Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya hadere
thaikurt1
Hvad er jeg ikke forstå?

Jeg har dog ophold mig i Pattaya i langt tid at jeg har se og opleve lidt af hver.og derfor ingen fordomme har over for kvinder men har medlidenhed med de kvinder.

Hvis det var så let ville kvinden nok vælge det.

Men sådan mulighed er der ikke mange kvinder der har og ikke hvis de kommer fra landet og næste ingen skoleudanenser har få de et job mange gange meget lille løn og mange gang længet væk fra hvor de bo.

Hvis det er vrøvl det jeg skriver hvad er så grunden til at nogen kvinder vælge at arbejde i Pattaya.
Redigeret af thaikurt1 d. 14/10-2010 13:16
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sony
noisnabo skrev:
sony skrev:
Ja ezal det er i orden med den prik, men så forstår jeg bare ikke ham fckguld gang på gang kan undgå den. Og hvor mange gange har han ikke fået at vide han ikke skal råbe herinde, men det må man åbenbart godt.

Det minder lidt om børnehaven. Hvorfor må Per Olaf, når jeg aldrig må? griner højt...

Ok, måske ikke lige børnehave, men så anden klasse da

Ja jeg kan kun give dig ret, det var sgu heller ikke med min bedste vilje jeg skrev det, men nogle gange så ryger ens tålmodighed med de skrevne ord herinde så ryger man selv med ned i skidtet.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

jimmikoldenborg
Du laver da gas ik?

Trutidutten skrev:
Thjaa skrev...

ja jeg kaller det sex slaver troger du virklig selv paa goldwing at de piger virklig oensker at skulle blive bolet i hove og roev af fler 1000 skide fulde falanger vis de virklig
selv kunne besteme Haaber at du svare Nej ellers er du da for naiv

Thjaa .. Interessant spørgsmål du rejser !...

Men... !!

Pigerne vælger selv, hvem de vil tilbringe natten med !

Og det har de det ganske udemærket med ! , så meget at de forsætter deres aktiviteter i Danmark og alle andre lande i verden, selvom de er gift og/eller har børn !!

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
jimmikoldenborg
De kan da ikke bare vælge det fra!!
De arbejder da af nød for at kunne. Forsørge familien hjemme nordpå, eller hvor de nu kommer fra.
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Anonym Bruger
goldwing skrev:

Altså .... Jeg er af den opfattelse at pigerne vælger dette job frivilligt, og for at sige det kort og godt
PENGE PENGE, er alt der betyder noget for en Thai,...... og gerne hurtige og nemme penge.

.

Det siges at Bar pigerne kun er ude efter vore penge...

Hvad er så alle de andre piger ude på???

Gokinok
Det samme:

At finde en "handsome man" med (dårligt) hjerte og penge!

Cool

filihankat
Namprik skrev:
Man kan jo godt laeste at teksterne hvor i har jeres koner fra, fred med det.....Lad oZ alle bede !

Man behoever ikke at vaere fyldt med saed bare fordi man er smaa dum.............

Næh, men man kan tydeligvis godt være en idiot når man er fyldt med alkohol........

Anonym Bruger
Gokinok skrev:
Det samme:

Cool

Havde det på fornemmelsenTuttelu Tralla

Skulle bare have det bekræftet. Nu forstår jeg bedre interessen for mine helbreds checkSick

Trutidutten
jimmikoldenborg skrev:
Du laver da gas ik?

Trutidutten skrev:
Thjaa skrev...

ja jeg kaller det sex slaver troger du virklig selv paa goldwing at de piger virklig oensker at skulle blive bolet i hove og roev af fler 1000 skide fulde falanger vis de virklig
selv kunne besteme Haaber at du svare Nej ellers er du da for naiv

Thjaa .. Interessant spørgsmål du rejser !...

Men... !!

Pigerne vælger selv, hvem de vil tilbringe natten med !

Og det har de det ganske udemærket med ! , så meget at de forsætter deres aktiviteter i Danmark og alle andre lande i verden, selvom de er gift og/eller har børn !!

jimmikoldenborg skrev: Du laver da gas ik?

Nej !! Pibe

Anonym Bruger
Ja nu behøver man jo ikke tage til pattaya for at købe en luder der er alle vegne i thailand.
i 7 eleven,supermarkeder,alle vegne vil de sælge sig self for lidt mønt.De fleste piger i thailand er ludere, Men de opfatter sig ikke selv som luder bare fordi de får lidt penge for det.
Prøv at se pigerne på universiteterne,de sælger også sig selv.
Og det er så dem faranger siger senere,min pige kommer ikke fra pattaya eller en bar heheheh,man er sgu godt dum hvis man selv tror på det.

sank
Angel Ja man kan da i tråden se der kommer lidt frem ?? thjaa kender pigerne i byen og deres priser efter et ophold på 6 tim. og xxxx 25 jay 27 namprik 28 ser man ja deres forhold og kendskab til byen lyder som om det var sammen med Amerikanerne ?? og moon 37 KONEN Pfft og jeg syntes det er fint at i bliver på Landet ? for i har vist haft jeres tid der Kick you

Frank
jimmikoldenborg skrev:
De kan da ikke bare vælge det fra!!
De arbejder da af nød for at kunne. Forsørge familien hjemme nordpå, eller hvor de nu kommer fra.

Den har været oppe flere gange, og jeg orker det ikke igen. Men jeg er lodret uenig i dit synspunkt. Det er ikke nød, men udsigten til at tjene langt mere end i 7-eleven. OK - ingen regel uden undtagelser gælder sikkert også her.

Men ellers forsøger jeg at stoppe her. Smile

risbaronen
Namprik skrev:
Man kan jo godt laeste at teksterne hvor i har jeres koner fra, fred med det.....Lad oZ alle bede !

Man behoever ikke at vaere fyldt med saed bare fordi man er smaa dum.............

Sådan skriver en bitter mand der er nødt til at holde sig fra de store byer pga. Overhængende fare
For akut leversvigt, da han absolut ingen kontrol har over sit alkoholforbrug

Men meget trættende at han i sin bitterhed altid skal svine andre folk og deres koner til

Skål suk tag en Leo mere, en af de lune fra kassen de er ikke så hårde for maven

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Amagerdreng
Før det første visse af jer her inde burde tænke jer lidt om inden i skyder damerne/pigene ned med at "De er nogle dovne svin-kan bare tage arbejde på fabrik-7/11-hønsefarm eller lign-de kan ikkie selv vælge hvem de vil gå med"". Kik damernes/pigernes vej (det er ikke for at forsvarer dem men så alligevel). Et arbejde i 7/11 giver ca 7000 bath pr mdr inc weekend arbejde og fra morgen til aften-fabrik feks hønseslagterie i BK 6500 bath også weekend fra 6 morgen til 6 aften og en ugentelig fridag-OSV-OSV. Så hvorfor ikke tjene nogle let tjente penge ved at gå med en mand. Når jeg skriver let så mener jeg selvfølgelig ikke at det må være en rar følelse for damen/pigen men at tjene fra 500 bath (damer/piger fra Beach Road) til 1500 fra bar eller 2500 eller mere fra gogos jamen så regn selv ud hvor hurtigt en mdrs arbejde er hjemme på denne måde. Og ja selv de damer/piger der studerer i feks BK arbejder med den slags når de har tid til det. Jeg vil også gerne lige smide ind at "Jo de fleste steder vælger pigen selv (det gør de på de steder min ven ejer hvilket er 6 gogos i Pattaya) hvem de vil gå med-men for mange er penge-penge og et spørgsmål om overlevelse for dem og familien" Nu vil visse sikkert sige "Når du kender det og har været der" JA mange gange og kommer igen men omgås med alle slags menesker for ingen er for store eller små til min venskabskreds og så lige en ting mere. Jeg er godt gift så nok se men ikke rører.
Redigeret af Amagerdreng d. 14/10-2010 20:04

Gokinok
En gang bralder og bragesnak!

Havde foretrukket en beretning fra en rigtig ekspert udi hor, druk og skørlevned, istedet for en selvsmagende og selvretfærdig kopist!

"JA mange gange og kommer igen men omgås med alle slags menesker for ingen er for store eller små til min venskabskreds og så lige en ting mere. Jeg er godt gift så nok se men ikke rører."

Ræk mig lige en brækspand (10 liter) en eller anden, for det er da temmelig træls at høre på...

Skip nu Pattaya, istedet for at flagre rundt som et møl der er tiltrukket af flammen, men er 100% klar over at den brænder op ved den mindste kontakt, Mistah Amagerboy!

Rolll

Dr. Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 14/10-2010 20:33

Amagerdreng
Har svaret i Pb for ikke at ødelægge indlæg.

TG950
risbaronen skrev:
Namprik skrev:

Sådan skriver en bitter mand der er nødt til at holde sig fra de store byer pga. Overhængende fare
For akut leversvigt, da han absolut ingen kontrol har over sit alkoholforbrug

Men meget trættende at han i sin bitterhed altid skal svine andre folk og deres koner til

Skål suk tag en Leo mere, en af de lune fra kassen de er ikke så hårde for maven

gå dog efter tråden, og ikke personen / personerne Read the rules
Redigeret af TG950 d. 14/10-2010 21:17
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Gokinok
Folk er åbenbart sultne efter bær p.t.!

Boy: Du kan spare dig dit PB trick, jeg hopper ikke på den.Bvdrrrrrr

Har da aldrig set noget lignende, bruge et forum til private beskeder, og så ellers ignorere resten...

Mystisk Holmes, meget mystisk, måske PET sku´studere det lidt nærmere, DET ER UDANSK!!Angry

Dr. Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 14/10-2010 21:23

Amagerdreng
Dette er hvad jeg skrev i PB til Gokinok "Vi må da ha noget samme os to. Stå dog frem og vis dit rigtigt jeg og ikke gemme dig bag div billeder. Tør du ?? Det er vi andre der gør." Vill ikke plaster indlæg med private ting derfor PB men efter hans indlæg måtte jeg altså poste her. SORRY.

DK skrev:
Gokinok skrev:
Det samme:

Cool

Havde det på fornemmelsenTuttelu Tralla

Skulle bare have det bekræftet. Nu forstår jeg bedre interessen for mine helbreds checkSick

LOL LOL

Spring til debat: