Se indlæg
Fjern så de børn fra flyet!
|
|
Gamba |
Lagt på d. 02/09-2010 13:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 191 |
Jeg må nok være lidt tykhudet. Jeg har bogstaveligt fløjet tusinder af gange i forbindelse med arbejde eller ferie, men aldrig følt det var en problem at være passager med børn i fly. Har selv 3 drenge som har været med fra de var 2 måneder og uden problemer og tror nok det er forældrene der har det sværest på en fly rejse frem for de andre passagerer. Jeg vil sige til børneforælder, rejs så meget i kan og vil og til gamle gnavpotter tænk !, I har sku! nok ikke været bedre selv, så hold ud.
|
|
|
bruno |
Lagt på d. 02/09-2010 16:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
Namprik skrev: Enig med Sony. En baby med til Thailand ( varme ) er " dyrplageri " Varmen ! Hvad har det med sagen at gøre ? Hvad så med alle de babyer der bliver født i Thailand, er det også "dyrplageri" ?? |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 02/09-2010 16:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Bruno. Synd at du ikke har fattet hvad jeg mener, jeg opgiver at uddybe...... |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 02/09-2010 16:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Selvfølgelig skal børn have lov at komme med ud at flyve. Kan slet ikke se nogle gode argumenter for at det ikke skulle være tilladt. Michael B Kristensen
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 02/09-2010 16:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Namprik skrev: Enig med Sony. En baby med til Thailand ( varme ) er " dyrplageri " Sikke noget pjat!! Børn kan da lige så godt som voksne klare varmen. De første par dage jeg er i Thailand sveder jeg da også som et svin, hvorimod børn er hurtigere til at omstille sig, og efter et par dage klarer varmen langt bedre end vi andre voksne. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 02/09-2010 17:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
Jay skrev: klart mest de voksne mennesker der kan irritere mig på en flytur..og det værste er at de burde vide bedre... kan nævne min top 5: 1) folk der hiver i sædet foran når de skal rejse sig op. 2) folk der bruger 1/2 time på toilettet når de kan se at der er kæmpe kø..hvorefter de kommer ud med en tandbørste i hånden. 3) folk der skynder sig ind i flyet, for blot at konstatere at de skal sidde på gangpladsen.. 4) folk der generelt bare er langsomme til at komme på plads og ud fordi de lige skal pakke 10 tasker og selvfølgelig ikke kan lade de andre komme forbi først... 5) folk der tror at gulvet fungere som skraldespand. m.m.... ...når man skal opleve alt dette hver evig eneste gang, så kan en skrigende baby ikke pisse mig af...ja, det ligefrem sød musik... 1 lage vare med at likke dit saede ned i hovet paa mig saa jeg kan rejse mig op ude at skulle bruge dit saede som stoette ved du vorledt plas man har for at komme ud naar man har det forand saede prasset ind til maven 2 du ved godt at et fly har fler wc en 1 kig neate gang efter det som er tom 3 ENI !! 4 vent da til flyvet er nesten tom det skader ik 5 Ja eni men mender ogsaa der er alt forledt skralespande i et fly .......................................... OM boern skal have samme radt som os ander ja bestemt ska de have dette de er jo ogsaa mensker og jeg vil da meget helle sede ved et barn en at skulle sede ved en dum skide fuld 120Kg dansker der ser og praller vordan han skal ned og skore den ene kvinde efter den anden .... Redigeret af Thjaa d. 02/09-2010 17:07 Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 02/09-2010 17:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
Namprik skrev: Enig med Sony. En baby med til Thailand ( varme ) er " dyrplageri " er du momal eller hvad at samline et barn/baby med et dyr og uden at tinke paa at der er mill af baby i thailand og at en baby mega hurti omstiller sig i forhaald til en voksen Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
Lagt på d. 02/09-2010 17:48
|
|
Begynder Antal indlæg: |
på denne her afgang er der chance for at der ikke er alt for mange børnefamilier... http://ekstrablad...402191.ece |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 02/09-2010 18:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Namprik skrev: Det var da en skam, for jeg fatter heller ikke hvad du mener.
Bruno. Synd at du ikke har fattet hvad jeg mener, jeg opgiver at uddybe...... |
|
Spring til debat: |