Se indlæg
Farvel min søn
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 25/03-2011 22:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
michael a Så længe man ikke overholder de regler der er for besøgsvisum er det politikkerne ansvar at lave reglen der ikke kan misbruget. Det er selvfølelig en kedelig sag med familien Amphon. mvh thaikurt1 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Geng-maak |
Lagt på d. 25/03-2011 23:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
thaikurt1 skrev: michael a Så længe man ikke overholder de regler der er for besøgsvisum er det politikkerne ansvar at lave reglen der ikke kan misbruget. Det er selvfølelig en kedelig sag med familien Amphon. mvh thaikurt1 ja kurt og de latterlige regler har dit lorte df parti lavet...................de ryger snart ud ....og jeg glæder mig helt vildt...og så kan du måske tie stille med dit åndsvage parti...tak.......og god week end derude i pattaya på min regning.......... |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 26/03-2011 02:27
|
Geng-maak Hvad fanden tro der er skyld i at man stramme reglen det er sgu ikke Dansk folkeparti men dem der har misbrugt systemte. Tro ikke på at du få ret Dansk folkeparti få måske fremgang til næste valgt. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
kunst |
Lagt på d. 26/03-2011 04:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Giver Thaikurt 1 ret, stemmer ikke på df,og er selv thai gift. udlændinge politik er jo ikke kun for at gøre det mere besværlig for os. mener,mange her på siden. der kommer jo også mange fra andre lande ,ikke kun thailand, men andre der belaster samfundet penge,og mange andre problemer Alle de thai/danske forhold jeg kender til,klarer sgu sig selv,uden hjælp. Kan det samme siges om mange andre der kommer her? |
|
|
sony |
Lagt på d. 26/03-2011 06:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
kunst skrev: Giver Thaikurt 1 ret, stemmer ikke på df,og er selv thai gift. udlændinge politik er jo ikke kun for at gøre det mere besværlig for os. mener,mange her på siden. der kommer jo også mange fra andre lande ,ikke kun thailand, men andre der belaster samfundet penge,og mange andre problemer Alle de thai/danske forhold jeg kender til,klarer sgu sig selv,uden hjælp. Kan det samme siges om mange andre der kommer her? Du har fuldstændig ret, og jeg kunne heller aldrig finde på at stemme på df, for mere latterlige parti skal man lede længe efter ok det skulle da lige være l. a. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 26/03-2011 08:34
|
Sony Hvorfor skulle Dansk folkeparti være mere latterlige end andre parti i folketinget. Nu handel det jo ikke om politik med om forældre der der skal sende der barn tilbage til thailand Redigeret af thaikurt1 d. 26/03-2011 08:45 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
natty |
Lagt på d. 26/03-2011 10:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
thaikurt1 skrev: Sony Hvorfor skulle Dansk folkeparti være mere latterlige end andre parti i folketinget. Nu handel det jo ikke om politik med om forældre der der skal sende der barn tilbage til thailand Fordi det er partiet sådan set bare. Du har ret det handler om forældre der skal sende et barn tilbage til Thailand, men derfor er det da ikke så mærkeligt at spørge sig selv, hvem har bestemt reglerne, og så er det jo lige pludselig politisk. Den kan du sgu ikke komme udenom, kurt Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Spring til debat: |