Se indlæg
PAS PÅ SVINDEL MED DINE LEGALISERINGS PAPIRER.
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 03/08-2014 13:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
@Mukke - accepteret og saa tilbage til hvor traaden startede. Det ville vaere rart (dette er et Maersk udtryk for oevrigt) hvis RK nu ville komme ud af busken og fortaelle os om forloebet. Han skriver at det har han gjort 117 gange, men det passer jo ikke, ikke engang een gang har han givet et pip om forloebet af denne sag. Han foregiver at vaere en professionel raadgiver og hvis det var tilfaeldet havde han givet forloebet minut for minut hvis ikke dag for dag for at stille BTJ tilfreds. I andre traade har RK gjort opmaerksom paa at hans kone er Laot eller fra Laos saa hendes kendskab til Thai er maaske ikke det allerbedste, hvis det er hende som BTJ og co har kommunikeret med. Jeg synes at RK nu skal komme paa banen og give BTJ en undskyldning for daarlig sagsbehandling og samtidig refundere THB 17,200 for et arbejde som ikke er blevet udfoert. I samme aandedrag burde det naevnes at det hele har vaeret een stor misforstaaelse og saa er problemet blevt loest the "Thai way". Hvis man oensker raadgivning omkring "Ritualer i go go barer" saa har RK oplyst det ganske gratis. Ironi kan forekomme. http://www.thaila...ost_219577 Det er en utrolig kedelig sag for Piro Consulting og RK og laaget skulle have vaeret lagt paa for lang tid siden. BTJ synes jeg har dog misforstaaet noget med antal dage, eftersom vi skal bruge antal arbejdsdage for at faa den rette forstaaelse og her er Webs tilkendegivelse helt korrekt omkring et forbrug af 6 - 7 arbejdsdage. Haaber vi nu er tilbage paa sporet uden at snakke Maersk/AP Moeller/EAC. |
|
|
buick |
Lagt på d. 03/08-2014 13:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Utroligt igen og igen spørger du og andre om at få Robert til at komme ud med forløbet så dette ikke er ensidigt fra trådstarter men i samme indlæg og i andre så dømmer i Robert hvorfor tror i han ikke gider?? i har jo dømt ham på forhånd iøvrigt syntes jeg det er på tide at trådstarter kommer ud og indrømmer at hans temperament og opførsel over ikke at kunne få Piro til at krybe og tilsidesætte alt andet tiltrods for helligedage, besked om at vente osv i den sidste ende er grunden til det hele er gået galt så kunne det jo (uden jeg ved det) være den åbning som fik Robert til at sige ok så kom vi videre og du får de penge retur som skulle være betalt andre steder end hos Piro hugoboerge skrev: @Mukke - accepteret og saa tilbage til hvor traaden startede. Det ville vaere rart (dette er et Maersk udtryk for oevrigt) hvis RK nu ville komme ud af busken og fortaelle os om forloebet. Han skriver at det har han gjort 117 gange, men det passer jo ikke, ikke engang een gang har han givet et pip om forloebet af denne sag. Han foregiver at vaere en professionel raadgiver og hvis det var tilfaeldet havde han givet forloebet minut for minut hvis ikke dag for dag for at stille BTJ tilfreds. I andre traade har RK gjort opmaerksom paa at hans kone er Laot eller fra Laos saa hendes kendskab til Thai er maaske ikke det allerbedste, hvis det er hende som BTJ og co har kommunikeret med. Jeg synes at RK nu skal komme paa banen og give BTJ en undskyldning for daarlig sagsbehandling og samtidig refundere THB 17,200 for et arbejde som ikke er blevet udfoert. I samme aandedrag burde det naevnes at det hele har vaeret een stor misforstaaelse og saa er problemet blevt loest the "Thai way". Hvis man oensker raadgivning omkring "Ritualer i go go barer" saa har RK oplyst det ganske gratis. Ironi kan forekomme. http://www.thaila...ost_219577 Det er en utrolig kedelig sag for Piro Consulting og RK og laaget skulle have vaeret lagt paa for lang tid siden. BTJ synes jeg har dog misforstaaet noget med antal dage, eftersom vi skal bruge antal arbejdsdage for at faa den rette forstaaelse og her er Webs tilkendegivelse helt korrekt omkring et forbrug af 6 - 7 arbejdsdage. Haaber vi nu er tilbage paa sporet uden at snakke Maersk/AP Moeller/EAC. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/08-2014 14:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
[b]Buick skriver:[/u] Utroligt igen og igen spørger du og andre om at få Robert til at komme ud med forløbet så dette ikke er ensidigt fra trådstarter men i samme indlæg og i andre så dømmer i Robert hvorfor tror i han ikke gider?? i har jo dømt ham på forhånd iøvrigt syntes jeg det er på tide at trådstarter kommer ud og indrømmer at hans temperament og opførsel over ikke at kunne få Piro til at krybe og tilsidesætte alt andet tiltrods for helligedage, besked om at vente osv i den sidste ende er grunden til det hele er gået galt så kunne det jo (uden jeg ved det) være den åbning som fik Robert til at sige ok så kom vi videre og du får de penge retur som skulle være betalt andre steder end hos Piro DK.Skriver. Det var da en rigtig god løsning. Og kan vi så få lukket denne never ending tråd, please. Efterhånden lidt trættende. Frisk luft ind og så videre med andre vigtige sager |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 03/08-2014 14:13
|
Ingen grund til at citere det tager for meget plads, men det er underligt at "buick" kommer paa banen i det oejeblik der skrives noget negativt omkring Piro og RK. RK er ikke doemt paa forhaand. Han svarer bare ikke paa spoergsmaal og ja det er maaske det der doemmer ham men det er ikke paa FORHAAND der er en forskel. Saa buick hvis du kender RK godt (lader til at vaere tilfaeldet) saa bed ham om at komme med svar paa spoergsmaal fra BTJ. Det er ret enkelt. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/08-2014 15:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
hugoboerge skrev: Ingen grund til at citere det tager for meget plads, men det er underligt at "buick" kommer paa banen i det oejeblik der skrives noget negativt omkring Piro og RK. RK er ikke doemt paa forhaand. Han svarer bare ikke paa spoergsmaal og ja det er maaske det der doemmer ham men det er ikke paa FORHAAND der er en forskel. Saa buick hvis du kender RK godt (lader til at vaere tilfaeldet) saa bed ham om at komme med svar paa spoergsmaal fra BTJ. Det er ret enkelt. ENIG! Jeg sad og læste en tidl. tråd hvor jeg tillod mig at være uenig med H.K.H. Kronberg og gæt hvem der straks kommer frem på tasterne og forsvarer RK....ja, Buick... Jeg ved ikke hvad de to laver alene på værelset efter mørkets frembrud, men underligt ser det i hvert fald ud... Nå ja, er man uenig med Robert, så er man hermed udråbt som medløber der ikke tør gå imod strømmen osv... Buick, du kan ligeså godt lade være, vi har regnet dig ud og dit forsvar af Robert præller af, hvis du ikke har mere i bøssen, så lad manden selv forsvarer sig. |
|
|
buick |
Lagt på d. 03/08-2014 15:16
|
Du kan jo ikke engang se hvad du selv skriver så Jeg synes at RK nu skal komme paa banen og give BTJ en undskyldning for dårlig sagsbehandling og samtidig refundere THB 17,200 for et arbejde som ikke er blevet udført. hvis ikke det er at dømme manden fra starten af havd er så men det har du jo gjort lige fra starten af måske du selv er trådstarter så?? eller kender ham?? jeg skriver så lige igen jeg kender ikke Robert men kender typen af brok kunder og kan derfor med det samme læse imellem hans linier hugoboerge skrev: Ingen grund til at citere det tager for meget plads, men det er underligt at "buick" kommer paa banen i det oejeblik der skrives noget negativt omkring Piro og RK. RK er ikke doemt paa forhaand. Han svarer bare ikke paa spoergsmaal og ja det er maaske det der doemmer ham men det er ikke paa FORHAAND der er en forskel. Saa buick hvis du kender RK godt (lader til at vaere tilfaeldet) saa bed ham om at komme med svar paa spoergsmaal fra BTJ. Det er ret enkelt. |
|
|
buick |
Lagt på d. 03/08-2014 15:18
|
Ingen problem det kan vi da godt aftale men kun hvis du og andre så også holder næsen væk og lader trådstarter klare sit problem med Piro uden i blander jer (men det kan i jo ikke) JS skrev: hugoboerge skrev: Ingen grund til at citere det tager for meget plads, men det er underligt at "buick" kommer paa banen i det oejeblik der skrives noget negativt omkring Piro og RK. RK er ikke doemt paa forhaand. Han svarer bare ikke paa spoergsmaal og ja det er maaske det der doemmer ham men det er ikke paa FORHAAND der er en forskel. Saa buick hvis du kender RK godt (lader til at vaere tilfaeldet) saa bed ham om at komme med svar paa spoergsmaal fra BTJ. Det er ret enkelt. ENIG! Jeg sad og læste en tidl. tråd hvor jeg tillod mig at være uenig med H.K.H. Kronberg og gæt hvem der straks kommer frem på tasterne og forsvarer RK....ja, Buick... Jeg ved ikke hvad de to laver alene på værelset efter mørkets frembrud, men underligt ser det i hvert fald ud... Nå ja, er man uenig med Robert, så er man hermed udråbt som medløber der ikke tør gå imod strømmen osv... Buick, du kan ligeså godt lade være, vi har regnet dig ud og dit forsvar af Robert præller af, hvis du ikke har mere i bøssen, så lad manden selv forsvarer sig. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 03/08-2014 15:29
|
buick skrev: Du kan jo ikke engang se hvad du selv skriver så Jeg synes at RK nu skal komme paa banen og give BTJ en undskyldning for dårlig sagsbehandling og samtidig refundere THB 17,200 for et arbejde som ikke er blevet udført. hvis ikke det er at dømme manden fra starten af havd er så men det har du jo gjort lige fra starten af måske du selv er trådstarter så?? eller kender ham?? jeg skriver så lige igen jeg kender ikke Robert men kender typen af brok kunder og kan derfor med det samme læse imellem hans linier hugoboerge skrev: Ingen grund til at citere det tager for meget plads, men det er underligt at "buick" kommer paa banen i det oejeblik der skrives noget negativt omkring Piro og RK. RK er ikke doemt paa forhaand. Han svarer bare ikke paa spoergsmaal og ja det er maaske det der doemmer ham men det er ikke paa FORHAAND der er en forskel. Saa buick hvis du kender RK godt (lader til at vaere tilfaeldet) saa bed ham om at komme med svar paa spoergsmaal fra BTJ. Det er ret enkelt. Jeg har ikke doemt RK eller Piro fra starten af. Men der kommer ikke nogen relevante svar fra RK saa efterhaanden vil jeg sige at traadstarter har ret i sine paastande efter at have laest forloebet, dog har jeg tidligere sagt at traadstarter tager lidt fejl af antal dage. Og buick's paastand at jeg kender traadstarter eller at jeg er traadstarter er dybt godnat. Jeg har vaeret medlem af dette forum i adskillige aar. Du kan jo ikke engang se hvad du selv skriver så Jeg synes at RK nu skal komme paa banen og give BTJ en undskyldning for dårlig sagsbehandling og samtidig refundere THB 17,200 for et arbejde som ikke er blevet udført. det mener jeg stadigvaek. Piro Consulting er i gang med at oedelaegge sig selv. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/08-2014 15:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
buick skrev: Ingen problem det kan vi da godt aftale men kun hvis du og andre så også holder næsen væk og lader trådstarter klare sit problem med Piro uden i blander jer (men det kan i jo ikke) JS skrev: hugoboerge skrev: Ingen grund til at citere det tager for meget plads, men det er underligt at "buick" kommer paa banen i det oejeblik der skrives noget negativt omkring Piro og RK. RK er ikke doemt paa forhaand. Han svarer bare ikke paa spoergsmaal og ja det er maaske det der doemmer ham men det er ikke paa FORHAAND der er en forskel. Saa buick hvis du kender RK godt (lader til at vaere tilfaeldet) saa bed ham om at komme med svar paa spoergsmaal fra BTJ. Det er ret enkelt. ENIG! Jeg sad og læste en tidl. tråd hvor jeg tillod mig at være uenig med H.K.H. Kronberg og gæt hvem der straks kommer frem på tasterne og forsvarer RK....ja, Buick... Jeg ved ikke hvad de to laver alene på værelset efter mørkets frembrud, men underligt ser det i hvert fald ud... Nå ja, er man uenig med Robert, så er man hermed udråbt som medløber der ikke tør gå imod strømmen osv... Buick, du kan ligeså godt lade være, vi har regnet dig ud og dit forsvar af Robert præller af, hvis du ikke har mere i bøssen, så lad manden selv forsvarer sig. Det klarer Bjarne ganske udmærket selv, selvom det er lidt op ad bakke når Robert ikke selv magter at komme på banen. Men en del brugere inkl. mig selv, har brugt mere tid på at forsvare trådstarters ret til at ytre sin utilfredshed end på selve emnet, netop fordi folk som dig konstant prøver at negligere Bjarne's uheldige oplevelse som kunde hos Piro. Men vi har hermed en aftale. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/08-2014 16:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
hr, buick skylder måske lige medlemmerne her at fortælle hvad hans firma leverer, kunne være nyttig viden så man evt, kan fravælge hans virksomhed som leverandør, udfra hans ihærdige forsvar af hr kronbergs tilsyneladende lidt lurvede forretnings moral, må jo næsten antage at hr buick har den samme opfattelse af god forretnings etik og kundepleje som hr, kronberg, og derfor ikke en person man vil købe ydelser fra. |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 03/08-2014 17:18
|
Antal indlæg: 1145 |
Uden at ville tage stilling til hvem der er skyldig i hvad synes jeg at denne tråd meget tydeligt bekræfter min beslutning om ikke at ville røre ved legaliseringer og deslignende. da det oftest kun er bøvl og besvær. At aftale en pris med kunden er næsten umuligt da man ikke på forhånd kan vide hvordan de forskellige myndigheder vil reagere. En oversættelse der den ene uge bliver godkendt bliver ugen efter afvist og sådan kan man blive ved. Har et ampure lavet en stavefejl i en navn og oversætteren ser bort fra denne og oversætter navnet til som skrevet i passet vil oversættelsen ofte blive afvist, men ekstraudgift til følge som selvfølgeligt ikke kan pålægges kunden.. En legalisering koster en medarbejder i mindst to arbejdsdage dage. Tid hvor medarbejderen ikke kan lave andet end sidde på sin flade og vente. Jeg fortæller altid mine elever at de skal beregne 3 uger til oversættelse og legalisering af dokumenter. Ofte er det langt mere end rigelig tid, men ikke altid. Oversættere, rådgivere, lærer lever af at gøre det de gør og virksomhedsskatten her i Thailand er 30%. Dertil kommer alle de andre udgifter. Har nogen brug for rådgivning om hvordan man gør så skriv og spørg og jeg skal med glæde fortælle det, OG DET ER GRATIS: Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 03/08-2014 19:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
godt jeg ikke kender noget til denne kedelige sag, det er der jo mange andre der heller ikke gør, men alligevel kloger sig, bedre viden ovs. tag nogle tudekiks og kom videre med livet |
|
|
natty |
Lagt på d. 03/08-2014 19:24
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
clydehaumann skrev: Uden at ville tage stilling til hvem der er skyldig i hvad synes jeg at denne tråd meget tydeligt bekræfter min beslutning om ikke at ville røre ved legaliseringer og deslignende. da det oftest kun er bøvl og besvær. At aftale en pris med kunden er næsten umuligt da man ikke på forhånd kan vide hvordan de forskellige myndigheder vil reagere. En oversættelse der den ene uge bliver godkendt bliver ugen efter afvist og sådan kan man blive ved. Har et ampure lavet en stavefejl i en navn og oversætteren ser bort fra denne og oversætter navnet til som skrevet i passet vil oversættelsen ofte blive afvist, men ekstraudgift til følge som selvfølgeligt ikke kan pålægges kunden.. En legalisering koster en medarbejder i mindst to arbejdsdage dage. Tid hvor medarbejderen ikke kan lave andet end sidde på sin flade og vente. Jeg fortæller altid mine elever at de skal beregne 3 uger til oversættelse og legalisering af dokumenter. Ofte er det langt mere end rigelig tid, men ikke altid. Oversættere, rådgivere, lærer lever af at gøre det de gør og virksomhedsskatten her i Thailand er 30%. Dertil kommer alle de andre udgifter. Har nogen brug for rådgivning om hvordan man gør så skriv og spørg og jeg skal med glæde fortælle det, OG DET ER GRATIS: Tak Clyde for din indsigtsfulde beskrivelse, det gjorde ihvertfald mig, og sikkert andre, en hel del klogere omkring sådan et forløb. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
ho14 |
Lagt på d. 03/08-2014 20:51
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
Man kan mene meget om det at jeg oprettede en tråd i dette forum. Er det at udstille et menneske? ja det er det. Men jeg gav trods alt Robert Kronberg en uge til at tænke over forløbet. Alle herinde har jo mere eller mindre bekræftet det er muligt at udføre en legalisering på 4 til 5 uger. Så der er ikke noget urimeligt i at jeg forventede papirerne færdige inden for Ca 30 til 35 dage. Men ikke at have påbegynde arbejdet efter 29 dage er sjusk af værste kaliber. Rettidig omhu med så vigtige papirer er vel det mindste man kan udvise. Så at jeg forlangte dokumentation for at arbejdet blev udført er vel et rimeligt krav. I betragtning af man har lagt på ryggen i 29 dage uden at lave noget. At Roberts kone Ploy lyver gentange gange i forløbet gør det ikke bedre. At jeg truede med at poste i forum beklager jeg. Men det er stadig utroligt der skal den slags til for et firma gider svare på ens henvendelser. Hvilket billede der tegner sig af mig vil jeg stadig gerne vide. for det må jo have til formål at stille mig i et dårligt lys. Jeg har gentange gange Bedt Robert Kronberg komme ud af busken og svare mig på adskillige spørgsmål. Sker nok aldrig. Men jeg vil da gerne have mine penge retur det er klart og det synes jeg er rimeligt. Ellers så Kan Robert Kronberg indbetale dem til et godt formål at mit valg. Robert kan indbetale 17200 Bath til The Pattaya Orphanage og sende dokumentation/bevis for indbetalingen til Admin af dette forum. Det er bedre end det tyveri jeg synes han har begået fra mig og min kammerat. Så en undskyldning Hr. Rober Kronberg Samt indbetaling til: The Pattaya Orphanage Account Name: Pattaya Orphanage Name of Bank: Bangkok Bank Ltd. Branch: Banglamung Savings A/C No.: 342-0-96666-9 Swift Code: BKKBTHBK Det er mit krav. Så er det op til dig. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/08-2014 21:11
|
Antal indlæg: 3779 |
Der er ingen dårlig sagsbehandling herfra. Der er en sur kunde, som vi må tage til efterretning. Men sure kunder skal ikke styre butikken og tage ressourcer fra de glade kunder. hugoboerge skrev: buick skrev: Du kan jo ikke engang se hvad du selv skriver så Jeg synes at RK nu skal komme paa banen og give BTJ en undskyldning for dårlig sagsbehandling og samtidig refundere THB 17,200 for et arbejde som ikke er blevet udført. hvis ikke det er at dømme manden fra starten af havd er så men det har du jo gjort lige fra starten af måske du selv er trådstarter så?? eller kender ham?? jeg skriver så lige igen jeg kender ikke Robert men kender typen af brok kunder og kan derfor med det samme læse imellem hans linier hugoboerge skrev: Ingen grund til at citere det tager for meget plads, men det er underligt at "buick" kommer paa banen i det oejeblik der skrives noget negativt omkring Piro og RK. RK er ikke doemt paa forhaand. Han svarer bare ikke paa spoergsmaal og ja det er maaske det der doemmer ham men det er ikke paa FORHAAND der er en forskel. Saa buick hvis du kender RK godt (lader til at vaere tilfaeldet) saa bed ham om at komme med svar paa spoergsmaal fra BTJ. Det er ret enkelt. Jeg har ikke doemt RK eller Piro fra starten af. Men der kommer ikke nogen relevante svar fra RK saa efterhaanden vil jeg sige at traadstarter har ret i sine paastande efter at have laest forloebet, dog har jeg tidligere sagt at traadstarter tager lidt fejl af antal dage. Og buick's paastand at jeg kender traadstarter eller at jeg er traadstarter er dybt godnat. Jeg har vaeret medlem af dette forum i adskillige aar. Du kan jo ikke engang se hvad du selv skriver så Jeg synes at RK nu skal komme paa banen og give BTJ en undskyldning for dårlig sagsbehandling og samtidig refundere THB 17,200 for et arbejde som ikke er blevet udført. det mener jeg stadigvaek. Piro Consulting er i gang med at oedelaegge sig selv. |
|
|
ho14 |
Lagt på d. 03/08-2014 21:51
|
At du ikke kan svare på spørgsmål og forsøger at krybe uden om er typisk Robert. Men jeg er ikke alene bare en utilfreds kunde. Jeg er en utilfreds kunde som kan stille mig op i rækken af en masse andre utilfredse kunder. Men nu er du jo selv uden om det Robert. Din mere end dårlige måde at gribe ting an på er brudt ud i lys lue. Der brænder et bål med meter høje flammer som alle kan se vidt omkring. Alle kan se hvem du i virkeligheden er Robert. En lyst løgner som tror du kan afskrive alle som klager som bare værende utilfredse kunder Men jeg stopper ikke Robert ikke nu. Nej alle skal se hvem du er. En wannabe som gerne vil stille sig op på en piedistal og tro han kan affærdige alle som brok hoveder. Men indbetal 17200 til: The Pattaya Orphanage Account Name: Pattaya Orphanage Name of Bank: Bangkok Bank Ltd. Branch: Banglamung Savings A/C No.: 342-0-96666-9 Swift Code: BKKBTHBK Og sig undskyld til mig samt min kammerat for den med milde ord sagt dårlige behandling du gav os. Husk at dokumenter det til Admin. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/08-2014 22:04
|
Det er ikke i vor interesse at støtte dette sted, selvom det er et fint sted. Jeg støtter masser af danskere, som har problemer i større eller mindre grad, der ringer hertil, og de får vejledning helt gratis. Nogen kommer også til samtale helt uden beregning. Det er min måde at hjælpe på. Hilsen, Robert Bjarne t Jensen skrev: At du ikke kan svare på spørgsmål og forsøger at krybe uden om er typisk Robert. Men jeg er ikke alene bare en utilfreds kunde. Jeg er en utilfreds kunde som kan stille mig op i rækken af en masse andre utilfredse kunder. Men nu er du jo selv uden om det Robert. Din mere end dårlige måde at gribe ting an på er brudt ud i lys lue. Der brænder et bål med meter høje flammer som alle kan se vidt omkring. Alle kan se hvem du i virkeligheden er Robert. En lyst løgner som tror du kan afskrive alle som klager som bare værende utilfredse kunder Men jeg stopper ikke Robert ikke nu. Nej alle skal se hvem du er. En wannabe som gerne vil stille sig op på en piedistal og tro han kan affærdige alle som brok hoveder. Men indbetal 17200 til: The Pattaya Orphanage Account Name: Pattaya Orphanage Name of Bank: Bangkok Bank Ltd. Branch: Banglamung Savings A/C No.: 342-0-96666-9 Swift Code: BKKBTHBK Og sig undskyld til mig samt min kammerat for den med milde ord sagt dårlige behandling du gav os. Husk at dokumenter det til Admin. |
|
|
ho14 |
Lagt på d. 04/08-2014 00:21
|
Nej hvad er egentlig i din interesse Robert. Det er bestemt ikke at behandle din kunder ordenligt. Men at besvare konkrete spørgsmål er hellere ikke i din interesse. Måske taler rygterne sandt og du er virkeligt økonomiske på røven. Det er i hevet tilfælde det jungletrommerne siger rundt om i byen der omgiver dig fortæller. Måske kender du udtrykket storyteller fior det er hvad du er. Du vil gerne fortælle og male et skøn maleri om dig selv Hr. Robert Kronberg. Men der er ikke rigtig noget substans i det du kommer med i dette forum. Ikke et spørgsmål har du besvaret sandfærdigt. Selv dine rygklappere falder efterhånden fra. Dårlig forretnings moral og dårlig etik er hvad du repræsenterer. Du er en skamplet som sætter os dansker i et dårligt relief. ikke noget kønt syn at se på udefra. Nej støtte et børnehjem som yder en god indstats kan du ikke. Selv om det er med penge du uretmæssig har stjålet far mig og min kammerat. Men stjæle penge og proppe dem i lommen det kan du.Sselv om du intet har lavet for dem. Du fik endnu en chance for at slippe ud af dette på en ordenlig måde Robert.. Tilbudet står stadig ved magt. Indbetalt 17200 Bath som du huggede uretmæssig til: The Pattaya Orphanage Account Name: Pattaya Orphanage Name of Bank: Bangkok Bank Ltd. Branch: Banglamung Savings A/C No.: 342-0-96666-9 Swift Code: BKKBTHBK Send dokumentation/bevis for indbetalingen til Admin af dette forum. Nå ja og en lille undskyldning er stadig på sin plads. Det er mit krav. Så er det op til dig. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/08-2014 01:05
|
Du kan skrive herfra til dommedag, og det ændrer ikke ved, at du har brudt forretningsbetingelserne, som du kendte. Dine historier om, hvad "jungletrommerne siger rundt om i byen" må du holde for egen regning. Jeg ved ikke, hvor du har det fra, men det er sikkert igen et af dine stunts, som har til formål at bringe mig i miskredit, fordi du har reageret forkert. Du stopper ikke, og det gør du aldrig, og du vil altid finde på nye historier, uagtet hvad jeg gør eller ikke gør. Hilsen, Robert Bjarne t Jensen skrev: Nej hvad er egentlig i din interesse Robert. Det er bestemt ikke at behandle din kunder ordenligt. Men at besvare konkrete spørgsmål er hellere ikke i din interesse. Måske taler rygterne sandt og du er virkeligt økonomiske på røven. Det er i hevet tilfælde det jungletrommerne siger rundt om i byen der omgiver dig fortæller. Måske kender du udtrykket storyteller fior det er hvad du er. Du vil gerne fortælle og male et skøn maleri om dig selv Hr. Robert Kronberg. Men der er ikke rigtig noget substans i det du kommer med i dette forum. Ikke et spørgsmål har du besvaret sandfærdigt. Selv dine rygklappere falder efterhånden fra. Dårlig forretnings moral og dårlig etik er hvad du repræsenterer. Du er en skamplet som sætter os dansker i et dårligt relief. ikke noget kønt syn at se på udefra. Nej støtte et børnehjem som yder en god indstats kan du ikke. Selv om det er med penge du uretmæssig har stjålet far mig og min kammerat. Men stjæle penge og proppe dem i lommen det kan du.Sselv om du intet har lavet for dem. Du fik endnu en chance for at slippe ud af dette på en ordenlig måde Robert.. Tilbudet står stadig ved magt. Indbetalt 17200 Bath som du huggede uretmæssig til: The Pattaya Orphanage Account Name: Pattaya Orphanage Name of Bank: Bangkok Bank Ltd. Branch: Banglamung Savings A/C No.: 342-0-96666-9 Swift Code: BKKBTHBK Send dokumentation/bevis for indbetalingen til Admin af dette forum. Nå ja og en lille undskyldning er stadig på sin plads. Det er mit krav. Så er det op til dig. |
|
|
ho14 |
Lagt på d. 04/08-2014 01:24
|
svar på helt legitime spørgsmål. som er stillet Robert. Forretnings betingelser du pludselig opfinder. som om det pynter på din sag. Vi lavede en aftale til en fast pris. Mig og min bekendte med dig. Nej din undvige taktik og kujon artige opførsel samt din ikke forholdenden til at svare på spørgsmål stinker langt væk. Hvorfor løj din kone og sagde hun var på vej på ambassaden den 03.07.14 med vores papirer Og gentog løgnen den 13.07.14. forklar fx. det samt meget mere. Du fik endnu en chance for at slippe ud af dette på en ordenlig måde Robert.. Tilbudet står stadig ved magt. Indbetalt 17200 Bath som du huggede uretmæssig til: The Pattaya Orphanage Account Name: Pattaya Orphanage Name of Bank: Bangkok Bank Ltd. Branch: Banglamung Savings A/C No.: 342-0-96666-9 Swift Code: BKKBTHBK Send dokumentation/bevis for indbetalingen til Admin af dette forum. Nå ja og en lille undskyldning er stadig på sin plads. Det er mit krav. Så er det op til dig. |
|
Spring til debat: |