Se indlæg
Reglementet og kritik af Kongehuset
|
|
huratho |
Lagt på d. 30/08-2010 17:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Sabai sabai må jeg spørge, hvormange år har du boet her i Thailand ? Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 30/08-2010 17:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg er også kritiser over for alt der har med div kongelig men da jeg bo her må jeg går lidt stille med det for ikke at fornærmer thai. da jeg er gæst i deres land. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Lagt på d. 30/08-2010 18:33
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hurato, svar på Sabai Sabais vegne : For mange. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 30/08-2010 18:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
huratho skrev: Hej Sabai sabai må jeg spørge, hvormange år har du boet her i Thailand ? Hilsen Hugo Tillad mig et modspørgsmål: Hvilken relevans har det? "Anciennitet" borger ikke nødvendigvis for noget som helst. Langt størstedelen af "de fastboende" i Thailand taler end ikke sproget, for slet ikke at tale om skrive/læse. Det burde om ikke andet give en indikation af hvor lidt "anciennitet" tæller, ikke mindst når der forefindes adskillige dansk baserede medlemmer der magter den opgave. |
|
|
natty |
Lagt på d. 30/08-2010 18:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
ABEKATTEN skrev: Hurato, svar på Sabai Sabais vegne : For mange. På hans profil står der København, men det er måske bare et skalkeskjul? |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 30/08-2010 19:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
bangkoknielsen skrev... Det var da lige som pokker Sabai sabai - Hvor har du de oplysninger fra? - Vil meget gerne vide det, naturligvis med dokumentation, som det kræves under ytringsfrihed, selv i DK.... Naturligvis får du betaling hvis oplysningerne er stålfaste - kontakt mig på PB... Hvad vil du vide ?... er det med dobbelt...ØH Multiprofilerne ? Hvis du nærlæser indlæggene, i forskellige tråde..vil du vide ! Spar pengene ! ...og køb et billede af kronprinsen, det vil sikkert pynte ved siden af de 2 andre. Hurartho skrev... Hej Sabai sabai må jeg spørge, hvormange år har du boet her i Thailand ? Hilsen Hugo Hugo, ca. halvt så længe som dig, men jeg ved dobbelt så meget ! Abekatten skrev.. Hurato, svar på Sabai Sabais vegne : For mange. -------------------------------------------------------------------------------- Vær beredt. Abekatten har ret !.... Vær beredt ?... på hvad ? ... Abe/Hundefangeren måske ? vov vov. Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2010 19:14 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 30/08-2010 19:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Jeg har lavet kryds i: Brugerne burde selv kunne finde ud af at undlade at bringe DTW i farezonen. jeg mener vi er alle voksne (eller de fleste er) og derfor burde vi også kunne styrer vores lyster. Jeg vil ikke komme med dumme bemærkninger om kongen, hverken den vi har i danmark eller den de har i thailand.. men det nu ikke fordi jeg ikke har lyst, men nok mere fordi jeg ikke har noget på dem.. havde jeg fundet ud af noget som jeg mente havde relevans til siden her.. ville jeg gerne poste det, selv om det måske indbar at siden blev blokket i thailand.. (det håber jeg nu ikke den gør, jeg bruger den også selv når jeg er i landet ) nogle indlæg i den her tråd og andre tråde er måske mindre passene, men det er jeg ikke dommer over, og vis de ikke er rettet til mig er jeg nok mere ligeglad end generet. som dansker og fodbold fan har jeg også lidt sort humor.. og de billeder sabai har postet mener jeg der burde være plads til.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 30/08-2010 20:31
|
natty skrev: ABEKATTEN skrev: Hurato, svar på Sabai Sabais vegne : For mange. På hans profil står der København, men det er måske bare et skalkeskjul? Natty.. Intet er som man tror, især ikke i Thailand ! Her en lille demostration af hvad, multiprofilerne/De udelukket/ballademagerne benytte sig af !! Læg mærke til min adresse linje og ip-adresse (Canada) og mit ur ! [img]http://img823.imageshack.us/img823/7015/screenshot1dtwdtw.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2010 20:53 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 30/08-2010 21:52
|
Bedraget og selvbedraget vil ingen ende tage !!! Bhumibol is the only Thai monarch to hold a patent. He obtained one in 1993 for a waste water aerator named Chai Pattana, and several patents on rainmaking since 1955: the "sandwich" rainmaking patent in 1999 and lately the "supersandwich" patent in 2003. Sandheden.. Referring to the 1903, 1915, 1919 and 1944 and 1947 weather modification experiments, http://en.wikiped...ud_seeding Løgnene... Bhumibol set a world record for receiving the greatest number of honorary university degrees (136) in 1997. Most of his degrees came from Thai universities: for instance, Kasetsart university awarded him ten honorary doctoral degrees at once. http://en.wikiped..._Adulyadej Go'morgen Sungai Kolok .... [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
natty |
Lagt på d. 30/08-2010 22:04
|
og??? er da ret nemt at ændre på, speciellt uret. Og hvorfor har du IP adresse i Canada hvis du bor i Thailand? Er du bange for noget, har du noget at skjule? Men du har da ret, intet er som man tror, hverken i Danmark, Thailand eller på internettet. Nå nok om det, tråden handler jo ikke om din bopæl. |
|
|
natty |
Lagt på d. 30/08-2010 22:25
|
"Bhumibol set a world record for receiving the greatest number of honorary university degrees (136) in 1997. Most of his degrees came from Thai universities: for instance, Kasetsart university awarded him ten honorary doctoral degrees at once." Du kører dig da op på ikke eksisterende problemer, så vidt jeg ved har både Anders Fogh og Dronning Margrethe II, modtaget æresdoktor grader. Det er en meget almindelig æresbevisning. Selv Løkke fik vist en i USA. Men selvfølgelig, kongen har heller aldrrig spillet jazz, det har altid været fake og play-back, for det har jeg selv læst på internettet og wikipedia. Men igen afsporer du tråden og mig selv med da jeg reagerer på dine indlæg. Redigeret af natty d. 30/08-2010 22:36 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 30/08-2010 23:23
|
Natty skrev... Du kører dig da op på ikke eksisterende problemer , så vidt jeg ved har både Anders Fogh og Dronning Margrethe II, modtaget æresdoktor grader. Det er en meget almindelig æresbevisning. Selv Løkke fik vist en i USA.Men selvfølgelig, kongen har heller aldrrig spillet jazz, det har altid været fake og play-back, for det har jeg selv læst på internettet og wikipedia. ikke eksisterende problemer ?? Er det ikke et problem ? ,.... at man har hjernevasket og bedraget en hel befolkning i århundreder, og selv idag kan kommer afsted med at hjernevaske visse faranger ! Jo' kongen har da truttet, i noget der ligner en trompet ! Se Selv.... [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
Lagt på d. 31/08-2010 02:09
|
|
Jeg er ikke spor overrasket over du ikke vil stå ved dine egne handlinger Sabai Sabai. |
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 31/08-2010 10:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
Jeg finder det lidt besynderligt, at der indtil nu, 2 dage efter offentliggørelsen, kun er afgivet 84 stemmer af de 4854 medlemmer som DTW angiver som brugere... Hvad er der galt..? |
|
|
bekker |
Lagt på d. 31/08-2010 10:34
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
ligegyldighed over for noget ligegyldigt Nielsen. Som Abekatten før har skrevet er DTW for 85% af tilfældende, folk med ferie interesser i det Thailandske, os fastboende er bare et must for eventuelle spørgsmål og hjælp |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 31/08-2010 10:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
85 stemmer er tæt på det antal faste aktive brugere DTW har. Det store flertal læser blot med men deltager ikke. Lidt selverkendelse vil konstatere at vi er en lille gruppe særlinge... |
|
|
Gamba |
Lagt på d. 31/08-2010 10:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 191 |
Måske fordi nogle medlemmer skriver og opføre sig tåbeligt ved at dominere forummet med deres snævre synede udtagelser og begynder at skræmme folk væk. Personligt fortryder jeg overhoved har givet min mening til kende.
Redigeret af Gamba d. 31/08-2010 10:44 |
|
|
bekker |
Lagt på d. 31/08-2010 10:58
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Gamba Stor respekt for din mening, men som skrevet før. Du er jo også en af de fastboende og ikke en Pattaya turist hvor alle siger du er hansome and look very nice.... ja. Bare se indlæg omhandlende dette.... Forstår dig, men er det ikke sørgeligt, at du nu tager dine i fremtidige indlæg op til overvejelse. Det mener jeg er synd. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 31/08-2010 10:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
bangkoknielsen skrev: Jeg finder det lidt besynderligt, at der indtil nu, 2 dage efter offentliggørelsen, kun er afgivet 84 stemmer af de 4854 medlemmer som DTW angiver som brugere... Hvad er der galt..? Jeg er selv medlem af utallige forum hvor jeg blot er blevet tilmeldt for at kunne se det hele, men derefter aldrig har besøgt dem igen. Jeg gætter på at det samme er tilfældet her. Hvis et kriterium for at være defineret som aktiv var, at man havde været logget på én gang inden for de seneste 30 dage, så ville det være enkelt at lave et script, der viste antallet af aktive brugere. Og så gætter jeg på at tallet vil mellem 100 og 200. Hvilket egentligt er et pænt antal. At kalde os særlinge eller originaler er efter min mening ganske passende. |
|
|
Lagt på d. 31/08-2010 11:02
|
|
En god original er bedre end et dårligt kopi. |
|
Spring til debat: |