på et apotek ? de ser såden ud. Jeg kan IKKE skjule dem for min kone så jeg skal købe dem i thailand jeg har fået en mail fra en her på forum som forslår at jeg lave en trekant med min kone og en thaipige, det tænker jeg meget over fordi det måske kan give nyt liv i mit ægteskab ,men på den anden side er min kone ved at være for gammel og jeg har rigtig meget lyst til nogen unge smukke thai piger, så det bliver som jeg har planlagt og prøver en masse thai piger og så bliver det skilsmissen hej Henrik [img]http://www.durex.com/SiteCollectionImages/Product-Images/Market-UK/10039137-Durex-Condoms-XL-12-Pack.jpg[/img] is not a valid Image. Nej, det er netop det der går så mange af svarene så, nåh ja, du kan ikke købe store kondomer de almindelige steder, men jeg tro hovedparten af mænd ikke kan forstå, at enkelte mænd har meget mere at gøre med , end dem selv. Jeg sendte dig en PB, den svarede du ikke på, så nu på du lissom nøjed med de uvidende. Omkransen, målet der er his di måler omkring det tykkeste sted, på kondomet, står bag på kondompakken, uanset og du køber tre i en pakke, eller et dusin. Det normale mål, er for danskere ca 52 mm, XL i dk er 54 mm. De største jeg har set, og brugt, er 56 mm i omkreds. De kondomer pigerne har med, er ubrugelige for mænd med er "ordentligt" stykke værktøj, men det forstår man kun, hvis man selv har været udsat for den slags tortur. Hvis en mand kan bruge pigernes kondomer viser kun, at han er på større, dernede, med en thaimands. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 06/06-2011 16:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Gudskelov kan jeg købe de kondompakken jeg skal bruge ude at skulle rende rundt i Pattaya for at finde dem. Der er aldrig nogen thaidame der har være utilfredst med den større jeg nu en gang har. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Joe |
Lagt på d. 06/06-2011 17:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
thaikurt1 skrev: Gudskelov kan jeg købe de kondompakken jeg skal bruge ude at skulle rende rundt i Pattaya for at finde dem. Der er aldrig nogen thaidame der har være utilfredst med den større jeg nu en gang har. Så længe du betaler, får du heller ikke andet at vide. |
|
|
milex |
Lagt på d. 06/06-2011 17:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Det kunne egentlig være sjovt med et kvindeligt indspark i denne tråd. Formoder der findes kvinder der er 'medlem' på DTW. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/06-2011 20:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
bare spørg sony hehe det gas sorry Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sony |
Lagt på d. 06/06-2011 21:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Hov hov jensen jeg er da ikke klædt på som kvinde som da jeg så dig
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/06-2011 18:36
|
http://www.youpor...?from=vbwn den vil sku ikke vise filmen, så jeg linker Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/06-2011 18:41
|
fandt den også på youtube.. sorry Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Jens Ole |
Lagt på d. 07/06-2011 19:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Hejsa. Rinpoche skrev vist det rigtige allerede som første svar på tråden. Dette er naturligvis en troll. At en mand tror at han kan skjule et sidespring for konen , men kan ikke finde ud af at skjule en pakke kondomer for hende. Det er sgu da grineren. Respekt for henrik45 eller er det måske henrik06 Mvh Jens Ole |
|
Spring til debat: |