Se indlæg
Dagens joke
|
|
Boes |
Lagt på d. 21/12-2013 11:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
A man and a woman meet in an elevator. "Where are you heading today?" the man asks. "I'm going down to give blood." "How much do you get paid for giving blood?" "About $20." "Wow," says the man, "I'm going up to donate sperm, and the sperm bank pays $100." The woman angrily gets off the elevator. The next day, the man and woman meet in the elevator again. "Fancy meeting you again. Where you off to today?" "Sperm bank," she says with her mouth full. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Boes |
Lagt på d. 25/12-2013 09:07
|
A guy walks into the bar of a restaurant and goes to the bartender and asks "how much for a beer?" The bartender replies "$1". The customer completely amazed, orders a beer then asks the bartender "Well then how much for a NY sirloin, with side of mashed potatoes and salad, and an entire cheesecake for desert?" The Bartender reply's "$5". The guy still amazed then orders everything and after he is done eating his meal then says "Wow, this place is amazing, I really wish I could meet the owner of this place". The bartender then says "Oh well, he's upstairs in his office with my wife". The guy looks all confused then asks "What is he doing upstairs in his office with your wife?" The bartender then says "The same thing I'm doing to his business". God jul...... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
peterplyds |
Lagt på d. 26/12-2013 05:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 38 |
Boes skrev: boes du har nogle af de beste vits men den her forstår jeg ikkeA guy walks into the bar of a restaurant and goes to the bartender and asks "how much for a beer?" The bartender replies "$1". The customer completely amazed, orders a beer then asks the bartender "Well then how much for a NY sirloin, with side of mashed potatoes and salad, and an entire cheesecake for desert?" The Bartender reply's "$5". The guy still amazed then orders everything and after he is done eating his meal then says "Wow, this place is amazing, I really wish I could meet the owner of this place". The bartender then says "Oh well, he's upstairs in his office with my wife". The guy looks all confused then asks "What is he doing upstairs in his office with your wife?" The bartender then says "The same thing I'm doing to his business". God jul...... |
|
|
waree |
Lagt på d. 26/12-2013 07:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 304 |
toemmer forretningen |
|
|
Boes |
Lagt på d. 26/12-2013 07:15
|
He is screwing his boss business while the boss screws his wife.....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 28/12-2013 09:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
jeg var flad af grin da jeg så denne. http://ekstrablad...182679.ece |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 28/12-2013 10:57
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Haha, den må vi hellere lægge ind her: Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Boes |
Lagt på d. 01/01-2014 18:55
|
There was an elderly man who wanted to make his younger wife pregnant. So, he went to the doctor to have a sperm count done. The doctor told him to take a specimen cup home, fill it, and bring it back the next day. The elderly man came back the next day and the specimen cup was empty and the lid was on it. Doctor: What was the problem? Elderly man: Well, you I tried with my right hand...nothing. So, I tried with my left hand...nothing. My wife tried with her right hand...nothing. Her left hand...nothing. Her mouth...nothing. Then my wife's friend tried. Right hand, left hand, mouth....still nothing. Doctor: Wait a minute. You mean your wife's friend too?! Elderly man: Yeah, and we still couldn't get the lid off of the specimen cup. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Boes |
Lagt på d. 04/01-2014 05:07
|
This is a true story of a poor dizzy blond flying in a two-seater airplane with just the pilot. He has a heart attack and dies. She, frantic,calls out a May Day. "May Day! May Day! Help Me! Help Me! My pilot had a heart attack and is dead and I don't know how to fly. Help Me! Please Help Me!" She hears a voice over the radio saying: "This is Air Traffic Control and I have you loud and clear. I will talk you through this and get you back on the ground. I've had a lot of experience with this kind of problem. Now, just take a deep breath. Everything will be fine! Now give me your height and position!" She says, "I'm 5'4 and i'm in the front seat." (pause) "O.K." says the voice in the radio....... "Repeat after me: Our father who art in heaven........" "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 05/01-2014 02:11
|
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
waree |
Lagt på d. 07/01-2014 11:32
|
Helle Thorning-Schmidt er død, og ankommer til paradiset, hvor hun bliver mødt af Sct. Peter. Sct. Peter så lidt forlegen ud. Øhm, velkommen, får han omsider fremstammet. Tak! sagde Helle, jeg tænkte nok at jeg ville ende her! Mjah, sagde Sct. Peter, du har jo i det store hele opført dig meget anstændigt ud over et par skattesager og i betragtning af din barndom, og så videre, så bestemte vi, at vi gerne ville have din sjæl her. Men forstår du, vi har ikke så meget erfaring med fremtrædende socialdemokrater. Ja, ja, fint, sagde Helle, luk mig nu bare ind! Jamen, ser du, sagde Sct. Peter, der var lidt konkurrence om at få fat på dig. Faktisk blev vi nødt til at lave en lille aftale med djævelen. Aftale?! udbrød Helle, nu synligt rystet. Det er ikke så slemt, sagde Sct. Peter, men han mente han havde de fleste af dine venner alligevel. Så vi har aftalt at du får lov til at tilbringe ét døgn i helvede, og ét i himmelen. Så må du selv vælge, hvor du vil være resten af evigheden. Helle protesterede lidt, men aftalen var allerede på plads. Så Sct. Peter viste hende vej til en elevator, de sagde farvel, og på gensyn om fireogtyve timer, og Helle trykkede på "Helvede". Hun kørte nedad i meget lang tid, og endte så foran en stor sort port. Da hun ringede på gik døren øjeblikkeligt op, og djævelen selv modtog hende. Helle! Gamle ven! Kom indenfor! brølede satan, og hev Helle ind af døren. Her stod hun så, på en gigantisk overdækket golfbane. En masse af hendes gamle regeringskammerater gik rundt og spillede golf, blandt dem Ritt Bjerregård, Ole Sohn, Willy Søvndal og Margrethe Vestager. Banen var perfekt. Det var varmt, men der var fyldt med små let-påklædte djævledrenge, som serverede kølige drinks. Helle spillede hele dagen, og om aftenen havde Ritt Bjerregård, der var død kort tid forinden, forberedt en kæmpe buffet, a la sin tur til Paris i 80?erne, med den bedste vin og udsøgte lækkerier. Inden Helle vidste af det, var det første døgn gået, og en lille djævel viste hende atter vej til elevatoren. Da Helle kom ind i himmelen, var hun meget eftertænksom, men også her blev hun varmt velkommet. Hun blev klædt i englegevanter og fik udleveret en harpe. Resten af dagen spadserede hun fra sky til sky, hørte fuglene synge og spiste friske frugter ad libitum. Senere fik hun en let mavepine af al den frugt, og på en sky nær ved sad Uffe Elleman Brian Mikkelsen og Anders Fogh og harpe-jammede for anden time i træk. Snart dukkede Sct. Peter op. Nå, nu har du haft et døgn hvert sted, sagde ærkeengelen, har du truffet dit valg? Hmmm... sagde Helle, jeg havde aldrig troet at jeg skulle sige det, men måske hører jeg trods alt til i helvede. Det er nok det bedste sted for mig. Sct Peter var målløs og forsøgte at omvende Helle , men hun var fast besluttet. Så endnu engang blev hun fulgt til elevatoren, og de tog afsked. Også denne gang lukkede djævelen selv op, da Helle ringede på, og hev hende energisk ind af porten. Helle så sig om i det brændende, svovlstinkende inferno, hvor hendes gamle venner vred sig i smerte. Men sagde hun, men men, hvor er golfbanen? Hvor er de kolde drinks?" Ah! sagde djævelen, ser du, i går førte vi valgkamp! I dag har du stemt på os! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/01-2014 20:37
|
Læst på Facebook i dag som svar på en persons afmagt overfor børnesikret stikdåser: Børnesikring på stikdåser er også noget pjat. Jeg har fortalt naboens børn at tandfeen gemmer penge inde i stikkontakten og at de kan få dem ud med to strikkepinde. Her efter burde børnesikring af stikdåser være unødvendigt. Med venlig hilsen
|
|
Papa |
Lagt på d. 16/01-2014 21:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 245 |
|
|
|
Chase |
Lagt på d. 18/01-2014 01:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 116 |
Når nu der bliver talt meget om sjuskede håndværker i Thai, så findes det altså værrer http://fishki.net...-foto.html |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/01-2014 02:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Chase skrev: Når nu der bliver talt meget om sjuskede håndværker i Thai, så findes det altså værrer http://fishki.net...-foto.html hvad er der galt med det byggeri, ligner et thai firma der bare lige mangler at pudse væggene lidt, trappen ligner det samme juks jeg fik lavet i mit hus, og som de måtte lave om 5 gange før det lykkedes dem at få stigning og trin-højde til at passe sammen, og det selvom de havde udførlige tegninger med præcis målsætning på. |
|
|
sony |
Lagt på d. 18/01-2014 07:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
troede det var en tråd om joke
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Skeptikeren |
Lagt på d. 23/01-2014 04:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 330 |
A r03; Big earthquake with the strength of 8.1 on the Richter scale hit the Middle East . Two million Muslims died And over a million were injured. Iraq and Iran are totally ruined and The governments don't know where To Start with providing help to rebuild. The rest of the world is in shock. The USA is sending troops to help. Saudi Arabia is sending oil. Latin American countries are sending supplies. New Zealand is sending sheep, Cattle and food crops. The Asian continents are sending Labour to assist in rebuilding ther03; Infrastructure. Canada is sending medical teams And supplies. GREAT BRITAIN , not to be outdone, Is sending two million replacement Muslims. God Bless GREAT BRITAIN .... Damn those Brits are smart !! Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012) Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2 Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej! |
|
|
waree |
Lagt på d. 23/01-2014 05:48
|
gid danmark vil tage I laerre af storbritanien |
|
|
Boes |
Lagt på d. 24/01-2014 10:48
|
http://splashurl....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 24/01-2014 18:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
? ? ? Var det "dagens joke" ? Låner lige SONY bemærkning: troede det var en tråd om joke . Redigeret af Lung Yao d. 24/01-2014 18:07 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |