Se indlæg
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 27/11-2009 08:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
vandango skrev: Big-Viking skrev: Svineri.!!!!! Hvornår er det svineri.???? I mine øjne er det ikke svineri, så længe man overholder den lovgivning som der er. Barpigen ved jo hvad hun går ind til og tænker kun i penge. Om hun er 18 eller 45 er vel for den sags skyld ligemeget. Så kan man altid tale om moral.. Ligesom da ham fra Liste A var sammen med en pige på 15 år. Det var jo også lovligt så i mine øjne ikke svineri. Hun var jo med på den eller hvad.!!!! Lovgivning? -er prostitution ikke ulovligt i Thailand? Kan dog ikke lade være med at smile lidt over denne liste A datter, gad vide hvad farmand nu tænker på, når han kaster et blik på sin fromme yndige datter. Jo er den jo rigtig nok. Men nu var det jo aldersgrænsen der er til debat og ikke om den Thailandske prostitutions lovgivning.. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/11-2009 10:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Der vil altid være store og små alders forskelle, der er da ikke mange mænd på 40-50-60år, der synes det er lige så spændene med en kvinde på samme alder, med hænge patter og maveskind der hænger ned over bæltet efter 3 fødsler, det vil da altid være "sjovere" med hende den unge på 18-22år der har ungpige patter, stram røv og en lækker krop det er vel bare et spørgsmål om moral, der er ingen der ønsker deres datter ender på gaden. men der er mange mænd, der samler unge piger/kvinder op på gaden. (Det er jo verdens ældste erhverv, og hvem vil være ham, der gør alle piger arbejdsløse. ) Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Lagt på d. 29/11-2009 11:47
|
|
Begynder Antal indlæg: |
pigen 10 manden 20 pædofil pigen 15 manden 30 pædofil pigen 20 manden 40 dejligt pigen 30 manden 50 helt i orden pigen 40 + manden 60 + vel ingen der kan have ondt af dette hun er vel kanslet af sin thaimand |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 29/11-2009 16:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
I bund og grund er prustitution ulovligt i Thailand. At det lever i bedste velgående alligevel, er vel ingen stor hemmelighed. Jeg er i den situation at jeg heldigvis ikke behøver at købe mig til sex - Og jeg har heller ikke lyst til det, selvom det er dejligt nemt. Man betaler for en ydelse og begge parter er som regel tilfredse. Jeg bryder mig ikke om at se gamle hanhunde rende rundt med unge tøser. Jeg får kvalme hver eneste gang jeg ser det. Det sagt, så er jeg blevet bedre til at acceptere at jeg ikke kan lave om på det. Jeg har mere ondt af den gamle gut end ad pigen. Hun ved i mange tilfælde hvad hun gør. Hun gør det for de nemme penge - Og jo ældre han er, tjae, jo mindre skal hun "arbejde" for det. En ung brungstig fyr (fyre som mig selv, hehe) kan jo holde den halve nat. Nej, jeg har lidt ondt af de beduggede gamle hanrejer der render rundt med en ung smuk pige og ligefrem tror han er Adonis eller Hercules. Dumt som det må lyde, så er der mange for hvem det ikke er gået ind på lystavlen endnu - Det er pengene de tager dem for - Ikke fordi de er åh så dejlige. Thai piger er ikke anderledes end piger fra resten af verden. De vil også gerne have en flot fyr på nogenlunde samme alder. I Thailand er der så desværre en hel del der kigger efter en "suggar daddy" der kan forsørge hende og hendes familie - Så kommer hendes egne lyster og behov i anden række. Jeg priser mig personligt lykkelig over at jeg ikke behøver at bekymre mig over om jeg er sammen med en for ung pige. Og personligt vil jeg hellere have en kæreste på 30 end en på 18.... |
|
|
JD |
Lagt på d. 29/11-2009 16:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
Åh den ungdom med tilhørende arrogance og snæversyn! Ny-puritansk så det driver ned af min skærm, pføj!! Loc, du bliver selv gammel en dag, JO DU GØR - selvom du ikke tror på det, nu er du nemlig udødelig, skarp, viril og vel også et særsyn derude i HH som selvstændig succesrig forretningsmand med fart på. Pas nu på stoltheden og arrogancen, det falder som regel på et tidspunkt, intet varer evigt. Hvordan går det i trafikken, ingen sprutkørsel og skyderier fra lavtgående Somchai-kareter aka sorte Honda Accord med skørter og megaudstødning m.m.? JD Redigeret af JD d. 29/11-2009 16:45 |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 29/11-2009 16:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Tak for det meget positive indlæg JD Jeg ytrer mig som jeg ser verden og ikke som flest er enig. Jeg kan kun udtale mig efter egne overbevisninger og egne meninger, og det gør jeg. Jeg ser intet forkert i det jeg skriver. For jeg er ung og jeg har intet problem med piger. Aner jeg en smule misundelse siden du mener det er forkert at skrive? Og nej, jeg har lært at mine fejl, som mennesker nu engang gør - derfor holder jeg lidt lavere profil end tidligere. Og korrekt - Jeg bliver også gammel en dag, men lad mig da for pokker nyde min ungdom mens jeg har den |
|
|
JD |
Lagt på d. 29/11-2009 17:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
He-he! Ja, jeg er ikke gået igang med Jack/Coke'en endnu, så jeg ser verden temmelig klart og positivt lige nu fra 16. etage! Nej, ikke misundelig, joh, lidt.. Åh, de herlige dage hvor man ku' drikke, feste og hore løs til 05.00 og gå på job kl. 08.00 og så nappe en ½ times lur på kontorstolen med fødderne i skuffen! Nyd det mens du kan. JD Redigeret af JD d. 29/11-2009 17:12 |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/11-2009 17:13
|
hmm.. jeg er sku da også ung og brunstig. holder bare ikke den halve nat mere tror også det er bedst med en pige på sin egen alder, der vil opstå mange dumme problemer, med en ung tøs der ikke fatter hat Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Dalton |
Lagt på d. 29/11-2009 18:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
For efterhånden en del år siden boede jeg i et par år sammen med en i øvrigt dejlig pige der var knapt 20 år ældre end mig. Det var et meget ligeværdigt forhold som vi begge havde det godt med trods en del fordomme fra omgivelserne. I dag har jeg en dejlig kærseste i Thailand som er tilsvarende yngre end mig. Dejligt der er kommet lidt balance i tingene |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 20/02-2010 23:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Spørg jeres koner eller kærester hvor gammel deres forældre er, så vil i se at forskelling på far og moder er mindst 20 år og det går for de fleste lande på østen, det er kun her i Danmark at manden er en gammel gris hvis han er 2 uger ældre end sin kone. Jeg har været til flere Thai/Thai bryllupper hvor manden var 30 og hun var 13, så jeg går udfra at det kun bliver til pædofiler når det er os falanger Chris |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 20/02-2010 23:55
|
det er ikke pigen der beder om at blive gift med en 30årig... så jo det er pædofilt også for thaier Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 21/02-2010 00:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Jeg har nu endnu ikke hørt om et bryllup i Thailand, hvor pigen var under 15, men man skal jo hører meget før ørene falder af! Passer så ikke helt, har været med til et bryllup hvor pigen var 14 og knægten 15, men hun var så også gravid!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/02-2010 00:44
|
så er helt fint.. ikke det at de bliver tvunget til at gifte sig, men alderen.. (ud fra de blev tvunget til ægteskab, så der ikke er nogen som taber ansigt) Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Lagt på d. 21/02-2010 01:31
|
|
Begynder Antal indlæg: |
chris70 skrev: Spørg jeres koner eller kærester hvor gammel deres forældre er, så vil i se at forskelling på far og moder er mindst 20 år og det går for de fleste lande på østen, det er kun her i Danmark at manden er en gammel gris hvis han er 2 uger ældre end sin kone. Jeg har været til flere Thai/Thai bryllupper hvor manden var 30 og hun var 13, så jeg går udfra at det kun bliver til pædofiler når det er os falanger Chris svigermor og svigerfar er begge 50 år gamle, der er 4 måneder imellem dem. jeg er 11 måneder ældre end min kone.. |
|
|
cesse |
Lagt på d. 21/02-2010 01:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
jesperfrb skrev: , har været med til et bryllup hvor pigen var 14 og knægten 15, men hun var så også gravid! Er det ikke hvad man kalder et shutgun wedding på de kanter ??? Redigeret af cesse d. 21/02-2010 01:33 |
|
|
Joe |
Lagt på d. 21/02-2010 02:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Rasmus skrev: Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde, uden at forholdet kan gøres til genstand for beskyldninger om et pædofili forhold? Hvis du sætter dine ben i baren, er du allerede blåstemplet. Aldersforskellen vil være den mindste af dine bekymringer. |
|
|
Mon |
Lagt på d. 21/02-2010 05:07
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Jeg skriver normalt ikke, laeser og lytter.Men jeg syntes ikke det er fair at nedgore unge Thaipiger paa den maade. Det er ganske normalt at manden er aeldre end pigen. Faktisk ser de ned paa en pige hvis hun har en ung mand. Da det kun betyder at hun er blevet gravid udenfor aegteskab. Har boet i Thailand mange aar. Syntes at mange har problemer med dem selv. Bent Fabicius Bjerre er en del af min familie og hans kone elsker ham rigtig meget. Mit navn er Hans Jorgen Bjerre og har selv en ung kone. Jeg er 42 hun er 25 sammen har vi en dejlig son. Jeg tror misundelse spiller en stor rolle i dette forum. Mvh H-J Bjerre Imorgen bliver end endnu bedre dag!! Hvis det er muligt.
|
|
|
thamarai |
Lagt på d. 21/02-2010 07:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
jesperfrb skrev: Jeg har nu endnu ikke hørt om et bryllup i Thailand, hvor pigen var under 15, men man skal jo hører meget før ørene falder af! Passer så ikke helt, har været med til et bryllup hvor pigen var 14 og knægten 15, men hun var så også gravid! Adskillige, især hilltribe-piger, bliver gift som 14-årige... |
|
|
hfb |
Lagt på d. 21/02-2010 08:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Mon skrev: Jeg skriver normalt ikke, laeser og lytter.Men jeg syntes ikke det er fair at nedgore unge Thaipiger paa den maade. Det er ganske normalt at manden er aeldre end pigen. Faktisk ser de ned paa en pige hvis hun har en ung mand. Da det kun betyder at hun er blevet gravid udenfor aegteskab. Har boet i Thailand mange aar. Syntes at mange har problemer med dem selv. Bent ...er en del af min familie og hans kone elsker ham rigtig meget. Mit navn er Hans ... og har selv en ung kone. Jeg er 42 hun er 25 sammen har vi en dejlig son. Jeg tror misundelse spiller en stor rolle i dette forum. Mvh ...... Jeg ser heller ikke et problem i forskellen på din (17 års forskel) eller Bents alder (40 års forskel) i forhold til jeres koner. Ja, lad folk være misundelig. Jeg er personlig blevet total lige glad. Det er ikke mit problem Men problemet er hvis konen (pigen) er f.eks. 15 år og du er f.eks. 45. Det kan godt være det er lovligt ifølge Thailands lov, men personligt synes jeg det er noget svineri. Redigeret af hfb d. 21/02-2010 08:08 |
|
|
hfb |
Lagt på d. 21/02-2010 08:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Ezal skrev: chris70 skrev: Spørg jeres koner eller kærester hvor gammel deres forældre er, så vil i se at forskelling på far og moder er mindst 20 år og det går for de fleste lande på østen, det er kun her i Danmark at manden er en gammel gris hvis han er 2 uger ældre end sin kone. .....Chris svigermor og svigerfar er begge 50 år gamle, der er 4 måneder imellem dem. jeg er 11 måneder ældre end min kone.. Kan heller ikke nikke genkendende til det. Her ca. 5 års forskel på mor og far. |
|
Spring til debat: |