Se indlæg
Thaikvinder som slås i DK
|
|
PL |
Lagt på d. 15/07-2010 23:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Tjah, vi prøver vel som sædvanligt at overgå hinanden i både opfindsomhed og grovheder, ikke? Men det er en tendens i tiden, det er "in" at latterliggøre de skæve og knap så smart udseende eksistenser. Tænk f.eks. på alle de sindssyge talentshows, hvor man i DR decideret har hevet de værste bondeknolde og talentløse knoldesparkere ind, bare for at man kan gøre grin med dem! Det er statsstøttet ondskab, intet mindre... Så vi følger jo bare den herskende, men degenererede danske tidsånd og folkesjæl helt og aldeles i den sport der hedder "hån, spot og latterliggørelse"! PL Redigeret af PL d. 15/07-2010 23:23 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 15/07-2010 23:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
blume skrev: Moralens vogtere? Ja den moralske elite har travlt med at vise deres forargelse og bedreviden over nogle der søger lykken i Thailand. Hvor er i dog selvgode og bedrevidende, ja jeg ser jer ofte når i er alene og konen er hjemme, så sidder i med tungen langt ud af halsen på de forskellige barer og sukker over de dejlige piger. Hvordan har i selv mødt jeres koner, selvfølgelig ikke på en bar, men i templet hvor i dagligt beder til? Nogle af jer skulle skamme sig over et par gutter der søger lykken i Thailand. Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt Med venlig hilsen fra Fyn blume Det har så sandelig ret i. De søger bare lykken. Men tv kanalen som lavede disse udsendelser, har jo bevist lavet dette og har da kunne se at disse 2 herre var lidt specielle. Jeg kan nu godt se mig selv i spejlet og ikke genkende mig selv.! Og har dog heller ikke mødt konen i en bar , men i supermarkedet.. Så undskyld os , at vi får et grin på noget der er sat sammen for at vi skal grine af det.!! Redigeret af Saendaeng d. 15/07-2010 23:26 Michael B Kristensen
|
|
|
blume |
Lagt på d. 16/07-2010 00:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
Saendaeng Trods min begyndende Alzenheimer light, mener jeg at huske at udsendelserne var seriøse. Viste nogle aspekter af ensomhed i nordjylland og de mange samgift thaier der levede og arbejdede der med deres danske mænd. De fleste der er gift har selfølgelig alle mødt deres udkårne i supermarkedet eller i templet, eller det "lokale bibliotek" Københavneriet fra djæveløen har jo som kun foragt for os der bor på den anden side af broen, men tage nogle klip ud fra en ellers seriøs udsendelse, og latterligøre dem, det er sku for meget. Jeg er 120% sikker på at jer der latterligør dem, alle er adonistyper, jeg ser jer jo ofte i Pattaya, når i komme ned fra "landet", og i ligner jo ikke dem fra det mørke Jylland? Venlig hilsen fra Odense Fyn blume |
|
|
Lagt på d. 16/07-2010 00:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej Blume godt skrevet og ganske enig. Hovedparten af danske mænd er jo gift med thaipiger, der har en meget høj uddannelse fra universiteterne. TV-programmerne med ungersvendene var ganske informative, hvad mange formentlig allerede har glemt, ingen grund til at tage pis på dem. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 16/07-2010 00:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Blume skrev.. Københavneriet fra djæveløen har jo som kun foragt for os der bor på den anden side af broen Jer der bor på den forkerte side af broen, i lever jo også sådan et lidt humorforladt og zombieagtigt liv både i Danmark og Thailand... ik' ? [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
PL |
Lagt på d. 16/07-2010 00:54
|
De er sgu´ da så' n lidt bob-bob, ikk´ å´?? PS: Jeg er selv en jysk bonderøv! Redigeret af PL d. 16/07-2010 00:58 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 16/07-2010 01:01
|
blume skrev: Saendaeng Trods min begyndende Alzenheimer light, mener jeg at huske at udsendelserne var seriøse. Viste nogle aspekter af ensomhed i nordjylland og de mange samgift thaier der levede og arbejdede der med deres danske mænd. De fleste der er gift har selfølgelig alle mødt deres udkårne i supermarkedet eller i templet, eller det "lokale bibliotek" Københavneriet fra djæveløen har jo som kun foragt for os der bor på den anden side af broen, men tage nogle klip ud fra en ellers seriøs udsendelse, og latterligøre dem, det er sku for meget. Jeg er 120% sikker på at jer der latterligør dem, alle er adonistyper, jeg ser jer jo ofte i Pattaya, når i komme ned fra "landet", og i ligner jo ikke dem fra det mørke Jylland? Venlig hilsen fra Odense Fyn blume De udsendelser med Søren og Ole har de godt vist at de vil kigget sjovt på. For jeg kan ikke se det seriøse fra kanalens side. Samt det er ikke den eneste gang de lavede sådan et show Jeg kan se at søren og Ole er seriøse. Det skal de have. Nu har jeg ikke mødt min kone på en bar. Men hvis jeg havde mødt hende på en bar. Så skulle det ikke stå i vejen for at jeg fortalte det. Hvad er der galt i at pigerne arbejde i en bar inden de finder manden de bliver gift med? Før jeg mødte min kone havde jeg også kæreste der havde arbejdet i en bar. Men det gik desværre ikke. Og det endte ikke fordi hun havde arbejdet i en bar! Hvis nogle ikke vil fortælle hvor deres kone kom fra, så fred være med det. Kan ikke se det vigtige i om de har arbejdet i en bar , gogo , eller solgt som tam på det lokale markedet! Michael B Kristensen
|
|
|
PL |
Lagt på d. 16/07-2010 01:02
|
Nå, vi skrider videre i tråden. "Good heart, and financially secure, also.." Woohaa! Redigeret af PL d. 16/07-2010 01:03 |
|
|
PL |
Lagt på d. 16/07-2010 01:07
|
Saendaeng skrev: blume skrev: Saendaeng Trods min begyndende Alzenheimer light, mener jeg at huske at udsendelserne var seriøse. Viste nogle aspekter af ensomhed i nordjylland og de mange samgift thaier der levede og arbejdede der med deres danske mænd. De fleste der er gift har selfølgelig alle mødt deres udkårne i supermarkedet eller i templet, eller det "lokale bibliotek" Københavneriet fra djæveløen har jo som kun foragt for os der bor på den anden side af broen, men tage nogle klip ud fra en ellers seriøs udsendelse, og latterligøre dem, det er sku for meget. Jeg er 120% sikker på at jer der latterligør dem, alle er adonistyper, jeg ser jer jo ofte i Pattaya, når i komme ned fra "landet", og i ligner jo ikke dem fra det mørke Jylland? Venlig hilsen fra Odense Fyn blume De udsendelser med Søren og Ole har de godt vist at de vil kigget sjovt på. For jeg kan ikke se det seriøse fra kanalens side. Samt det er ikke den eneste gang de lavede sådan et show Jeg kan se at søren og Ole er seriøse. Det skal de have. Nu har jeg ikke mødt min kone på en bar. Men hvis jeg havde mødt hende på en bar. Så skulle det ikke stå i vejen for at jeg fortalte det. Hvad er der galt i at pigerne arbejde i en bar inden de finder manden de bliver gift med? Før jeg mødte min kone havde jeg også kæreste der havde arbejdet i en bar. Men det gik desværre ikke. Og det endte ikke fordi hun havde arbejdet i en bar! Hvis nogle ikke vil fortælle hvor deres kone kom fra, så fred være med det. Kan ikke se det vigtige i om de har arbejdet i en bar , gogo , eller solgt som tam *) på det lokale markedet! Totalt enig! Hvad hvis hun var blevet solgt som vild? *) PL Redigeret af PL d. 16/07-2010 01:09 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 16/07-2010 01:20
|
PL skrev: Saendaeng skrev: blume skrev: Saendaeng Trods min begyndende Alzenheimer light, mener jeg at huske at udsendelserne var seriøse. Viste nogle aspekter af ensomhed i nordjylland og de mange samgift thaier der levede og arbejdede der med deres danske mænd. De fleste der er gift har selfølgelig alle mødt deres udkårne i supermarkedet eller i templet, eller det "lokale bibliotek" Københavneriet fra djæveløen har jo som kun foragt for os der bor på den anden side af broen, men tage nogle klip ud fra en ellers seriøs udsendelse, og latterligøre dem, det er sku for meget. Jeg er 120% sikker på at jer der latterligør dem, alle er adonistyper, jeg ser jer jo ofte i Pattaya, når i komme ned fra "landet", og i ligner jo ikke dem fra det mørke Jylland? Venlig hilsen fra Odense Fyn blume De udsendelser med Søren og Ole har de godt vist at de vil kigget sjovt på. For jeg kan ikke se det seriøse fra kanalens side. Samt det er ikke den eneste gang de lavede sådan et show Jeg kan se at søren og Ole er seriøse. Det skal de have. Nu har jeg ikke mødt min kone på en bar. Men hvis jeg havde mødt hende på en bar. Så skulle det ikke stå i vejen for at jeg fortalte det. Hvad er der galt i at pigerne arbejde i en bar inden de finder manden de bliver gift med? Før jeg mødte min kone havde jeg også kæreste der havde arbejdet i en bar. Men det gik desværre ikke. Og det endte ikke fordi hun havde arbejdet i en bar! Hvis nogle ikke vil fortælle hvor deres kone kom fra, så fred være med det. Kan ikke se det vigtige i om de har arbejdet i en bar , gogo , eller solgt som tam *) på det lokale markedet! Totalt enig! Hvad hvis hun var blevet solgt som vild? *) PL Det kan også bruges. Så skal de bare dresseres lidt Redigeret af Saendaeng d. 16/07-2010 01:38 Michael B Kristensen
|
|
|
PL |
Lagt på d. 16/07-2010 02:20
|
Er du ensom, så gør som Ole V. - eller er det Jacob H.? Redigeret af PL d. 16/07-2010 02:22 |
|
|
PL |
Lagt på d. 16/07-2010 02:25
|
- eller som Kanut.. Ups, Stewart! Redigeret af PL d. 16/07-2010 02:26 |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 16/07-2010 06:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
PL skrev: He-he! Ja de er barske de kære damer, også i Thailand.. hvad fanden er den af PL, og jeg som troede at du var et anstaendigt menneske, troede ikke at du kunne finde paa ar vaere tilskuer til saadan noget optoejer, men maaske det var dig som var skyld i det hele Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
mugge |
Lagt på d. 16/07-2010 07:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Det var dog utroligt,nu må man heller ikke ha lidt sjov og morskab, og sidde og hygge sig med disse gode indslag som popper op. Skal vi altid blot sidde med en gravøl og tude over at verden er ved at gå under og alting er skidt!!! Nå men så vil jeg ikke kommentere mere, blot sidde her og hygge mig og få mit eget personlige hemmelige GRIN og alle disse gode film |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 16/07-2010 07:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Nå den sidst herfra.. gad vide hvad tid på året han ankommer til Thailand på. Med alt det tøj han har på... http://www.youtub...re=related |
|
|
blume |
Lagt på d. 16/07-2010 09:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
He he Næste gang går jeg på det lokale bibliotek i Pattaya og leder efter en vild som er blevet tam Venlig hilsen fra Fyn blume Redigeret af blume d. 16/07-2010 09:01 |
|
|
natty |
Lagt på d. 16/07-2010 09:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
I guder, nu er det så også blevet politisk ukorrekt at få sig et grin over nogen som fuldstændigt frivilligt medvirker i en tv-udsendelse. Men jeg kan da undre mig over at så mange frivilligt udstiller sig selv for hele danmarks befolkning. Fiktive titler som sagtens kunne være rigtige: "Fede Ida kan ikke tabe sig"-undertitel "Vi følger Ida gennem op og nedture og igennem 31 forskellige slankeprogrammer". "Hvor er min tunge?, stumme Pers højeste ønske er at kunne tale og gå på sin tunge samtidig, følg ham gennem op og nedture" "Hvad blev der af fede Ida, er hun blevet tungere af slankekurene?" "Hvor er min kone? Følg vakse Viggo i hans jagt på en kone blandt afblegede blondiner i Hviderusland. Lykkes det endelig Viggo at få den livsledsager som det er svært for ham at finde i Danmark." Der er ikke noget i vejen med nogen af ovenstående personer, men hvorfor de har sådan en lyst til at udstille sig selv for et par timers berømmelse er mig ubegriveligt. Så risikerer man også at der bliver grint. Redigeret af natty d. 16/07-2010 09:05 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 16/07-2010 09:12
|
He he Næste gang går jeg på det lokale bibliotek i Pattaya og leder efter en vild som er blevet tam Venlig hilsen fra Fyn blume Det var faktisk en fejl, jeg mente "solgte som tam" på det lokale marked Men hva fanen, lidt sjov skal vi jo have. natty skrev: I guder, nu er det så også blevet politisk ukorrekt at få sig et grin over nogen som fuldstændigt frivilligt medvirker i en tv-udsendelse. Men jeg kan da undre mig over at så mange frivilligt udstiller sig selv for hele danmarks befolkning. Fiktive titler som sagtens kunne være rigtige: "Fede Ida kan ikke tabe sig"-undertitel "Vi følger Ida gennem op og nedture og igennem 31 forskellige slankeprogrammer". "Hvor er min tunge?, stumme Pers højeste ønske er at kunne tale og gå på sin tunge samtidig, følg ham gennem op og nedture" "Hvad blev der af fede Ida, er hun blevet tungere af slankekurene?" "Hvor er min kone? Følg vakse Viggo i hans jagt på en kone blandt afblegede blondiner i Hviderusland. Lykkes det endelig Viggo at få den livsledsager som det er svært for ham at finde i Danmark." Der er ikke noget i vejen med nogen af ovenstående personer, men hvorfor de har sådan en lyst til at udstille sig selv for et par timers berømmelse er mig ubegriveligt. Så risikerer man også at der bliver grint. Sådan iorden..Hvis man vil have sine 15 minutters berømmelse , så skal man også kunne tage grinene Michael B Kristensen
|
|
Spring til debat: |