Se indlæg
Hvor har du fundet din thai-kone/kæreste
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/01-2010 18:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
swed skrev: ja det ser måske lidt rodet ud, men jeg prøver at skrive mens junior tonser rundt om mig, som var det juleaften. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Poo |
Lagt på d. 06/01-2010 18:23
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 38 |
ThomasHOL skrev: Nå siden ingen vil indrømme det, jeg jeg lige så godt. Jeg har mødt min kone på en bar. Det er helt rigtigt, men nu var det en her i Danmark og vi mødtes gennem nogel venner til en fest. Men det bringer sådan lidt folks foredomme på plads når man har en kone fra thailand :-) Jeg indrømmer da gerne at jeg har mødt min kone på den bar hvor hun arbejdede. Og hvor jeg selvfølgelig betalte for hendes selskab, and so what. Efter 2 år og adskillige besøg i baren blev vi gift. Vi har nu været gift i 11 år og jeg fortryder ikke et sekund. Efter min mening er der rigtig mange mænd der siger at deres kone aldrig har arbejdet i en bar, men det er sku sjovt når deres koner så fortæller at de er blevet samlet op af ham i den bar hvor de arbejdede. Der er altid nogen der skal prøve at hævde sig på en løgn |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 06/01-2010 18:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Er vel intet at være flov over om man har fundet sin kone på en bar eller et andet sted.. Eneste der tæller er troværdighed og kærlighed og så mener jeg at en barpige kan være ligeså gode som en farmerpige fra Esan. Kommer nok begge 2 fra Esan.. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/01-2010 18:51
|
min kæreeste er fra baren, men hun må ha været skide dårlig til at passe den, for hun bliver mega stiv efter en enkelt øl. Skåål! Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
vagt |
Lagt på d. 06/01-2010 19:06
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
En Thai pige kan være lige så god om hun kommer fra landet eller arbejder på en bar. Jeg er Thai gift og har været det i 6 år find den rigtig thaipige på en bar eller eller på landet er lige meget. Bare man er ærlig og elsker hinannen Venlig hilsen
Per Olsen |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 02/02-2010 12:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Har mødt min kæreste i Århus - hun var på besøg hos "søsteren" - er enke fra Eesan - meget dårligt engelsk, hvilket jeg tager som en garanti for at hun ikke har arbejdet i Pattaya Glæder mig til hun kommer igen her i April....... |
|
|
sony |
Lagt på d. 02/02-2010 12:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
DKPete skrev: Har mødt min kæreste i Århus - hun var på besøg hos "søsteren" - er enke fra Eesan - meget dårligt engelsk, hvilket jeg tager som en garanti for at hun ikke har arbejdet i Pattaya Glæder mig til hun kommer igen her i April....... Det her kan man næsten ikke lade være og kommentere, ikke noget ondt ment men langt de fleste piger i pattaya taler meget dårligt engelsk. Så du kan ikke være sikker på hun ikke er fra en bar et eller andet sted fra bkk phuket eller pattaya, og det er vel også ligegyldigt hvis bare du kan lide hende. Redigeret af sony d. 02/02-2010 12:31 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Lagt på d. 02/02-2010 12:34
|
|
Begynder Antal indlæg: |
sony skrev: Det her kan man næsten ikke lade være og kommentere, ikke noget ondt ment men langt de fleste piger i pattaya taler meget dårligt engelsk. Så du kan ikke være sikker på hun ikke er fra en bar et eller andet sted fra bkk phuket eller pattaya, og det er vel også ligegyldigt hvis bare du kan lide hende. efter en 4-5 måneder i Pattaya er pigerne nu ganske ferme til engelsk, så jeg mener nu at dkpete har ret. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 02/02-2010 13:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Det er sgu da et fedt, om pigerne kommer fra Pattaya eller Isarn, i Isarn dyrker de ris fordi de skal have noget at spis og i Pattaya spreder de stænger fordi pengene ej på træerne hænger.... Personligt fandt Jeg min eks. på flyveren til Thailand, flirtede allerede godt inden Vi landede i Bangkok!!!! Vi var sammen i 8 år.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 02/02-2010 13:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
DKPete skrev: Har mødt min kæreste i Århus - hun var på besøg hos "søsteren" - er enke fra Eesan - meget dårligt engelsk, hvilket jeg tager som en garanti for at hun ikke har arbejdet i Pattaya Glæder mig til hun kommer igen her i April....... Desværre er det ingen garanti - der findes mange steder, hvor man ikke behøver at snakke så meget, som fx en a gogo bar, et sæbehus, en thai-massageklinik osv. Dertil kommer, at pigen kan have arbejdet med andre kundegruppe som fx thaiere eller japanere. Derved ikke sagt, at din kæreste er prostitueret. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 02/02-2010 14:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Jeg mødte min kone i Pattaya. Det er rimelig trist at skulle fortælle dette hver gang folk spørger, specielt fordi min kone altid har boet på landet. Hun var på ferie hos hendes søster i Pattaya som på det tidspunkt arbejdede i Eagle Bar. Jeg var ude at bade med søsteren og nogle af hendes veninder en aften, og dagen efter blev jeg så introduceret for min kone. Hendes søster synes åbenbart jeg var god nok til hendes øjesten af en lillesøster. Har efterfølgende fundet ud af, at jeg har fået mere end jeg nogensinde har fortjent. |
|
|
rickyn |
Lagt på d. 02/02-2010 14:42
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
hej vil da også lige fortæle jeg har fundet min på en bar . ja hun have kun været der i 14 dag . så hun blev glad da jeg købte hende fri af baren . og vi er kærster den dag i dag også . men vil høre om nogen ved hvordan man kan slibbe for at betale den garnti til dk for at få hende med en tur til danmark . mvh rickyn .
Redigeret af rickyn d. 02/02-2010 14:43 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 02/02-2010 14:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
rickyn skrev: hej vil da også lige fortæle jeg har fundet min på en bar . ja hun have kun været der i 14 dag . så hun blev glad da jeg købte hende fri af baren . og vi er kærster den dag i dag også . men vil høre om nogen ved hvordan man kan slibbe for at betale den garnti til dk for at få hende med en tur til danmark . mvh rickyn . De har alle sammen kun været i baren i 14 dage eller max 3 måneder. I øvrigt skal jeg ikke betvivle, at de fleste gifte thai kvinder i Danmark har mødt deres mand i 7-eleven, hos boghandleren, i tøjforretningen etc. Alle andre steder end i de barer, hvor man ellers ser hovedparten af single mændene hænge ud. Jeg gad godt vide hvor alle de thai kvinder, som møder deres man i en bar bliver af? Det er vist en sag Hercule Poirot eller Sherlock Holmes. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 02/02-2010 15:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
rickyn skrev: hej vil da også lige fortæle jeg har fundet min på en bar . ja hun have kun været der i 14 dag . så hun blev glad da jeg købte hende fri af baren . og vi er kærster den dag i dag også . men vil høre om nogen ved hvordan man kan slibbe for at betale den garnti til dk for at få hende med en tur til danmark . mvh rickyn . Hey. Du kan gifte dig med hende... Så slipper du med sikkerhed for at stille garantien. |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 02/02-2010 17:06
|
rickyn skrev: hej vil da også lige fortæle jeg har fundet min på en bar . ja hun have kun været der i 14 dag . så hun blev glad da jeg købte hende fri af baren . og vi er kærster den dag i dag også . men vil høre om nogen ved hvordan man kan slibbe for at betale den garnti til dk for at få hende med en tur til danmark . mvh rickyn . Sig mig, har alle bar-piger ikke kun været i baren i "14 dage"? Og hvad fik hun i kommission for, at du købte hende fri af baren? Dertil kommer det store spørgsmål om, hvorfor du måtte købe hende fri af baren - svaret er, så hun fortsat kan komme tilbage uden at være i bad standing... |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 02/02-2010 17:10
|
Joe skrev: Jeg mødte min kone i Pattaya. Det er rimelig trist at skulle fortælle dette hver gang folk spørger, specielt fordi min kone altid har boet på landet. Hun var på ferie hos hendes søster i Pattaya som på det tidspunkt arbejdede i Eagle Bar. Jeg var ude at bade med søsteren og nogle af hendes veninder en aften, og dagen efter blev jeg så introduceret for min kone. Hendes søster synes åbenbart jeg var god nok til hendes øjesten af en lillesøster. Har efterfølgende fundet ud af, at jeg har fået mere end jeg nogensinde har fortjent. Jeg har selv være ude for samme problematik, dog ikke med nuværende, og der lavede vi en historie - hvis du holder af hende og ikke gider bævl og ævl fra andres side (samt at folk ser skævt til hende), så lav en historie om, hvor du har mødt hende. En 7-Eleven i Bangkok eller et eller andet. |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 02/02-2010 17:12
|
b_j3ns3n skrev: swed skrev: ja det ser måske lidt rodet ud, men jeg prøver at skrive mens junior tonser rundt om mig, som var det juleaften. He he - har selv en Thai-junior, men han kan kun skide, tisse, brække sig og vræle, så der kan kun blive fremgang... |
|
|
Frank |
Lagt på d. 02/02-2010 17:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Joe skrev: Jeg mødte min kone i Pattaya. Det er rimelig trist at skulle fortælle dette hver gang folk spørger, specielt fordi min kone altid har boet på landet. Hun var på ferie hos hendes søster i Pattaya som på det tidspunkt arbejdede i Eagle Bar. Jeg var ude at bade med søsteren og nogle af hendes veninder en aften, og dagen efter blev jeg så introduceret for min kone. Hendes søster synes åbenbart jeg var god nok til hendes øjesten af en lillesøster. Har efterfølgende fundet ud af, at jeg har fået mere end jeg nogensinde har fortjent. Der er ikke noget at være trist over. Sig tingene som de er, og vær bedøvende ligeglad med, hvad andre tænker. Og fuck dem som begynder at se skævt til jer. |
|
|
sony |
Lagt på d. 02/02-2010 17:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Frank skrev: Joe skrev: Jeg mødte min kone i Pattaya. Det er rimelig trist at skulle fortælle dette hver gang folk spørger, specielt fordi min kone altid har boet på landet. Hun var på ferie hos hendes søster i Pattaya som på det tidspunkt arbejdede i Eagle Bar. Jeg var ude at bade med søsteren og nogle af hendes veninder en aften, og dagen efter blev jeg så introduceret for min kone. Hendes søster synes åbenbart jeg var god nok til hendes øjesten af en lillesøster. Har efterfølgende fundet ud af, at jeg har fået mere end jeg nogensinde har fortjent. Der er ikke noget at være trist over. Sig tingene som de er, og vær bedøvende ligeglad med, hvad andre tænker. Og fuck dem som begynder at se skævt til jer. Hvor har du da bare ret, sgu da ikke noget at være flov over hvis man kan lide damen Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 02/02-2010 17:26
|
Frank skrev: Der er ikke noget at være trist over. Sig tingene som de er, og vær bedøvende ligeglad med, hvad andre tænker. Og fuck dem som begynder at se skævt til jer. ja jeg siger det som det er.. jeg har intet at være flov over, dog sagde jeg det ikke til min mormor, da hun er var en anden generation, og lige meget hvad jeg ville ha sagt, havde hun nok altid ha kigget skævt til kæresten. chefen, familien og vennerne ved udemærket hvor vi har mødt hinanden Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Spring til debat: |